Netjes, ik op dit moment rond de 15% turbo's/speeders/sprinters en 85% cash.quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:19 schreef M.Melandri het volgende:
Ik zit momenteel 20%crucell/ 5% sprinters/75% cash
jah maar het begon vanochtend veel slechter, vanwaar deze " opleving" ECB vanmiddag?quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:19 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Tijd zat, er zijn maar 5 interessante dagen in de week, ma ochtend tot vrijdag avond.
Gister winst gepakt met long, toen voor sluitingstijd short kopen, dat deze ochtend met 50% winst verkopen, direct long terugkopen en daar weer winst op hebben. Klapper na klapper, ging het altijd maar zo makkelijk![]()
Overigens is binck t.o.v mijn andere accounts vrij traag met het waarderen van mn portefeuille
Ja. Helaas nog met DSM 20% Hou ik vast ivm teveel verlies. 75% Crucell, steeds plukjes bijgekocht, gestaffeld.quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:13 schreef sitting_elfling het volgende:
Zitten er hier eigenlijk mensen al 'volgeknald' in? In de zin van 100%, van wat je te besteden hebt in je portfolio te gebruiken?
dow future staat al op 7980 hoor, 2% lijkt me erg veel.....quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:53 schreef Lemans24 het volgende:
Dit wordt weer zo'n + 2% dagje. De Dow Jones zal toch ook snel boven de 8000 gaan.
Ha, dat zou echt wicked! zijn. Maar ik zie dat zelf ook niet 1,2,3 gebeuren. Al verwacht ik eerder een lichte stijging in de middag dan een lichte daling.quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:53 schreef Lemans24 het volgende:
Dit wordt weer zo'n + 2% dagje. De Dow Jones zal toch ook snel boven de 8000 gaan.
Welke heb je? En heb je nooit problemen om van die valuta sprinters/turbos etc. af te komen door lage volumes?quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:04 schreef M.Melandri het volgende:
euro long gaat lekkerhopelijk geen renteverlaging van ecb
Hij kakt wat in, ik kan eventueel een hondertal shorts kopen om even te profiterenquote:
EUR/USD Sprinter Long 1,267 (bied 4,57)quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:08 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Welke heb je? En heb je nooit problemen om van die valuta sprinters/turbos etc. af te komen door lage volumes?
Daar zit helemaal geen handel in bij de sprinters, spread tussen bied en laat 20centquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:14 schreef Lemans24 het volgende:
EUR/GBP longs zien er ook aanlokkelijk uit nu...
ik ben uberhaupt benieuwd hoeveel handel er nog overblijft na 1 maart als er weer kosten betaald moeten worden, wat zijn de transactie kosten eigenlijk bij Ing sprinters?quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:17 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Daar zit helemaal geen handel in bij de sprinters, spread tussen bied en laat 20cent
Ik denk niet dat het ECB iets gaat doen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:04 schreef M.Melandri het volgende:
euro long gaat lekkerhopelijk geen renteverlaging van ecb
Zat naar turbo's te kijken, maar ook daar 20 cent spread. Wel erg goedkoop en mét handelquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:17 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Daar zit helemaal geen handel in bij de sprinters, spread tussen bied en laat 20cent
Gewoon 10 euro koop 10 euro verkoop neem ik aan. Dat is bij speeders ook zo. Mits je natuurlijk niet meteen voor duizenden euro's inlegt.quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:20 schreef edwinh het volgende:
[..]
ik ben uberhaupt benieuwd hoeveel handel er nog overblijft na 1 maart als er weer kosten betaald moeten worden, wat zijn de transactie kosten eigenlijk bij Ing sprinters?
Bij binck zelfde als aandelen....kunnen beter actie verlengen anders valt de sprinter handel weer helemaal stil denk ik...quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:20 schreef edwinh het volgende:
[..]
ik ben uberhaupt benieuwd hoeveel handel er nog overblijft na 1 maart als er weer kosten betaald moeten worden, wat zijn de transactie kosten eigenlijk bij Ing sprinters?
Toen was de short 1,58 nu issie alweer 1,72quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:09 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Hij kakt wat in, ik kan eventueel een hondertal shorts kopen om even te profiteren
In de laatste dip ben ik 120% long gegaan.quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:13 schreef sitting_elfling het volgende:
Zitten er hier eigenlijk mensen al 'volgeknald' in? In de zin van 100%, van wat je te besteden hebt in je portfolio te gebruiken?
En mensen die hier ook iets anders gebruiken dan alleen turbo/speeder/sprinters?
Rond november / begin december? Of daarna? En dan zit je er nu toch relatief goed voor?quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:38 schreef LXIV het volgende:
[..]
In de laatste dip ben ik 120% long gegaan.
Iddquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:52 schreef pberends het volgende:
De euro viel wat na het rentebesluit wat ongewijzigd was.
Idd, nu een 10% winst op de shorts en -15% op de long.quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:55 schreef lammegiraf het volgende:
jammer...stond flink in de plus op mijn vanochtend gekochte longs...na een iets te lange lunch zakt het mooi terug....jammer jammer
Wat betreft deze koersdoelen, die neemt toch niemand meer serieus? De enige bank die ik in deze serieus neem wat betreft koersdoelen is G.Sachsquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:36 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zei die mevrouw in die docu van Frans Bromet ook alweer... vrouwen kunnen beter beleggen?
Dit is toch helemaal niet verkeerd? Vanaf 20 maart verkoopadviezen, dus vanaf 15 euro. Huidig: 3 euro.quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:36 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zei die mevrouw in die docu van Frans Bromet ook alweer... vrouwen kunnen beter beleggen?
Het is maar hoe je het bekijkt.quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:09 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Dit is toch helemaal niet verkeerd? Vanaf 20 maart verkoopadviezen, dus vanaf 15 euro. Huidig: 3 euro.
Niemand? Niemand die waardeloze dollars wil?quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:00 schreef pberends het volgende:
Kost geld overboeken van een euro naar dollarrekening transactiekosten op Binck?
Hoe bekijk jij het danquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het bekijkt.
Nee, bij die dip eind januari. Komt de AEX in de range 270-290 dan drop ik die 20% long weer.quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:51 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Rond november / begin december? Of daarna? En dan zit je er nu toch relatief goed voor?
Overigens is het vrij apart om een sprinter long en short tegelijk te hebben op de AEX !
Lees: je hebt gelijk.quote:
VS?quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:14 schreef ItaloDancer het volgende:
Feb 05 08:30 Initial Claims
Feb 05 08:30 Productivity-Prel
Feb 05 08:30 Unit Labor Costs
Feb 05 10:00 Factory Orders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |