Die zullen er zeker komen, maar de manier waarop je je hier in dit topic positioneert, helpt ook niet echt met de onderlinge verstandhouding. Zeker ook gezien je verleden.quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:58 schreef Geweldenaar het volgende:
Kan ik goed begrijpen, daarom heb ik net voorgesteld om te gaan discussiëren over hoe het verder moet in Amsterdam. Maar daar komen geen inhoudelijke reacties op, dus ik denk dat niemand de oplossingen kan aandragen.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:58 schreef Geweldenaar het volgende:
Kan ik goed begrijpen Prosac, daarom heb ik net voorgesteld om te gaan discussiëren over hoe het verder moet in Amsterdam. Maar daar komen geen inhoudelijke reacties op, dus ik denk dat niemand de oplossingen kan aandragen. Misschien heeft onze Joop nog wel wat tips voor Coronel, Van de Boog (heb ik ooit zien schutteren als middelmatige middenvelder bij SC Amersfoort, ja ja) en Blind, de man die voortdurend wordt teruggefloten door zijn meerderen...
Denk je niet dat je zo de discussie een beetje verkeerd aangaat?quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:56 schreef Geweldenaar het volgende:
Hoe ik overkom interesseert me niets, ik ben gewoon blij voor de supporters en de beleidsbepalers van jouw club dat hun arrogante gedrag eindelijk weer eens wordt afgestraft. Dit jaar weer helemaal niets in Amsterdam, wat een heerlijk gevoel!!
Dat mooie voornemen he, laat dat eens los op AngstGegner alias Geweldenaar.quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:56 schreef Prosac het volgende:
Geweldenaar en de rest, het zou fijn zijn als we het hier gewoon over Ajax zouden hebben, op normale wijze en zonder elkaar af te katten.
Scheldwoorden niet maar je trollerige gepost is wel iets waar ik mij aan ergerquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:03 schreef Geweldenaar het volgende:
Nee, zolang ik me niet verlaag tot scheldwoorden in een topic zie ik het probleem absoluut niet. Destijds mochten meerdere mensen maar van alles roepen over Angstgegner, zonder dat er van hogerhand werd ingegrepen. Nee, we pakken Angstgegner, omdat sommige Ajaciedjes hun beklag gingen doen over zijn provocerend opmerkingen. En zij voelden zich onaantastbaar, net als het grote Ajax uit de jaren zeventig en negentig. Helaas voor jullie is die tijd geweest en wat nog erger is, die tijd komt ook nooit meer terug.
En jij hebt die tijd nooit gehad.quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:03 schreef Geweldenaar het volgende:
Helaas voor jullie is die tijd geweest en wat nog erger is, die tijd komt ook nooit meer terug.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Scheldwoorden niet maar je trollerige gepost is wel iets waar ik mij aan erger
Ok, maar dan hoop ik wel dat er niet met twee maten gaat worden gemeten, net zo als de vorige keer...quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:00 schreef Prosac het volgende:
[..]
Die zullen er zeker komen, maar de manier waarop je je hier in dit topic positioneert, helpt ook niet echt met de onderlinge verstandhouding. Zeker ook gezien je verleden.![]()
Denk daar aan, dat geldt overigens ook niet alleen voor jou hoor. Maar goed. We letten er nu wat strakker op.
Dure woorden gebruiken in je trollerige postjes maakt je niet slimmer hoorquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:13 schreef Geweldenaar het volgende:
Is het nou de bedoeling dat ik bang word? Gelet op je infantiele houding kan ik me niet voorstellen dat jij hier iets hebt te vertellen....
Van Nijnatten.quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:13 schreef Silenus het volgende:
Wie is de schrijver van dat stukje Kevin?
Ach ja, er is bij Ajax in het bestuur etc geen moer die zich druk maakt over de prestaties, ook MvB zelf niet...quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:18 schreef ericajax het volgende:
Klopt het dat die gozer die losging tegen Van Basten na Heerenveen-thuis een jaar stadionverbod heeft gehad?
Dat zou werkelijk waar belachelijk zijn...
Mag toch hopen van niet. Hoe kom je daarbij?quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:18 schreef ericajax het volgende:
Klopt het dat die gozer die losging tegen Van Basten na Heerenveen-thuis een jaar stadionverbod heeft gehad?
Dat is dan echt te triest voor woordenquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:18 schreef ericajax het volgende:
Vraag het aan Capello. "FC Twente, het enige dat ik van FC Twente weet is dat ze uit het land van Ajax komen''quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:06 schreef Geweldenaar het volgende:
Maar iedere club in Europa sprak de naam van Twente met respect uit.
He Calimero, dat zongen ze gisteren ook in Enschede!quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:56 schreef Geweldenaar het volgende:
Hoe ik overkom interesseert me niets, ik ben gewoon blij voor de supporters en de beleidsbepalers van jouw club dat hun arrogante gedrag eindelijk weer eens wordt afgestraft. Dit jaar weer helemaal niets in Amsterdam, wat een heerlijk gevoel!!
Op 410-forum zeggen ze dat dit niet klopt (schijnt gebeld te zijn die gast).quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:18 schreef ericajax het volgende:
Staat op forum van onze tifosi.quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:21 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Mag toch hopen van niet. Hoe kom je daarbij?
Oh kreeg te horen net, dat het daar juist werd gemeld..quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:23 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Op 410-forum zeggen ze dat dit niet klopt (schijnt gebeld te zijn die gast).
Voor een sportverslaggever maak je anders wel verdomd veel grammaticale fouten in je stukjes.quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:21 schreef Geweldenaar het volgende:
Ik ben sportverslaggever, dus ik gebruik dure woorden wanneer ik wil. En het woord trollerige postjes heb je ook niet van jezelf, want deze term gebruikte Sjimz net ook al. Dus de originialiteit in jouw bijdragen is ver te zoeken. De laatste jaren doet Twente zeker niet meer onder voor jouw cluppie, al is dat voor jou en je soortgenootjes heel moeilijk te accepteren. Ik heb de jaren zeventig aangehaald om aan te geven dat Twente toen wel degelijk een prachtige periode gekend, al deed iemand dit anders voorkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |