HDMIquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nouja ik heb al 3 360's gehad met een ander serienummer, ik hoop dat deze ook weer anders is. Ik wil HDMI
De eerste hield het 3 maanden uit, de tweede hield het +/- 12 min uit en de derde ongeveer een jaar. DUs ben benieuwd of deze het wel vol blijft houdenquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:18 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Blijkbaar sturen ze je toch steeds weer rotzooi![]()
Ik ben benieuwd of je een Jasper krijgt!quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De eerste hield het 3 maanden uit, de tweede hield het +/- 12 min uit en de derde ongeveer een jaar. DUs ben benieuwd of deze het wel vol blijft houden
Hoop het nietquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of je een Jasper krijgt!
Dat belooft veel goeds!quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De eerste hield het 3 maanden uit, de tweede hield het +/- 12 min uit en de derde ongeveer een jaar. DUs ben benieuwd of deze het wel vol blijft houden
Knap van je dat je blijft lachen hierom, ik zou hel veroorzaken en zwaar op mijn strepen gaan staan in jouw geval. Krijg je 2de hands consoles terug ofzo en hoelang wacht je ongeveer?quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoop het nietDan past mijn voedingsblok niet
Of die moeten ze er meteen gratis bijleveren
Al zoveel 360's versleten?quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat mag ik binnenkort voor de 4e keer doen
Ja precies, dat zou toch mooi zijnquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoop het nietDan past mijn voedingsblok niet
Of die moeten ze er meteen gratis bijleveren
Daar zou ik niet al te zeker van zijnquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:28 schreef Phonebone het volgende:
Zijn er ook nog nieuwe interessant spellen exclusief voor de 360 op komst (geen XBLA) of gaat het in dit topic alleen om de slechte bouwkwaliteit van de 360 en hoeveel je er al doorheen hebt gejaagd? Die van mij staat nu al een paar maanden stof te vangen. Gaat ie in ieder geval niet kapot.
Hoe kan dat nou?quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:28 schreef Phonebone het volgende:
Zijn er ook nog nieuwe interessant spellen exclusief voor de 360 op komst (geen XBLA) of gaat het in dit topic alleen om de slechte bouwkwaliteit van de 360 en hoeveel je er al doorheen hebt gejaagd? Die van mij staat nu al een paar maanden stof te vangen. Gaat ie in ieder geval niet kapot.
Ik wil MotorStorm op de 360quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou?Zoooooveel goede games...
Ik zit niet zonder 360 nu, dus het maakt me niet zo veel uitquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:23 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Knap van je dat je blijft lachen hierom, ik zou hel veroorzaken en zwaar op mijn strepen gaan staan in jouw geval. Krijg je 2de hands consoles terug ofzo en hoelang wacht je ongeveer?
Oh maar die gaat vervelen na een tijdje. Geloof mij maar. Wel prachtige graphics though.quote:
Ja Ik begrijp best dat uitvallen tegen die mensen ook geen enkel nut heeft maar daar vanaf gezien is het belachelijk dat "ze" je dan een console terugsturen en die dan na zo'n korte periode weer verrot gaat.. stuur dan gvd een nieuwe ofzo maaaaaar je hebt gelijk, de service aangaande deze 360 problematiek is wel goed verzorgd en ik hoor ook weleens dat ze er een extraatje bijdoen ofzo (headset, game) (?)quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik zit niet zonder 360 nu, dus het maakt me niet zo veel uitVriend van me fixt omgebouwde en/of buiten de garantie vallende 360's en die had er nog een stuk of 4 thuis staan. Ik gebruik er zolang daar eentje van totdat ik mijn eigen 360 terug heb.
Voor de rest kunnen die callcenter medewerkers er ook niets aan doen. Tegen hen schelden is nutteloos. Ze hebben me nu wel voorrang gegeven op de reparaties zodat ik mijn 360 z.s.m. terug heb, aangezien dit mijn 3e RROD is. Vind ik gewoon netjes
Dat is net niet hetzelfde ben ik bangquote:
Och, wel vergelijkbaar, en minstens net zo tof.quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:47 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Dat is net niet hetzelfde ben ik bang
Ik wil in ieder geval wel al m'n huidige games de deur uit hebben zodat ik weer eens iets nieuws kan gaan spelen.
Uiteraard voor het grootste deel in MP.quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Och, wel vergelijkbaar, en minstens net zo tof.
Welkom! Ik zit zelf aan mijn derde!quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:43 schreef Notorious_Roy het volgende:http://www.royorama.nl/?p=486
Eindelijk maak ik ook deel uit van de Xbox 360 elite!
Hehe tsja, hij moet zelf weten wat hij doet. Ik vind het wel handig, het is een lucratief handeltje van hem en ik heb altijd wel een beschikbare 360 in de buurtquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:45 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Ja Ik begrijp best dat uitvallen tegen die mensen ook geen enkel nut heeft maar daar vanaf gezien is het belachelijk dat "ze" je dan een console terugsturen en die dan na zo'n korte periode weer verrot gaat.. stuur dan gvd een nieuwe ofzo maaaaaar je hebt gelijk, de service aangaande deze 360 problematiek is wel goed verzorgd en ik hoor ook weleens dat ze er een extraatje bijdoen ofzo (headset, game) (?)
Je geeft in ieder geval toe dat je mensen in je vriendenkring hebt die knutselen met omgebouwde consoles want tja een man in jouw positie moet OOK daar enig verstand van hebben... toch?![]()
Ah ja garantie..quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hehe tsja, hij moet zelf weten wat hij doet. Ik vind het wel handig, het is een lucratief handeltje van hem en ik heb altijd wel een beschikbare 360 in de buurtMijn console is echter niet omgebouwd, daar begin ik niet aan. Zeker niet zolang hij nog binnen de garantie is
Je hebt op alle electronica 2 jaar garantie, staat in de wetquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:28 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Ah ja garantie..
De normale garantie is 2 jaar inplaats van 1 jaar zoals bij mij staat aangegeven op xbox,com registratie
Die garantie voor RROD is toch 3 jaar? En in die 3 jaar heb je altijd met RROD te maken gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |