(Ik post dit onder de naam van een huisgenoot van me aangezien ik me niet kan aanmelden met een hotmail adres
![]()
)
Probleem: Sinds korte tijd (ong 9 weken) ga ik uit met een heel leuk meisje. Nadat ik aan het begin van het jaar mn relatie van 7 jaar had beeindigt heb ik flink van het vrijgezellenleven genoten. Heb alle dingen gedaan die je in een relatie niet kan doen.
Alleen in deze periode ging ik ook regelmatig met meisjes naar bed die al een vriendje hadden. Allemaal stuk voor stuk leuke meisjes en van de meeste zou je nooit verwachten dat ze vreemd gingen.
Nu heb ik dan weer voor het eerst weer gevoel voor een meisje dat verder gaat dan lust. Alleen door mn verleden vertrouwde ik haar voor geen meter. Dus toen ze zei dat ze naar groningen (andere kant van t land) ging om een goede vriend te bezoeken kreeg ik toch een beetje last van jaloezie. Eigenlijk was ik beetje op mn teentjes getrapt.
Uit een soort van wraak
![]()
belde ik een meisje op om mee af te spreken. Dat heb ik dus gedaan en ik ben dr ook mee naar bed geweest. Diezelfde nacht belde het meisje waar ik mee uitga me op om gezellig te kletsen (terwijl ze dus bij die jongen was). Ze verveelde zich een beetje. Blijkt dus dat die gozer gewoon samen woont en dat ze met zn drieen op stap zijn geweest
![]()
.
Dus ik ben eigenlijk vreemd gegaan zonder dat ik het eigenlijk wilde, maar puur omdat ik haar niet vertrouwde. Aangezien ik best veel ervaring heb op t gebied van relaties heb ik liever dat deze leugen uit de wereld wordt geholpen. Maar ik weet echt niet of dat kan. Ik wil dr sowieso niet kwijt...
Nu is mn vraag zal ik het meteen opbiechten of een maandje wachten? Ik zal het haar zeker gaan vertellen, alleen denk ik nu bij mezelf op er even mee te wachten aangezien het nog te pril is.
Wat denken jullie ervan?
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."