De nieuwsredactie van het sportjournaal en het NOS journaal zien het niet meer zitten.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het is dan ook niet de nieuwe trainer, maar een interim!!!!
Maar zoals Gordon ook aangeeft. Niet alles hoeft per definitie centraal. Niet alles hoeft per definitie in een apart topic. Zoals eerder ook aangegeven in een ander topic, niet bij alles zal een beslissing worden genomen waar iedereen op VBL achter zal staan.
De discussiewaarde van Hiddink als nieuwe tijdelijke coach van Chelsea is niet te vergelijken met het opstappen van een coach in de Nederlandse competitie tijdens het seizoen, zeker als dat toch redelijk onverwacht komt. Gezien de reacties in de andere topics en op het ontslag van Scolari, kon en kan het allemaal prima naar onze mening in die twee genoemde topics.
Zoeken naar dat het tong betreft of dat sjimz het hier aangeeft is nutteloos en irrelevant, omdat het er niets mee te maken heeft.
Sorry. Topic heeft voor ons voldoende waarde.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:19 schreef sezten het volgende:
Kickje naar ONZ voor Help mee: Houd VBL leuk en gezellig. graag,
Danku.
Ons? Je bedoelt hiermee de mods?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:23 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Sorry. Topic heeft voor ons voldoende waarde.
Maar je mag best naar ONZ hoor
-laat ook maar -quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:26 schreef sezten het volgende:
[..]
Ons? Je bedoelt hiermee de mods?
Het draait bij jullie echt alleen maar om jullie eigen hachje.
Oké, staat ie er al?quote:
Ik ben minder onzin dan dat ik jou lief hebquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Kick jezelf a.u.b naar ONZ. sezten.
Ik 8, maar misschien ook 7.quote:Op woensdag 11 februari 2009 07:19 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoe is jullie beleid zondag tijdens Ajax-Feyenoord
Zoals normaal. Zie wel hoe het er 's avonds voorstaat.quote:Op woensdag 11 februari 2009 07:19 schreef jorienvdherik het volgende:
Als de NOS het bijzonder vindt, is het dus topicwaardig... Man als Huntelaar een splinter in zn kleine teen heeft, staat dat al op 101, 601 en 801... De NOS heeft geen enkel idee wat wel of niet nieuwswaardig is.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
De nieuwsredactie van het sportjournaal en het NOS journaal zien het niet meer zitten.
Bliksemschicht vindt hun nieuwsberichten niet relevant.
Jij een weekendje in quarantaine en dan komt het helemaal goed.quote:Op woensdag 11 februari 2009 07:19 schreef jorienvdherik het volgende:
Dat lijkt me wel een goede, gewoon de hele dag alles aankijken en savonds een beetje opruimen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:58 schreef RayMania het volgende:
Zie wel hoe het er 's avonds voorstaat.
Je verwacht dat hij met een laptop op de tribune bij Ajax - Feyenoord gaat zitten?quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een goede, gewoon de hele dag alles aankijken en savonds een beetje opruimen.
Hij typt dan ook ‘zie’, geen ‘zien’. Begrijpend lezen, deel 3, druk 2.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Ow kut er is nog maar 1 fatsoenlijke mod over op VBL ja. Dat was ik even vergeten.
Aan dit nieuws"feit" gerelateerde topics stonden hoog in de topiclijst 95 % kans dat wanneer jij, en die vast ook anderen, daarop klikken een discussie over dit onderwerp terugvinden. Zo moeilijk is het niet hoor.quote:Als iets zo groot gebracht wordt in de media dan kijk ik, en vast ook anderen, in VBL om daar meer over te weten en te praten. En dan zou het logisch zijn daar een topic over te zien. Nu moet je zoeken naar een topic waarin er mogelijk over wordt gesproken.
Misschien moet je hem, als goede bekende, dan eens adviseren om hulp te gaan zoekenquote:Maar ik ken hem, hij raakt oprecht enthousiast en opgewonden over dit nieuws rond Hiddink en opent daar iets over
Ik adviseer de rest van de mods om hetzelfde te doen, dus je mag je boek houden.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:04 schreef pfaf het volgende:
Hij typt dan ook ‘zie’, geen ‘zien’. Begrijpend lezen, deel 3, druk 2.
Vond jij mij dan toch een fatsoenlijke mod?quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Ow kut er is nog maar 1 fatsoenlijke mod over op VBL ja. Dat was ik even vergeten.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat staat nergens hoor.![]()
Is Prosac op wintersport trouwens? Of heeft ie er al geen zin meer in.
quote:Statistieken
Laatste bezoek: 22 minuten, 13 seconden geleden.
Aantal posts: 11.504 (gemiddeld 6 per dag)
nee hoor.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat staat nergens hoor.![]()
Is Prosac op wintersport trouwens? Of heeft ie er al geen zin meer in.
zoals ik zeg.quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:22 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarom posten jullie eigenlijk na een slot, en wacht je niet gewoon ff 10 minuten.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:22 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarom posten jullie eigenlijk na een slot, en wacht je niet gewoon ff 10 minuten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |