Het vestje is verkocht!quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:49 schreef geppie het volgende:
[..]
Hmm...ik heb ook geen bad maar zo'n ding kan toch gewoon in het kinderbadjeAnders heb ik er ook niks aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.badje, standaard en tummytub:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.soort van activityding waar je ook achter kan lopen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fietsstoeltje bobike voorop:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- fisherprice loopauto is op weg naar LovelyLady -
[ Bericht 7% gewijzigd door pinquit op 07-02-2009 10:03:15 ]erf de ogen van je kind - kijk erdoor![]()
van de box, de kinderstoel en de wipstoel heb ik nog geen foto's, die staan op zoldererf de ogen van je kind - kijk erdoor![]()
Ah wat wil je hebben voor je autostoeltje?
En ik denk dat ik ook interesse heb in dat badje enzo maar daar moet ik even mn lief over lastigvallen![]()
Staat die box anders niet ergens online nog zeg maar? Of ga je straks voor mij de zolder opduiken?![]()
![]()
![]()
nee die box is al 3ehandsik ga m zo snel mogelijk voor je van de zolder sjouwen
erf de ogen van je kind - kijk erdoor![]()
- de box is niet meer te koop ivm kromgetrokken bodemplaat-
[ Bericht 21% gewijzigd door pinquit op 06-02-2009 12:19:39 ]erf de ogen van je kind - kijk erdoor![]()
Aaaahw Max!
zijn die sokken ook te koop?
kga straks alle foto's ff aan mn lief laten zien maar t kan dat k pas vanavond een antwoord voor je heb![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:27 schreef pinquit het volgende:
oh dat maakt niet uitt staat hier toch al 2 jaar
![]()
ik pm je ff mn msn want ik kan straks nie fokkenvind de baas nie leuk. Flauw hè?
![]()
Nog eventjes onder de aandacht:quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:24 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben op zoek naar een meerijplank/kiddy/buggyboard geval voor mijn quinny freestyle 3xl. Ik heb het via mijn gastouderbureau geprobeerd maar die zeggen dat ze universele hebben maar die passen niet op mijn kinderwagen. Tot zover universeel dus.
Nou schijnt het dat er een step-up ding is van mutsy die ook op de quinny past. Heeft iemand hier ervaring mee? Of heeft iemand anders een plankje voor de quinny voor een leuk prijsje?![]()
Ticootje heb jij die maxicosi nog in de aanbieding?
Zo ja, heb je er misschien een foto van en wat wil je er voor hebben?![]()
Maneek, wat wil je hebben voor je maxicosi?
Pinq, wat wil je hebben voor het fietsstoeltje en de voetenzak? Ga ik daarna eens overleggen met mijn.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: