nee hoor.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat staat nergens hoor.![]()
Is Prosac op wintersport trouwens? Of heeft ie er al geen zin meer in.
zoals ik zeg.quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:22 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarom posten jullie eigenlijk na een slot, en wacht je niet gewoon ff 10 minuten.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:22 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarom posten jullie eigenlijk na een slot, en wacht je niet gewoon ff 10 minuten.
Ik heb regelmatig ook meerdere topics tegelijk open, dan gaat er tussendoor wel eens eentje dicht.quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:49 schreef pfaf het volgende:
Zelfs met een retesnelle FOK! post je als mod regelmatig door slotjes. Wat boeit dat überhaupt?
quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk geen excuus
Als je de ernst van deze situatie niet inziet is het maar goed dat je geen mod meer bent.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:10 schreef dndiek het volgende:
Een topic met 301 posts kan natuurlijk niet
Klopt. Ondanks dat het een serieuze vraag was, heb ik mij denk ik schuldig gemaakt aan een indirecte troll. Stop gewoon met je tijd verdoen jorientje.quote:
Dat is het droevige eraan.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:00 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ben serieus
Idd. Kop op Jorien. Laat je niet kisten.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Lees er lekker over heen, jorien en trek het niet zo aan.
Je hebt gelijk. Slechte manier om te zeggen dat ik het non-nieuws vind en niet echt topicwaardig.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:52 schreef Prosac het volgende:
[..]
Waarom zouden we in het Ajax topic bespreken waarom Chelsea boven 'Pool' staat en Krakow op gelijke hoogte met Ajax.
Zou de bekendheid van Wisla Krakow iets te maken hebben met The Real Football Factory?
Wat mij betreft is het verschil inderdaad dat dit nergens echt in past of dat er lopende topics zijn met dit als onderwerp, behalve het overig nieuwstopic. Ik vond het persoonlijk te klein om in het overig nieuwstopic te plaatsenquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:09 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Slechte manier om te zeggen dat ik het non-nieuws vind en niet echt topicwaardig.
In het licht van de nieuwswaarde van andere gesloten topics vind ik dat enigszins ironisch, maar het feit dat dit nieuwtje decentraal nieuws bevat (zogezegd) zal wel het verschil maken.
Zonder de discussie gelijk helemaal opnieuw te voeren, wil ik wel even zeggen dat ik als user - *wijst op titel- meer belang hecht aan nieuwswaarde dan aan of het Centraal is of niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |