Pwndquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:55 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Idd, stuur aan de rechterkant, zodat ze eindelijk eens fatsoenlijk tegen de stoep kunnen parkeren![]()
![]()
Hij pwnd zn velgen door tegen de stoep te parkerenquote:
deze moet je hebbenquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:55 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
enzo is een auto voor watjes, je moet zo'n een hebben..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lol, ik denk dat je het niet helemaal snaptquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij pwnd zn velgen door tegen de stoep te parkeren
als we dan toch in de klassiekers gaan zitten.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
deze moet je hebben![]()
[ afbeelding ]
die eerste is nicequote:Op woensdag 4 februari 2009 13:55 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
enzo is een auto voor watjes, je moet zo'n een hebben..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:02 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
als we dan toch in de klassiekers gaan zitten.
[ afbeelding ]
Eleanor !
yep! erg vet!!quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:02 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eleanor !
deze vind ik er niet uitzienquote:
Lol, ik denk dat jij mijn sarcasme niet helemaal snaptquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:00 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
lol, ik denk dat je het niet helemaal snapt
Okayquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:02 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eleanor !
Eigenlijk is dat een vet lelijke autoquote:
hahaha , jij mag blijvenquote:
Af en toe vergis ik me nog wel eensquote:
De spiegeltruc? Verklaar u nader?quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens
Maar vond het wel grappig
[..]
Tegen de stoep?
Arme velgen
Jij moest mn vriend niet zijnbeetje krassen maken door achterlijk in te parkeren
ik heb eerlijkheidshalve pas goed leren parkeren toen mn vent over de spiegeltruc zei... instructeur had het mij totaal verkeerd geleerdmaar nu parkeer ik beter dan menig man
![]()
hijs wel cool in de filmquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
deze vind ik er niet uitzien
nja mn instructeur leerde het met het midden van de achterruit...quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:07 schreef lighted het volgende:
[..]
De spiegeltruc? Verklaar u nader?
Of bedoel je gewoon logisch nadenken? Dan snap ik dat vrouwen wel een "truc" nodig hebben..
jij maakt zo geen vrienden hier als je LL meteen pestquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:07 schreef lighted het volgende:
[..]
De spiegeltruc? Verklaar u nader?
Of bedoel je gewoon logisch nadenken? Dan snap ik dat vrouwen wel een "truc" nodig hebben..
idd erg zondequote:Op woensdag 4 februari 2009 14:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
die auto is gone in 60 seconds was daar kapot gereden
Als nostalgie-auto mag ie gepost wordenquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:07 schreef Friday12 het volgende:
[..]
hijs wel cool in de film![]()
@poop serieus die auto ziet eruit als een vogeltje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |