True!quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:18 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Je gaat toch geen PS3 aanschaffen puur en alleen voor Killzone, terwijl de 360 overloopt van heerlijke shooters.
Ik heb mijn first batch weg gedaan omdat ik er veel problemen mee had! Maar een RRod kreeg die nou weer net nietquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:42 schreef wc-eend het volgende:
Wie heeft er hier nog een first batch console behalve ik, zonder rrod gehad te hebben?
Lol.. ik heb 1 x een vastloper gehad in oblivion, cache clearen was goed en weer gaan..quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb mijn first batch weg gedaan omdat ik er veel problemen mee had! Maar een RRod kreeg die nou weer net niet
Het is echt een heerlijk spel.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:18 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Je gaat toch geen PS3 aanschaffen puur en alleen voor Killzone, terwijl de 360 overloopt van heerlijke shooters.
Je weet het Jorien!quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat is cyberia heerlijk stil
Hij is een week op vakantiequote:Op donderdag 5 februari 2009 21:56 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je weet het Jorien!
Je hebt zeker gewonnen met Fifa van hem? of weer gezeur om ajax
So is Gears of War 1 en 2.quote:
Koop dan ook de boeken jong! Die zijn veel toffer dan de gamesquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:04 schreef christvs het volgende:
Halo Wars demo is gaaf!
Controls is even wennen, zitten veel shortcuts in. Het actiegerichte is wel gaaf, maar toch mis ik stiekem het 'resources gatheren'.
Net de Limited Edition besteld, je blijft Halo fan.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Koop dan ook de boeken jong! Die zijn veel toffer dan de games
Mailtje van vandaag:quote:Geachte Niels De Backer,
Xbox Klantenservice Aanvraag ID#:*edit*
Goed nieuws, wij hebben Uw console bij ons reparatiecentrum ontvangen.
Wtf?quote:Geachte Niels De Backer,
Xbox Klantenservice Aanvraag ID#:*edit*
Goed nieuws, wij hebben Uw console bij ons reparatiecentrum ontvangen.
2x HDMIquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:29 schreef Rossdale het volgende:
Mailtje van 3 dagen terug:
[..]
Mailtje van vandaag:
[..]
Wtf?
Straks krijg ik ineens 2 Xboxen thuisgestuurd. Want zo te zien staat mijn console twee keer in het systeem ofzo
Dat had ik dus ook maar je krijgt er maar 1 terug :pquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:29 schreef Rossdale het volgende:
Mailtje van 3 dagen terug:
[..]
Mailtje van vandaag:
[..]
Wtf?
Straks krijg ik ineens 2 Xboxen thuisgestuurd. Want zo te zien staat mijn console twee keer in het systeem ofzo
Dat was serieus he! Heb je ze gelezen toevallig? Vraag anders maar aan DooD of UN4quote:
Games verkopen? Begin eens met Gearsquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:48 schreef Sala-adin het volgende:
Halo wars is
Die moet ik hebbeuhhh alleen heb ik geen 60 euries om het uit te geven
Jammerquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:38 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook maar je krijgt er maar 1 terug :p
quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:40 schreef Sala-adin het volgende:
hahaha das mischien enige vette exclusive op de ps3
quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:52 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Games verkopen? Begin eens met Gears
De demo verraste mij eigenlijk meer dan dat ik verwacht had. Het speelt echt lekker weg en voordat ik het wist zat ik er helemaal in. ze hebben goed naar Company of Heroes gekeken met het basebuilden. De nadruk ligt toch echt op snelle actie. Morgen maar even de LE bestellen, want dit zou best wel eens weer een game kunnen worden die ik jaren speel in mp vorm.quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:48 schreef Sala-adin het volgende:
Halo wars is
Die moet ik hebbeuhhh alleen heb ik geen 60 euries om het uit te geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |