vorig jaar was toch 134 ¤ ?quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:12 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Volgens mij babbel je nu gibberish?
Weet ik niet, 2007 was ik er.quote:
Jaquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:15 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Morgen wordt toch het e.e.a aangekondigd tussen 8 en 9 bij giel op 3fm?
Waar zit 't? Wat is 't idee erachter?quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:35 schreef super-muffin het volgende:
De magneetbar is vet
Gewoon gezellig en erg maf.Je moet er eigenlijk maar een keer naar binnen stappen.
quote:De steden die we samen aandoen: Den Haag, Utrecht, Amsterdam & Tilburg.. en later in het jaar LOWLANDS!!! huh, lees je dat goed… JA! Bij deze de eerste bevestiging van een lowlands-act.. wie het niet geloofd; wacht maar af tot vrijdagochtend Giel… Dus wil je straks kunnen zeggen dat je een van toekomstige lowlandstoppers al gezien hebt in t clubcircuit… dit is je kans!!
uit de OPquote:
Komen nog wel servicekosten bij. Nog even afwachten wat Live Nation daarvoor gaat rekenen. Plus dat je nu ook verzendkosten erbij krijgt omdat ze alleen nog maar online te verkrijgen zijn (tenzij je print-on-demand kaarten moet afnemen, of als je daarvoor kiest).quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
uit de OP
08 - 132,30 - 55.000 (uitverkocht) cyaan/wit stof, gesealed
bij ticketservice betaal je geen cent extra voor verzendkosten en zijn de service kosten een euro of 3. Dus dan blijft het belachelijkquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:01 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Komen nog wel servicekosten bij. Nog even afwachten wat Live Nation daarvoor gaat rekenen. Plus dat je nu ook verzendkosten erbij krijgt omdat ze alleen nog maar online te verkrijgen zijn (tenzij je print-on-demand kaarten moet afnemen, of als je daarvoor kiest).
Madonna op lowlands? Lijkt me lachenquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Als Madonna al op de hypetrein zit voor de 'experts' dan gaat het uberhaupt al nooit meer iets worden natuurlijk.
Jezus, meen je dat?quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:07 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Vroege vogel tickets gaan 145 euro kosten en normale tickets 150 euro.
132,30? Vaag bedrag, was het niet gewoon 132,50? Vroege vogel was 122,50 in ieder gevalquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
uit de OP
08 - 132,30 - 55.000 (uitverkocht) cyaan/wit stof, gesealed
150 euro zou dus vrij belachelijk zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |