quote:
Ik heb ze alquote:Op maandag 8 december 2008 22:24 schreef bixister het volgende:
oja en biefkeek, sorry, ik heb toch geen waterschoentjes meer in die maat!
nou nou, geld maakt niet gelukkig he tazz.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:14 schreef Tazz het volgende:
Voor alles geld
Je reactie op de kolf e.d. bedoel je denk ik.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:43 schreef Fruppel het volgende:
Yppy ik had in het vorige deel vlak voor hij gesloten werd een berichtje voor je gepost, had je die toevallig nog gezien?
Dat heb ik inmiddels gezien, maar Jelief was eerder, dus het gaat naar haar toe.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:07 schreef Fruppel het volgende:
[..]
Yppy, heb je dit nog en zo ja heb je dan een foto?
Mogelijk heb ik interesse!
quote:
geweldig die stoel ! hoever ligt ridderkerk van amsterdam vandaanquote:Op donderdag 11 december 2008 20:44 schreef Beaker het volgende:
Wij hebben ook nog een eea in de aanbieding
Fisher Price pratende, zingende en tellende stoel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Spulletjes zijn bijna niet te versturen, dus alleen afhalen in Ridderkerk
93 km ...quote:Op donderdag 11 december 2008 22:32 schreef samara het volgende:
[..]
geweldig die stoel ! hoever ligt ridderkerk van amsterdam vandaan
Die inderdaad! Waren ze er nog?quote:Op donderdag 11 december 2008 21:54 schreef YPPY het volgende:
Je reactie op de kolf e.d. bedoel je denk ik.
[..]
Nee ik was je voor.quote:
Weet je zeker dat je het weg gaat gooien? Volgens mij nemen voedselbanken ook speelgoed aan, het is er wel de periode voor. Wie weet heeft het voor een paar kinderen wel waardequote:Op donderdag 11 december 2008 16:09 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ook nog twee plastic tassen vol met dreumesspeelgoed, voornamelijk grote plastic auto's en zo'n plastic plankje waarop een rij eitjes zitten met een druk- op draaiknop, waarbij dan bij de juiste handeling zo'n beestje uit het ei naar boven komt.
Aangezien dit spul geen enkele waarde heeft en er niemand in de kennissenkring op zit te wachten, gaat het of mee met de vuilnis of iemand mag het afhalen in Montfoort. We hebben in het dorp geen kringloopwinkel, anders geen het daar wel heen.
Nogmaals, er is bij mij in de buurt geen enkele voedselbank of kringlooptoestand. Ik vind het vervelend om bruikbare dingen weg te gooien, maar ik ga geen kilometers met de auto rijden om ze ergens af te leveren.quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:54 schreef beefcake het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je het weg gaat gooien? Volgens mij nemen voedselbanken ook speelgoed aan, het is er wel de periode voor. Wie weet heeft het voor een paar kinderen wel waarde![]()
http://www.kringloopijsselstein.nl/quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:10 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Nogmaals, er is bij mij in de buurt geen enkele voedselbank of kringlooptoestand. Ik vind het vervelend om bruikbare dingen weg te gooien, maar ik ga geen kilometers met de auto rijden om ze ergens af te leveren.
Mijn zoontje is nog iets te klein voor de vrijmarkt op Koninginnedag (als ie er al het geduld voor zou hebben)
De boeken zijn binnen!!quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:44 schreef YPPY het volgende:
De kolf is verstuurd, de boeken van Daphe Deckers ook. De rest ben ik ook kwijt.
om bix voor te zijn: ik weet dus wel waar het ligt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |