Ik heb t toch over kasthomo.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:39 schreef Ofyles2 het volgende:
Mooi woordgebruik, aangezien Ruben Nicolaï al een gezin heeft gevormd.
Beantwoordt anders m'n vraag!quote:
Je acceptatievermogen ligt niet al te hoog?quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:47 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Sterf eens mongool. Ik heb toch niet de posts tot oktober open staan, achterlijke.
Dank!quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Ruben Nicolai.
[ afbeelding ]
Ruben v/d Meer.
Nee, dat is die dikke en die kleine en dan die kale en dan pas die homo.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:53 schreef M4a1 het volgende:
Ik vind hem de grappigste van alle lama's
MAar de lamas zijn niet eens grappig, dus dat zegt genoegquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:53 schreef M4a1 het volgende:
Ik vind hem de grappigste van alle lama's
Heldquote:
Achja, het kan inderdaad altijd nog erger..quote:Op donderdag 5 februari 2009 07:19 schreef Specularium het volgende:
Niks mis met Ruben.
Patrick Lodiers, die moet je hebben.
Lodiers is echt het laagste van het laagste.quote:Op donderdag 5 februari 2009 07:19 schreef Specularium het volgende:
Niks mis met Ruben.
Patrick Lodiers, die moet je hebben.
Jeroen is de beste ja.quote:Op donderdag 5 februari 2009 07:43 schreef OxygeneFRL het volgende:
Wat ik vooral grappig vind elke keer met de Lama's is om te zien dat hij niet om kan gaan met het feit dat hij niet meer de grappigste is. Dat is die Dennis van de Citroen reclame's. Je ziet aan zijn smoel dat hij het soms niet kan hebben dat het publiek harder moet lachen om die andere gast dan om hem.
vrouwen houden van vrouwelijke mannen was het toch?quote:Op donderdag 5 februari 2009 08:13 schreef X. het volgende:
Hij doet het dan ook goed bij vrouwen. Waarschijnlijk kan TS dat niet zo goed hebben
Ik zag hem laatst in Amsterdam!!!!quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:37 schreef kikoooooo het volgende:
Nu heb ik sowieso al een ontzettende schijthekel aan de, totaal niet grappige Lama's, maar Ruben Nicolai is toch wel het trieste dieptepunt van de Nederlandse televiesie
Die, op zichzelf geilende kasthomo is zo TOTAAL niet grappig
Net zag ik hem voorbij komen in een reclame voor Suzuki () man man, wat een dieptepunt.
Klacht: Ruben Nicolai vindt zichzelf zo grappig, maar hij faalt keiharden ik ben benieuwd wanneer ie bekend maakt dat ie op mannen valt
Ruben speelt de hoofdrol dus geen offtopic.quote:Op donderdag 5 februari 2009 06:43 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Tief op met je offtopic filmpjes.
Heb je iets tegen homo's?quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:33 schreef Ice22 het volgende:
Wat een homo, hij past ook niet bij de lama's.
Hij geilt op zichzelf, is totaal niet grappig, en probeert heel omslachtig een goede presentator na te doen. Dan vouwt hij zijn handjes tegen elkaar en drukt ze dan tegen zijn lippen, waarna hij met serieuze ogen een vraag stelt.
WTF?!?! Kuthomo.
En die stem... jezus man
vd meer > nicolaiquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:49 schreef geelkuikentje het volgende:
Ruben Nicolai is juist de tofste lama![]()
Ruben v/d Meer is een goede tweede
Nee, ik heb iets tegen mensen die zich gedragen als een ras-echte poepnicht!quote:
Dat is een andere ruben kutmongool.quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:47 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ruben speelt de hoofdrol dus geen offtopic.
Je uitspraken: "Wat een homo" "kuthomo" en in bovenstaande "poepnicht"doen anders vermoeden.quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:56 schreef Ice22 het volgende:
[..]
Nee, ik heb iets tegen mensen die zich gedragen als een ras-echte poepnicht!
Trouwens, zelfs in die reclame deed hij weer die vingers tegen elkaar, zoals ik in mijn vorige post al aangaf.
Had het kunnen weten. Zo dramatisch slecht!
Nee klopt, maar hij is toch wel zo bedroevend slecht dat het niet goed meer is voor je agressie-pijl!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:10 schreef JanusAnus het volgende:
Ach ja als je je om iedereen bij BNN die niet kan presenteren boos gaat maken dan blijf je bezig.
Ik sla er geen acht meer op.
Ah, weer zo'n sopper.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ruben Nicolai is leuk!En lekker!
Tuurlijk.quote:
Vrouwen houden nu eenmaal van mannetjes die net van de Pabo lijken af te komen en hun vermaken met melige, ingestudeerde grapjes.. Face it.quote:
Bij deze noem ik mijn lul Ruben Nicolai.quote:
Nee, vrouwen houden van vrouwelijke mannen. Kunnen ze lekker samen uren voor de spiegel staan en het hebben over haartjes, tasjes en laarsjes...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:27 schreef Twerk het volgende:
[..]
Vrouwen houden nu eenmaal van mannetjes die net van de Pabo lijken af te komen en hun vermaken met melige, ingestudeerde grapjes.. Face it.
Ik snap niet zo goed dat je naar die bagger kijkt.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:16 schreef Ice22 het volgende:
[..]
Nee klopt, maar hij is toch wel zo bedroevend slecht dat het niet goed meer is voor je agressie-pijl!
Met zijn zelf-aangeleerde maniertjes waarvan hij denkt dat het hem een wereldpresentator maakt, en die hij uitvoert als ie ook maar een home-video lampje ziet branden.
Nee.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:28 schreef Ice22 het volgende:
[..]
Bij deze noem ik mijn lul Ruben Nicolai.
Wil je nu mijn adres? alsjeblieft, alsjeblieft???
Zo'n vrouw ben ik niet hoor.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:29 schreef Ice22 het volgende:
[..]
uren voor de spiegel staan en het hebben over haartjes, tasjes en laarsjes...
Andere Ruben is niet grappiger. Met zijn trek eens aan mijn lul.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:34 schreef cerror het volgende:
Andere Ruben is grappiger ja, maar ik vind hem bij vlagen ook best grappig.
Als ik een hekel moet hebben aan iedereen die in mijn ogen geen humor heeft haatte ik nu 80% van Nederland.
quote:
Hij is sowieso grappiger dan Ruben Nicolaiquote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Andere Ruben is niet grappiger. Met zijn trek eens aan mijn lul.
* is jaloers!quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:12 schreef leppeh het volgende:
[..]
Ik zag hem laatst in Amsterdam!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:16 schreef Ascendancy het volgende:
Als hij homo is, maak ik een uitzondering in mijn hetero-bestaan
Zegt iemand met een Steven Seagal UI.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:30 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed dat je naar die bagger kijkt.
Dat zag ik dus net weer bij 101tvquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:33 schreef Ice22 het volgende:
Wat een homo, hij past ook niet bij de lama's.
Hij geilt op zichzelf, is totaal niet grappig, en probeert heel omslachtig een goede presentator na te doen. Dan vouwt hij zijn handjes tegen elkaar en drukt ze dan tegen zijn lippen, waarna hij met serieuze ogen een vraag stelt.
WTF?!?! Kuthomo.
En die stem... jezus man
ja enige nadeel is dat garp al bijzonder lang wordt gebruitk op fokquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:34 schreef fathank het volgende:
alle varianten op "garp" maar alvast nomineren voor woord van het jaar..?
Wel je eigen topic na 2 maand kicken, maar mij afzeiken omdat ik zeg dat er al een ander KLB-topic loopt over Ruben Nicolai.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:13 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dat zag ik dus net weer bij 101tv![]()
Echt tenenkrommend zo slecht als hij is
Ach praten tijdens het neuken is niet noodzakelijk hoor.quote:
Ik ben hem op stap ook wel eens tegengekomen. Samen met de andere Lama's minus Jeroen.quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:57 schreef xRubenNicolaix het volgende:
BLAAT!!!!
Ik quote hem ook nog evenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:57 schreef xRubenNicolaix het volgende:
aan kikoooooo !!!!!!
wat is jou probleem..... kan je het neit hebben dat Ruben Nicolai beter is dan jou! zielig hoor achter een schrempje mensen naar beneden halen, zoek een leven mogool!
soms jaloers dat Ruben:
- er beter uit ziet dan jou , want mensnen die zo zielig bezich zijn gewoon leveloos en lelijk zijn!
- meer geld heeft dan jou, want mensne zoals jij verdienen het niet!
- een gelukkig gezin heeft, jij hebt waarschijnlijk zware issues met je familie of gewoon slechte jeugd
gehad?!
ga niet proberen mensne naar beneden te halen die je neit kent! want jij hebt geen idee hoe Ruben in elkaar zit! dus ga een leven zoeken!
Deze ook even quotenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:27 schreef xroza het volgende:
okee;
hoe levenloos kun je zijn.
en wat me opvalt; alleen jongentjes (Ja, jullie zijn allemaal klein en kinderachtig om zoiets te doen) halen hem naar beneden;
waarom?
Omdat vrouwen zien hoe lekker hij is.
En jongentje like the most people here zijn dan natuurlijk jaloers omdat ze geen aandacht krijgen.
Dit helpt niet echt hoor. Zo krijg je aandacht, maar je wordt ook gehaat door de meerderheid.
Serieus ga een leven zoeken.
Okee; Ruben is niet altijd in topvorm, maar hij heeft zeker zijn momenten!
En improviseren is lastig, en jij zou never nooit niet zo ver komen dan waar Ruben nu is.
En ja, Ruben is zich ervan bewust dat hij een lekker lijf heeft, maar hij loopt er niet mee te koop.
Hij is de lekkerste man van Nederland geweest, maar hij heeft er nooit diep op in willen gaan.
Nee, je hoeft Ruben niet leuk of lekker te vinden, maar ga hem niet lopen zwartmaken op internet.
Dat is het zieligste wat je kan doen.
En als er iemand iets van jullie gedrag zegt, omdat het asociaal is wordt diegene meteen uitgescholden voor mongool. Op basis waarvan is dat gebasseerd? Zoek hulp bij een psychiatrische inrichting als je zo sneu bent.
Een fijn leven verder.
Gaan jullie ook trouwen en in een glazen kasteel wonen?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:27 schreef xroza het volgende:
okee;
hoe levenloos kun je zijn.
en wat me opvalt; alleen jongentjes (Ja, jullie zijn allemaal klein en kinderachtig om zoiets te doen) halen hem naar beneden;
waarom?
Omdat vrouwen zien hoe lekker hij is.
En jongentje like the most people here zijn dan natuurlijk jaloers omdat ze geen aandacht krijgen.
Dit helpt niet echt hoor. Zo krijg je aandacht, maar je wordt ook gehaat door de meerderheid.
Serieus ga een leven zoeken.
Okee; Ruben is niet altijd in topvorm, maar hij heeft zeker zijn momenten!
En improviseren is lastig, en jij zou never nooit niet zo ver komen dan waar Ruben nu is.
En ja, Ruben is zich ervan bewust dat hij een lekker lijf heeft, maar hij loopt er niet mee te koop.
Hij is de lekkerste man van Nederland geweest, maar hij heeft er nooit diep op in willen gaan.
Nee, je hoeft Ruben niet leuk of lekker te vinden, maar ga hem niet lopen zwartmaken op internet.
Dat is het zieligste wat je kan doen.
En als er iemand iets van jullie gedrag zegt, omdat het asociaal is wordt diegene meteen uitgescholden voor mongool. Op basis waarvan is dat gebasseerd? Zoek hulp bij een psychiatrische inrichting als je zo sneu bent.
Een fijn leven verder.
Om speciaal een account te maken om dit te zeggen is lekker tof wou je zeggen...quote:
Helemaal Met je eens meid!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:57 schreef xRubenNicolaix het volgende:
aan kikoooooo !!!!!!
wat is jou probleem..... kan je het neit hebben dat Ruben Nicolai beter is dan jou! zielig hoor achter een schrempje mensen naar beneden halen, zoek een leven mogool!
soms jaloers dat Ruben:
- er beter uit ziet dan jou , want mensnen die zo zielig bezich zijn gewoon leveloos en lelijk zijn!
- een gelukkig gezin heeft, jij hebt waarschijnlijk zware issues met je familie of gewoon slechte jeugd
gehad?!
ga niet proberen mensne naar beneden te halen die je neit kent! want jij hebt geen idee hoe Ruben in elkaar zit! dus ga een leven zoeken!
Oh nooessss, nog meer fancluppers, incl. spelfoutenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:42 schreef LLRN het volgende:
[..]
Helemaal Met je eens meid!![]()
Als je Ruben Nicolai dan niks vind, waarom praat je er dan zoveel over?
En dan ook nog eens negatief?
Als ik een persoon niet boeiend vind, ga ik geen 100 berichtjes plaatsen over hoe slecht die persoon wel niet is!!
Ruben Nicolai!![]()
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:45 schreef xRubenNicolaix het volgende:
doe niet stoer over ruben want dan kom je aan zijn '' FanClub ''
hihi,
Bepaalde mensen proberen soms iets uit!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:47 schreef deepart het volgende:
En wat is dat ontzettend slechte programma dat ze begonnen zijn? Die totaal niet grappige ziekte?
Ja en daarna zijn ze stug verder gegaan..quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:50 schreef LLRN het volgende:
[..]
Bepaalde mensen proberen soms iets uit!
Je kunt dan van tevoren niet kijken of het wel of niet wat wordt!
Er zijn genoeg mensen die het wel een leuk programma vonden!
Lindsy, je schiet weer in je autistische fase. Ruim je kamer op en kom naar beneden, we gaan zo etenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:50 schreef LLRN het volgende:
[..]
En heb je enig idee hoeveel pijn dat deed? Zit je dan vol spanning te wachten, je verwacht de kwaliteit van de Lama's en wat krijg je dan??quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:50 schreef LLRN het volgende:
[..]
AAAAAAHAHAHHAHHA VERSCHOON MIJ PLEAAAAASEEEEE!!!!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:56 schreef xRubenNicolaix het volgende:
je ons wel fan of kloon noemen, maar komop zeg iets van 100 berigten over een persoon schrijven noem jij geen fan???
hihi, tja je kan niks anders te doen hebben, en natte bever Who the fuck ben jij???
Heb je Sugababes? Misschien zie ik je op de volgende meeting danquote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:56 schreef xRubenNicolaix het volgende:
je ons wel fan of kloon noemen, maar komop zeg iets van 100 berigten over een persoon schrijven noem jij geen fan???
hihi, tja je kan niks anders te doen hebben, en natte bever Who the fuck ben jij???
Waar komen jullie vandaan man?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:56 schreef xRubenNicolaix het volgende:
Zijn moeder en zijn gehandicapte broer die vastgebonden naar de tv moet kijken reken ik niet onder 'genoeg mensen'.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:50 schreef LLRN het volgende:
[..]
Lekkere fan ben jij.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:04 schreef LLRN het volgende:
En laat Ruben lekker zijn eigen leven lijden!
Jij bent zijn neukertje? Met wie gaat hij nu weer vreemd?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:09 schreef xRubenNicolaix het volgende:
aangezien jullie hem zóóóó goed kennen en zóóóó veel van hem weten!!
Hyves?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:09 schreef xRubenNicolaix het volgende:
weeewat jullie moeten doen een eigen fanclubje oprichten voor ruben;)
maarja jullie hebben natuurlijk wel wat beters te doen, of niet soms.... en nee k doe niet aan die vage sugababes shit;)
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:09 schreef xRubenNicolaix het volgende:
Waar ben jij nu mee bezig dan?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:04 schreef LLRN het volgende:
Daar waar alle Ruben Nicolai fans vandaan komen!
Ga iets doen man!
Ga iets doen wat je leuk vind!
En laat Ruben lekker zijn eigen leven lijden! dat is in ieder geval beter dan dat van jou!
Beetje mensen zwart maken op internet, je kunt nog beter uit je neus gaan eten!
'Ik kan hier niet meer tegen'quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:12 schreef CharChar het volgende:
Zoooo zijn we lekker Ruben aan het zwart maken zijn jullie niet zielig bezig?
jullie kennen hem niet eens! laat hem lekker met rust man!!!!
ZAK IN DE STROND!!!!
bah bah ik kan hier niet meer tegen!!!
Gvd hee!!
Ruben heeft geen gezin, dat is al zoooo vaak gezegd! Maar dat is niet zo.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:18 schreef CharChar het volgende:
Ruben Nicolai is geen homo
het is al zoo vaak gezegt!!
maar dat is niet zo
hij is vies gelukkig met zijn gezin!!! dat heb ik gelezen!!'
Duss niet meer zeiken dat hij homo is! WANT DAT IS HIJ NIET JAAA!!!
En maak hem niet zwart!! OF DAT JULLIE ZO PERFECT ZIJN:s dat zijn jullie never nooit!!
Echt rot eens op en vooral die gast die deze topic heeft gemaakt jullie zijn zoooo vaaaag !!! bah bah bah...
ZOEK EEN LEVEN EN GA NIET IEMAND ZWART MAKEN DIE JULLIE NIET EENS KENNEN !!
Jullie kennen Ruben een beetje toch? Volgens mij is hij homo, of heb ik het fout?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:18 schreef CharChar het volgende:
maar dat is niet zo
Nee ik ga 'm inkleuren.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:15 schreef NatteBever het volgende:
Heb net even een schets gemaakt van deze kasthomo, print uit en plas er overheen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:18 schreef CharChar het volgende:
maar dat is niet zo
En maak hem niet zwart!! OF DAT JULLIE ZO PERFECT ZIJN:s dat zijn jullie never nooit!!
Echt rot eens op en vooral die gast die deze topic heeft gemaakt jullie zijn zoooo vaaaag !!! bah bah bah...
Ik vergat dequote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:18 schreef CharChar het volgende:
maar dat is niet zo
Hij gedraagt zich nichterig, maar heeft inmiddels wel huisje boompje beestje.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:20 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Jullie kennen Ruben een beetje toch? Volgens mij is hij homo, of heb ik het fout?
ik zeg ook niet dat ik perfect ben.. ik kom wel in de buurtquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:18 schreef CharChar het volgende:
maar dat is niet zo
EEN HOMO HEEFT MEESTAL MEER VRIENDINNEN DAN VRIENDENquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:23 schreef CharChar het volgende:
HALLO HIJ IS GEEEN HOMO!!
ER IS ZELFS FOTO MET ZIJN VRIENDIN OP EEN TERRASJEEE!!!
OH OK!!!!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:23 schreef CharChar het volgende:
HALLO HIJ IS GEEEN HOMO!!
Hoe oud ben jij?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:26 schreef CharChar het volgende:
Ik heb al gegeten HAHA!!!
Pfff oooo maaaan!! voor de zoveeelste keeeeeer! hij is geee homo -_-'
NOU KAPPEN!!!
Dat Ruben geen homo is, dat weet je als je elke dag NU.nl controleert.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:26 schreef CharChar het volgende:
Ik heb al gegeten HAHA!!!
Pfff oooo maaaan!! voor de zoveeelste keeeeeer! hij is geee homo -_-'
NOU KAPPEN!!!
Welkom op Fok!, dit is het Klaagbaak subforum. Now GTFOquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:27 schreef LLRN het volgende:
Ik snap t niet!!
Waarom gaan jullie een topic oprichten voor iemand waar jullie een hekel aan hebben?
Vinden jullie hem dan toch zo boeiend dat hij dit waard is?
Maak er dan gewoon direct een positief topic van!!
Ik snap niet dat je zoveel tijd in iemand kunt steken terwijl je er alleen maar negatief over kunt praten!!
Ik vind dat jullie er ook vrij veel tijd in stekenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:27 schreef LLRN het volgende:
Ik snap t niet!!
Waarom gaan jullie een topic oprichten voor iemand waar jullie een hekel aan hebben?
Ik snap niet dat je zoveel tijd in iemand kunt steken terwijl je er alleen maar negatief over kunt praten!!
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat Ruben geen homo is, dat weet je als je elke dag NU.nl controleert.
Maar ga dan niet herhaaldeijk je standpunt herhalen. Moet jij niet je dagelijkse dosis Ritalin innemen ofzo?
Ik vind Ruben Nicolaï een middelmaat. Geen plus- maar ook geen minpunten. Eigenlijk heb ik geen last van hem.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:27 schreef LLRN het volgende:
Ik snap t niet!!
Jij komt vast van het BNN forumquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:31 schreef CharChar het volgende:
[..]
Nee hoor..
Maja dit is zoo zinloos
Jullie zijn ook gewoon fan van hem.. anders maak je ook gene topic van hem aan
Neee daar kom ik nie vanquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:37 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Jij komt vast van het BNN forumOf Bokt?
Precies ja!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:38 schreef Litllemisssunshine het volgende:
Oke waarom ga je al die moeite voor Ruben doen als je zoooo grote hekel aan hem heb?
Waarom ga je dan in godsnaam een topic maken.
Ik ga toch ook geen topic maken met wie ik wel allemaal niet haat.
echt come on nu lijkt het juist als of je stik jaloers op hem bent.....
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:30 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik vind dat jullie er ook vrij veel tijd in stekenDit subforum heet klaagbaak, daar mag je klagen over bijvoorbeeld irritante klotefiguren als Ruben Nicolai
Je komt hier zomaar aanwaaien? Ben je de hele dag aan het Googelen op negatieve berichten over Ruben Nicolai, om je dan te registreren en de tegenaanval in te zetten? Hint: dat wordt hier zo gewaardeerd. Je schrijfstijl trouwens ook nietquote:
Heb je het aantal topics hier al geteld? Ruben Nicolai is niet de enige die hier wordt afgezeken.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:41 schreef JudithvH het volgende:
[..]
Als je hem irritant vind, wat vind je dan van al die ander 16 999 999 miljoen mensen hier in Nederland. Als je van iemand op aarde geen last hebt is het toch wel Ruben ??? en ik ken wel klote figuren hoor.. GENOEG namelijk!! Maar Ruben valt daar dus echt niet onder. Ik ben 2 keer naar zijn show geweest(en heb hem heel vaak op tv gezien). nou ik kan je vertellen dat hij echt geen klote figuur is. weetje, volgens mij ken je hem niet eens. volgens mij lul jij gewoon maar want volgens mij heb jij echt enig idee over wie je het hebt. Heb je ooit wel eens naar zijn programma gekeken.. volgens mij niet echt he?? ja 2 keer zeker. 1keer toen Ruben zich eigenlijk niet echt lekker voelde maar toch zo stoer was naar de opnames te komen en daardoor een beetje chaggi was en de andere keer dat zijn vrouw moest bevallen en hij er eigenlijk ook bij wilde zijn maar toch naar de studio was gekomen en daardoor ook een beetje chaggi was. Ik bedoel hoe goed ken je hem nou ???![]()
Preciesquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:41 schreef JudithvH het volgende:
[..]
Als je hem irritant vind, wat vind je dan van al die ander 16 999 999 miljoen mensen hier in Nederland. Als je van iemand op aarde geen last hebt is het toch wel Ruben ??? en ik ken wel klote figuren hoor.. GENOEG namelijk!! Maar Ruben valt daar dus echt niet onder. Ik ben 2 keer naar zijn show geweest(en heb hem heel vaak op tv gezien). nou ik kan je vertellen dat hij echt geen klote figuur is. weetje, volgens mij ken je hem niet eens. volgens mij lul jij gewoon maar want volgens mij heb jij echt enig idee over wie je het hebt. Heb je ooit wel eens naar zijn programma gekeken.. volgens mij niet echt he?? ja 2 keer zeker. 1keer toen Ruben zich eigenlijk niet echt lekker voelde maar toch zo stoer was naar de opnames te komen en daardoor een beetje chaggi was en de andere keer dat zijn vrouw moest bevallen en hij er eigenlijk ook bij wilde zijn maar toch naar de studio was gekomen en daardoor ook een beetje chaggi was. Ik bedoel hoe goed ken je hem nou ???![]()
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:42 schreef deepart het volgende:
Gewoon die nickname googlen
http://www.google.com/search?hl=nl&client=opera&rls=nl&hs=4Sl&q=CharChar+ruben&btnG=Zoeken&lr=
OMGquote:
Ze komen ook van een of andere fanhyve volgens mijquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:37 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Jij komt vast van het BNN forumOf Bokt?
Ik voel me zo gepwndquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:43 schreef Mertofzo het volgende:
Dit wordt het topic van het jaar 2009, we worden geraid door meiden van 12 jaar![]()
![]()
![]()
![]()
David Beckham is ook een eikel. Open jij er een topic over?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:45 schreef Litllemisssunshine het volgende:
ja hij word afgezeken omdat jullie zooo jaloers op hem zijn.
Jullie zijn vast allemaal jongetjes van 12 die jaloers zijnd at Ruben zoveel aandacht van de vrouwen krijgt.
Maar jullie krijgen dat niet omdat jullie daar te lelijk, te saai en niet grappig voor zijn!
Ruben is super leuk!
En heel leuk tegen zijn fans.
En hij heeft een vriendin al 7 jaar of zelfs langer.
Ooit gehoord van het begrip Metro man?
David beckam is het ook.
Aha. Duidelijk hetero.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:23 schreef CharChar het volgende:
Wie is David Beckam?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:45 schreef Litllemisssunshine het volgende:
Jullie zijn vast allemaal jongetjes van 12 die jaloers zijnd at Ruben zoveel aandacht van de vrouwen krijgt.
Maar jullie krijgen dat niet omdat jullie daar te lelijk, te saai en niet grappig voor zijn!
Ruben is super leuk!
David beckam is het ook.
Zeg wil jij niet iedereen over een kam scheren hier?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:45 schreef Litllemisssunshine het volgende:
Ruben is super leuk!
David beckam is het ook.
Ook een mongool ja, trouwens: is het spannend ? voor de 1ste x ongesteld ?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:45 schreef Litllemisssunshine het volgende:
Ruben is super leuk!
David beckam is het ook.
Nee, je moet je hartje ook kunnen luchten. Daar is FOK! KLB voor.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:38 schreef Litllemisssunshine het volgende:
Oke waarom ga je al die moeite voor Ruben doen als je zoooo grote hekel aan hem heb?
Waarom ga je dan in godsnaam een topic maken.
Ik ga toch ook geen topic maken met wie ik wel allemaal niet haat.
echt come on nu lijkt het juist als of je stik jaloers op hem bent.....
Waarom vind je dat zo belangrijk? Hij heeft al een gezin. Zou je hem minder grappig vinden als hij homo was?quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:50 schreef neen het volgende:
[ afbeelding ]
de metro man voor de mensen die niet weten wat het is
Dus je bent op je 18e nog steeds zo triestquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:51 schreef Litllemisssunshine het volgende:
ach jullie moeten niet zo triest doen.
Ik ken Ruben wel wat beter dan jullie.
en lieve schat ik was 6 jaar geleden 12
dus als je kan rekenen wat ik betwijfel....
en ja ik ben net als alle andere fans van Ruben TROTS .
Dat we Fan van hem zijn.
liever van hem dan van Jan shit of thomas berge!
Ja man.. la dat bloed stroomt er zo maar uit en je kan er niks aan doen.. het stroomt zomaar je onderbroekje in dan wil je het tegen houden, maar dat lkt niet, dus je koopt een string zodat niet je onderbroek onder zit met het in spijkerbroek zit en dan wil je savonds tv kijken en danb hoor je op het nieuws dat het een bloedbad was in afghanistan en dan denk je kut ben ik zo erg doorgelekt ???quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:48 schreef znarch het volgende:
[..]
Ook een mongool ja, trouwens: is het spannend ? voor de 1ste x ongesteld ?
Godverkanker. 18 jaar en je gedragen als een 13 jarige. Wat triestquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:51 schreef Litllemisssunshine het volgende:
Dat we Fan van hem zijn.
Ik zou het ook niet echt fans noemen nee. Meer obsessieve randdebielenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Zeg wil jij niet iedereen over een kam scheren hier?![]()
Ik vind hem lekker hoor.![]()
Alleen zijn 'fans'Bah
Kalenderleeftijd zegt ook niet allesquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus je bent op je 18e nog steeds zo triest
Amen!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:54 schreef xRubenNicolaix het volgende:
echt dat jullie er zo over in zitten dat ruben beter is dan jullie kan hij ook niks aan doen dat hij meer succesvoller is dan jullie en dat hij ieder meisje kan krijgen dat hij wil,, problemen mee??? blijkbaar wel ja dat er achter jullie reet geen hordes meisjes lopen ja dat kan ik me voorstellen zielig hoor! maarja 1 ding is al duidelijk Ruben staat boven jullie! ruben is beter dan jullie ruben is het helemaal !! en ja dat zulke pisvlekken als jullie dat niet kunne accepteren jammer dan maar ga drm mensne neit haten omdat ze beter zijn dan jou! maarja dit gedrach noemen we geen fangedrach om obsessief gedrach , en ja sommige mensnen kunne da neit hendelen extreme issues blijkbaar -.-
Get A Life~.....
ze zijn 12 dus jaquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:56 schreef JudithvH het volgende:
[..]
Omg je weet niet eens hoe hij heet ..![]()
serieus, ga iets doen met je leven !!!
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:58 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik heb nog geen foto's ontvangen.
Ruben zou graag zien dat deze foto's alsnog verstuurd worden via PM, het mag ietwat naakt bevatten.
Alvast bedankt,
Ruben Nicolai Management Team
Ja, want iedereen die het niet met je eens is, is per definitie twaalf jaar oudquote:
ze zijn zó 12 jaquote:
Ach joh rot op en doe normaal. Ruben doet andere dingen dingen in zijn leven dan dit zoals goed zorgen voor zn kindje bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:58 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik heb nog geen foto's ontvangen.
Ruben zou graag zien dat deze foto's alsnog verstuurd worden via PM, het mag ietwat naakt bevatten.
Alvast bedankt,
Ruben Nicolai Management Team
Goed Nederlands.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:00 schreef xRubenNicolaix het volgende:
hihi tis Nicolai.... en ja ik heb een leven .... hoogst waarscheinlijk interesanter dan dat van jou! mijn week ziet er drukker uit dan jou hele leven : een bij elkaar geraapt zooitje jaloerse teefjes dat zijn jullie;)
maar ja ik ga stoppen, mijn uurtje voor gehandicate mogooltjes zit er weer op....
jij bent zó enorm levendig met je leven enzo teefjes geraapt mongooltjes enzo lolleet enzo echt hoor!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:00 schreef xRubenNicolaix het volgende:
hihi tis Nicolai.... en ja ik heb een leven .... hoogst waarscheinlijk interesanter dan dat van jou! mijn week ziet er drukker uit dan jou hele leven : een bij elkaar geraapt zooitje jaloerse teefjes dat zijn jullie;)
maar ja ik ga stoppen, mijn uurtje voor gehandicate mogooltjes zit er weer op....
oh sorry dat ben je een vmbo-k tokkie/breezer dat geen leven heeft.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:51 schreef Litllemisssunshine het volgende:
Dat we Fan van hem zijn.
Ruben Nicolai beheerst den Nederlandsche Taal, dat zie je zoquote:
Geldt ook voor jou.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:02 schreef Big-Pun het volgende:
toen ruban eens in de diskoteek was hier hek hem sien zoenen met een kerel die die daarna ging kussen met RUBEN HAHAHAHAHA
i lol'dquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:02 schreef Big-Pun het volgende:
toen ruban eens in de diskoteek was hier hek hem sien zoenen met een kerel die die daarna ging kussen met RUBEN HAHAHAHAHA
Als alle mensen die Ruben persoonlijk kent zó zijn, wil ik hem niet eens kennen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:56 schreef Litllemisssunshine het volgende:
[..]
Amen!
En ik gedraag me niet als een 13jarige ik gedraag me als iemand die Ruben kent.
Persoonlijk kent.
Misschien is het zijn dochtertjequote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Als alle mensen die Ruben persoonlijk kent zó zijn, wil ik hem niet eens kennen.
take money money take money money moneyquote:
Ik zou toch eens wat aan je spelling doen als die slechter is dan die van 'gehandicate mogooltjes'quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:00 schreef xRubenNicolaix het volgende:
Bij deze wil Ruben jou persoonlijk laten weten dat hij jou maar een kutkoter vindt.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:01 schreef JudithvH het volgende:
[..]
Ach joh rot op en doe normaal. Ruben doet andere dingen dingen in zijn leven dan dit zoals goed zorgen voor zn kindje bijvoorbeeld![]()
Grapjas.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:05 schreef Big-Pun het volgende:
[..]
take money money take money money money
12-jarige tokkie's aka Ruben Nicolai-fan falersquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:07 schreef Philip10 het volgende:
Ik zit nu een beetje te bedenken: Wie is er triester? TS of al die 12-jarige tokkie's aka Ruben Nicolai-fan falers?
jwzquote:
Zo moeilijk is dat toch niet?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:07 schreef Philip10 het volgende:
Ik zit nu een beetje te bedenken: Wie is er triester? TS of al die 12-jarige tokkie's aka Ruben Nicolai-fan falers?
Je hebt in ieder geval nog een bewijs geleverd dat vrouwen geen humor hebben.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:53 schreef JudithvH het volgende:
[..]
Ja man.. la dat bloed stroomt er zo maar uit en je kan er niks aan doen.. het stroomt zomaar je onderbroekje in dan wil je het tegen houden, maar dat lkt niet, dus je koopt een string zodat niet je onderbroek onder zit met het in spijkerbroek zit en dan wil je savonds tv kijken en danb hoor je op het nieuws dat het een bloedbad was in afghanistan en dan denk je kut ben ik zo erg doorgelekt ???
Nou hoe vond je hem ?? Knap he? helemaal zelf bedacht !! Improvisatie talent nr 2;)
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:10 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval nog een bewijs geleverd dat vrouwen geen humor hebben.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:57 schreef xRubenNicolaix het volgende:
aan kikoooooo !!!!!!
soms jaloers dat Ruben:
gehad?!
Ach man, terwijl zijn vrouw aan het bevallen was neukte hij de zuster in de bezemkast.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:20 schreef -Willempie- het volgende:
Hij gaat toch vreemd met elk gewillig sletje?
Bij Martijn hebben ze daar weinig problemen mee.quote:
Kijk jij even stoer op twitterquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:47 schreef RTY het volgende:
Tja, ik weet niet hoor. Maar kikoooooo (of moet ik Stefan zeggen?). Je hebt geloof ik zelf nog maar net je diploma van school gehaald..
Je hebt inderdaad gelijk, maar wat is het punt dat je ermee wil maken?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:02 schreef RTY het volgende:
Ja stoer hè! Maar ik heb wel gelijk..
Er bestaan meer diploma's en opleidingen dan vmbo bloemiste lieverd.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:06 schreef RTY het volgende:
Nou, dat JIJ ook rond de leeftijd van die meiden op dit forum bent. En als je hen 12 vindt, ben je dat zelf ook..
Dat bedoel ik. Je bent een klein kutkind dat hier komt om haar idool te beschermen, samen met die kutvriendinnetjes van jequote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:13 schreef RTY het volgende:
Ooh, echt? En wie zegt dat ik vmbo doe, bloemiste wil worden en dat ik volwassen ben?
Gelukkig maar. Ik was al even bang dat het niet meer goed met mij zou komen, aangezien ik ruben nicolai een homo met kuthumor vind.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:21 schreef RTY het volgende:
Als jij dat vindt.. Moet je vooral zo door blijven gaan, komt echt goed zo met je leven!
Scherp.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:37 schreef Mertofzo het volgende:
degene die boven je post denk ikdie heeft zo'n emoticon voor de post geklikt, de meesten doen dat niet.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:37 schreef Mertofzo het volgende:
degene die boven je post denk ikdie heeft zo'n emoticon voor de post geklikt, de meesten doen dat niet.
en dat geloof jij -.-'quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:41 schreef Rotter het volgende:
Pfff...
Bekende van mij heeft mr. Nicolaai gezien in discotheek... staan bekken met 16-18 jarige kiddo's![]()
![]()
![]()
Budget TV. Dat programma was zo goedkoop dat ze zelfs geen geld hadden om een fatsoenlijke naam te verzinnen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:48 schreef Seam het volgende:
Trieste klonen
Zij vinden Budget TV vast ook nog grappig ook
Nee, niet echt.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:48 schreef Seam het volgende:
Trieste klonen
Zij vinden Budget TV vast ook nog grappig ook
Dat dit even gezegd is. Want anders....quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:31 schreef xroza het volgende:
Nog over dat gezeik van 'oh jee, nu komt de fanclub'
ruben hééft tenminste een fanclub.
you suck. he rocks.
NU ben ik er zeker vanquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:51 schreef xroza het volgende:
[..]
Nee, niet echt.
Op TV is er geen zak aan.
In het theater wordt het pas echt leuk!
Dan kan je tegen ze schreeuwen dat ze niet leuk zijn.. ik begrijp het interactie puntje hierin.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:51 schreef xroza het volgende:
[..]
Nee, niet echt.
Op TV is er geen zak aan.
In het theater wordt het pas echt leuk!
Hahahaquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:52 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Dat dit even gezegd is. Want anders....
Maar vind je het kunnen dat hij zijn vrouwtje en kind verlaat om lekker vreemd te gaan?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:53 schreef xroza het volgende:
[..]
Hahaha
ik ben goed.
jij bent goed.
wij zijn beter.
ruben is de beste.
en hun zijn... losers.
Jahaa en nou doe je het opeens niet meer hequote:
Euh. Kom op zeg.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:55 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Maar vind je het kunnen dat hij zijn vrouwtje en kind verlaat om lekker vreemd te gaan?
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:56 schreef xroza het volgende:
[..]
Euh. Kom op zeg.
Dat doet hij niet.
Waar heb je die onzin vandaan? -.-'
De enige waarmee hij vreemd mág gaan ben ik [a]
maar dat doet hij niet.
DUS HIJ GAAT NIET VREEMD DÔH.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:53 schreef xroza het volgende:
[..]
Hahaha
ik ben goed.
jij bent goed.
wij zijn beter.
ruben is de beste.
en hun zijn... losers.
Ik ben niet jaloers op zo'n malloot zonder enige vorm van intelligentie. Dus hou maar op met reageren jaquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:02 schreef xroza het volgende:
eigenlijk zijn jullie het reageren niet waard.
een stel jaloerse sukkels kan je niet op andere gedachten brengen.
helaas.
cooooooooooooolquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:12 schreef leppeh het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
Dit is een kloon...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:56 schreef xroza het volgende:
[..]
Euh. Kom op zeg.
Dat doet hij niet.
Waar heb je die onzin vandaan? -.-'
De enige waarmee hij vreemd mág gaan ben ik [a]
maar dat doet hij niet.
DUS HIJ GAAT NIET VREEMD DÔH.
no shit sherlockquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:21 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Dit is een kloon...
Echte fans zouden dat verhaal gaan verdedigen en let vooral op het woordje 'Doh' . Dat klinkt meer als een zeventienjarige die zijn plezier niet op kon van mensen die hier op reageren
xroza had zichzelf al verdacht gemaakt door PI's te geruiken. Als FOK!noob doe je dat niet. Afgeschreven, zeg ik je.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:21 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Dit is een kloon...
Echte fans zouden dat verhaal gaan verdedigen en let vooral op het woordje 'Doh' . Dat klinkt meer als een zeventienjarige die zijn plezier niet op kon van mensen die hier op reageren
zie een kleine pagina terug.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:21 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Dit is een kloon...
Lees het topic eensquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:25 schreef Larry-Laffer het volgende:
Was het al benoemd dat de beste man tegenwoordig in een of andere tv-reclame speelt?
Ik heb wel meer te doen dan mijn tijd te verspillen aan het lezen van topics over Ruben Nicolai, ook al is het dan een KLB-topic.quote:
Daar is ook niet veel voor nodigquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:15 schreef deepart het volgende:
Zo mooi ditGeen TV nodig.. Dit is vermakelijker dan Budget tv whehe
VERTEL ME MEER. HOE WAS HET??????quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:12 schreef leppeh het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
boehaaquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:53 schreef NatteBever het volgende:
Valt er hier nog wat te neuken? Hilde is vol namelijk
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:53 schreef NatteBever het volgende:
Valt er hier nog wat te neuken? Hilde is vol namelijk
Ik ben geen lesbo hoor.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:02 schreef NatteBever het volgende:
hihi, ik vond hem wel grappig. maar jullie zijn bang dat ik de smaatjes hier voor jullie wegkaap, ik snap het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |