Je faalt nu dus al.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:53 schreef De_Ananas het volgende:
Ik weiger in dit deel te posten
Neerhuis![]()
Hoe laat ben je ongeveer thuis? Dan stoppen we rond die tijd met posten.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:54 schreef Breathtaking het volgende:
TeeVeePee voor thuis.
En waag het eens om dan nog zo vertyfde saai te zijn!
Ach, ik ga zo sporten dus je hoeft niet te kijken. Het zal heeeeeeeeel saai zijnquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:54 schreef Breathtaking het volgende:
TeeVeePee voor thuis.
En waag het eens om dan nog zo vertyfde saai te zijn!
Over 20 minuten.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoe laat ben je ongeveer thuis? Dan stoppen we rond die tijd met posten.
Het blijkt dan ook dat zij geen echte bazen zijn als dat ze altijd beweerden (op IQM en KB na dan).quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:58 schreef Florian_ het volgende:
Zonder homo IQM, attentionwhore Krentenbol, Jailbaitbaas Sackboy, Comakutverzinner NB, kastemaker Emimich, prethoofd Jordeeeh en allround pauper RickoKun is het best saai hier
Fuckantie oid.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:09 schreef jitzzzze het volgende:
Wat is er eigenlijk met die Kali-Mist gebeurt?
Mwa, ik vond d'r wel aardig opzich.quote:
Ja, en ze was leuk om naar te kijkenquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Fuckantie oid.
[..]
Mwa, ik vond d'r wel aardig opzich.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, en ze was leuk om naar te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |