abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65765487
Kan ik goed begrijpen Prosac, daarom heb ik net voorgesteld om te gaan discussiëren over hoe het verder moet in Amsterdam. Maar daar komen geen inhoudelijke reacties op, dus ik denk dat niemand de oplossingen kan aandragen. Misschien heeft onze Joop nog wel wat tips voor Coronel, Van de Boog (heb ik ooit zien schutteren als middelmatige middenvelder bij SC Amersfoort, ja ja) en Blind, de man die voortdurend wordt teruggefloten door zijn meerderen...
  donderdag 5 februari 2009 @ 14:00:03 #227
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_65765558
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 13:58 schreef Geweldenaar het volgende:
Kan ik goed begrijpen, daarom heb ik net voorgesteld om te gaan discussiëren over hoe het verder moet in Amsterdam. Maar daar komen geen inhoudelijke reacties op, dus ik denk dat niemand de oplossingen kan aandragen.
Die zullen er zeker komen, maar de manier waarop je je hier in dit topic positioneert, helpt ook niet echt met de onderlinge verstandhouding. Zeker ook gezien je verleden.
Denk daar aan, dat geldt overigens ook niet alleen voor jou hoor. Maar goed. We letten er nu wat strakker op.
pi_65765584
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 13:58 schreef Geweldenaar het volgende:
Kan ik goed begrijpen Prosac, daarom heb ik net voorgesteld om te gaan discussiëren over hoe het verder moet in Amsterdam. Maar daar komen geen inhoudelijke reacties op, dus ik denk dat niemand de oplossingen kan aandragen. Misschien heeft onze Joop nog wel wat tips voor Coronel, Van de Boog (heb ik ooit zien schutteren als middelmatige middenvelder bij SC Amersfoort, ja ja) en Blind, de man die voortdurend wordt teruggefloten door zijn meerderen...
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 13:56 schreef Geweldenaar het volgende:
Hoe ik overkom interesseert me niets, ik ben gewoon blij voor de supporters en de beleidsbepalers van jouw club dat hun arrogante gedrag eindelijk weer eens wordt afgestraft. Dit jaar weer helemaal niets in Amsterdam, wat een heerlijk gevoel!!
Denk je niet dat je zo de discussie een beetje verkeerd aangaat?
pi_65765616
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 13:56 schreef Prosac het volgende:
Geweldenaar en de rest, het zou fijn zijn als we het hier gewoon over Ajax zouden hebben, op normale wijze en zonder elkaar af te katten.
Dat mooie voornemen he, laat dat eens los op AngstGegner alias Geweldenaar.
pi_65765691
Nee Sjimz, zolang ik me niet verlaag tot scheldwoorden in een topic zie ik het probleem absoluut niet. Destijds mochten meerdere mensen maar van alles roepen over Angstgegner, zonder dat er van hogerhand werd ingegrepen. Nee, we pakken Angstgegner, omdat sommige Ajaciedjes hun beklag gingen doen over zijn provocerend opmerkingen. Daarom werd hij in de ban gedaan. En alle Ajax-supporters hier voelden zich onaantastbaar, net als het grote Ajax uit de jaren zeventig en negentig. Helaas voor jullie is die tijd geweest en wat nog erger is, die tijd komt ook nooit meer terug.
pi_65765713
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 14:03 schreef Geweldenaar het volgende:
Nee, zolang ik me niet verlaag tot scheldwoorden in een topic zie ik het probleem absoluut niet. Destijds mochten meerdere mensen maar van alles roepen over Angstgegner, zonder dat er van hogerhand werd ingegrepen. Nee, we pakken Angstgegner, omdat sommige Ajaciedjes hun beklag gingen doen over zijn provocerend opmerkingen. En zij voelden zich onaantastbaar, net als het grote Ajax uit de jaren zeventig en negentig. Helaas voor jullie is die tijd geweest en wat nog erger is, die tijd komt ook nooit meer terug.
Scheldwoorden niet maar je trollerige gepost is wel iets waar ik mij aan erger
  donderdag 5 februari 2009 @ 14:05:06 #232
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_65765732
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 14:03 schreef Geweldenaar het volgende:
Helaas voor jullie is die tijd geweest en wat nog erger is, die tijd komt ook nooit meer terug.
En jij hebt die tijd nooit gehad.
Gourmetten of steengrillen?
pi_65765784
In de jaren zeventig heeft Twente geweldige prestaties geleverd, helaas resulteerde dit niet in prijzen. Maar iedere club in Europa sprak de naam van Twente met respect uit.. Maar Twente hoeft ook geen kampioen te worden en Ajax moet dit juist wel. En die tijd heb ik meegemaakt en Twente is momenteel zo goed bezig, dat er weer een aantal mooie jaren aan kunnen gaan breken.
pi_65765811
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 14:04 schreef sjimz het volgende:

[..]

Scheldwoorden niet maar je trollerige gepost is wel iets waar ik mij aan erger

Misschien zijn er ook wel mensen te vinden die zich aan jou ergeren, Da Sandman bijvoorbeeld...
pi_65765921
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 14:00 schreef Prosac het volgende:

[..]

Die zullen er zeker komen, maar de manier waarop je je hier in dit topic positioneert, helpt ook niet echt met de onderlinge verstandhouding. Zeker ook gezien je verleden.
Denk daar aan, dat geldt overigens ook niet alleen voor jou hoor. Maar goed. We letten er nu wat strakker op.
Ok, maar dan hoop ik wel dat er niet met twee maten gaat worden gemeten, net zo als de vorige keer...
pi_65765931
Ga zo door Geweldenaar, je solliciteert alweer hard naar een ban
pi_65766141
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 14:13 schreef Geweldenaar het volgende:
Is het nou de bedoeling dat ik bang word? Gelet op je infantiele houding kan ik me niet voorstellen dat jij hier iets hebt te vertellen....
Dure woorden gebruiken in je trollerige postjes maakt je niet slimmer hoor
Daarnaast is het nogal sneu dat je als Twente supporter de jaren 70 moet aanhalen om te laten zien hoe groots Twente wel niet is.

Ik snap dan ook wel dat je een anale fixatie hebt tegen Ajax, een club die in jouw ogen niet onder doet voor je eigen cluppie, maar toch immer meer prijzen gepakt heeft. Daarom zal ik jouw gedrag voor iemand van jouw leeftijd maar door de vingers zien.
pi_65766200
Klopt het dat die gozer die losging tegen Van Basten na Heerenveen-thuis een jaar stadionverbod heeft gehad?

Dat zou werkelijk waar belachelijk zijn...
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
pi_65766210
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 13:13 schreef Silenus het volgende:
Wie is de schrijver van dat stukje Kevin?
Van Nijnatten.
  donderdag 5 februari 2009 @ 14:19:21 #240
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_65766253
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 14:18 schreef ericajax het volgende:
Klopt het dat die gozer die losging tegen Van Basten na Heerenveen-thuis een jaar stadionverbod heeft gehad?

Ach ja, er is bij Ajax in het bestuur etc geen moer die zich druk maakt over de prestaties, ook MvB zelf niet...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_65766331
quote:

Mag toch hopen van niet. Hoe kom je daarbij?
pi_65766338
Ik ben sportverslaggever Scorpie en zeer bedreven in de Nederlandse taal. Dus ik gebruik dure woorden wanneer ik wil. En het woord trollerige postjes heb je ook niet van jezelf, want deze term gebruikte Sjimz net ook al. Dus de originialiteit in jouw bijdragen is ver te zoeken. De laatste jaren doet Twente zeker niet meer onder voor jouw cluppie, al is dat voor jou en je soortgenootjes heel moeilijk te accepteren. Ik heb de jaren zeventig aangehaald om aan te geven dat Twente toen wel degelijk een prachtige periode gekend, al deed iemand dit anders voorkomen.
pi_65766349
quote:

Dat is dan echt te triest voor woorden
pi_65766356
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 14:06 schreef Geweldenaar het volgende:
Maar iedere club in Europa sprak de naam van Twente met respect uit.
Vraag het aan Capello. "FC Twente, het enige dat ik van FC Twente weet is dat ze uit het land van Ajax komen''

Dat er kaasboeren hier in het topic moeten komen jennen, ok. Die hebben een reele kans om kampioen te worden, maar het getroll van al die Tukkers is samengevat dit: " "
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  donderdag 5 februari 2009 @ 14:23:02 #245
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_65766400
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 13:56 schreef Geweldenaar het volgende:
Hoe ik overkom interesseert me niets, ik ben gewoon blij voor de supporters en de beleidsbepalers van jouw club dat hun arrogante gedrag eindelijk weer eens wordt afgestraft. Dit jaar weer helemaal niets in Amsterdam, wat een heerlijk gevoel!!
He Calimero, dat zongen ze gisteren ook in Enschede!
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_65766401
quote:

Op 410-forum zeggen ze dat dit niet klopt (schijnt gebeld te zijn die gast).
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_65766407
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 14:21 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Mag toch hopen van niet. Hoe kom je daarbij?
Staat op forum van onze tifosi.
10. Jari Litmanen
pi_65766416
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 14:23 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Op 410-forum zeggen ze dat dit niet klopt (schijnt gebeld te zijn die gast).
Oh kreeg te horen net, dat het daar juist werd gemeld..
10. Jari Litmanen
pi_65766446
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 14:21 schreef Geweldenaar het volgende:
Ik ben sportverslaggever, dus ik gebruik dure woorden wanneer ik wil. En het woord trollerige postjes heb je ook niet van jezelf, want deze term gebruikte Sjimz net ook al. Dus de originialiteit in jouw bijdragen is ver te zoeken. De laatste jaren doet Twente zeker niet meer onder voor jouw cluppie, al is dat voor jou en je soortgenootjes heel moeilijk te accepteren. Ik heb de jaren zeventig aangehaald om aan te geven dat Twente toen wel degelijk een prachtige periode gekend, al deed iemand dit anders voorkomen.
Voor een sportverslaggever maak je anders wel verdomd veel grammaticale fouten in je stukjes.
Daarnaast zit je hier toch echt verkeerd; het Twente-topic is een stukje verderop.

Wel typisch overigens, dat je onder een kloon verder post, heb je iets te verbergen met je oude account?
  donderdag 5 februari 2009 @ 14:26:13 #250
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_65766492
Geweldenaar werkt bij TC Tubantia denk ik
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')