Haha, dat had toch best tussen het einde van de verlenging en de penalty's gekundquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:54 schreef mcyodogg het volgende:
Ik lees dat ze in Engeland de goal gemist hebben, omdat ze bij ITV zo nodig naar de reclame moesten vlak voor de penaly's

idd.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:54 schreef mcyodogg het volgende:
Ik lees dat ze in Engeland de goal gemist hebben, omdat ze bij ITV zo nodig naar de reclame moesten vlak voor de penaly's

quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:56 schreef Sven92 het volgende:
Ik weet al bijna zeker dat Manchester united of Aston Villa de FA cup gaat winnen. Watford - Chelsea en Derby county - Manchester united worden gewoon afslachtingen

United heeft al verloren dit jaar bij Derby.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:56 schreef Sven92 het volgende:
Ik weet al bijna zeker dat Manchester united of Aston Villa de FA cup gaat winnen. Watford - Chelsea en Derby county - Manchester united worden gewoon afslachtingen

Toen wisten ze wel zeker dat ze twee wedstrijden hadden natuurlijkquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:04 schreef Dos37 het volgende:
[..]
United heeft al verloren dit jaar bij Derby.

En de meest recente Watford-Chelsea ben ik ook niet vergeten: http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/eng_prem/6491081.stmquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:04 schreef Dos37 het volgende:
[..]
United heeft al verloren dit jaar bij Derby.

Word een mooie wedstrijd. Jo mag niet gebruikt worden in de FA cup toch?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 07:48 schreef Eric_Cantona het volgende:
Vanmiddag:
13:45 Swansea - Fulham
16:00 Blackburn Rovers - Coventry City
16:00 Sheffield United - Hull City
16:00 West Ham United - Middlesbrough
18:30 Watford - Chelsea
Morgen:
15:30 Everton - Aston Villa
17:30 Derby County - Manchester United
Maandag:
20:45 Arsenal FC - Cardiff City

en 1-2 door Doylequote:

Is dat familie van Kevin Doyle (die ik een goede voetballer vind)?quote:

volgens wiki:quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:11 schreef Sven92 het volgende:
Waarom doet Anelka bijna altijd hetzelfde met zijn handen als hij scoort? wat moet het voorstellen?
Maar Yakubu bv, doet het ook volgens mij.quote:Anelka is well known for his butterfly celebration in which he places both of his hands together and flutters his hands. This is because his daughter's favourite insect (or animal) is a butterfly. he has come off the bench for France twice and scored once.

Tja voorlaatste nederlaag was 7 december thuis tegen Villa in 93e minuut. We spelen nu al meer dan 2 maanden zonder een echte spits maar hebben alleen van Manchester United uit verloren. Geweldige prestatie.. en vandaag zal Villa het ook weer enorm lastig krijgen tegen één van de stugste Engelse ploegen wat er is.. maargoed.. Cahill kopt er hopelijk eentje binnen.quote:Op zondag 15 februari 2009 11:42 schreef Sven92 het volgende:
Ik weet niet of Everton het wel gaat redden zonder Jo. Saha is niet echt goed en verder hebben ze geen echte spits

quote:Derby: Bywater, Connolly, Addison, Albrechtsen, Stewart, Barazite, Green, Savage, Teale, Commons, Hulse.
Subs: Carroll, Sterjovski, Nyatanga, Davies, Todd, Pearson, Porter.
quote:Man Utd: Foster, Rafael Da Silva, Ferdinand, Evans, Evra, Park, Fletcher, Gibson, Nani, Giggs, Ronaldo.
Subs: Kuszczak, Vidic, Scholes, Welbeck, O'Shea, Tevez, Possebon.

Manchester unitedquote:Op zondag 15 februari 2009 17:21 schreef Dos37 het volgende:
Aan de ene kant is het best jammer, want Aston Villa verdiend dit jaar een prijs. Maar Moyes verdiend al jaren een prijs met Everton.
Maar zolang Man Utd er nog inzit gun ik niemand die prijs natuurlijk, alleen United,

Vraag me af of Chelsea het volgende week net zo goed gaat doen tegen AV als Everton
  Vraag me af of Chelsea het volgende week net zo goed gaat doen tegen AV als Everton

En zo is 't maar net!quote:Op zondag 15 februari 2009 17:33 schreef Sven92 het volgende:
[..]
Manchester united
90% van de fans zijn Glory hunters.

Volgens de EPG en de website wel. Op Kanaal 3.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:48 schreef Dos37 het volgende:
Arsenal - Cardiff vanavond, niet op sport1.

, Bendtner.
 , Bendtner.  

Fulham heeft het in het laatste kwartier dus nog recht kunnen zetten.quote:

Essien en Carvalho weer terug op de bank overigensquote:Petr Cech, José Bosingwa, Alex, John Terry (c), Ashley Cole, Michael Ballack , John Mikel Obi, Frank Lampard , Salomon Kalou, Didier Drogba, Florent Malouda.
Westwood; Wright, Dann (c), Turner, Hall; Henderson, Gunnarsson, Doyle, Eastwood; Morrison, Best.

Terry of Carvalho, er is er altijd wel iemand uit. Alex heeft bijna alles gespeeld dit seizoen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:56 schreef DeVinger het volgende:
Leuk dat Alex speelt, is dat alleen omdat Carvalho geblesseerd was oid of echt omdat hij Alex prefereert?

'
 '

Dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:03 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Terry of Carvalho, er is er altijd wel iemand uit. Alex heeft bijna alles gespeeld dit seizoen.
Wat een goal van Alex zeg, leek wel een volleerde linksbuiten

Wel hoor, alleen enigzins verkaptquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:23 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag.

quote:Fulham: Schwarzer, Pantsil, Hangeland, Hughes, Konchesky, Davies, Etuhu, Murphy, Dempsey, Zamora, Johnson.
Subs: Zuberbuhler, Nevland, Gera, Kamara, Dacourt, Stoor, Kallio.
Man Utd: Van der Sar, O'Shea, Ferdinand, Vidic, Evra, Fletcher, Carrick, Anderson, Park, Rooney, Tevez. Subs: Foster, Berbatov, Giggs, Scholes, Welbeck, Evans, Eckersley.

Ronaldo geschorst ofsow?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:04 schreef mcyodogg het volgende:
Over een kwartier die andere kwartfinale
[..]

. Man Ut. toch een relatief sterk elftal opgesteld.
. Man Ut. toch een relatief sterk elftal opgesteld.

Inderdaad, hier op ITV hebben ze het alleen maar over dat edwin niet helemaal op zn gemak lijkt laatst zn fout tegen newcastle.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:30 schreef Gtaboy107 het volgende:
Bijna 1-0, Vidic haalt hem van de lijn.

Kan dat altijd, duels kopen op sport 1 of alleen nu gedurende een periode?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:19 schreef Gtaboy107 het volgende:
Stomme Sport1 kijkdagen, heb ik een code, druk ik op koop toegangscode, krijg ik de Champions League link en niet de FA Cup link!

Wat een onzin zeg. Kan elke keeper gebeuren zoiets... mja in engeland houden ze ervan om over Keepers te praten na ze 1 foutje hebben gemaaktquote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:31 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Inderdaad, hier op ITV hebben ze het alleen maar over dat edwin niet helemaal op zn gemak lijkt laatst zn fout tegen newcastle.
 (hij heeft gvd het record verbroken en nu zitten ze hem alweer af te zeiken? oh pls! )
  (hij heeft gvd het record verbroken en nu zitten ze hem alweer af te zeiken? oh pls! )

I know, ze zijn gewoon wat kieskeurig hier in Engeland. Al lees ik hier wel bijna elke dag in de krant nieuws over Gús Hiddink.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:37 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Kan elke keeper gebeuren zoiets... mja in engeland houden ze ervan om over Keepers te praten na ze 1 foutje hebben gemaakt(hij heeft gvd het record verbroken en nu zitten ze hem alweer af te zeiken? oh pls! )

teveze
 teveze

7 Jan, 19:45 Derby County 1 - 0 Manchester United Carling Cupquote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:58 schreef zjroentje het volgende:
4-0 inmiddels.
Wanneer was eigenlijk de laatste nederlaag van ManU.

Heel bizar met de hak ofzo, hoorde ik? Iemand beelden daarvan?quote:

Arsenal zit nu pas in de kwartfinale! Moeten eerst nog tegen Hull City.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:39 schreef RayMania het volgende:
Gewoon een halve finale met Chelsea, United en Arsenal. Dat moet jaren geleden zijn dat drie grote clubs bij de laatste vier zitten.

Moet Arsenal nog wel even langs Hullquote:Op zondag 8 maart 2009 16:39 schreef RayMania het volgende:
Gewoon een halve finale met Chelsea, United en Arsenal. Dat moet jaren geleden zijn dat drie grote clubs bij de laatste vier zitten.

Vorig jaar zat Wembley 2x vol dus ik neem aan dat ze het niet heel snel zullen veranderen.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:25 schreef mcyodogg het volgende:
Vind het wel stom dat die halve finales op Wembley zijn. Daar moeten (voor clubs) alleen finales gespeeld worden.
Wat mij betreft gebruiken ze gewoon weer Villa Park en Old Trafford. Maar dat zal wel niet gebeuren.
quote:1535: TEAMS Everton v Middlesbrough
Everton: Howard, Neville, Yobo, Jagielka, Lescott, Pienaar, Rodwell, Osman, Baines, Fellaini, Cahill. Subs: Nash, Van der Meyde, Castillo, Saha, Jacobsen, Gosling, Wallace.
Middlesbrough: Jones, Hoyte, Huth, Wheater, Pogatetz, O'Neil, Arca, Bates, Downing, Sanli, Aliadiere. Subs: Turnbull, Taylor, Emnes, Adam Johnson, McMahon, Franks, Walker

prima lotingquote:Op zondag 8 maart 2009 19:49 schreef mcyodogg het volgende:
Arsenal/Hull v Chelsea
Man Utd v Everton
dus.

Dat zou ik ook zeggen als ik jou wasquote:

Je dekt je vast in?quote:Op zondag 8 maart 2009 20:07 schreef mcyodogg het volgende:
Ja, makkelijke lotingen voor Arsenal en United weer

Eitje voor Evertonquote:Op zondag 8 maart 2009 19:49 schreef mcyodogg het volgende:
Arsenal/Hull v Chelsea
Man Utd v Everton
dus.

Ik kijk wel uit, hoor.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:12 schreef Gunner het volgende:
[..]
Je dekt je vast in?
Ik denk dat Chelsea niet mag klagen met de hoeveelheid thuis-lotingen de afgelopen seizoenen, en volgens mij is de halve finale ook op neutraal terrein, dus wat klaag je?

Het is te hopen dat er direct een winnaar uit komtquote:FA Cup sixth round
Venue: Emirates Stadium Date: Tuesday, 17 March Kick-off: 1945 GMT
Coverage: Coverage on BBC local radio, score updates and text commentary on BBC Sport website
Lukasz Fabianski keeps goal for Arsenal as regular number one Manuel Almunia suffered an injured ankle against Blackburn last weekend.
Gael Clichy may be rested in favour of Kieran Gibbs, Eduardo is out and Andrey Arshavin is a doubt after having eight stitches in his foot at the weekend.
Hull are without cup-tied Kevin Kilbane and Andy Dawson is set to return.
Dean Marney completes a three-match ban and Jimmy Bullard and George Boateng are long term absentees.
 . Ook op Sport1 te zien.
. Ook op Sport1 te zien. 

was doelpunt met hoge geluksfactorquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:20 schreef alors het volgende:
Ik schakel net in, wtf hoe kunnen ze nu weer 1-0 achterkomen, thuis nog wel

Thuis 1-0 achterkomen kan niet.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:20 schreef alors het volgende:
Ik schakel net in, wtf hoe kunnen ze nu weer 1-0 achterkomen, thuis nog wel

orly? je weet best wat ik bedoel. 0-1 achter klinkt gewoon dom.quote:

Ze moeten de bal vaker aan de vrijstaande Arshavin geven..quote:

Dat zijn we inmiddels wel gewend.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Moet je nou echt altijd zo ongelooflijk pietluttig alles corrigeren?

Tsja de keren dat hij de bal kreeg gebeurde er nog enigszins wat. Moet zeggen dat Walcott aan de rechterkant vaak erg slecht bediend wordt...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:25 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ze moeten de bal vaker aan de vrijstaande Arshavin geven..

Tegen Blackburn speelde ze ook gewoon met 4 aanvallers. Maar hoe wil je het middenveld dan invullen? Op de bank heb je alleen maar aanvallend ingestelde middenvelder(s). Dit probleem nekt ons gewoon dit seizoen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:29 schreef Tim86 het volgende:
4 aanvallers is erg leuk, maar dit gaat gewoon ten koste van je middenveld...daar verlies je de strijd nu.

quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:33 schreef Tim86 het volgende:
De kreuntjes van Sierd zijn wel weer de moeite waard

Ik had niet verwacht dat ik dit ooit zou zeggen, maar ik wil Ebouequote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Tegen Blackburn speelde ze ook gewoon met 4 aanvallers. Maar hoe wil je het middenveld dan invullen? Op de bank heb je alleen maar aanvallend ingestelde middenvelder(s). Dit probleem nekt ons gewoon dit seizoen.
Dat scheelde weinig Arshavin

quote:

Ben gewend om Sierd te zeggenquote:

Doen, alleen op een voorwaarde. Hij moet scoren. Al is het alleen al vanwege zijn bazen danstechniek.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat ik dit ooit zou zeggen, maar ik wil Eboue

quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Doen, alleen op een voorwaarde. Hij moet scoren. Al is het alleen al vanwege zijn bazen danstechniek.
[ afbeelding ]

quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Doen, alleen op een voorwaarde. Hij moet scoren. Al is het alleen al vanwege zijn bazen danstechniek.
[ afbeelding ]
Mijn halve pagina staat nu vol met dansende negerts door die dubbelpost van jequote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De man die bij iedere balaanname van een Real speler klaarkomt

quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:44 schreef Tim86 het volgende:
Het enige wat matiger is dan deze 45 minuten van Arsenal zijn de 90 minuten van WHU-WBA gisteren zeg

Volgens mij zit iedereen hier gewoon via Sport1 te kijken, maar als je gewoon op de standaard sites kijkt kan je zo 10+ links vinden (myp2p.eu , rojadirecta etc)quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:48 schreef jackson het volgende:
Goede-avond,
Zijn er mensen die via stream kijken, zo ja... zou ik deze link graag ontvangen

Live wedstrijden via internet-streams #30quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:48 schreef jackson het volgende:
Goede-avond,
Zijn er mensen die via stream kijken, zo ja... zou ik deze link graag ontvangen
 .
.

Dank, de eerste site ziet er inderdaad goed uit. Zal me er eens in verdiepenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Volgens mij zit iedereen hier gewoon via Sport1 te kijken, maar als je gewoon op de standaard sites kijkt kan je zo 10+ links vinden (myp2p.eu , rojadirecta etc)

Diaby
 Diaby

Ja.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:13 schreef eNGine10 het volgende:
gelijkspel zou weer extra wedstrijd betekenen of niet?

Met dank aan Arshavin.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:19 schreef sjimz het volgende:
1-1 Van Persie.

ja iddquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:25 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Wilde hetzelfde zeggen maar zag toen de herhaling

Schot werd geblokt ja dus Bendtner deed wat ie moest doen goed.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:25 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Wilde hetzelfde zeggen maar zag toen de herhaling

quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |