quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:56 schreef xroza het volgende:
[..]
Euh. Kom op zeg.
Dat doet hij niet.
Waar heb je die onzin vandaan? -.-'
De enige waarmee hij vreemd mág gaan ben ik [a]
maar dat doet hij niet.
DUS HIJ GAAT NIET VREEMD DÔH.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:53 schreef xroza het volgende:
[..]
Hahaha
ik ben goed.
jij bent goed.
wij zijn beter.
ruben is de beste.
en hun zijn... losers.
Ik ben niet jaloers op zo'n malloot zonder enige vorm van intelligentie. Dus hou maar op met reageren jaquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:02 schreef xroza het volgende:
eigenlijk zijn jullie het reageren niet waard.
een stel jaloerse sukkels kan je niet op andere gedachten brengen.
helaas.
cooooooooooooolquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:12 schreef leppeh het volgende:
[..]
Ik zag hem laatst in Amsterdam!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
Dit is een kloon...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:56 schreef xroza het volgende:
[..]
Euh. Kom op zeg.
Dat doet hij niet.
Waar heb je die onzin vandaan? -.-'
De enige waarmee hij vreemd mág gaan ben ik [a]
maar dat doet hij niet.
DUS HIJ GAAT NIET VREEMD DÔH.
no shit sherlockquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:21 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Dit is een kloon...
Echte fans zouden dat verhaal gaan verdedigen en let vooral op het woordje 'Doh' . Dat klinkt meer als een zeventienjarige die zijn plezier niet op kon van mensen die hier op reageren
xroza had zichzelf al verdacht gemaakt door PI's te geruiken. Als FOK!noob doe je dat niet. Afgeschreven, zeg ik je.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:21 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Dit is een kloon...
Echte fans zouden dat verhaal gaan verdedigen en let vooral op het woordje 'Doh' . Dat klinkt meer als een zeventienjarige die zijn plezier niet op kon van mensen die hier op reageren
zie een kleine pagina terug.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:21 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Dit is een kloon...
Lees het topic eensquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:25 schreef Larry-Laffer het volgende:
Was het al benoemd dat de beste man tegenwoordig in een of andere tv-reclame speelt?
Ik heb wel meer te doen dan mijn tijd te verspillen aan het lezen van topics over Ruben Nicolai, ook al is het dan een KLB-topic.quote:
Daar is ook niet veel voor nodigquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:15 schreef deepart het volgende:
Zo mooi ditGeen TV nodig.. Dit is vermakelijker dan Budget tv whehe
VERTEL ME MEER. HOE WAS HET??????quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:12 schreef leppeh het volgende:
[..]
Ik zag hem laatst in Amsterdam!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
boehaaquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:53 schreef NatteBever het volgende:
Valt er hier nog wat te neuken? Hilde is vol namelijk
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:53 schreef NatteBever het volgende:
Valt er hier nog wat te neuken? Hilde is vol namelijk
Ik ben geen lesbo hoor.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:02 schreef NatteBever het volgende:
hihi, ik vond hem wel grappig. maar jullie zijn bang dat ik de smaatjes hier voor jullie wegkaap, ik snap het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |