als jij het weet, ik suggereer alleen maar wat, ik kan er geen pijl optrekken deze dagen. Maar ik hou wel van een gokje.....quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:54 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Omgekeerde effect van gister dus?
hoe moet ik dit bericht lezen, slechter of minder slecht dan gedacht?quote:
Mooi moment om long te gaan op euro voor morgen?quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:46 schreef slap het volgende:
[..]
[..]
Zoals ik het lees komt er w.s. geen renteverlaging.
Maar dit moet opgevat worden als een positief signaal, getuige de laatste alinea.
Kan ik niet vinden bij binck, cijfers 14:15 zijn belangrijker denk ik.... ff afwachten wat futures doen...quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:57 schreef edwinh het volgende:
[..]
hoe moet ik dit bericht lezen, slechter of minder slecht dan gedacht?
522.000quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:04 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Kan ik niet vinden bij binck, cijfers 14:15 zijn belangrijker denk ik.... ff afwachten wat futures doen...
quote:VS aantal banen private sector jan -522.000 - ADP 14:15:00
VS aantal banen private sector jan verwachting was -508.000
ik heb ook nog niks.quote:
Ik snap het principe wel, maar hoe de prijs tot stand komt is nog uiterst vaag. Waarom is AEX put 160 maar 5 eurocent waard?quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Aankopen optie.
Lees de folders van Binck eens rustig door, dan snap je 't wel. Intrinsieke waarde is 't toverwoord.
Ja.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:54 schreef pberends het volgende:
En opties gaan altijd per 100, dus als ik 1 optie koopt van 0,05 euro kost het in werkelijkheid 5 euro?
Lees die folders nou gewoonquote:
En als de AEX op 160 staat voor de expiratie van deze maand, hoeveel is de optie dan waard? 160 euro?quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja.
Je verdient pas geld als de AEX onder de 160 komt (put) binnen afzienbare tijd, aangezien ie nu op 250 staat is die kans dus onwijs klein. Dus lage waarde. Andersom voor de call.
Als ik een optie wil kopen zegt ie dat ik geen optiecontract hebt. Wtf? Niet dat ik nu opties wil kopen, maar ik wilde kijken of het kon.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Lees die folders nou gewoon. Optie = optiecontract.
Dan zit er een deel tijd- / verwachtingswaarde in, hoe dichterbij de expiratiedatum hoe dichter bij de intrinsieke waarde. Geen 160 nee, dat slaat nergens op.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:00 schreef pberends het volgende:
En als de AEX op 160 staat voor de expiratie van deze maand, hoeveel is de optie dan waard? 160 euro?
Wat gebeurd er met de optie als het expireerd? wordt de restwaarde dan in cash uitgekeerd?
Zodra de onderliggende waarde van een Sprinter zijn stop loss-niveau heeft bereikt, zal de handel in de Sprinter direct worden stilgelegd. ING zal de positie in de onderliggende waarde nu zo snel en goed mogelijk afwikkelen. ING heeft hiervoor maximaal twee dagen de tijd. De opbrengst van de afwikkeling wordt aan de houder van de Sprinter uitgekeerd. Dit noemen we de restwaarde. ING garandeert u dat de restwaarde nooit negatief zal zijn. Hierdoor kunt u met een belegging in Sprinters nooit meer dan uw oorspronkelijke inleg verliezenquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:50 schreef lammegiraf het volgende:
wat is die 255 nog waard wanneer ie door zn stoploss knalt?
Meestal zo'n 60-70 eurocent. Maar als de AEX vandaag op 253 sluit, en je hebt de sprinter gekocht op 1 euro, en morgen stijgt direct bij opening de AEX met 6% ofzo, dan ben je al je inleg kwijt. Dan is er geen restwaarde meer natuurlijk.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:50 schreef lammegiraf het volgende:
wat is die 255 nog waard wanneer ie door zn stoploss knalt?
Niemand?quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:00 schreef pberends het volgende:
[..]
Als ik een optie wil kopen zegt ie dat ik geen optiecontract hebt. Wtf? Niet dat ik nu opties wil kopen, maar ik wilde kijken of het kon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |