Een contract dat niet verlengd wordt bij de nummer twee van Oranje wel.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:18 schreef RayMania het volgende:
[..]
Velen hebben dat al, misschien even in het handige-linkjes-topic kijken.
Een contract dat niet verlengd wordt is geen topic waard, maar dat weet je wel denk ik.
Wat wil je nou? Dat ik al die onnodige topics niet sluit, omdat jij het wel topicwaardig vindt?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een contract dat niet verlengd wordt bij de nummer twee van Oranje wel.
Ik ben het met je eens dat je topics van me sluit.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:23 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wat wil je nou? Dat ik al die onnodige topics niet sluit, omdat jij het wel topicwaardig vindt?
Neem de lijst eens door: Het Handige Linkjes Topic (met topiclijst)!quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:16 schreef tong80 het volgende:
Kunnen we niet voor iedere eredivisiespeler een centraal topic maken ?
Het Handige Linkjes Topic (met topiclijst)!quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat je topics van me sluit.
Zit al bijna 10 jaar op Fok en weet zelf wel wat er serieus is of niet.
Helemaal geen moeite met kuttopics van mij op slot.
Maar ik post ook goeie topics.
Timmer en Hiddink zijn bekende voetbalNederlanders.
Als daar iets extreems mee gebeurt open ik er een topic over als ik het niet kan vinden.
Waar staat Sjaak Swart ?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Neem de lijst eens door: Het Handige Linkjes Topic (met topiclijst)!
Wij zeggen ook niet dat je geen goeie topics opent. Kijk even in de index en kijk hoeveel topics er van jou geopend zijn en open zijn gebleven. Dubbele topics of niet topicwaardige topics worden gewoon gesloten; of de user nou tong80 heet of Henkie.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat je topics van me sluit.
Zit al bijna 10 jaar op Fok en weet zelf wel wat er serieus is of niet.
Helemaal geen moeite met kuttopics van mij op slot.
Maar ik post ook goeie topics.
Timmer en Hiddink zijn bekende voetbalNederlanders.
Als daar iets extreems mee gebeurt open ik er een topic over als ik het niet kan vinden.
Niet omdat het tong is, maar omdat het door mods geopend isquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:51 schreef RayMania het volgende:
Vooral ook denken dat we topics van tong automatisch sluiten, omdat het tong is.
Ja, want dat doen we ook echt. We willen tong pesten, lekker zijn topics sluiten. Kom op zeg.
Volgens mij gaat-ie zo dicht.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:34 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Niet omdat het tong is, maar omdat het door mods geopend is
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:43 schreef Fortitudo het volgende:
Kunnen die irritante ajacieden niet eens wat harder worden aangepakt?
ik heb jou niet om een reactie gevraagd volgens mijquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:44 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.
Als je niet wil dat mensen op je reageren dan moet je hier niet op een forum gaan zitten lijkt me.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:44 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
ik heb jou niet om een reactie gevraagd volgens mij
Oh sorry, ik dacht dat dit een discussie forum is/was.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:44 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
ik heb jou niet om een reactie gevraagd volgens mij
Waar?quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:43 schreef Fortitudo het volgende:
Kunnen die irritante ajacieden niet eens wat harder worden aangepakt?
Jij hebt wel wat weg van een VBL-Mod, ga je je bij de volgende verkiezing aanmelden?quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:44 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.
En het Ajax/Stekelenburg topic is zeker om te vertellen dat je geslaagd bent voor je rijexamenquote:
Jezus, zijn ze daar ook al bezig. In het Tunesië - NL-topic zit Sandman ook al Steek te verdedigen. hij heeft het er maar druk mee.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:54 schreef sezten het volgende:
[HOOLS] VBL-kroeg #1853: Vermijd het SCH-woord
Irritante Ajax discussie dat ook gewoon zijn eigen topic heeft
Gastquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:57 schreef sezten het volgende:
[..]
En het Ajax/Stekelenburg topic is zeker om te vertellen dat je geslaagd bent voor je rijexamen
Nee, maar in een SC mag je alles bespreken wat je wil zolang je het maar in normale bewoordingen doet. Daar ga ik niet over hoorquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:57 schreef sezten het volgende:
[..]
En het Ajax/Stekelenburg topic is zeker om te vertellen dat je geslaagd bent voor je rijexamen
Dit is dan toch ook een SCquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nee, maar in een SC mag je alles bespreken wat je wil zolang je het maar in normale bewoordingen doet. Daar ga ik niet over hoor.
Niets schokkends naar mijn mening. Hij wordt nergens persoonlijk of bekt mensen af. Hij verdedigt alleen zijn mening.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:05 schreef Fortitudo het volgende:
da sandman @ Nederland - Tunesië Vol. 2
Jij gunt ze ook écht niet veel héquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:07 schreef sjimz het volgende:
Het grote Feijenoord-topic #445: Joden gaan eraan!
dubbel
Feyenoorder als TS gaat in dit geval voor.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:07 schreef sjimz het volgende:
Het grote Feijenoord-topic #445: Joden gaan eraan!
dubbel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |