quote:
Kom hier en krijg klappenquote:
Eigenlijk bedoelde ik met typo de typo van fipo.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:44 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Het is 'Ananas' dus ook 'anarijdt'.
Ik heb hem alleen niet op mp3. :/ zoooiquote:
Ohw.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Eigenlijk bedoelde ik met typo de typo van fipo.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:44 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
download hem dan van joetoeb.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:46 schreef Silaz het volgende:
[..]
Ik heb hem alleen niet op mp3. :/ zoooi
quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:46 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ohw.Ik vond je al snel met het zien en meteen posten van de 'typo' in de TT.
Meesteresquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dan eenrichtingsverkeer
wat is Nassen dan voor handeling ?quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:44 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Flink nassen betekend bij ons ''veel eten''quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:48 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
wat is Nassen dan voor handeling ?
Ken je dat niet??quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:48 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
quote:
Nassen? Hier in Utrecht eten. En niet alleen in Utrechtquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:48 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
-quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:49 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nassen? Hier in Utrecht eten. En niet alleen in Utrecht
Hé Bio, neuken?quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:49 schreef Biogarde het volgende:
[..]
post 301 is altijd de lapo, post 302 nietquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ben jij scheel? Ik had toch de lapo? Of ben ik nou debiel?
Met een zweepje?quote:
Leuk als een meisje dat Anna heet dat doet.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:49 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Flink nassen betekend bij ons ''veel eten''
ECHT? HAHAHA. Oke.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:50 schreef padlarf het volgende:
[..]
post 301 is altijd de lapo, post 302 niet
quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ben jij scheel? Ik had toch de lapo? Of ben ik nou debiel?
quote:Re: haha
Voeg toe aan adresboek Blokkeren Toevoegen aan buddylijst Account delenWed 4 February 2009 23:42u door Smart_ass
Echt? Ik weet niet eens echt hoe 't moet dus doe jij 't maar.
Op 4 February 2009 23:42 schreef De_Ananas het volgende:
300ste mag het nieuwe topic openen, pech gehad!
quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:51 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Leuk als een meisje dat Anna heet dat doet.
Annanassen.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:49 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Flink nassen betekend bij ons ''veel eten''
Ow hehe, ik zat eerder te denken aan iets als Hossen, maar als het Eten betekent...quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:49 schreef Biogarde het volgende:
[..]
2 nonnen lopen door Limburg. Zegt de een: Ik ruik de mijnen!quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
die is nog slechter dan rietdekken
Leg eens uit hoe het zit met de lapo en wie een nieuw topic moet maken, want ik snap er niets van.quote:
Het eerste seizoen was best leuk.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:52 schreef Zotheid het volgende:
Vuurzee.
Weer zo'n mislukt programma.
Reactie 300 wanneer je instellingen staan op 50 posts per pagina de laatste en enige post op pagina 7. Da's al 10 jaar zoquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:53 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Leg eens uit hoe het zit met de lapo en wie een nieuw topic moet maken, want ik snap er niets van.
Is er al eerder eens een seizoen van geweest?quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:54 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Het eerste seizoen was best leuk.
Maargoed, overal moet tegenwoordig een deel 2 / seizoen 2 van gemaakt worden.
BillSpleet.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
die is nog slechter dan rietdekken
Maar 302 is later dan 301, dus 302 is LAPO, en een LAPO is een LAPO en geen EerderDanLAPO-PO en als op de KLB-index je naampje als laatste naast het gesloten topicje staat is het een LAPO, ookal is het 302 of 310quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:50 schreef padlarf het volgende:
[..]
post 301 is altijd de lapo, post 302 niet
Niet in een post door slote.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:55 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Reactie 300 wanneer je instellingen staan op 50 posts per pagina de laatste en enige post op pagina 7. Da's al 10 jaar zo
Ja kan best, maar ik vermeed dat altijd, omdat ik toen niet wist hoe je een nieuwe sc moest maken.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:55 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Reactie 300 wanneer je instellingen staan op 50 posts per pagina de laatste en enige post op pagina 7. Da's al 10 jaar zo
Ja. In 2005 ofzo.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Is er al eerder eens een seizoen van geweest?
Ik ken het alleen van de reclame.
Daar let jij wel op, he ?quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Met een zweepje?
Volgens mij heb je die op zo'n foto.
In 2005 keek ik alleen maar naar talpa.quote:
quote:
Heb ik ergens overheen gelezen?quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:57 schreef reetveter het volgende:
VERDOMME BIOMIJN ZELFVERTROUWEN WAS MACHST DU
quote:
'BUG' in de software waar het forum op draait. Als meerdere gebruikers tegelijk reageren, dan kun je dus door een slot of lapo heen posten. Niet altijd, maar het kan. Zoals hier dus weleens voorkomt.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:56 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja kan best, maar ik vermeed dat altijd, omdat ik toen niet wist hoe je een nieuwe sc moest maken.Maargoed, reactie 300 dus? Waarom gaat het dan uberhaupt door tot 301/302, das verwarrend.
Al redelijk vaak is voorgekomen bedoel jequote:Op donderdag 5 februari 2009 00:00 schreef Biogarde het volgende:
[..]
'BUG' in de software waar het forum op draait. Als meerdere gebruikers tegelijk reageren, dan kun je dus door een slot of lapo heen posten. Niet altijd, maar het kan. Zoals hier dus weleens voorkomt.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:59 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
Om maar ff kwaliteit te posten.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:59 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
Om maar ff kwaliteit te posten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nog meer kwaliteit"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:01 schreef Adelante het volgende:
[..]Je mag geen kutten postenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nog meer kwaliteit
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nog meer kwaliteit
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
*Verhaaltje door de shredder heen haalt.quote:
Enkel hier zo'n beetje. Lees weinig tot niets over dit gebeuren over/in andere forums.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:00 schreef reetveter het volgende:
[..]
Al redelijk vaak is voorgekomen bedoel je
Maar dan is het nog raar, want je zei dat reactie 300 de enige op pagina 7 is. Maar bij mij is 50 altijd op 1 pagina, en 51 dus op 2. Dus dan zou 300 toch de laatste op pagina 6 moeten zijn?quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:00 schreef Biogarde het volgende:
[..]
'BUG' in de software waar het forum op draait. Als meerdere gebruikers tegelijk reageren, dan kun je dus door een slot of lapo heen posten. Niet altijd, maar het kan. Zoals hier dus weleens voorkomt.
[..]'Vrouwelijke' body-builders..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nog meer kwaliteit![]()
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
[..]Mods mogen ook een ban krijgen, toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nog meer kwaliteit![]()
![]()
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Heuy, dat komt door D_A hoor!quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*Verhaaltje door de shredder heen haalt.![]()
hier is het onderdeel van de spierverhoudingen en geen opengesperde vaginaquote:
Je kan de OP als post 1 mee laten tellen ja of nee. Kon vroeger niet, maar sinds kort wel. Dus het is bij jou en mij wellicht verschillend.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:02 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar dan is het nog raar, want je zei dat reactie 300 de enige op pagina 7 is. Maar bij mij is 50 altijd op 1 pagina, en 51 dus op 2. Dus dan zou 300 toch de laatste op pagina 6 moeten zijn?
Bedank hem maarquote:
Precies, het is reactie 301 op pagina 7.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:02 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar dan is het nog raar, want je zei dat reactie 300 de enige op pagina 7 is. Maar bij mij is 50 altijd op 1 pagina, en 51 dus op 2. Dus dan zou 300 toch de laatste op pagina 6 moeten zijn?
Ja, zG had er ook 1 voor tubgirlquote:Op donderdag 5 februari 2009 00:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mods mogen ook een ban krijgen, toch?![]()
![]()
Die foto's van Crane waren nog wel een stukje ernstiger hoorquote:Op donderdag 5 februari 2009 00:03 schreef padlarf het volgende:
Ik meen me een weekban te herinneren voor he tposten van zulke ranzigheid
quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:03 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja, zG had er ook 1 voor tubgirl.
Hé, dat wist ik niet! Moet je daar een abo voor hebben? Die ellendige 7e pagina altijd.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:03 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je kan de OP als post 1 mee laten tellen ja of nee. Kon vroeger niet, maar sinds kort wel. Dus het is bij jou en mij wellicht verschillend.
Bij deze!quote:
Maar als ik iets laat zien over hoe het menselijk lichaam in elkaar steekt (met behulp van afbeeldingen) loop je wel met een ban te dreigen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:03 schreef Adelante het volgende:
[..]
hier is het onderdeel van de spierverhoudingen en geen opengesperde vagina
Ah ja, want de OP is bij mij post 1. Arghhh ik zorg wel gewoon dat ik nooit die 300/301ste reactie heb, dan hoef ik ook nooit een nieuwe sc te maken.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:03 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je kan de OP als post 1 mee laten tellen ja of nee. Kon vroeger niet, maar sinds kort wel. Dus het is bij jou en mij wellicht verschillend.
Oh, is dat alleen bij abo's?quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hé, dat wist ik niet! Moet je daar een abo voor hebben? Die ellendige 7e pagina altijd.
Ik zie hier zo vaak dat de SC-posts al ongeveer 12 paginas vol hebben gemaakt, en ik heb het pagina-post-dingetje toch op 50 staan..quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:02 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Jij snapt het allemaal echt niet he!?!quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:05 schreef Zotheid het volgende:
Maar als ik iets laat zien over hoe het menselijk lichaam in elkaar steekt (met behulp van afbeeldingen) loop je wel met een ban te dreigen.
Misselijk ventje.
We kunnen je helpen als het niet goed gaat. Zijn we immers voor.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:05 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ah ja, want de OP is bij mij post 1. Arghhh ik zorg wel gewoon dat ik nooit die 300/301ste reactie heb, dan hoef ik ook nooit een nieuwe sc te maken.
Sinds wanneer ben jij geen mod meer?quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hé, dat wist ik niet! Moet je daar een abo voor hebben? Die ellendige 7e pagina altijd.
Dat was een vraag van mijn kant, bio.quote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:06 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik zie hier zo vaak dat de SC-posts al ongeveer 12 paginas vol hebben gemaakt, en ik heb het pagina-post-dingetje toch op 50 staan..
Dankje voor de opheldering Martijn.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Precies, het is reactie 301 op pagina 7.
Kusjes,
Martijn
quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij geen mod meer?
quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
Jij snapt het allemaal echt niet he!?!
Dat heb ik ook.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:06 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik zie hier zo vaak dat de SC-posts al ongeveer 12 paginas vol hebben gemaakt, en ik heb het pagina-post-dingetje toch op 50 staan..
Nee, niet echt. Leg het eens goed uit. Net als dat doodsbedreigingen onder voorbehoud mogen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
Jij snapt het allemaal echt niet he!?!
Bijna 2 weken of zo.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Once you go black..quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hihi, Ik ben een ram. Die passen heul goed bij elkaar.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:06 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dankje voor de opheldering Martijn.
Kusjes,
Een waterman.
Ik heb geen idee eik. Had eigenlijk nooit dingen aangepast behalve de banners, maar zag dat die instelling er ook was. Geen idee of dat bij een abo kwam.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat was een vraag van mijn kant, bio.
wtf?quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:09 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Al deze mensen zijn stinkend jaloers op mij, ik heb RV's zijn vriendin aangeraakt![]()
Die UI.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:09 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Al deze mensen zijn stinkend jaloers op mij, ik heb RV's zijn vriendin aangeraakt![]()
Ik heb nog steeds een agenda waar die matches instaan.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:09 schreef Zotheid het volgende:
Waterman-Ram
Een goede match! De Ram is attent en energiek en daar houdt de Waterman van. De relatie zal spontaan en vurig zijn.
Zij kwam even geld wisselen, want ze wilde snoepjes voor in de automaat.quote:
quote:
Ik zit hier ook al 24/7 op die F5-knop te rammen..quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:07 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat heb ik ook.Moet je een aantal keer op f5 drukken of opnieuw het topic openen, dan is die weer op de goede pagina.
Aangeraaktquote:Op donderdag 5 februari 2009 00:09 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Bij opties - weergave staat of je de OP mee wil laten tellen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:08 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik heb geen idee eik. Had eigenlijk nooit dingen aangepast behalve de banners, maar zag dat die instelling er ook was. Geen idee of dat bij een abo kwam.
Ik zie die optie niet staan onder opties, onder welk kopje zou die moeten vallen?quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:08 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik heb geen idee eik. Had eigenlijk nooit dingen aangepast behalve de banners, maar zag dat die instelling er ook was. Geen idee of dat bij een abo kwam.
Je mag niet liegen van je moeder...quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:10 schreef padlarf het volgende:
[..]
Aangeraakt![]()
Ik heb van het weekend keihard mn zaad in haar anus geloosd
Nee F5 helpt vaak niet trouwens. Dan moet je gewoon je explorer afsluiten en weer opnieuw openen ofzo.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:10 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik zit hier ook al 24/7 op die F5-knop te rammen..
Mijn vinger is al zover versleten dat ie een paar meter korter is geworden en mij F5-knop is helemaal ingedeukt
Nee, want ze was het hele weekend bij mij noobz0rzquote:Op donderdag 5 februari 2009 00:10 schreef padlarf het volgende:
[..]
Aangeraakt![]()
Ah, ze wou weer kleine kinderen voor me meenemenquote:Op donderdag 5 februari 2009 00:10 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Zij kwam even geld wisselen, want ze wilde snoepjes voor in de automaat.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zie die optie niet staan onder opties, onder welk kopje zou die moeten vallen?
quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:10 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Bij opties - weergave staat of je de OP mee wil laten tellen.
o jaquote:Op donderdag 5 februari 2009 00:11 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Je mag niet liegen van je moeder...
Ja, ik dacht dat je naar mij kwam. Wat ben jij nou voor iemand.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:10 schreef padlarf het volgende:
[..]
Aangeraakt![]()
Thanks, gevonden.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:10 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Bij opties - weergave staat of je de OP mee wil laten tellen.
Kleine kinderen?quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:12 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee, want ze was het hele weekend bij mij noobz0rz![]()
[..]
Ah, ze wou weer kleine kinderen voor me meenemen
Spannend.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:10 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een agenda waar die matches instaan.![]()
Even kijken wat die zegt.
Sinds wanneer werk jij in die toko danquote:Op donderdag 5 februari 2009 00:12 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Kleine kinderen?Volgens mij zit dat niet in onze assortiment!
Ehm, echt in vast verband sinds oktober, maar daarvoor heb ik ongeveer 1 jaar zo af en toe gewerkt.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:13 schreef reetveter het volgende:
[..]
Sinds wanneer werk jij in die toko dan?
HEUJ, Ik ben heel bezitterig hoor.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:12 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat je naar mij kwam. Wat ben jij nou voor iemand.
O sorryquote:Op donderdag 5 februari 2009 00:12 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat je naar mij kwam. Wat ben jij nou voor iemand.
Zozo. Dus jij bent hartstochtelijk en ik experimenteel.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Spannend.
Sex - Sexuele Relatie. De sexuele relatie van Ram en waterman zal goed zijn en op een bepaalde manier als geboren minnaars voor elkaar voelen. Sex met de warmbloedige ram en diens hartstocht zal waterman heel plezierig vinden. Ram zal het prettig vinden dat waterman van experimenteren en sexuele spanning houdt.
We kunnen ook een triootje doen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
HEUJ, Ik ben heel bezitterig hoor.
Ah oke, ja ik weet wel dat die ouwe, niet leo, die daar werkt altijd op kim, en de rest van der team geiltquote:Op donderdag 5 februari 2009 00:14 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ehm, echt in vast verband sinds oktober, maar daarvoor heb ik ongeveer 1 jaar zo af en toe gewerkt.
Daar kom ik goed mee wegquote:Op donderdag 5 februari 2009 00:15 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu, omdat jij het bent.
En Kim haar moeder zag ik altijd tijdens het kranten lopen en haar papa kwam altijd aan de deurquote:Op donderdag 5 februari 2009 00:15 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ah oke, ja ik weet wel dat die ouwe, niet leo, die daar werkt altijd op kim, en de rest van der team geilt.
Ik ben inderdaad wel hartstochtelijk.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:14 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Zozo. Dus jij bent hartstochtelijk en ik experimenteel.Spannend.
Met een andere jongen?quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:15 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
We kunnen ook een triootje doen.
*Opmerking over e-penis maakt.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:17 schreef Smart_ass het volgende:
Een virtuele, die zijn echt heul lekker.![]()
Allichtquote:
Ja dan is leo een kankerlijerquote:Op donderdag 5 februari 2009 00:17 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
En Kim haar moeder zag ik altijd tijdens het kranten lopen en haar papa kwam altijd aan de deur![]()
Leo is als die vrolijk is een goede gozer, maar anders...
Picca's!!quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet morgen om 8 uur op, dus ik ben heel chagrijnig morgen.
Oh das wel echt cute.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:17 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad wel hartstochtelijk.
En romantisch.Met een bad, bloemetjes en kaarsjes en wijn en dat soort troep.
[..]
Met een andere jongen?
Dan zie je web-icons, ik heb bij UI en WI dezelfde dus bij mij zie je geen verschilquote:Op donderdag 5 februari 2009 00:17 schreef Acinonyx het volgende:
Waar is nou eigenlijk User-icons Omkeren voor ?
Ik heb het een keer geprobeerd maar ik zie geen verschil, je kan het vinden bij Opties en dan bij Weergave
fokloos?quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:20 schreef Zotheid het volgende:
Ik heb morgen een vrije dag!
Ik ga de hele dag in de bibliotheek hangen.
Ik heb de hele week vrij, ik drink elke dag bier verder nietquote:Op donderdag 5 februari 2009 00:20 schreef Zotheid het volgende:
Hihi.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:20 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oh das wel echt cute.
Laten we anders een kwartetje doen, met Fas erbij.! Oh wacht, zij is lesbisch, das dan wel erg veel aandacht voor mij he.
Laten we 4EBE meedoen!
quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:20 schreef Zotheid het volgende:
Ik kom wel even langs om jou te irriteren.quote:
Alsof je een held bent als je alleen maar bier drinkt en verder niks doet.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:21 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik heb de hele week vrij, ik drink elke dag bier verder niet
internet held ben ik he![]()
, maar toch, true story
Waarheen? Naar de shoarmatent?quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ik moet vroeg opstaan.
En ik ga op expeditie.
Whut?quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ik moet vroeg opstaan.
En ik ga op expeditie.
Zoek een vriendin.quote:
Mijn favo nummer.quote:
Ik train 3x in de week met voetbal en 2x in de week fitness, dat is mijn inspanning deze weekquote:Op donderdag 5 februari 2009 00:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik kom wel even langs om jou te irriteren.
[..]
Alsof je een held bent als je alleen maar bier drinkt en verder niks doet.
o fuck bustedquote:Op donderdag 5 februari 2009 00:24 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat is altijd je eerste post in deze SC
Chill!!quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:25 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Weenie.Hier in mijn huis wel, mijn ouders zijn er niet!!!11
Ken je klassiekers, hij zoekt geen vriendin.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zoek een vriendin.
Of kweek ze zelf.
Ik houd niet van die stomme quasi- sexy en romantische dingen. Ala you can leave your hat on enzo.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hihi.En dan zo dEUS opzetten.
Of The Way You Look Tonight.
En 4EBE wil vast wel meedoen, als meesteres zijnde.
quote:
Bij mij zijn m'n ouders dr nooit. Anders moet je rekening houden met schreeuwen tijdens de seks.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:25 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Weenie.Hier in mijn huis wel, mijn ouders zijn er niet!!!11
Echt?quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:25 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Chill!!
Hier in mijn huis ook, ik woon praktisch alleen
Bohh ja zeg.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Bij mij zijn m'n ouders dr nooit. Anders moet je rekening houden met schreeuwen tijdens de seks.
Wat?quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:26 schreef Smart_ass het volgende:
Ala you can leave your hat on enzo.![]()
Nee, alleen op kamersquote:Op donderdag 5 februari 2009 00:26 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Echt?Maar theoretisch nog wel bij je ouders?
dat niet, maar vind het wel leuk om te zienquote:Op donderdag 5 februari 2009 00:26 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ken je klassiekers, hij zoekt geen vriendin.
Dat nummer, jeweetwel, you can leave your hat onquote:
Ohhh handy. Waar woon jij ergens op kamers dan? R'dam toch?quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:28 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee, alleen op kamers
Met één huisgenoot, die 's avonds werkt en overdag slaapt
Toe maar.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:25 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik train 3x in de week met voetbal en 2x in de week fitness, dat is mijn inspanning deze week. Voor de rest Fokken en ps3
Oh en ik ben vandaag naar Duitsland gegaan voor sterke drank
Daar luister ik ook zo goed als niet naar. Maar ik vind romantische nummers van Snow Patrol wel mooi.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:26 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik houd niet van die stomme quasi- sexy en romantische dingen. Ala you can leave your hat on enzo.![]()
Omg m'n zusje kijkt Oprah, echt van die irritante wijsneus kinderen. BAH.
R'dam?quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:29 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ohhh handy. Waar woon jij ergens op kamers dan? R'dam toch?
Heuj en eh! Die foto in jouw fobo, is dat nou Slipknot of niet?
Tom Jonesquote:Op donderdag 5 februari 2009 00:29 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat nummer, jeweetwel, you can leave your hat on
quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat niet, maar vind het wel leuk om te zien
Smerige kankerneus!!!!!quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:31 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
R'dam?![]()
Nooit!
A'dam dus
Ja dat is inderdaad Corey van Slipknot ja
Doe ik deze week niet aanquote:Op donderdag 5 februari 2009 00:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Toe maar.
En je intellectuele training?
Dat dat soort nummers vind ik ook wel mooi hoor. Ik vind 23 van Jimmy eat world altijd zo'n mooi nummer.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Toe maar.
En je intellectuele training?
[..]
Daar luister ik ook zo goed als niet naar. Maar ik vind romantische nummers van Snow Patrol wel mooi.![]()
Wat is dan het verschil tussen een UI en een WI ?quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:20 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dan zie je web-icons, ik heb bij UI en WI dezelfde dus bij mij zie je geen verschilMaar eerst wel vandaar dat er in de eerdere topics altijd de grap werd gemaakt van wie is deze UI
[ afbeelding ]
Alsof romantische mensen nooit schreeuwen tijdens de seks.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:27 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Bohh ja zeg.Maar jij bent toch zo'n romanticus, dan hoor je toch zachtjes te kreunen, en niet te schreeuwen?!
![]()
Oh zoquote:Op donderdag 5 februari 2009 00:29 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Das toch het ultieme stripnummer ofzo?Of wat spel ik nou weer verkeerd?
Oh fuck man. Ik vraag aan iedereen waar ze studeren enzo, en dan haal ik iedereen door de war.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:31 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
R'dam?![]()
Nooit!
A'dam dus
Ja dat is inderdaad Corey van Slipknot ja
WI is groter, en dus vaak bewegend enzoquote:Op donderdag 5 februari 2009 00:32 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Wat is dan het verschil tussen een UI en een WI ?
quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:29 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat nummer, jeweetwel, you can leave your hat on
schreeuwen tijdens sex gebeurd allleen op tvquote:Op donderdag 5 februari 2009 00:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Alsof romantische mensen nooit schreeuwen tijdens de seks.
Betrapt worden is nooit fijn.
Zet dan de kachel aan man !!quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:25 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Chill!!
Hier in mijn huis ook, ik woon praktisch alleen
quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:32 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat dat soort nummers vind ik ook wel mooi hoor. Ik vind 23 van Jimmy eat world altijd zo'n mooi nummer.
En alles van Coldplay uiteraard.
Hahahaha nee das echt mega fout.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Is dat echt zo?quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
schreeuwen tijdens sex gebeurd allleen op tv
Niet in huize Zotheid.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Heb ik nietquote:
Hallo, hey!quote:
Ja he.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En Fix You.
Qua muziek passen we echt bij elkaar.
Volgens last.fm dan.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:35 schreef padlarf het volgende:
[..]
Rotterdam Westside, jij weet zelluf!
Dan vertrouw ik mijn vriendin niet meerquote:Op donderdag 5 februari 2009 00:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Die heeft een vriend van mij die op kamers zit ook, die dingen kunnen best warm worden.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:34 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Heb ik niet
Alleen zo'n verrijdbare verwarming, en die kan niet harder
Neuh ik weet helemaal niet. Ik ben nog maar een paar keer in mijn leven in Rotterdam geweest volgens mij.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:35 schreef padlarf het volgende:
[..]
Laten we daar niet over beginnen, bitte.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:35 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hallo, hey!
Kutwedstrijd gisteren hè
En dan nog genaaid worden in de laatste seconde ook.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:35 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hallo, hey!
Kutwedstrijd gisteren hè
Ik ben ook nog maar een paar keer in utrecht geweestquote:Op donderdag 5 februari 2009 00:36 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Neuh ik weet helemaal niet. Ik ben nog maar een paar keer in mijn leven in Rotterdam geweest volgens mij.![]()
Rotterdam Terror Corpsquote:Op donderdag 5 februari 2009 00:35 schreef padlarf het volgende:
[..]
Nee inderdaad niet, vooral als je net met je vriendinnetje op haar bed ligt, en er komt ineens een broertje of zusje binnen, of een van haar ouders ofzo, dan voel je je wel genaaidquote:Op donderdag 5 februari 2009 00:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En dan nog meerdere keren ook.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:34 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hahahaha nee das echt mega fout.
je hebt kreunen en schreeuwen. Als ze schreeuwt she's faking it talk to herquote:Op donderdag 5 februari 2009 00:35 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dan vertrouw ik mijn vriendin niet meer
Runquote:Op donderdag 5 februari 2009 00:30 schreef Zotheid het volgende:
Daar luister ik ook zo goed als niet naar. Maar ik vind romantische nummers van Snow Patrol wel mooi.![]()
Maar ik woon ook niet in Utrecht.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:36 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ik ben ook nog maar een paar keer in utrecht geweest
Je moet er idd echt totaal niks opleggen want dan geven ze een kutgeur afquote:Op donderdag 5 februari 2009 00:35 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Die heeft een vriend van mij die op kamers zit ook, die dingen kunnen best warm worden.Alleen ze stinken soms.
HAHA je zei genaaid!!!1quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:37 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Nee inderdaad niet, vooral als je net met je vriendinnetje op haar bed ligt, en er komt ineens een broertje of zusje binnen, of een van haar ouders ofzo, dan voel je je wel genaaid![]()
wehehe een woordgrapje[ afbeelding ]
OK Computer.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:35 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja he.Vooral als mensen Radiohead adoreren, scoren ze punten bij mij.
True truequote:Op donderdag 5 februari 2009 00:36 schreef reetveter het volgende:
[..]
Laten we daar niet over beginnen, bitte.
Maargoed je moet een beetje creatief zijn met enkel glas natuurlijk.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:38 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Je moet er idd echt totaal niks opleggen want dan geven ze een kutgeur af
quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:35 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja he.Vooral als mensen Radiohead adoreren, scoren ze punten bij mij.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:38 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar ik woon ook niet in Utrecht.![]()
quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Run![]()
http://forum.fok.nl/rde/post_reply/1251383/4/50/65753059
Herkenbaar inderdaad.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:37 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Nee inderdaad niet, vooral als je net met je vriendinnetje op haar bed ligt, en er komt ineens een broertje of zusje binnen, of een van haar ouders ofzo, dan voel je je wel genaaid![]()
wehehe een woordgrapje[ afbeelding ]
Hoe weet je dat nou. Kom je nooit uit Rotterdam ofzo.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:40 schreef padlarf het volgende:
[..]
waar je ook woont ik ben er niet meer dan een paar keer geweest
Kid A inderdaad.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:40 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja maar dat album vindt iedereen al mooi.Kid A.
Hoe weet jij dat? Ervaring?quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:38 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
HAHA je zei genaaid!!!1![]()
Mwah, m'n vader vroeg eens of het wat zachter mocht, meer zei hij niet.![]()
Broertje/zusje is duizend keer minder erg dan ouders.
*Opzetten doet.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:40 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja maar dat album vindt iedereen al mooi.Kid A.
Hahahaha grapjas. Nee dat niet, maar m'n bed maakt wel een hels lawaai, enorm piepen altijd. Echt gênant.quote:
Verzoek ingewilligdquote:Op donderdag 5 februari 2009 00:40 schreef reetveter het volgende:
Hoogstaande je verneukt mijn topic
Ik prefereer Artis.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:41 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou. Kom je nooit uit Rotterdam ofzo.![]()
![]()
Wij hebben wel een leuke dierentuin hier.Maargoed die heb je in R'dam ook.
![]()
Maar 2+2=5 is van Hail to the Thief!quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
*Opzetten doet.
2+2=5
Vooral omdat het naar 1984 refereert.
waar dan? apeldoorn?quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:41 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat heeft m'n bed de laatste tijd ook. Iemand enig idee wat ik daaraan kan doen?quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:42 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hahahaha grapjas. Nee dat niet, maar m'n bed maakt wel een hels lawaai, enorm piepen altijd. Echt gênant.
Arnhem?quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:41 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zie nu pas dat ik faal, tijd om te gaan slapen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:42 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hahahaha grapjas. Nee dat niet, maar m'n bed maakt wel een hels lawaai, enorm piepen altijd. Echt gênant.
Niet als dat broertje of zusje dan snel naar papa of mama gaat rennen terwijl ie roept::: "mamaaa Aciblabla doet vreemde dingen met [insert naam vriendin] en ze hebben allebei geen kleren aaaaan ! maaaaaam !!quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:38 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
HAHA je zei genaaid!!!1![]()
Broertje/zusje is duizend keer minder erg dan ouders.
Kid A staat nu op.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:43 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar 2+2=5 is van Hail to the Thief!
Je moet gewoon Kid A luisteren. En How to disappear completely.en Idiotque!
Oh oke.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Kid A staat nu op.
Maar ik doelde erop dat 2+2=5 ook mieters is.
Ja hoe weet jij dat nou.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:44 schreef padlarf het volgende:
[..]
waar dan? apeldoorn?![]()
kom wel eens buiten rotterdam, maar ga altijd ergens anders heen![]()
Mweh, ik was eerstquote:Op donderdag 5 februari 2009 00:44 schreef reetveter het volgende:
Ah, de oldbies kapen mijn topic nu alIk had Cerror verwacht trouwens
In dat soort gevallen moet je snel handelen. Damage control. Mits jong genoeg is dat kind makkelijk te beïnvloeden.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:44 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Niet als dat broertje of zusje dan snel naar papa of mama gaat rennen terwijl ie roept::: "mamaaa Aciblabla doet vreemde dingen met [insert naam vriendin] en ze hebben allebei geen kleren aaaaan ! maaaaaam !!"
![]()
![]()
Hai.quote:
Hahaha. Ik ben dan echt zo iemand die verstijft en dan niets meer kan doen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
In dat soort gevallen moet je snel handelen. Damage control. Mits jong genoeg is dat kind makkelijk te beïnvloeden.
Hihi.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:45 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oh oke.Ik ken dat album nog niet zo heul goed, hihi.
Dank je, dank je. Ik voel me dan ook zeer gewenst.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hee Janetje, wat leuk dat je er bent.
gokkenquote:Op donderdag 5 februari 2009 00:46 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja hoe weet jij dat nou.Misschien kom je wel heel vaak door de stad waar ik woon, als je dat niet weet.
Admin geworden en toen per ongeluk zichzelf gebannedquote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:47 schreef Hoogstaande het volgende:
Mwhehe, blij dat mijn vriendin de jongste thuis is
Dat voel ik me ook altijd.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:48 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dank je, dank je. Ik voel me dan ook zeer gewenst.
Ook niet handig, sta je daar in je blote punani terwijl je ma naar boven komt stormenquote:Op donderdag 5 februari 2009 00:47 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hahaha. Ik ben dan echt zo iemand die verstijft en dan niets meer kan doen.![]()
Je kan op die manier een hoop narigheid voorkomen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:47 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hahaha. Ik ben dan echt zo iemand die verstijft en dan niets meer kan doen.![]()
Jaaaa verschrikkelijk.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:49 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ook niet handig, sta je daar in je blote punani terwijl je ma naar boven komt stormen![]()
Waarom zou je ma gelijk naar boven stormen? Die mensen zijn ook niet achterlijk hoor.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:49 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ook niet handig, sta je daar in je blote punani terwijl je ma naar boven komt stormen![]()
Ben ik blij dat ik niet thuis woonquote:Op donderdag 5 februari 2009 00:47 schreef Hoogstaande het volgende:
Mwhehe, blij dat mijn vriendin de jongste thuis is
Whehe, daarom eigen kamersquote:Op donderdag 5 februari 2009 00:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je kan op die manier een hoop narigheid voorkomen.
NIet dat veel zin heeft als je een paar weken later op de bank bezig bent en dr ouders opeens thuis komen.
Ja, als het een zusje is dan kan je haar een zuurstok geven in ruil voor dat zij haar mond dicht houd (hoewel die mond eigenlijk open moet zijnquote:Op donderdag 5 februari 2009 00:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
In dat soort gevallen moet je snel handelen. Damage control. Mits jong genoeg is dat kind makkelijk te beïnvloeden.
En dan zijn je ouders weg, is er geen jongen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Jaaaa verschrikkelijk.En wij hebben ook geen deuren die je op slot kunt doen boven enzo, erg irritant.
Maargoed, das nu toch even niet aan de orde.
Bohhh hee. Nee ik heb dat eigenlijk nooit gehad. Alleen m'n vader houdt er wel van om binnen te komen zonder te kloppen, vindt ie leuk ofzo. Expres natuurlijk.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je kan op die manier een hoop narigheid voorkomen.
NIet dat veel zin heeft als je een paar weken later op de bank bezig bent en dr ouders opeens thuis komen.
Ja sloten op mn kamerdeur moet ik inderdaad ook nog even in mn ouderlijk huis fixenquote:Op donderdag 5 februari 2009 00:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Jaaaa verschrikkelijk.En wij hebben ook geen deuren die je op slot kunt doen boven enzo, erg irritant.
Maargoed, das nu toch even niet aan de orde.
Hmm is behangplakker familie van jou dan, ofwat?quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:51 schreef reetveter het volgende:
[..]
Whehe, daarom eigen kamersEn toen ik thuis woonde kwam behangplakkert sowieso niet mijn kamer binnen
. Mijn zusje overigens wel 1x
gelukkig was ik zo fast als een ninja-edit
. ( en volgens mij zag ze dekleren op de grond niet
)
En anders? Je ligt in bed met je wijf, hoort er bij.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:51 schreef reetveter het volgende:
[..]
Whehe, daarom eigen kamersEn toen ik thuis woonde kwam behangplakkert sowieso niet mijn kamer binnen
. Mijn zusje overigens wel 1x
gelukkig was ik zo fast als een ninja-edit
. ( en volgens mij zag ze dekleren op de grond niet
)
Jaaa! En dan lig je zo stil in bed. Hoor ik iets? En dan luisteren. Nee toch niets, en dan weer verder. En dat zo lekker aantal keer terwijl je druk bent.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja sloten op mn kamerdeur moet ik inderdaad ook nog even in mn ouderlijk huis fixen
Vrij kut om elke keer weer te moeten luitern of niet iemand het in zn hoofd haalt om zomaar binnen te komen
De broertjes kansloosquote:Op donderdag 5 februari 2009 00:52 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hmm is behangplakker familie van jou dan, ofwat?![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:50 schreef McFearless het volgende:
[..]
Waaaaaaat lieeeeeevvvvv.
Pics? Naaktpics!
Dat is zijn schoonmaker.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:52 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hmm is behangplakker familie van jou dan, ofwat?![]()
![]()
Ja, vertel dat maar eens tegen mijn zusje die toen 12 wasquote:Op donderdag 5 februari 2009 00:52 schreef McFearless het volgende:
[..]
En anders? Je ligt in bed met je wijf, hoort er bij.
Jah zou ik ook doen als ik zo'n dochter had !!quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:51 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Bohhh hee. Nee ik heb dat eigenlijk nooit gehad. Alleen m'n vader houdt er wel van om binnen te komen zonder te kloppen, vindt ie leuk ofzo. Expres natuurlijk.Maar geen narigheid gelukkig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |