ik zou er persoonlijik ook niet tegen kunnen hoor. ik zou me rot schamenquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:31 schreef Ladylike het volgende:
Als iemand dat bij mij flikt, maakt ie nog geen kans meer dat ik hem aankijk..
Doet ie het meer dan 1 keer zorg ik dat ie buitengeschopt wordt
naja ik ben me nu aan het inlezen enzoquote:
Ik schaam me meer om zo'n achterlijke vragen aan een koppel te stellen dat bezig is dan daar zelf bezig te zijnquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zou er persoonlijik ook niet tegen kunnen hoor. ik zou me rot schamen
jij niet alleenquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:22 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik voel me kut en wil naar huis
die rechter is ook zo lekker hequote:Op woensdag 4 februari 2009 13:31 schreef WhiteLightning het volgende:
nou dan pak ik maar bier voor mezelf
[ afbeelding ]
quote:
als je genoeg bier drinkt, zijn ze allemaal lekkerquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:40 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
die rechter is ook zo lekker he
Why the fuck zou je daar vleugeldeuren op willen zetten?quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:45 schreef -Madskillz28TH het volgende:
WOAAH ! Vleugeldeuren voor een golf 4, 500 euro![]()
Hey poopkequote:
ferrari zegt zequote:Op woensdag 4 februari 2009 13:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Why the fuck zou je daar vleugeldeuren op willen zetten?
Echt zo van: ik wil wel ferrari rijden, maar ik kan het niet helemaal betalen, dan maar de techniek van de deuren gekocht
Das pas echt triest
[..]
Hey poopke
jaloers dat die niet voor de alfa te vinden zijn ?quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Why the fuck zou je daar vleugeldeuren op willen zetten?
Echt zo van: ik wil wel ferrari rijden, maar ik kan het niet helemaal betalen, dan maar de techniek van de deuren gekocht
Das pas echt triest
quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:48 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
jaloers dat die niet voor de alfa te vinden zijn ?
en het is pimp
ja ik bedoelde lambo ..quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:48 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ferrari zegt ze
muts, lamborghini bedoel je
euhm.. nee...quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:48 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
jaloers dat die niet voor de alfa te vinden zijn ?
en het is pimp
afgrijselijk gewoonquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:53 schreef Ladylike het volgende:
Enzo heeft ook aan meisjes gedacht
[ afbeelding ]
Idd, stuur aan de rechterkant, zodat ze eindelijk eens fatsoenlijk tegen de stoep kunnen parkerenquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:53 schreef Ladylike het volgende:
[ afbeelding ]
enzo is een auto voor watjes, je moet zo'n een hebben..quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:53 schreef Ladylike het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben het met je eensquote:
Tegen de stoep?quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:55 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Idd, stuur aan de rechterkant, zodat ze eindelijk eens fatsoenlijk tegen de stoep kunnen parkeren
Pwndquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:55 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Idd, stuur aan de rechterkant, zodat ze eindelijk eens fatsoenlijk tegen de stoep kunnen parkeren![]()
![]()
Hij pwnd zn velgen door tegen de stoep te parkerenquote:
deze moet je hebbenquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:55 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
enzo is een auto voor watjes, je moet zo'n een hebben..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lol, ik denk dat je het niet helemaal snaptquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij pwnd zn velgen door tegen de stoep te parkeren
als we dan toch in de klassiekers gaan zitten.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
deze moet je hebben![]()
[ afbeelding ]
die eerste is nicequote:Op woensdag 4 februari 2009 13:55 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
enzo is een auto voor watjes, je moet zo'n een hebben..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:02 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
als we dan toch in de klassiekers gaan zitten.
[ afbeelding ]
Eleanor !
yep! erg vet!!quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:02 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eleanor !
deze vind ik er niet uitzienquote:
Lol, ik denk dat jij mijn sarcasme niet helemaal snaptquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:00 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
lol, ik denk dat je het niet helemaal snapt
Okayquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:02 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eleanor !
Eigenlijk is dat een vet lelijke autoquote:
hahaha , jij mag blijvenquote:
Af en toe vergis ik me nog wel eensquote:
De spiegeltruc? Verklaar u nader?quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens
Maar vond het wel grappig
[..]
Tegen de stoep?
Arme velgen
Jij moest mn vriend niet zijnbeetje krassen maken door achterlijk in te parkeren
ik heb eerlijkheidshalve pas goed leren parkeren toen mn vent over de spiegeltruc zei... instructeur had het mij totaal verkeerd geleerdmaar nu parkeer ik beter dan menig man
![]()
hijs wel cool in de filmquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
deze vind ik er niet uitzien
nja mn instructeur leerde het met het midden van de achterruit...quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:07 schreef lighted het volgende:
[..]
De spiegeltruc? Verklaar u nader?
Of bedoel je gewoon logisch nadenken? Dan snap ik dat vrouwen wel een "truc" nodig hebben..
jij maakt zo geen vrienden hier als je LL meteen pestquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:07 schreef lighted het volgende:
[..]
De spiegeltruc? Verklaar u nader?
Of bedoel je gewoon logisch nadenken? Dan snap ik dat vrouwen wel een "truc" nodig hebben..
idd erg zondequote:Op woensdag 4 februari 2009 14:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
die auto is gone in 60 seconds was daar kapot gereden
Als nostalgie-auto mag ie gepost wordenquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:07 schreef Friday12 het volgende:
[..]
hijs wel cool in de film![]()
@poop serieus die auto ziet eruit als een vogeltje
En datquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:10 schreef Friday12 het volgende:
[..]
jij maakt zo geen vrienden hier als je LL meteen pest
Oh sorry, wist niet dat je een heilig persoon bentquote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:13 schreef lighted het volgende:
[..]
Oh sorry, wist niet je een heilig persoon bent..
Maarruhm, die truc dus.. zal wel de schuld van je instructeur dan zijn ja
![]()
..
ach jah tuurlijk, het midden van de achterruit !quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nja mn instructeur leerde het met het midden van de achterruit...
mn vriend zei: als de buitenspiegels van de auto's samen zijn; indraaien.. zijn jouw spiegels bij de achterdeur van de stilstaande auto; terug draaien...
et voila, je staat...
Nou sinds ik dat doe lukt het iedere keer, met elke auto
dat heeft mijn instructeur mij ook geleerdquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nja mn instructeur leerde het met het midden van de achterruit...
mn vriend zei: als de buitenspiegels van de auto's samen zijn; indraaien.. zijn jouw spiegels bij de achterdeur van de stilstaande auto; terug draaien...
et voila, je staat...
Nou sinds ik dat doe lukt het iedere keer, met elke auto
ik zeg, dodge challenger !quote:
Helaas jonge, het is een Dodge Charger.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:15 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik zeg, dodge challenger !
gvdquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:17 schreef Moondreamer het volgende:
[..]
Helaas jonge, het is een Dodge Charger.
je weet ik spoor nietquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:17 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dat is dezelfde als ik poste maar uit andere hoek
zei ik toch lulloquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:13 schreef lighted het volgende:
[..]
Oh sorry, wist niet dat je een heilig persoon bent..
Maarruhm, die truc dus.. zal wel de schuld van je instructeur dan zijn ja
![]()
..
Ik constantquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:15 schreef tripack het volgende:
[..]
dat heeft mijn instructeur mij ook geleerdgelukkig hoef ik op het dorp niet vaak achteruit in te parkeren
ik zal het onthouden voor de volgende keerquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zei ik toch lullo
ja nou vind ik je niet lief, eigen schuld
[..]
Ik constant
Pontiac is toch ook wel mooiquote:
BOOM, die is minder als de shelby !quote:
Jou ken ik alquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:23 schreef tripack het volgende:
[..]
ik zal het onthouden voor de volgende keer![]()
wat is beter als een shelbyquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:25 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
BOOM, die is minder als de shelby !
Minder snel misschien, maar ook wel een heul vette bak hoorquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:25 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
BOOM, die is minder als de shelby !
quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:27 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Minder snel misschien, maar ook wel een heul vette bak hoor
Oh en dit is pas nostalgisch:
[ afbeelding ]
Achteruit net zo snel als vooruit
Voor je het weet sta ik bovenaan je lijstje "neukertjes"quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jou ken ik al
maar iemand die me dom noemt omdat ik vrouw ben, meteen de eerste keer dat ie me "ziet" staat bij mij direct op een apart lijstje waar boven staat: eikels!!
Je bent mn man?quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:30 schreef lighted het volgende:
[..]
Voor je het weet sta ik bovenaan je lijstje "neukertjes"
Trabantje !quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dit is ook al zo nostalgisch
[ afbeelding ]
smaken verschillenquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
het gemiddelde van die is zo lelijk als de pest
quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:33 schreef -Madskillz28TH het volgende:
zoek op google maar eens op trabant, krijg je mie vette varianten !
die verneukt gewoon de gt40quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
het gemiddelde van die is zo lelijk als de pest
deze niet
[ afbeelding ]
Bijna... reliantquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:32 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Trabantje !
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nja voor een vriendin van mij.. zij is gek van roze
Doe mij maar vette (zwarte) alfa's
das geen autoquote:
hij zuigt als de netequote:Op woensdag 4 februari 2009 14:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
das geen auto![]()
dat is een moderne kruimeldief
das mijn ruimteschip watdoejequote:Op woensdag 4 februari 2009 14:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
das geen auto![]()
dat is een moderne kruimeldief
normaal gebruik je een anderequote:Op woensdag 4 februari 2009 14:38 schreef lighted het volgende:
[..]
Ik dacht dat je toch wel m'n nickname wist lieverd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |