Dat is nog het enige leuke dan aan die graf wedstrijd. Sjonnie zorgt tenminste voor spektakelquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:21 schreef DJ_Ryow het volgende:
Heitinga maar wisselenanders wordt het 2de helft knokken
quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat een debiel idd, wordt nog vader ook
Doe niet zo dom man.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:21 schreef Kriegel het volgende:
Zag ze naar mekaar kijken ook echt
Sjonnie:![]()
Rifaap:
Want?quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:23 schreef SCH het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, maar wat heeft dat met zijn kind te maken?quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Heitinga met zijn elleboog niet gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heitinga staat in de voorhoede?quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:24 schreef Jasza het volgende:
[..]
Want?
Flikker op man, ik zou die Allah gasten ook doormidden trappen als ze de hele tijd zo triest blijven schoppen tegen de voorhoede.
Ja, anders zat studio sport zonder beeldmateriaal voor de elleboog van de week...quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Hear hear, het enige wat je hier gaat vinden is een familiepak blessures.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:23 schreef UtrechtSlim het volgende:
Waarom oefenen we tegen zo'n stelletje gnomen? Was er echt geen enkel beetje fatsoenlijk en aanzienlijk minder berbers land nog beschikbaar?
Nooit zelf gevoetbald zekerquote:
Ja en dat is relevant met het vaderschap in wording op welke manier?quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Als je voor het NL elftal uitkomt heb je je gewoon professioneel te gedragen en moet je je niet laten provoceren, anders heb je er niks te zoekenquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:24 schreef Jasza het volgende:
[..]
Want?
Flikker op man, ik zou die Allah gasten ook doormidden trappen als ze de hele tijd zo triest blijven schoppen tegen de voorhoede.
Hij lijkt mij een nogal agressief baasje, niet prettig voor een kind. Maar het slaat eigenlijk nergens op idd.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, maar wat heeft dat met zijn kind te maken?
Ik vind het wel vermakelijk, wachten tot het helemaal losgaat. Jammer dat wss iedereen nu rustig is na de rust.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:25 schreef toma het volgende:
wat een vreselijke wedstrijd om naar te kijken.
Grote nonsens.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:26 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Als je voor het NL elftal uitkomt heb je je gewoon professioneel te gedragen en moet je je niet laten provoceren, anders heb je er niks te zoeken
quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:26 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Als je voor het NL elftal uitkomt heb je je gewoon professioneel te gedragen en moet je je niet laten provoceren, anders heb je er niks te zoeken
Hij is zo chill, dat zal je niet verwachten. Op het veld is het gewoon een heel ander iemand.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij lijkt mij een nogal agressief baasje, niet prettig voor een kind. Maar het slaat eigenlijk nergens op idd.
Heitinga is volgens mij een hele vriendelijke jongenquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij lijkt mij een nogal agressief baasje, niet prettig voor een kind. Maar het slaat eigenlijk nergens op idd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |