quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Smeken werkt misschien als je om voetbalplaatjes bij de AH vraagt, maar hier komt het nogal zielig over.
Gaafquote:
+1quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Smeken werkt misschien als je om voetbalplaatjes bij de AH vraagt, maar hier komt het nogal zielig over.
Blijft toch het mooiste wat er is. Je nieuwe console uit de verpakking halenquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:50 schreef Roflpantoffel het volgende:
Pakketje is er, nu even de XBOX neer zetten en FIFA doen
ToTheGame.comquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:50 schreef athlonkmf het volgende:
Iemand een site welke de EU-releasedates weergeeft?
Dat mag ik binnenkort voor de 4e keer doenquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:53 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Blijft toch het mooiste wat er is. Je nieuwe console uit de verpakking halen
Poeh al je PES gewend bent op de PC met een xbox controller is het toch best lastig bij FIFA. Schiet ik op de paal, in de rebound op de lat.quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:53 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Blijft toch het mooiste wat er is. Je nieuwe console uit de verpakking halen
Ik zou t complete pakket op zo'n 350-400 taxeren. Maar met losse verkoop verdien je vaak wel meer, en losse games raak je makkelijk kwijt, vooral de nieuwe.quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:10 schreef punjabirule het volgende:
oke,
Dus 300 is wel te weinig om hiervoor te vragen?
@caseycopa : ik verkoop het liever compleet met alles bij elkaar in een keer, sorry.
Het virus op die Viking dvd heeft zijn werk gedaan zie ikquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.royorama.nl/?p=486
Eindelijk maak ik ook deel uit van de Xbox 360 elite!
Het gebeurde inderdaad tijdens Viking. Eerst vastgelopen bij het titelscherm. Reboot. Zelfde probleem. Viking eruit gehaald, reboot en toen bleef hij hangen in het dashboard en bij de laatste reboot kwam hij niet verder dan de grote ronde X. Daarna *poof*quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het virus op die Viking dvd heeft zijn werk gedaan zie ik
Nes, Snes, Wii, 360. Sorry, je loopt achterquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat mag ik binnenkort voor de 4e keer doen
Serieus? Die Xbox van een vriend van mij is niet eens verzondenquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:50 schreef Roflpantoffel het volgende:
Pakketje is er, nu even de XBOX neer zetten en FIFA doen
Mijn RROD trad op toen ik Lost wilde gaan spelen, maar hij gaf de 3 rode lampjes al toen ik de disc nog in mijn handen hadquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het gebeurde inderdaad tijdens Viking. Eerst vastgelopen bij het titelscherm. Reboot. Zelfde probleem. Viking eruit gehaald, reboot en toen bleef hij hangen in het dashboard en bij de laatste reboot kwam hij niet verder dan de grote ronde X. Daarna *poof*
Nouja ik heb al 3 360's gehad met een ander serienummer, ik hoop dat deze ook weer anders is. Ik wil HDMIquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Nes, Snes, Wii, 360. Sorry, je loopt achter
Ja vind het ook raar als ik het zo hoor. Wel zonde voor hem, maar dan kan jij nog even door spelen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:03 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Serieus? Die Xbox van een vriend van mij is niet eens verzonden
Vervelend voor hem zeg
Blijkbaar sturen ze je toch steeds weer rotzooiquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nouja ik heb al 3 360's gehad met een ander serienummer, ik hoop dat deze ook weer anders is. Ik wil HDMI
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |