wat een super goeie instelling!quote:
Oh is dat dan niet zo?quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat dus alleen denkt nu iedereen dat t om iemand van de mini meet gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:34 schreef rival het volgende:
oke geld heb ik niet!
maar ik ben me toch een partij..........Een partij ... saai?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Vind je het gek dat ze afstand neemt.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:26 schreef Em.ster het volgende:
[..]
Mwah, ik vind iemand erg leuk en aantrekkelijk en diegene neemt wat afstand om perfect logische redenen. Verliefd zijn is niet aan de orde, ik word helemaal niet snel verliefd. Het was wel lang geleden dat ik zo snel echt onder de indruk was van iemand trouwens.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:34 schreef rival het volgende:
oke geld heb ik niet!
maar ik ben me toch een partij..........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
raad maar wat ik deed
Ik zat gister nog een juweel van een topic van je te lezen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Vind je het gek dat ze afstand neemt.![]()
Kom op zeg. Ik krijg het al benauwd van je...
Neuken?
Herkenbaar. Pak draag ik alleen als ik er echt representatief uit moet zien en een stropdas alleen bij hoge uitzondering.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:36 schreef tijnbrein het volgende:
@ JoeyT
Nee, maar ik zou mij ook helemaal niet op mijn gemak voelen in een pak met stropdas. Als ik casual kleding draag dan voel ik mij meer op mijn gemak.
Nee, dank je.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Vind je het gek dat ze afstand neemt.![]()
Kom op zeg. Ik krijg het al benauwd van je...
Neuken?
goschie, gefrustreerd typje zegquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:36 schreef Em.ster het volgende:
Ik wil gewoon een leuke vrouw die ook voor mij gaat en niet achteraf met een perfect logische redenering komt waardoor je niet eens boos kunt zijn.. Mannen moet ik sowieso niet meer voor iets serieus.
Het is wel een goede instelling. Maar er naar leven is toch iets moeilijker.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat een super goeie instelling!
quote:
De goede oude tijdquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:36 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik zat gister nog een juweel van een topic van je te lezen.
Ligt natuurlijk ook totaal aan waar je voor soliciteerd.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:36 schreef tijnbrein het volgende:
@ JoeyT
Nee, maar ik zou mij ook helemaal niet op mijn gemak voelen in een pak met stropdas. Als ik casual kleding draag dan voel ik mij meer op mijn gemak.
Dan weten we wel wie het is denk ikquote:
Dan is Knuffel misschien wel wat voor je.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:36 schreef Em.ster het volgende:
Ik wil gewoon een leuke vrouw die ook voor mij gaat en niet achteraf met een perfect logische redenering komt waardoor je niet eens boos kunt zijn.. Mannen moet ik sowieso niet meer voor iets serieus.
Heb je je ouders gebeld?quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hallo, ik ga echt niet vertellen hoe of wat, stelletje nieuwsgierige PMerts
ik zie je wel weer in het volgende topic dusquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik keek en ik d8 KUT ik wist t ik wist t
Okequote:Op woensdag 4 februari 2009 14:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wat wil je nou. Meeste vrouwen willen geile mannen met geld. En als ik niet studeer dan heb ik dat geld dus niet
ach ja, ik ben iig GEEN ezelquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:39 schreef rival het volgende:
[..]
ik zie je wel weer in het volgende topic dus
Ligt ook eraan voor welke functie je gaat, casual is prima voor de meeste sollicitaties.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:36 schreef tijnbrein het volgende:
@ JoeyT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet of knuffel het fijn vindt als je haar gewoon an iemand toebedeeltquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan is Knuffel misschien wel wat voor je.
Oke, is voor jezelf ook wel fijn he om te weten waar ze zijn.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ze zijn daar
En vanavond eten ze ook daar, dus is handig
Ik geef je als tip om het toch te gaan doen. Bij een sollicitatie hoort het gewoon. Toevallig stond er corige maand een goed artikel over in de krant. Je vergroot je kansen enorm daardoor.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:36 schreef tijnbrein het volgende:
@ JoeyT
Dat schijnt anders heel normaal te zijnquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik weet niet of knuffel het fijn vindt als je haar gewoon an iemand toebedeelt
quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:41 schreef Duimelot het volgende:
de perfecte maten van een man 94, 50, 42 ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is eigenlijjk niet netjes om te lachen.
dit is al het halve werk! de rest volgt vanzelfquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is wel een goede instelling. Maar er naar leven is toch iets moeilijker.
Ach knuffel roept regelmatig hier dat ze alle vrouwen wil bekeren dus dat zal wel loslopen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik weet niet of knuffel het fijn vindt als je haar gewoon an iemand toebedeelt
quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat schijnt anders heel normaal te zijn
Haha inderdaadquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach knuffel roept regelmatig hier dat ze alle vrouwen wil bekeren dus dat zal wel loslopen.
Binnen ons bedrijf lagen we echt in een deuk als er weer zo'n nerd in een fout pak kwam solliciteren. Die werden ook meestal niet aangenomen. Het ligt erg aan het bedrijf en de bedrijfstak denk ikquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik geef je als tip om het toch te gaan doen. Bij een sollicitatie hoort het gewoon. Toevallig stond er corige maand een goed artikel over in de krant. Je vergroot je kansen enorm daardoor.
Heb al een mail gestuurdquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oke, is voor jezelf ook wel fijn he om te weten waar ze zijn.
Ga je dit wel doorgeven aan je advocaat?
Wantquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan is Knuffel misschien wel wat voor je.
Wow pas 9 weken had ik met mn vriendin. Dit was uiteindelijk zelfs een reeks gewordenquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:40 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, vroeger.
Uit voorzorg vreemdgegaan...
Ik heb niet eens een pak. Maar je kan ook netjes gekleed gaan zonder pak.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik geef je als tip om het toch te gaan doen. Bij een sollicitatie hoort het gewoon. Toevallig stond er corige maand een goed artikel over in de krant. Je vergroot je kansen enorm daardoor.
Ja Tijn, ik zou je ook adviseren om in ieder geval een pantalon + een mooie blouse aan te doenquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Voor een functie op HBO/Universitair niveau misschien. Maar dat heeft tijnbrein nog niet.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee knuffel heeft voorlopig ook mannen afgezworen. Dat schept een band.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
WantAls 2 dames op vrouwen vallen dan moet het wel klikken?
Bedoel je dan een pantalon en overhemd ?quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een pak. Maar je kan ook netjes gekleed gaan zonder pak.
Ja, het was op een gegeven moment echt een issue voor sommigen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wow pas 9 weken had ik met mn vriendin. Dit was uiteindelijk zelfs een reeks geworden.
Inderdaad erg sterk. Wat werden sommige mensen kwaad zeg
een band gebaseerd op bitterheid dat kan niet veel opleveren als je het mij vraagtquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee knuffel heeft voorlopig ook mannen afgezworen. Dat schept een band.
Inderdaad.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dit is al het halve werk! de rest volgt vanzelf
Als ik een auto had ging ik met je mee.quote:
Dat dusquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:45 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja Tijn, ik zou je ook adviseren om in ieder geval een pantalon + een mooie blouse aan te doen
Dat doe ik ook meestal.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:45 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja Tijn, ik zou je ook adviseren om in ieder geval een pantalon + een mooie blouse aan te doen
Voor elke serieuze MBO functie ookquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:45 schreef Howl het volgende:
[..]
Voor een functie op HBO/Universitair niveau misschien. Maar dat heeft tijnbrein nog niet.
Je weet nooit of het klikt.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
een band gebaseerd op bitterheid dat kan niet veel opleveren als je het mij vraagt
pantalon, nette schoenen, zwart shirt met lange mouwen!quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een pak. Maar je kan ook netjes gekleed gaan zonder pak.
Ja het was mee een tijd voor mijquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:47 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, het was op een gegeven moment echt een issue voor sommigen.
Ook van jou, in dat eerste topic.
Het gaat volgens mij zover dat het bij mannen vaak een overhemd heet en voor vrouwen een blouse.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:51 schreef robbolo het volgende:
Vind niemand hier t woord blouse trouwens naar? Het is toch gewoon een overhemd?
hangt er vanaf of je hetero of homo bent.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:51 schreef robbolo het volgende:
Vind niemand hier t woord blouse trouwens naar? Het is toch gewoon een overhemd?
Ja als je als PIMP wilt gaanquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:50 schreef rival het volgende:
[..]
pantalon, nette schoenen, zwart shirt met lange mouwen!
Ik weet ook niet precies wat het verschil isquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het gaat volgens mij zover dat het bij mannen vaak een overhemd heet en voor vrouwen een blouse.
Of heten van die zomerse overhemden ook gewoon blouse
Dan moet ik m toch echt een overhemd aanradenquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:53 schreef rhubarbje het volgende:
een blouse is voor vrouwen, overhemd voor mannen
Overdressed kan niet op een sollicitatiequote:Op woensdag 4 februari 2009 14:50 schreef Murmeli het volgende:
pantalon met bloes lijkt me wel veilig ja
pak kan soms inderdaad overdone zijn.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:53 schreef rhubarbje het volgende:
een blouse is voor vrouwen, overhemd voor mannen
Dat is toch altijd het verschil bij mannen en vrouwen kleding? Is een blouse ook niet anders gesneden dan?quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:54 schreef rhubarbje het volgende:
je kunt het ook zien aan de knopen
Blouse heeft knopen links, overhemd rechts (over andersom)
Tis trouwens vaak zo dat bij vrouwen dingen links zitten en bij de mannen rechts.. kijk maar naar sluiting van broeken enzo.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:54 schreef rhubarbje het volgende:
dat ligt uiteraard aan het modelquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:55 schreef robbolo het volgende:
[..]
Dat is toch altijd het verschil bij mannen en vrouwen kleding? Is een blouse ook niet anders gesneden dan?
net als riemen tochquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:54 schreef rhubarbje het volgende:
Het kan ook gewoon echt nietquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:54 schreef rival het volgende:
[..]
bedankt voor het compliment van de dag!
meet me, P.I.M.P
Reken maar dat dat wel kan.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Overdressed kan niet op een sollicitatieUnderdressed ben je altijd als je niet in pak gaat
Om t ff voor mezelf duidelijk te maken. Een blouse kan dus t zelfde gesneden zijn als een overhemd, maar is bedoeld voor vrouwen?quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat ligt uiteraard aan het model
Blouzen kun je op vele manieren snijden en zo
quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Overdressed kan niet op een sollicitatieUnderdressed ben je altijd als je niet in pak gaat
Wat een onzin.... Ik ga altijd zoals ik altijd naar mijn werk ga, meestal net overhemd, fatsoenlijke broek en vervolgens zorgen dat je de dans in het gesprek kunt leiden. Even klein beetje verdiepen in het bedrijf, de projecten die ze gedaan hebben en vooral geen uitspraken doen over dingen waar je niet zeker over bent.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Voor elke serieuze MBO functie ook
Bovendien zegt het iets over jezelf, niet over de functie.
Het vergroot gewoon je kansen, ongeacht functie.
waarom zou dat niet kunnen?quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:57 schreef robbolo het volgende:
[..]
Om t ff voor mezelf duidelijk te maken. Een blouse kan dus t zelfde gesneden zijn als een overhemd, maar is bedoeld voor vrouwen?
Vraag me dan af in wat voor bedrijf je werkt. Standaard regel is in pak solliciteren ongeacht het bedrijf formeel of casual is. Als het bedrijf casual is, ga je natuurlijk niet in pak werkenquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jawel hoor, dat was bij ons echt not done. Die mensen werden serieus wat besmuikt uitgelachen
De mensen die in pak solliciteerden en toch aangenomen werden hielden het ook nooit lang vol
ik werk op detacheringsbasis, ik mag niet solliciteren bij een klant als ik niet in pak ben.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Vraag me dan af in wat voor bedrijf je werkt. Standaard regel is in pak solliciteren ongeacht het bedrijf formeel of casual is. Als het bedrijf casual is, ga je natuurlijk niet in pak werken.
Dat doe je dan toch beter dan mij.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:59 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Wat een onzin.... Ik ga altijd zoals ik altijd naar mijn werk ga, meestal net overhemd, fatsoenlijke broek en vervolgens zorgen dat je de dans in het gesprek kunt leiden. Even klein beetje verdiepen in het bedrijf, de projecten die ze gedaan hebben en vooral geen uitspraken doen over dingen waar je niet zeker over bent.
Tot nu toe is mijn trackrecord dat ik nog nooit afgewezen ben.
Weet niet waarom t niet zou kunnen, vroeg me gewoon af of het konquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom zou dat niet kunnen?
Is geloof ik nog een tijd hip geweest in de '90's
Je kan het vinden, maar het is niet zoquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:00 schreef tijnbrein het volgende:
Solliciteren in pak heeft alleen zin als je voor de functie ook in pak moet verder niet. Althans dat vind ik.
En als je bij een rozenkwekerij gaat soliciteren, vooe een functie als productie medewerker, ga je dan ook in pak?quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je kan het vinden, maar het is niet zo.
Je verkoopt jezelf bij een sollicitatie. Daar hoort een pak bij.
Jepquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:02 schreef robbolo het volgende:
[..]
Weet niet waarom t niet zou kunnen, vroeg me gewoon af of het konIk had het namelijk anders gewoon een overhemd genoemd. Maar het enige elementaire verschil is dus de plek waar de knopen zitten?
Ok, dankuquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Jep
En dus of het voor mannen of vrouwen is
Uiteraard gaat bovenstaande niet helemaal op wanneer het geen kantoorfunctie is. Of verwachtte je dat elke solliciterende heftruckchauffeur netjes in pak aankwam?quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Vraag me dan af in wat voor bedrijf je werkt. Standaard regel is in pak solliciteren ongeacht het bedrijf formeel of casual is. Als het bedrijf casual is, ga je natuurlijk niet in pak werken.
wat nou als je solliciteert voor kraanmachinistquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Waar ik solliciteer zou je weggestuurd wordenquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:59 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Wat een onzin.... Ik ga altijd zoals ik altijd naar mijn werk ga, meestal net overhemd, fatsoenlijke broek en vervolgens zorgen dat je de dans in het gesprek kunt leiden. Even klein beetje verdiepen in het bedrijf, de projecten die ze gedaan hebben en vooral geen uitspraken doen over dingen waar je niet zeker over bent.
Tot nu toe is mijn trackrecord dat ik nog nooit afgewezen ben.
Ik heb een aantal gesprekken gehad. Als ik daar in pak zou zijn gekomen dan zou ik echt de verkeerde indruk hebben gemaakt. Dus een pak hoort echt niet altijd bij een sollicitatie.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
dat zeg ik netquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Uiteraard gaat bovenstaande niet helemaal op wanneer het geen kantoorfunctie is. Of verwachtte je dat elke solliciterende heftruckchauffeur netjes in pak aankwam?
Corporate puppet? Will dance for food?quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:49 schreef JoeyT het volgende:
Bovendien zegt het iets over jezelf, niet over de functie.
Dat klopt natuurlijk niet. Natuurlijk kan je je aanpassen aan het bedrijf en hoef je niet altijd in drie delig pak te verschijnen, maar dat betekend niet dat je alleen in pak hoeft als dat bij de functie ook moet.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:00 schreef tijnbrein het volgende:
Solliciteren in pak heeft alleen zin als je voor de functie ook in pak moet verder niet. Althans dat vind ik.
Finance is dan ook één van de meest rigide bedrijfstakken wat dat betreft.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Waar ik solliciteer zou je weggestuurd worden
Hoe is het met jouw hete aardappel gesteld?quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:06 schreef Litpho het volgende:
Finance is dan ook één van de meest rigide bedrijfstakken wat dat betreft.
Dat is afhankelijk van wat je gaat doen, maar natuurlijk wel iets waar je je prettig in voeltquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:07 schreef tijnbrein het volgende:
Hoe zit het eigenlijk bij een date kleding? Wat is goede kleding voor een date?
kleding waar jij je lekker in voelt... dat wat je zelf graag draagt.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:07 schreef tijnbrein het volgende:
Zolang ik mijn zondagen maar vrij heb.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw hete aardappel gesteld?
Ligt eraan waar je heen gaat, met wie en wat je zelf prettig vind.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:07 schreef tijnbrein het volgende:
Televisieproductiebedrijf. En daar zoeken ze over het algemeen vlotte, jionge mensen. En dat straal je niet echt uit in pakquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ga het christelijke geloof actief bedrijven en dan wordt het zelfs gezien als een verplichting.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:10 schreef Litpho het volgende:
Zolang ik mijn zondagen maar vrij heb.
Ja misschien denk ik te beperkt. Ik denk idd wel aan kantoor of commerciele functies.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Uiteraard gaat bovenstaande niet helemaal op wanneer het geen kantoorfunctie is. Of verwachtte je dat elke solliciterende heftruckchauffeur netjes in pak aankwam?
Joey is mens geworden...quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:13 schreef JoeyT het volgende:
Ja misschien denk ik te beperkt. Ik denk idd wel aan kantoor of commerciele functies.
Foei Joey
Ligt dus ook dan aan de bedrijfstak en het bedrijf hoor - alleen in finance zijn ze rigide als jij schetst denk ikquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja misschien denk ik te beperkt. Ik denk idd wel aan kantoor of commerciele functies.
Foei Joey
Naar de kerk gaan noem ik nu niet echt vrij.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga het christelijke geloof actief bedrijven en dan wordt het zelfs gezien als een verplichting.
Ga die dialoog maar eens aan met een gelovige. Daar ga je niet uitkomen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:14 schreef tijnbrein het volgende:
Naar de kerk gaan noem ik nu niet echt vrij.
Je kent de suit supply reclames? Je hoeft toch geen ouwe lullen pak te dragen. Bovendien heb ik Reinout Oerlemans en John de Mol vaak genoeg in pak zien lopenquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Televisieproductiebedrijf. En daar zoeken ze over het algemeen vlotte, jionge mensen. En dat straal je niet echt uit in pakIs trouwens bij alle TV bedrijven zo
Sexy maar niet goedkoopquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:07 schreef tijnbrein het volgende:
Wat is in hemelsnaam sexy kleding voor een man...quote:
Dat weet ik. Mijn ouders zijn christenlijk.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga die dialoog maar eens aan met een gelovige. Daar ga je niet uitkomen.
ik dacht uiteraard ook alleen maar aan mezelfquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat is in hemelsnaam sexy kleding voor een man...
Nee, maar in ons vak wordt je geacht jong en creatief te zijn. Reinout heeft alleen een pak aan als presentator of naar feesten, daarbuiten loopt ie continu op gympjes en in jeans. Die heeft naar kantoor echt nooit een pak aan.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je kent de suit supply reclames? Je hoeft toch geen ouwe lullen pak te dragen. Bovendien heb ik Reinout Oerlemans en John de Mol vaak genoeg in pak zien lopen.
leren broek, stringetje... netkousen!quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou, in ieder geval een tanga-slip, want vind ik dat een turn-off zegquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met een hoop gelovigen moet je niet eens in dialoog willen. Vaak geld dat hun visie/mening de enige is.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga die dialoog maar eens aan met een gelovige. Daar ga je niet uitkomen.
Tshirtquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jarretels.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maar jij ziet ze natuurlijk ook alleen op momenten dat jij ze hoort te zien. Als ze aan t brainstormen zijn met een groep ergens in een kantoor, zal t er ook wel wat meer casual aan toe gaan. En t zijn de directeuren natuurlijkquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je kent de suit supply reclames? Je hoeft toch geen ouwe lullen pak te dragen. Bovendien heb ik Reinout Oerlemans en John de Mol vaak genoeg in pak zien lopen.
Zo ken ik je weer!quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:18 schreef rhubarbje het volgende:
ik dacht uiteraard ook alleen maar aan mezelf
Gelukkig ken ik wel wat uitzonderingen, maar voor de meerderheid gaat dat helaas wel op.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:19 schreef JonKeL het volgende:
Met een hoop gelovigen moet je niet eens in dialoog willen. Vaak geld dat hun visie/mening de enige is.
Ik vind t soms wel erg sexy als ik wat borsthaar kan zien boven een overhemd uitquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik dacht uiteraard ook alleen maar aan mezelf
Voor een man een beetje vlot maar niet te hip en vooral alsof ie er niet te diep over na heeft gedacht
Blegh ik wil geen mooiboy
En al helemaal geen kerel die zich beter kleed dan ik
Maar dat zeg ik dus ook niet he. Het gaat erom hoe je je presenteert. Bij een sollicitatie doe je dat in pak. Ik ga bij de meeste bedrijven ook niet in pak. Alleen bij mn hopelijk volgende functie welquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, maar in ons vak wordt je geacht jong en creatief te zijn. Reinout heeft alleen een pak aan als presentator of naar feesten, daarbuiten loopt ie continu op gympjes en in jeans. Die heeft naar kantoor echt nooit een pak aan.
Das mooi, want dan wilde ik daar waarschijnlijk niet eens werkenquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Waar ik solliciteer zou je weggestuurd worden
En ik zeg dat het bij ons echt niet geapprecieerd werd als je een pak aan had en zelfs in je nadeel werkte. Waarom is het zo moeilijk te begrijpen dat er nog meer is dan alleen het wereldje waar jij je in bevindt?quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar dat zeg ik dus ook niet he. Het gaat erom hoe je je presenteert. Bij een sollicitatie doe je dat in pak. Ik ga bij de meeste bedrijven ook niet in pak. Alleen bij mn hopelijk volgende functie wel
En dan komen we weer bij fake it till you make itquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:20 schreef robbolo het volgende:
[..]
Maar jij ziet ze natuurlijk ook alleen op momenten dat jij ze hoort te zien. Als ze aan t brainstormen zijn met een groep ergens in een kantoor, zal t er ook wel wat meer casual aan toe gaan. En t zijn de directeuren natuurlijk![]()
quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind t soms wel erg sexy als ik wat borsthaar kan zien boven een overhemd uit![]()
Mijn ex had wel eens een trui met capuchon op (van de Uni), die vond ik stiekem eigenlijk vreselijk sexyquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:26 schreef rhubarbje het volgende:
Owja en wat ik ook leuk vind maar eigenlijk wel weer iets te netjes misschien is een mooie spijkerbroek met een long sleeve en een jasje
Software archittect in mijn geval, is volgens mij redelijk kantoor en ook nog eens redelijk commercieel. En vertel er ook altijd eerlijk bij dat mijn hersens niet beter gaan werken als ik er een oger'tje of ander 3 delig pak bij aan trek.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:25 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Das mooi, want dan wilde ik daar waarschijnlijk niet eens werken
Vriendje heeft 2 van die vestenquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:27 schreef MNR het volgende:
[..]
Mijn ex had wel eens een trui met capuchon op (van de Uni), die vond ik stiekem eigenlijk vreselijk sexy
Metal prints?quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:28 schreef icemotion het volgende:
*noteert even mee*
Metal prints als 'iets leuks' op het shirt zijn natuurlijk weer out of the question als zijnde sexy.. maar goed.. die dingen draag ik toch steeds minder.. eigenlijk alleen nog naar festivals en concerten
Ow ja, date-ig, da's waar ook.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Vriendje heeft 2 van die vesten
Sexy en fijn
Maar niet echt eerste date-ig
Als een kerel een shirt van een band aan heeft die ik ook leuk vind vind ik dat wel leukquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:28 schreef icemotion het volgende:
*noteert even mee*
Metal prints als 'iets leuks' op het shirt zijn natuurlijk weer out of the question als zijnde sexy.. maar goed.. die dingen draag ik toch steeds minder.. eigenlijk alleen nog naar festivals en concerten
Kijk als je in het bankwezen zit kan je gewoon niet in spijkerbroek rondlopen. Waarom niet? Omdat klanten het niet betrouwbaar over vinden komen. Markt van vraag en aanbod. Klanten willen de mensen die hun geld beheren in pak zien. Zo simpel is hetquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:28 schreef Ripley het volgende:
Ik zou ook niet bij een bedrijf willen werken waar ik een mantelpak aan moest. Maar gelukkig hoeft dat in creatieve beroepen ook niet
Jij hebt geen borsthaar? Of ben je het niet met me eens? :p ik wil weekendquote:
Die lelijke lange t-shirts met doodskoppen etcquote:
Het tweede, maar dat komt door dat eerste.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
Jij hebt geen borsthaar? Of ben je het niet met me eens? :p ik wil weekend
Waarbij opgemerkt mag worden dat die vraag ook in stand wordt gehouden door het bestaande aanbodquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kijk als je in het bankwezen zit kan je gewoon niet in spijkerbroek rondlopen. Waarom niet? Omdat klanten het niet betrouwbaar over vinden komen. Markt van vraag en aanbod. Klanten willen de mensen die hun geld beheren in pak zien. Zo simpel is het.
Oooooow, die dingen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Die lelijke lange t-shirts met doodskoppen etc
Het is inderdaad een geruststellende gedachte dat al die topbestuurders die het bankwezen zo op hun kop hebben gezet een pak droegen. Daar lag het in ieder geval niet aan. En als ze een spijkerbroek hadden gedragen was het waarschijnlijk nog veel erger geweest.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:30 schreef JoeyT het volgende:
Kijk als je in het bankwezen zit kan je gewoon niet in spijkerbroek rondlopen. Waarom niet? Omdat klanten het niet betrouwbaar over vinden komen. Markt van vraag en aanbod. Klanten willen de mensen die hun geld beheren in pak zien. Zo simpel is het.
Tja.. als je die voorkennis hebt dan kan je daar weer wel op inspelen.. goed punt.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Als een kerel een shirt van een band aan heeft die ik ook leuk vind vind ik dat wel leuk
Maar ja dan moet je maar net dezelfde leuke vinden
Ja, en daarom werk ik dus niet in het bankwezen en trek ik gewoon elke dag gezellige jurkjes en zo aanquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is inderdaad een geruststellende gedachte dat al die topbestuurders die het bankwezen zo op hun kop hebben gezet een pak droegen. Daar lag het in ieder geval niet aan. En als ze een spijkerbroek hadden gedragen was het waarschijnlijk nog veel erger geweest.
Aangeleerd gedrag. Hoog tijd dat de top van het bankwezen een Claus doet.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:35 schreef rival het volgende:
sommige klanten staan daarop...
Ik weet uit eigen ervaring hoe het werkt. Desondanks mag ik er wel de spot mee drijven.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:35 schreef rival het volgende:
je moet en zal daar gewoon in pak komen. klaar. sommige klanten staan daarop...
Dat ligt toch ook aan je date?quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:34 schreef icemotion het volgende:
[..]
Tja.. als je die voorkennis hebt dan kan je daar weer wel op inspelen.. goed punt.
Maar anders.
En met metalprints bedoelde ik dus inderdaad de shirts met half onleesbare logo's en plaatjes met doodshoofden en andersoortige afbeeldingen.
Daarom vraag en aanbod.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, en daarom werk ik dus niet in het bankwezen en trek ik gewoon elke dag gezellige jurkjes en zo aan
Want dat verwachten mensen van creatieven.
Ook vrij simpel
Ja, en ook daar gaat het dus niet bij elk bedrijf op. Bij ons staat een pak voor stijf, uniform, saai en stoffig. En dat is geen plus bij een sollicitatiequote:Op woensdag 4 februari 2009 15:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Daarom vraag en aanbod.
Laat nog even duidelijk zijn dat ik het puur over de sollicitatie had. Ik werk het liefst en mn afgetrapte spijkerboek
Me netjes voordoen doe ik op mn werk wel. En in mn vrije tijd wisselt het nog wel.. vroeger droeg ik alleen maar bandshirts en onzin. Nu varieert het meer, naar gelang mn bui. Als ik op pad ga naar n metalfeestje dan draag ik meestal nog wel een bandshirt.. als ik met vrienden naar de bios ga meestal niet.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat ligt toch ook aan je dare?
Als jij daar toch van houd
Je heel netjes voor doen en zo als je 5 dates verder alleen nog maar zoiets draagt gaat ook nergens over
ook als je veel met buitenlanders werkt kan je het in sommige functies niet maken om niet in pak te komenquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Aangeleerd gedrag. Hoog tijd dat de top van het bankwezen een Claus doet.
Oke Ripley....quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, en ook daar gaat het dus niet bij elk bedrijf op. Bij ons staat een pak voor stijf, uniform, saai en stoffig. En dat is geen plus bij een sollicitatie
Ik vind een man in pak overigens ook een turn offquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Oke Ripley....
Joey gaat nog ff geilen op de trendy geile suit supply mannen
Vriendje werkt ook in pak maar een nette broek met shirt en jasje staat hem 100 keer beter vind ik maar dat is niet netjes genoeg voor zn werkquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind een man in pak overigens ook een turn off
Mijn ex had altijd mooie pakken aan naar zijn werk, maar ik vond hem een stuk lekkerder in casual kleren.
Zelfs dat vind ik nog wat te gekleed, van mij mag het nog een stuk meer casual.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Vriendje werkt ook in pak maar een nette broek met shirt en jasje staat hem 100 keer beter
Inderdaad, zie heel veel mensen die kleding hebben dat niet past. Vind ik inderdaad ook echt een afknapperquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:45 schreef Murmeli het volgende:
sexy bij man gaat er volgens mij vooral om dat de kleding goed past. daar wil het bij veel mannen nog wel eens aan schorten. en dan vind ik vaak shirtje met lange mouwen wel leuk ja![]()
oww heel lang dik donkerbruin haar vind ik ook leuk met bruine ogen maar dat is geen kleding he?
Als ik zo door de albert cuyp naar de AH loop, loop ik ook gewoon in trendy casual kledingquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind een man in pak overigens ook een turn off
Mijn ex had altijd mooie pakken aan naar zijn werk, maar ik vond hem een stuk lekkerder in casual kleren.
Geilquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als ik zo door de albert cuyp naar de AH loop, loop ik ook gewoon in trendy casual kleding
Ik ga morgen richting de AC (of naja, dat denk ik dan)quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als ik zo door de albert cuyp naar de AH loop, loop ik ook gewoon in trendy casual kleding
Ik ga zo richting een lange nacht werkenquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ga morgen richting de AC (of naja, dat denk ik dan)
Ahhh :-(quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ga zo richting een lange nacht werken
Hangt er van af wat je onder "heel lang" verstaatquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:45 schreef Murmeli het volgende:
oww heel lang dik donkerbruin haar vind ik ook leuk met bruine ogen maar dat is geen kleding he?
Ja thuis uiteraard maar ik bedoelde als ie toch op netjes moet heb ik liever dat ie dat draagtquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zelfs dat vind ik nog wat te gekleed, van mij mag het nog een stuk meer casual.
I knowquote:
Is dat een hint?quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ga morgen richting de AC (of naja, dat denk ik dan)
Nee, ik geef jou geen hints meer, want je doet er toch niets mee!quote:
Hey jij zei dat je niet met piemels speelt die van andere meisjes zijnquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, ik geef jou geen hints meer, want je doet er toch niets mee!
Ja, netjes hè? Ik heb mijn brave kant, al heb ik het weleens gedaanquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hey jij zei dat je niet met piemels speelt die van andere meisjes zijn.
Daar ging het nu net wel omquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, netjes hè? Ik heb mijn brave kant, al heb ik het weleens gedaan
Maar daar gaat het nu toch niet om!
tot ergens op zn rug ofzo. zo lang als mijn haar zeg maar hahaha (10 cm boven mn bh bandje)quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hangt er van af wat je onder "heel lang" verstaat.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
tot ergens op zn rug ofzo. zo lang als mijn haar zeg maar hahaha (10 cm boven mn bh bandje)
Ik dacht dat het altijd daarom draaidequote:
Is dat positief?quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
*checkt fobo*
Jij lijkt op mijn laatste ex
Mja, je bent zeker in de war! Maar goed; je moet nog op voor de herkansing hè.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik dacht dat het altijd daarom draaide.
Ik raak in de war.
Ok danquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja hoor, mijn laatste ex was best knap
nee dat laatste is geen kleding inderdaad, ik denk ook niet dat het maatschappelijk geaccepteerd wordt als mannen alleen maar gekleed met bruine ogen en ditte haar naar kantoor komen en voor de rest een adams suit aan houden.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:45 schreef Murmeli het volgende:
sexy bij man gaat er volgens mij vooral om dat de kleding goed past. daar wil het bij veel mannen nog wel eens aan schorten. en dan vind ik vaak shirtje met lange mouwen wel leuk ja![]()
Pfff zal eerst maar ff inspiratie op proberen te doen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, je bent zeker in de war! Maar goed; je moet nog op voor de herkansing hè.
Je termijn verloopt om 16.30 hè!quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Pfff zal eerst maar ff inspiratie op proberen te doen.![]()
Straks ff private spice opzetten.
Dat is beveiliging omdat je er zelf geen hebtquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:11 schreef rhubarbje het volgende:
Als ik iemands fobo wil checken loopt de boel vast
Ik heb een Bravo kant, testen?quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, netjes hè? Ik heb mijn brave kant, al heb ik het weleens gedaan
Maar daar gaat het nu toch niet om!
Ehm...quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:17 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik heb een Bravo kant, testen?
quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:25 schreef rhubarbje het volgende:
dat is wel de slechtste versiertruc ooit hahaha
Het kan altijd slechterquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:25 schreef rhubarbje het volgende:
dat is wel de slechtste versiertruc ooit hahaha
Jammer als ze een lekker lichaam hebben zou ik daar geen bezwaar tegen hebben.quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:07 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
nee dat laatste is geen kleding inderdaad, ik denk ook niet dat het maatschappelijk geaccepteerd wordt als mannen alleen maar gekleed met bruine ogen en ditte haar naar kantoor komen en voor de rest een adams suit aan houden.
desillusie nummer 2 meldt zich ookquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jammer als ze een lekker lichaam hebben zou ik daar geen bezwaar tegen hebben.
Bij die bank zou ik best een rekening openen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jammer als ze een lekker lichaam hebben zou ik daar geen bezwaar tegen hebben.
Pakken alweer? Ik ben meer van de jeans.quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:44 schreef robbolo het volgende:
We hadden het net over goed zittende pakken.... Waarom hebben bijna alle politici van die verschrikkelijke zakken om hun schouders hangen?
heb jij geen lekker lichaaam? wat is er mis mee dan?quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:46 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
desillusie nummer 2 meldt zich ook
Wat score ik slecht in de test vandaag, geen pak. Geen bruin haar, geen bruine ogen en ook al geen lekker lichaam.
Eens zien:quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:46 schreef kwaakvaak het volgende:
Wat score ik slecht in de test vandaag, geen pak. Geen bruin haar, geen bruine ogen en ook al geen lekker lichaam.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Eens zien:
[X] (alleen draag ik het niet)
[X]
[X]
[X]
Ik scoor goed vandaag.![]()
wat voor test was dat eigenlijk?
Laatste keer dat ik keek was ik toch echt een jongetje.quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:51 schreef Murmeli het volgende:
dat waren de criteria van mij. maar jij bent geen man toch? nou ben ik er niet helemaal uit of ik nou 100% hetero ben maar wel meer dan 50% dus dat wordt wel lastig scoren natuurlijk
quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat waren de criteria van mij. maar jij bent geen man toch?
?quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:56 schreef MNR het volgende:
Ik haat (!) het echt als mannen zich zo afschermen. Ik doe het zelf ook, ik weet, maar kan er ook niet tegen als iemand anders dat doet. Echt aaaarrrrrgggghhh!
Als je het zelf ook doet, dan moet je niet zeuren natuurlijkquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:56 schreef MNR het volgende:
Ik haat (!) het echt als mannen zich zo afschermen. Ik doe het zelf ook, ik weet, maar kan er ook niet tegen als iemand anders dat doet. Echt aaaarrrrrgggghhh!
Vertel.quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:56 schreef MNR het volgende:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als je het zelf ook doet, dan moet je niet zeuren natuurlijk
Onzekerheid, angst om jezelf zo bloot te geven dat je gekwetst kan worden, nare ervaringen verleden etc.?quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:56 schreef MNR het volgende:
Ja, ik vind iemand leuk en ik kan totaal (!) geen hoogte van hem krijgen.quote:
er is voldoende kwaak om van te houden, en ik heb ipv een sixpack mijn beertender bijquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
heb jij geen lekker lichaaam? wat is er mis mee dan?
Ja, ja, ja en ja. Dat weet ik ook wel... maar vind het niet leuk.quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:58 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Onzekerheid, angst om jezelf zo bloot te geven dat je gekwetst kan worden, nare ervaringen verleden etc.?
Volgens mij is dit ook iets waar 80% van alle mensen mee zit. Er zouden handleidingen voor geschreven moeten wordenquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:00 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, ja, ja en ja. Dat weet ik ook wel... maar vind het niet leuk.
Volgens mij zijn die er ookquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:00 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Volgens mij is dit ook iets waar 80% van alle mensen mee zit. Er zouden handleidingen voor geschreven moeten worden
Ah ok, op die manier.quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:59 schreef MNR het volgende:
Ja, ik vind iemand leuk en ik kan totaal (!) geen hoogte van hem krijgen.
Natuurlijk niet! Ik ben ook niet verliefd, ik vind het alleen vervelend.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:03 schreef rhubarbje het volgende:
Heb je al gezegd dat je hem leuk vind?
Ow haha ik wist niet dat het natuurlijk was hahaquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:04 schreef MNR het volgende:
[..]
Natuurlijk niet! Ik ben ook niet verliefd, ik vind het alleen vervelend.
Ik denk dat communicatie de sleutel is. Hoewel het wel confronterend kan zijn, is een vraag als "Wat verwacht je nou precies?" best verfrissendquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:03 schreef MNR het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die er ook
Maar ook daar heb je, volgens mij, gelijk in.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ow haha ik wist niet dat het natuurlijk was haha
ow sorry murmeli in de warquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik keek was ik toch echt een jongetje.
iddquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:05 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik denk dat communicatie de sleutel is. Hoewel het wel confronterend kan zijn, is een vraag als "Wat verwacht je nou precies?" best verfrissend
en doodeng en kan zo zeurderig overkomen denk ik danquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:05 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik denk dat communicatie de sleutel is. Hoewel het wel confronterend kan zijn, is een vraag als "Wat verwacht je nou precies?" best verfrissend
YES! ik ben niet de enige waar ze iedere keer de fout in gaan!quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik keek was ik toch echt een jongetje.
agutquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:06 schreef automatic_ het volgende:
Pff, mijn stemming is in één keer helemaal omgeslagen
wassup?quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:06 schreef automatic_ het volgende:
*knuffel geeft*quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:06 schreef automatic_ het volgende:
Je kan het nog goedmaken.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:06 schreef Murmeli het volgende:
ow sorry murmeli in de war
komt door je profielplaatje joh
Klopt, het is in het begin doodeng. Maar de peace of mind die je achteraf hebt om dat je duidelijkheid hebt, is toch veel prettiger, lijkt mequote:Op woensdag 4 februari 2009 17:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en doodeng en kan zo zeurderig overkomen denk ik dan
maar sja ik doe t dan toch, weet altijd graag waar ik aan toe ben enzo
lullig als je niet op een lijn zit en de een ziet t als een fling tussendoor en de ander denkt iets aan t opbouwen te zijn
inderdaadquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:09 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Klopt, het is in het begin doodeng. Maar de peace of mind die je achteraf hebt om dat je duidelijkheid hebt, is toch veel prettiger, lijkt me
Hehe... goeie vraag. Daar moet ik over nadenken.. want ik zou het gewoon leuk vinden om hem iets beter te leren kennen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:05 schreef Ludootje het volgende:
[..]
genoeg voor 2? dan neem je toch gewoon 2 vrouwen?quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:59 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
er is voldoende kwaak om van te houden, en ik heb ipv een sixpack mijn beertender bij
Jij bent ook lief hoorquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, ik vind iemand leuk en ik kan totaal (!) geen hoogte van hem krijgen.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:06 schreef automatic_ het volgende:
nu word ik wel nieuwsgierig wat jij daar voor plan voor hebtquote:
Ik bedoelde eigenlijk in een relatie. Maar je hebt groot gelijk, die vraag is ook heel belangrijk tegenover jezelf. Alleen kan het soms heel lang duren voordat je jezelf een eerlijk antwoord geeftquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:10 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe... goeie vraag. Daar moet ik over nadenken.. want ik zou het gewoon leuk vinden om hem iets beter te leren kennen.
Ik heb een tentamen gemaakt waar "mijn leven" (quote:
Ik vind dat een heel moeilijke vraag om te snappen. Hoe je daar precies op kan antwoorden zeg maar. Maar dat komt wss doordat ik toch weinig/niks van mensen verwacht en wel zie het dingen gaan... zoietsquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:05 schreef Ludootje het volgende:
[..]
he bahquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb een tentamen gemaakt waar "mijn leven" () vanaf hangt en hierbij stonden 3 fouten in het tentamen + 1 in het antwoordmodel. Dit scheelt mij 2 fouten en heb ik het dus niet gehaald.
Grmbl. Ik ben boos - en ja het klinkt warrig, maar ik kan het even niet duidelijker uitleggen ;-)
Ik begrijp er idd niet veel van, maar:quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb een tentamen gemaakt waar "mijn leven" () vanaf hangt en hierbij stonden 3 fouten in het tentamen + 1 in het antwoordmodel. Dit scheelt mij 2 fouten en heb ik het dus niet gehaald.
Grmbl. Ik ben boos - en ja het klinkt warrig, maar ik kan het even niet duidelijker uitleggen ;-)
Yepquote:
Nou, in een brede context: Een antwoord op hoe iemand bijvoorbeeld een zich ontwikkelende relatie in de toekomst ziet, of wat jij zelf van (om het maar even zwaar te maken) het leven verwacht. Zo krijg je duidelijkheid, en daar kan je beter mee werken dan onzekerheidquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik vind dat een heel moeilijke vraag om te snappen. Hoe je daar precies op kan antwoorden zeg maar. Maar dat komt wss doordat ik toch weinig/niks van mensen verwacht en wel zie het dingen gaan... zoiets
het is idd handig om er iets aan toe te voegen als wat verwacht je nou precies van mij/onze vriendschap/deze relatie etcquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik vind dat een heel moeilijke vraag om te snappen. Hoe je daar precies op kan antwoorden zeg maar. Maar dat komt wss doordat ik toch weinig/niks van mensen verwacht en wel zie het dingen gaan... zoiets
Makes 2 of us... maar niemand om voor te kokenquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:17 schreef dawg het volgende:
Als single man kan ik goed koken, al zeg ik het zelf.
Ik moet in juni gewoon opnieuw, maar ik vind het gewoon schandalig dat er in één tentamen 3 fouten zitten en twee fouten zijn "de antwoordmogelijkheden staan er niet bij"quote:
Dames genoeg, misschien als je ze lief aankijkt.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Makes 2 of us... maar niemand om voor te koken
bedoel je dat zij het tentamen niet goed in elkaar hebben geknutseld en dat jij het daardoor niet hebt gehaald?quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
"de antwoordmogelijkheden staan er niet bij" was dat een keuze optie? Of snap ik er niks vanquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik moet in juni gewoon opnieuw, maar ik vind het gewoon schandalig dat er in één tentamen 3 fouten zitten en twee fouten zijn "de antwoordmogelijkheden staan er niet bij"
Hallo, hoe moet je dan fatsoenlijk een tentamen maken?!
Dat is idd wel erg lastig misleidend en vals'quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik moet in juni gewoon opnieuw, maar ik vind het gewoon schandalig dat er in één tentamen 3 fouten zitten en twee fouten zijn "de antwoordmogelijkheden staan er niet bij"
Hallo, hoe moet je dan fatsoenlijk een tentamen maken?!
Hehehequote:Op woensdag 4 februari 2009 17:21 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Anders gaan jullie toch voor elkáár koken?
Kut. Mijn edit.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:21 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Anders gaan jullie toch voor elkáár koken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |