Ehhh..ik wel hoor! Ik heb er heeeeel lang gewoond. Ik woon nu sinds 1 jaar in Alkmaar, maar mijn ouders wonen er nog wel.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:36 schreef Dakota het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb nog zo'n ding..gratis af te halen
Maargoed..er komt vast nooit iemand in heerhugowaard
Mocht je nog van gedachte veranderen dan wil ik em wel overnemen. Zorg ik voor iets leuks voor Elin.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:19 schreef Dakota het volgende:
Dan bewaar ik m wel voor de douchebak
Moet het perse Medela zijn? Ik heb een Ameda lactaline personal dubbele elektrische kolf die ik wil doorverkopen. (Krijgt veel betere reviews dan de medela mini electric. En terecht.)quote:Op maandag 9 februari 2009 09:18 schreef DaviniaHR het volgende:
Heeft iemand een dubbele medela electrische kolf in de aanbueding?
Oh dat weet ik niet.quote:Op maandag 9 februari 2009 09:26 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Moet het perse Medela zijn? Ik heb een Ameda lactaline personal dubbele elektrische kolf die ik wil doorverkopen. (Krijgt veel betere reviews dan de medela mini electric. En terecht.)
Ja en jaquote:Op maandag 9 februari 2009 09:43 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet.
Vriendinnetje heeft net gekolfd met zo'n thuiszorgwinkels / zkh-geval van medela en ik heb een pump in style, die zeer vergelijkbaar is, ook met dat dubbele zuigsysteem, waar ik zeer tevreden over was na goede opbrengsten met het thuiszorgding, dus vandaar
(en ik wil de mijne niet kwijt, of uitlenen ivm garantieverlies)
het moet iig wel en dubbele electrische zijn, ivm op werk kolven
(en ze heeft nu al de slangetjes en spul, dus das ook wel zo handig)
maar ameda is wel vergelijkbar, toch?
passen daar eigenlijk ook difrax flesjes op?
Ik zal het doorgevenquote:
als je gewoon zo'n cilinderzak van de ikea koopt? (zo'n visnetgeval. )quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:27 schreef Kahlen het volgende:
Ik zoek een soort zak die ik in de badkamer kan ophangen met badspeelgoed (eendjes, bootjes en dergelijke). Heeft iemand zoiets te koop of een tip?
Machtig idee!!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:59 schreef Dakota het volgende:
[..]
als je gewoon zo'n cilinderzak van de ikea koopt? (zo'n visnetgeval. )
Laat je even weten of het bevalt?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:07 schreef Ardenlyn het volgende:
[..]
Machtig idee!!![]()
Hier ligt alles in de deksel van de wasmand.
Zaterdag even naar de Ikea.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |