ik zou er persoonlijik ook niet tegen kunnen hoor. ik zou me rot schamenquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:31 schreef Ladylike het volgende:
Als iemand dat bij mij flikt, maakt ie nog geen kans meer dat ik hem aankijk..
Doet ie het meer dan 1 keer zorg ik dat ie buitengeschopt wordt
naja ik ben me nu aan het inlezen enzoquote:
Ik schaam me meer om zo'n achterlijke vragen aan een koppel te stellen dat bezig is dan daar zelf bezig te zijnquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zou er persoonlijik ook niet tegen kunnen hoor. ik zou me rot schamen
jij niet alleenquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:22 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik voel me kut en wil naar huis
die rechter is ook zo lekker hequote:Op woensdag 4 februari 2009 13:31 schreef WhiteLightning het volgende:
nou dan pak ik maar bier voor mezelf
[ afbeelding ]
quote:
als je genoeg bier drinkt, zijn ze allemaal lekkerquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:40 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
die rechter is ook zo lekker he
Why the fuck zou je daar vleugeldeuren op willen zetten?quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:45 schreef -Madskillz28TH het volgende:
WOAAH ! Vleugeldeuren voor een golf 4, 500 euro![]()
Hey poopkequote:
ferrari zegt zequote:Op woensdag 4 februari 2009 13:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Why the fuck zou je daar vleugeldeuren op willen zetten?
Echt zo van: ik wil wel ferrari rijden, maar ik kan het niet helemaal betalen, dan maar de techniek van de deuren gekocht
Das pas echt triest
[..]
Hey poopke
jaloers dat die niet voor de alfa te vinden zijn ?quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Why the fuck zou je daar vleugeldeuren op willen zetten?
Echt zo van: ik wil wel ferrari rijden, maar ik kan het niet helemaal betalen, dan maar de techniek van de deuren gekocht
Das pas echt triest
quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:48 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
jaloers dat die niet voor de alfa te vinden zijn ?
en het is pimp
ja ik bedoelde lambo ..quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:48 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ferrari zegt ze
muts, lamborghini bedoel je
euhm.. nee...quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:48 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
jaloers dat die niet voor de alfa te vinden zijn ?
en het is pimp
afgrijselijk gewoonquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:53 schreef Ladylike het volgende:
Enzo heeft ook aan meisjes gedacht
[ afbeelding ]
Idd, stuur aan de rechterkant, zodat ze eindelijk eens fatsoenlijk tegen de stoep kunnen parkerenquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:53 schreef Ladylike het volgende:
[ afbeelding ]
enzo is een auto voor watjes, je moet zo'n een hebben..quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:53 schreef Ladylike het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben het met je eensquote:
Tegen de stoep?quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:55 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Idd, stuur aan de rechterkant, zodat ze eindelijk eens fatsoenlijk tegen de stoep kunnen parkeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |