wat een super goeie instelling!quote:
Oh is dat dan niet zo?quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat dus alleen denkt nu iedereen dat t om iemand van de mini meet gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:34 schreef rival het volgende:
oke geld heb ik niet!
maar ik ben me toch een partij..........Een partij ... saai?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Vind je het gek dat ze afstand neemt.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:26 schreef Em.ster het volgende:
[..]
Mwah, ik vind iemand erg leuk en aantrekkelijk en diegene neemt wat afstand om perfect logische redenen. Verliefd zijn is niet aan de orde, ik word helemaal niet snel verliefd. Het was wel lang geleden dat ik zo snel echt onder de indruk was van iemand trouwens.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:34 schreef rival het volgende:
oke geld heb ik niet!
maar ik ben me toch een partij..........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
raad maar wat ik deed
Ik zat gister nog een juweel van een topic van je te lezen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Vind je het gek dat ze afstand neemt.![]()
Kom op zeg. Ik krijg het al benauwd van je...
Neuken?
Herkenbaar. Pak draag ik alleen als ik er echt representatief uit moet zien en een stropdas alleen bij hoge uitzondering.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:36 schreef tijnbrein het volgende:
@ JoeyT
Nee, maar ik zou mij ook helemaal niet op mijn gemak voelen in een pak met stropdas. Als ik casual kleding draag dan voel ik mij meer op mijn gemak.
Nee, dank je.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Vind je het gek dat ze afstand neemt.![]()
Kom op zeg. Ik krijg het al benauwd van je...
Neuken?
goschie, gefrustreerd typje zegquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:36 schreef Em.ster het volgende:
Ik wil gewoon een leuke vrouw die ook voor mij gaat en niet achteraf met een perfect logische redenering komt waardoor je niet eens boos kunt zijn.. Mannen moet ik sowieso niet meer voor iets serieus.
Het is wel een goede instelling. Maar er naar leven is toch iets moeilijker.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat een super goeie instelling!
quote:
De goede oude tijdquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:36 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik zat gister nog een juweel van een topic van je te lezen.
Ligt natuurlijk ook totaal aan waar je voor soliciteerd.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:36 schreef tijnbrein het volgende:
@ JoeyT
Nee, maar ik zou mij ook helemaal niet op mijn gemak voelen in een pak met stropdas. Als ik casual kleding draag dan voel ik mij meer op mijn gemak.
Dan weten we wel wie het is denk ikquote:
Dan is Knuffel misschien wel wat voor je.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:36 schreef Em.ster het volgende:
Ik wil gewoon een leuke vrouw die ook voor mij gaat en niet achteraf met een perfect logische redenering komt waardoor je niet eens boos kunt zijn.. Mannen moet ik sowieso niet meer voor iets serieus.
Heb je je ouders gebeld?quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hallo, ik ga echt niet vertellen hoe of wat, stelletje nieuwsgierige PMerts
ik zie je wel weer in het volgende topic dusquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik keek en ik d8 KUT ik wist t ik wist t
Okequote:Op woensdag 4 februari 2009 14:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wat wil je nou. Meeste vrouwen willen geile mannen met geld. En als ik niet studeer dan heb ik dat geld dus niet
ach ja, ik ben iig GEEN ezelquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:39 schreef rival het volgende:
[..]
ik zie je wel weer in het volgende topic dus
Ligt ook eraan voor welke functie je gaat, casual is prima voor de meeste sollicitaties.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:36 schreef tijnbrein het volgende:
@ JoeyT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet of knuffel het fijn vindt als je haar gewoon an iemand toebedeeltquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan is Knuffel misschien wel wat voor je.
Oke, is voor jezelf ook wel fijn he om te weten waar ze zijn.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ze zijn daar
En vanavond eten ze ook daar, dus is handig
Ik geef je als tip om het toch te gaan doen. Bij een sollicitatie hoort het gewoon. Toevallig stond er corige maand een goed artikel over in de krant. Je vergroot je kansen enorm daardoor.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:36 schreef tijnbrein het volgende:
@ JoeyT
Dat schijnt anders heel normaal te zijnquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik weet niet of knuffel het fijn vindt als je haar gewoon an iemand toebedeelt
quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:41 schreef Duimelot het volgende:
de perfecte maten van een man 94, 50, 42 ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is eigenlijjk niet netjes om te lachen.
dit is al het halve werk! de rest volgt vanzelfquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is wel een goede instelling. Maar er naar leven is toch iets moeilijker.
Ach knuffel roept regelmatig hier dat ze alle vrouwen wil bekeren dus dat zal wel loslopen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik weet niet of knuffel het fijn vindt als je haar gewoon an iemand toebedeelt
quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat schijnt anders heel normaal te zijn
Haha inderdaadquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach knuffel roept regelmatig hier dat ze alle vrouwen wil bekeren dus dat zal wel loslopen.
Binnen ons bedrijf lagen we echt in een deuk als er weer zo'n nerd in een fout pak kwam solliciteren. Die werden ook meestal niet aangenomen. Het ligt erg aan het bedrijf en de bedrijfstak denk ikquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik geef je als tip om het toch te gaan doen. Bij een sollicitatie hoort het gewoon. Toevallig stond er corige maand een goed artikel over in de krant. Je vergroot je kansen enorm daardoor.
Heb al een mail gestuurdquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oke, is voor jezelf ook wel fijn he om te weten waar ze zijn.
Ga je dit wel doorgeven aan je advocaat?
Wantquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan is Knuffel misschien wel wat voor je.
Wow pas 9 weken had ik met mn vriendin. Dit was uiteindelijk zelfs een reeks gewordenquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:40 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, vroeger.
Uit voorzorg vreemdgegaan...
Ik heb niet eens een pak. Maar je kan ook netjes gekleed gaan zonder pak.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik geef je als tip om het toch te gaan doen. Bij een sollicitatie hoort het gewoon. Toevallig stond er corige maand een goed artikel over in de krant. Je vergroot je kansen enorm daardoor.
Ja Tijn, ik zou je ook adviseren om in ieder geval een pantalon + een mooie blouse aan te doenquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Voor een functie op HBO/Universitair niveau misschien. Maar dat heeft tijnbrein nog niet.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee knuffel heeft voorlopig ook mannen afgezworen. Dat schept een band.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
WantAls 2 dames op vrouwen vallen dan moet het wel klikken?
Bedoel je dan een pantalon en overhemd ?quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een pak. Maar je kan ook netjes gekleed gaan zonder pak.
Ja, het was op een gegeven moment echt een issue voor sommigen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wow pas 9 weken had ik met mn vriendin. Dit was uiteindelijk zelfs een reeks geworden.
Inderdaad erg sterk. Wat werden sommige mensen kwaad zeg
een band gebaseerd op bitterheid dat kan niet veel opleveren als je het mij vraagtquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee knuffel heeft voorlopig ook mannen afgezworen. Dat schept een band.
Inderdaad.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dit is al het halve werk! de rest volgt vanzelf
Als ik een auto had ging ik met je mee.quote:
Dat dusquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:45 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja Tijn, ik zou je ook adviseren om in ieder geval een pantalon + een mooie blouse aan te doen
Dat doe ik ook meestal.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:45 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja Tijn, ik zou je ook adviseren om in ieder geval een pantalon + een mooie blouse aan te doen
Voor elke serieuze MBO functie ookquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:45 schreef Howl het volgende:
[..]
Voor een functie op HBO/Universitair niveau misschien. Maar dat heeft tijnbrein nog niet.
Je weet nooit of het klikt.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
een band gebaseerd op bitterheid dat kan niet veel opleveren als je het mij vraagt
pantalon, nette schoenen, zwart shirt met lange mouwen!quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een pak. Maar je kan ook netjes gekleed gaan zonder pak.
Ja het was mee een tijd voor mijquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:47 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, het was op een gegeven moment echt een issue voor sommigen.
Ook van jou, in dat eerste topic.
Het gaat volgens mij zover dat het bij mannen vaak een overhemd heet en voor vrouwen een blouse.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:51 schreef robbolo het volgende:
Vind niemand hier t woord blouse trouwens naar? Het is toch gewoon een overhemd?
hangt er vanaf of je hetero of homo bent.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:51 schreef robbolo het volgende:
Vind niemand hier t woord blouse trouwens naar? Het is toch gewoon een overhemd?
Ja als je als PIMP wilt gaanquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:50 schreef rival het volgende:
[..]
pantalon, nette schoenen, zwart shirt met lange mouwen!
Ik weet ook niet precies wat het verschil isquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het gaat volgens mij zover dat het bij mannen vaak een overhemd heet en voor vrouwen een blouse.
Of heten van die zomerse overhemden ook gewoon blouse
Dan moet ik m toch echt een overhemd aanradenquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:53 schreef rhubarbje het volgende:
een blouse is voor vrouwen, overhemd voor mannen
Overdressed kan niet op een sollicitatiequote:Op woensdag 4 februari 2009 14:50 schreef Murmeli het volgende:
pantalon met bloes lijkt me wel veilig ja
pak kan soms inderdaad overdone zijn.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:53 schreef rhubarbje het volgende:
een blouse is voor vrouwen, overhemd voor mannen
Dat is toch altijd het verschil bij mannen en vrouwen kleding? Is een blouse ook niet anders gesneden dan?quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:54 schreef rhubarbje het volgende:
je kunt het ook zien aan de knopen
Blouse heeft knopen links, overhemd rechts (over andersom)
Tis trouwens vaak zo dat bij vrouwen dingen links zitten en bij de mannen rechts.. kijk maar naar sluiting van broeken enzo.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:54 schreef rhubarbje het volgende:
dat ligt uiteraard aan het modelquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:55 schreef robbolo het volgende:
[..]
Dat is toch altijd het verschil bij mannen en vrouwen kleding? Is een blouse ook niet anders gesneden dan?
net als riemen tochquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:54 schreef rhubarbje het volgende:
Het kan ook gewoon echt nietquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:54 schreef rival het volgende:
[..]
bedankt voor het compliment van de dag!
meet me, P.I.M.P
Reken maar dat dat wel kan.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Overdressed kan niet op een sollicitatieUnderdressed ben je altijd als je niet in pak gaat
Om t ff voor mezelf duidelijk te maken. Een blouse kan dus t zelfde gesneden zijn als een overhemd, maar is bedoeld voor vrouwen?quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat ligt uiteraard aan het model
Blouzen kun je op vele manieren snijden en zo
quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Overdressed kan niet op een sollicitatieUnderdressed ben je altijd als je niet in pak gaat
Wat een onzin.... Ik ga altijd zoals ik altijd naar mijn werk ga, meestal net overhemd, fatsoenlijke broek en vervolgens zorgen dat je de dans in het gesprek kunt leiden. Even klein beetje verdiepen in het bedrijf, de projecten die ze gedaan hebben en vooral geen uitspraken doen over dingen waar je niet zeker over bent.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Voor elke serieuze MBO functie ook
Bovendien zegt het iets over jezelf, niet over de functie.
Het vergroot gewoon je kansen, ongeacht functie.
waarom zou dat niet kunnen?quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:57 schreef robbolo het volgende:
[..]
Om t ff voor mezelf duidelijk te maken. Een blouse kan dus t zelfde gesneden zijn als een overhemd, maar is bedoeld voor vrouwen?
Vraag me dan af in wat voor bedrijf je werkt. Standaard regel is in pak solliciteren ongeacht het bedrijf formeel of casual is. Als het bedrijf casual is, ga je natuurlijk niet in pak werkenquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jawel hoor, dat was bij ons echt not done. Die mensen werden serieus wat besmuikt uitgelachen
De mensen die in pak solliciteerden en toch aangenomen werden hielden het ook nooit lang vol
ik werk op detacheringsbasis, ik mag niet solliciteren bij een klant als ik niet in pak ben.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Vraag me dan af in wat voor bedrijf je werkt. Standaard regel is in pak solliciteren ongeacht het bedrijf formeel of casual is. Als het bedrijf casual is, ga je natuurlijk niet in pak werken.
Dat doe je dan toch beter dan mij.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:59 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Wat een onzin.... Ik ga altijd zoals ik altijd naar mijn werk ga, meestal net overhemd, fatsoenlijke broek en vervolgens zorgen dat je de dans in het gesprek kunt leiden. Even klein beetje verdiepen in het bedrijf, de projecten die ze gedaan hebben en vooral geen uitspraken doen over dingen waar je niet zeker over bent.
Tot nu toe is mijn trackrecord dat ik nog nooit afgewezen ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |