Ben jij dan voor tyfusmongool zegquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:19 schreef Fortitudo het volgende:
jammer geen gebroken been voor johny
Wie, die Tunesiër?quote:
Volgens mij heb je meer in de wijnkelder gestaan.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:20 schreef tong80 het volgende:
Hoe was de eerste helft Hen meer in de keueken gestaan val er weer in bij dezxe tackle die rood had moeten zijn.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ben jij dan voor tyfusmongool zeg.
idd wat mij betreft was heitinga de wedstrijd uitgeschopt en had die tunesier roood gekregen. zijn allebei de vuilakken weg.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:20 schreef FritsVanEgters het volgende:
Heitinga toont weer eens aan dat hij eigenlijk totaal ongeschikt is
Jep, ik heb geen kaart gezien? Dat was zo net nog geen aanslag. (al ben ik niet voor Heitinga als rechtsback.quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:21 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Volgens mij heb je meer in de wijnkelder gestaan.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:22 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
idd wat mij betreft was heitinga de wedstrijd uitgeschopt en had die tunesier roood gekregen. zijn allebei de vuilakken weg.
In het kader van vriendschappelijk duel vast geen kaart na zo'n opstootje...quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:22 schreef Cara het volgende:
[..]
Jep, ik heb geen kaart gezien? Dat was zo net nog geen aanslag. (al ben ik niet voor Heitinga als rechtsback.)
Wat een debiel idd, wordt nog vader ookquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:20 schreef FritsVanEgters het volgende:
Heitinga toont weer eens aan dat hij eigenlijk totaal ongeschikt is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |