Dat bedoel ik. Je bent een klein kutkind dat hier komt om haar idool te beschermen, samen met die kutvriendinnetjes van jequote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:13 schreef RTY het volgende:
Ooh, echt? En wie zegt dat ik vmbo doe, bloemiste wil worden en dat ik volwassen ben?
Gelukkig maar. Ik was al even bang dat het niet meer goed met mij zou komen, aangezien ik ruben nicolai een homo met kuthumor vind.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:21 schreef RTY het volgende:
Als jij dat vindt.. Moet je vooral zo door blijven gaan, komt echt goed zo met je leven!
Scherp.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:37 schreef Mertofzo het volgende:
degene die boven je post denk ikdie heeft zo'n emoticon voor de post geklikt, de meesten doen dat niet.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:37 schreef Mertofzo het volgende:
degene die boven je post denk ikdie heeft zo'n emoticon voor de post geklikt, de meesten doen dat niet.
en dat geloof jij -.-'quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:41 schreef Rotter het volgende:
Pfff...
Bekende van mij heeft mr. Nicolaai gezien in discotheek... staan bekken met 16-18 jarige kiddo's![]()
![]()
![]()
Budget TV. Dat programma was zo goedkoop dat ze zelfs geen geld hadden om een fatsoenlijke naam te verzinnen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:48 schreef Seam het volgende:
Trieste klonen
Zij vinden Budget TV vast ook nog grappig ook
Nee, niet echt.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:48 schreef Seam het volgende:
Trieste klonen
Zij vinden Budget TV vast ook nog grappig ook
Dat dit even gezegd is. Want anders....quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:31 schreef xroza het volgende:
Nog over dat gezeik van 'oh jee, nu komt de fanclub'
ruben hééft tenminste een fanclub.
you suck. he rocks.
NU ben ik er zeker vanquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:51 schreef xroza het volgende:
[..]
Nee, niet echt.
Op TV is er geen zak aan.
In het theater wordt het pas echt leuk!
Dan kan je tegen ze schreeuwen dat ze niet leuk zijn.. ik begrijp het interactie puntje hierin.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:51 schreef xroza het volgende:
[..]
Nee, niet echt.
Op TV is er geen zak aan.
In het theater wordt het pas echt leuk!
Hahahaquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:52 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Dat dit even gezegd is. Want anders....
Maar vind je het kunnen dat hij zijn vrouwtje en kind verlaat om lekker vreemd te gaan?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:53 schreef xroza het volgende:
[..]
Hahaha
ik ben goed.
jij bent goed.
wij zijn beter.
ruben is de beste.
en hun zijn... losers.
Jahaa en nou doe je het opeens niet meer hequote:
Euh. Kom op zeg.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:55 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Maar vind je het kunnen dat hij zijn vrouwtje en kind verlaat om lekker vreemd te gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |