abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 februari 2009 @ 23:00:22 #151
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_65932307
Ik ben voor SCH. De nieuwe trainer van Chelsea kan écht wel in een nieuwe topic hoor. Dat jullie je in allerlei bochten wringen, omdat je in een Pavlovreactie Tong topics sluit en er per ongeluk een verkeerde bij sluiten is schattig, maar dit is onzinnig.
En nu ren ik weg.
pi_65932346
Ik vraag me echt oprecht af of jullie dit nou doen om te zeuren en te zeiken of dat je het serieus meent. Want dat kan ik me nauwelijks voorstellen. Je bent toch mod van VBL - je weet toch wel wat voetbalnieuws is??? Ik vind het echt heel gek en tegelijkertijd ook wel erg flauw om er zo tegen in te gaan.
pi_65932359
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 23:00 schreef pfaf het volgende:
Ik ben voor SCH. De nieuwe trainer van Chelsea kan écht wel in een nieuwe topic hoor. Dat jullie je in allerlei bochten wringen, omdat je in een Pavlovreactie Tong topics sluit en er per ongeluk een verkeerde bij sluiten is schattig, maar dit is onzinnig.
En nu ren ik weg.
Guus had al zijn eigen fantopic
pi_65932411
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 22:59 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Bullshit.

We verschillen er over van in mening. Gezien de reacties van de rest van de users in de overige topics is het voor ons genoeg basis om het centraal te houden in het Chelsea of Hiddink topic. De discussie zal niet dagenlang aanblijven, zoals het bij een ontslag van een bepalend gezicht in de eigen competitie wel zal zijn.
Dan dus voortaan geen aparte topics meer over voetbalnieuws. Het zou belachelijk zijn om nog een topic te openen over het ontslag van welke trainer dan ook als het dit bericht over Hiddink, dat CNN haalt, niet als belangrijk voetbalnieuws wordt gezien.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 23:02:57 #155
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_65932437
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 23:01 schreef sjimz het volgende:

[..]

Centrale topics zijn zoooo 2001 en kut.
pi_65932499
Van Basten heeft ook een eigen topic maar als hij ontslagen wordt, begrijp ik dat Gordon een speciaal topic wel zou tolereren. Dat heet onbegrijpelijk en zwalkend beleid.
pi_65932506
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 23:00 schreef SCH het volgende:
Ik vraag me echt oprecht af of jullie dit nou doen om te zeuren en te zeiken of dat je het serieus meent. Want dat kan ik me nauwelijks voorstellen. Je bent toch mod van VBL - je weet toch wel wat voetbalnieuws is??? Ik vind het echt heel gek en tegelijkertijd ook wel erg flauw om er zo tegen in te gaan.
Dat deed ik net ook

Maar even serieus. We (de mods dus) vinden het gewoon niet topicwaardig genoeg, zoiets heeft toch echt vooral betrekking op Guus himself en kan zodoende heel goed in het Hiddink topic. Waar moet je het daar anders over hebben?
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  dinsdag 10 februari 2009 @ 23:05:52 #158
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_65932568
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 23:01 schreef sjimz het volgende:

Ajax en Marco van Basten ook.
Dus als Van Basten ontslag neemt/ontslagen wordt moet niemand het in z'n hoofd halen daar een topic over te openen.
Het is maar dat jullie het vast weten.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_65932584
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 23:02 schreef SCH het volgende:

[..]

Dan dus voortaan geen aparte topics meer over voetbalnieuws. Het zou belachelijk zijn om nog een topic te openen over het ontslag van welke trainer dan ook als het dit bericht over Hiddink, dat CNN haalt, niet als belangrijk voetbalnieuws wordt gezien.
CNN (en in mindere mate de NOS) is toch geen maatstaf?

En inderdaad SCH, een topic over een Van Basten die ontslagen wordt blijft hoogstwaarschijnlijk open. Maar daar komen we de komende week wel achter
pi_65932619
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 23:06 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

En inderdaad SCH, een topic over een Van Basten die ontslagen wordt blijft hoogstwaarschijnlijk open. Maar daar komen we de komende week wel achter
Ik ben er ook bang voor
pi_65932693
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 23:06 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Dan snap ik er niks meer van. Een bericht waar de internationele media bol van staan is minder belangrijk dan een Nederlandse trainer? Dit is wereldnieuws, een van de grootste clubs ter wereld, de grootste trainer ter wereld, het gaat om veel geld enz.

Prima om een inschattingsfout te maken maar doe nu niet zo halsstarrig. En doe ook niet net alsof het niet met tong80 te maken heeft, zoals pfaf terecht zegt.

Jezus, ik kan beter de advocaat van tong80 worden. Ik vind al die kuttopics ook irri, maar dit was een terecht topic.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 23:08:33 #162
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_65932702
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 23:04 schreef Gordon_Shumway het volgende:

Maar even serieus. We (de mods dus) vinden het gewoon niet topicwaardig genoeg...
Een aantal users en het Journaal en de volledige Russische en Engelse pers denken daar toch wat anders over.
Die vinden het wel vrij groot en belangrijk nieuws.
Maar goed. Jullie weten dat natuurlijk veel beter in te schatten dan die onbelangrijke andere partijen die er wel apart aandacht aan besteden.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_65932734
Het is een gerucht toch.... logisch dat het geen eigen topic krijgt.

Tong moet eens oprotten met zn kuttopics.
pi_65932778
Oh TerroRobbie komt erbij, tot morgen dan maar.
pi_65932851
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 23:08 schreef golfer het volgende:
Een aantal users en het Journaal en de volledige Russische en Engelse pers denken daar toch wat anders over.
Maar goed. Jullie weten dat natuurlijk veel beter in te schatten dan die onbelangrijke andere partijen die er wel apart aandacht aan besteden.
Wat lul je nou man Wat heeft de Russische pers er nou mee te maken of iets nou wel of niet een topic waard is op een Nederlands voetbalforumpje
pi_65932861
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 23:08 schreef golfer het volgende:

[..]

Waarom moet FOK! zich in alle gevallen spiegelen aan de buitenwereld?
Er is toch geen centraal Hiddink journaal? Maar wel een centraal Hiddink topic.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 23:11:51 #167
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_65932873
Ik ben overigens het met 99 van de 100 slotjes op Tong80 z'n topicdiarree eens.
In dit geval gaat het mij dus niet daarom.
Poef.....gone! ©golfer
pi_65932933
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 23:08 schreef SCH het volgende:

[..]

Dan snap ik er niks meer van. Een bericht waar de internationele media bol van staan is minder belangrijk dan een Nederlandse trainer? Dit is wereldnieuws, een van de grootste clubs ter wereld, de grootste trainer ter wereld, het gaat om veel geld enz.

Prima om een inschattingsfout te maken maar doe nu niet zo halsstarrig. En doe ook niet net alsof het niet met tong80 te maken heeft, zoals pfaf terecht zegt.

Jezus, ik kan beter de advocaat van tong80 worden. Ik vind al die kuttopics ook irri, maar dit was een terecht topic.
Ja, gooi het op de TS. Lekker makkelijk.
We hebben gewoon een beleid als het om centrale topics gaat en daar kan best van worden afgeweken.
Maar niet als Guus Hiddink tijdelijk naast Rusland Chelsea gaat coachen.
  Trouwste user 2022 dinsdag 10 februari 2009 @ 23:13:36 #169
7889 tong80
Spleenheup
pi_65932963
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 23:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Het is een gerucht toch.... logisch dat het geen eigen topic krijgt.

Tong moet eens oprotten met zn kuttopics.
Mail even naar CNN en het NOS journaal dat ze tong80 niet moeten geloven

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_65933015
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 23:13 schreef tong80 het volgende:
Mail even naar CNN en het NOS journaal dat ze tong80 niet moeten geloven

Open even een topic over een of andere vergeten voetbalfossiel, melancholische pannenkoek.
  Trouwste user 2022 dinsdag 10 februari 2009 @ 23:15:07 #171
7889 tong80
Spleenheup
pi_65933023
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 23:11 schreef golfer het volgende:
Je overdrijft

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_65933034
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 23:11 schreef golfer het volgende:
Dan zijn we het daar in ieder geval al over eens
  Trouwste user 2022 dinsdag 10 februari 2009 @ 23:16:31 #173
7889 tong80
Spleenheup
pi_65933086
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 23:14 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Open even een topic over een of andere vergeten voetbal fossiel, melancholische pannenkoek.
Ik heb nog een briljante pannekoek zien voetballen.

pi_65933121
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 23:14 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Open even een topic over een of andere vergeten voetbalfossiel, melancholische pannenkoek.
Ex-international verkast naar China
Werkt niet.

Kutslotje trouwens
Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
pi_65933146
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 23:00 schreef pfaf het volgende:
En nu ren ik weg.
Het is dan ook niet de nieuwe trainer, maar een interim !!!!

Maar zoals Gordon ook aangeeft. Niet alles hoeft per definitie centraal. Niet alles hoeft per definitie in een apart topic. Zoals eerder ook aangegeven in een ander topic, niet bij alles zal een beslissing worden genomen waar iedereen op VBL achter zal staan.

De discussiewaarde van Hiddink als nieuwe tijdelijke coach van Chelsea is niet te vergelijken met het opstappen van een coach in de Nederlandse competitie tijdens het seizoen, zeker als dat toch redelijk onverwacht komt. Gezien de reacties in de andere topics en op het ontslag van Scolari, kon en kan het allemaal prima naar onze mening in die twee genoemde topics.

Zoeken naar dat het tong betreft of dat sjimz het hier aangeeft is nutteloos en irrelevant, omdat het er niets mee te maken heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')