Ik heb haar site niet gelezen.Maar het staat vanavond op sbs.nl ..bij shownieuwsquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:16 schreef Suko het volgende:
Dat schreef ze al op de dag van de uitspraak (vorige week dus) op haar site. Oud nieuws, gepland en zoete broodjes bakken wat mij betreft.
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:55 schreef JohnDope het volgende:
Goh wat een verrassing. De meeste vrouwen die carriere hebben gemaakt, hebben daarvoor 1 of meerdere keren met de benen wijd moeten gaan.
Het blijft toch een mannenwereld. Alleen de mannen die - als puntje bij paaltje komt - niet verder dan hun pik kunnen denken, valt nog wel het meest te verwijten en niet alleen omdat ze dan chantabel worden, maar ook omdat dat gedrag erg puberaal en onprofessioneel overkomt.
Dat lijkt me ultiem gelul, aangezien GS en Telegraaf tot 1 concern behoren. Daar is absoluut wel overleg over geweest. En ANP komt per dag met veel meer artikelen dan De Telegraaf plaatst dus die worden echt wel gescreend.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:19 schreef Ole het volgende:
vriend van me is journalist bij De Telegraaf. Het bericht is op de Telegraaf-site gekomen omdat ANP berichten automatisch geplaatst worden. Nogal suf voor zo'n grote krant.
Ze gaan ws nu eindelijk wel ANP berichten eerst screenen
ja en ?quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
[..]
Dat lijkt me ultiem gelul, aangezien GS en Telegraaf tot 1 concern behoren. Daar is absoluut wel overleg over geweest. En ANP komt per dag met veel meer artikelen dan De Telegraaf plaatst dus die worden echt wel gescreend.
I know, maar dit bericht is ontsproten op GS en ligt in de roddelhoek. GS, Telegraaf en Prive zitten in dezelfde hoek en wisselen ook enorm veel uit, let maar op de berichtgeving. Dat ligt echt niet aan een ANP berichtje hoorquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:55 schreef qonmann het volgende:
[..]
ja en ?
NRC en Parool & Volkrant horen ook tot hetzelfde concern.
OK, ik heb verder geen inside info.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
I know, maar dit bericht is ontsproten op GS en ligt in de roddelhoek. GS, Telegraaf en Prive zitten in dezelfde hoek en wisselen ook enorm veel uit, let maar op de berichtgeving. Dat ligt echt niet aan een ANP berichtje hoor
Ik heb het niet bedacht hoor.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
[..]
Dat lijkt me ultiem gelul, aangezien GS en Telegraaf tot 1 concern behoren. Daar is absoluut wel overleg over geweest. En ANP komt per dag met veel meer artikelen dan De Telegraaf plaatst dus die worden echt wel gescreend.
Ik weet het. Maar het is een beetje een doorzichtige smoes van zequote:
Ach ja meis, waarschijnlijk viel een item weg en vonden ze dit 'nieuws.'quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:48 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik heb haar site niet gelezen.Maar het staat vanavond op sbs.nl ..bij shownieuws!
Dat vind ik dan wel weer mooi!quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:00 schreef Haaibaaike het volgende:
11 februari 2009
Wendy van Dijk heeft de schadevergoeding die ze kreeg uitgekeerd na het kort geding tegen GeenStijl gedoneerd. De presentatrice heeft de 7500 euro overgemaakt aan de stichting Semmy. Deze stichting maakt onderzoek mogelijk naar hersenstamkanker bij kinderen.
Wendy sleepte GeenStijl voor de rechter, nadat de weblog beweerde dat Wendy een slipperjte zou hebben gemaakt met Reinout Oerlemans.
Hoezo is dat mooi? Dat is alleen maar om de aandacht ergens anders op te leggen en voor zichzelf schoon schip te maken.quote:
Voor haar is het inderdaad niet meer dan een fooitje.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:03 schreef CasB het volgende:
[..]
Hoezo is dat mooi? Dat is alleen maar om de aandacht ergens anders op te leggen en voor zichzelf schoon schip te maken.
Ik denk dat de status van de buurman van Carolien Tensen (namelijk: niet bereoemd) ook heeft meegespeeld. Voor een doodgewone buurman is het ingrijpender om geconfronteerd te worden met roddels in de media dan voor televisiesterren - voor hen is het 'part of the job'. Mensen als Wendy (of Carolien Tensen, of Reinout O.) zoeken tenslotte ook zelf de media op, om programma's en andere rommel te verkopen, en soms keert het systeem zich tegen hen. Dat hoort erbij, je zou het bedrijfsongevalletjes kunnen noemen. Voor zo'n buurman ligt dat anders. Die krijgt de hele kantoortuin over zich heen, plus de korfbalclub, de familie en de voormalige klasgenoten van basisschool 'Het karrewiel', en niemand die hem gelooft. Ik denk dat rechters daar ook wel rekening mee houden; Wendy en Reinout kunnen zich veel gemakkelijker verschuilen achter 'de tol van de roem' en 'niemand gunt ons het succes' (lees: de goeie seks)quote:Op maandag 9 februari 2009 11:46 schreef Chooselife het volgende:
Waarschijnlijk kon Tensen aantonen dat ze financiele schade had ondervonden door de smaad/aantijging.
Daar was de casus van Dijk nog iets te jong voor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |