quote:Op maandag 9 februari 2009 20:36 schreef Breach het volgende:
[..]
Vanwaar die PI
Nog een edit: Jullie kunnen toch altijd zien wat er voor de edit stond? Nou delete de reactie eronder in dat topic ook maar dan
Zijn geen kloons.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:05 schreef Breach het volgende:
Is er ooit weleens een IP-check gedaan voor Barca en Bansheeboy? Want zodra BSB uit beeld is zie je Barca weer en andersom. En beiden hebben een intelligente wijze van trollen.
Jep. Alleen als je op 1 account een ban hebt, mag je op de andere ook niet posten.quote:
quote:Op maandag 9 februari 2009 21:29 schreef Breach het volgende:
Jep. Alleen als je op 1 account een ban hebt, mag je op de andere ook niet posten.
Dat zijn gewoon users zonder een andere username die geband is?quote:Op maandag 9 februari 2009 21:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoe zit dat met DirkKuyt dan bijvoorbeeld en Happel ?
Ik dacht broer en zus...quote:Op maandag 9 februari 2009 21:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja hehe, sjimz en SCH zijn dezelfde user
Yep.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:01 schreef sjimz het volgende:
Guus Hiddink waarschijnlijk naar Chelsea.
Kan toch ook prima in de topics die EC aangeeft?
Jezusmina, wat ben jij vermoeiend zegquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:01 schreef sjimz het volgende:
Guus Hiddink waarschijnlijk naar Chelsea.
Kan toch ook prima in de topics die EC aangeeft?
Sorry ik zal het voortaan niet meer hier zeggen maar via een TR doen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Jezusmina, wat ben jij vermoeiend zeg
Omdat SCH zn vriendje komt verdedigen? Like... no?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:14 schreef SCH het volgende:
Ik neem aan dat het topic van tong80 wel weer open gaat?
Woont het lekker in de reet van de modjes?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Omdat SCH zn vriendje komt verdedigen? Like... no?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |