Wat vond je van Kees van der Staaij dan?quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:35 schreef Coos het volgende:
Zit al de hele dag naar het Irak debat te kijken.
Wat een varken die Balk.
Maar boontje komt ooit om zijn loontje daar ben ik van overtuigd!
Hamer
Dat heb ik normaal gesproken ook bij Agnes Kant maar nu.......quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:41 schreef Marrije het volgende:
Heb het nooit zo op Femke gehad, maar ik deze vind ik haar optreden wel ok.
Ja ik heb het gezien Fritg.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:55 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Wat vond je van Kees van der Staaij dan?![]()
Ik haat sudderen. Ik blijf wel een pakjes en zakjesmens.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:51 schreef Coos het volgende:
Gewoon af en toe eens draadjesvlees maken. Lekker zes uur laten sudderen op een piepklein pitje maar wel met een halve ui in de schil, een gekneust knoflookteentje en een laurierblad. Vlees opvreten en de overgebleven jus in kleine bakjes in de vriezer. Dus altijd jus wanneer je het nodig hebt.![]()
Dacht je aan Scrotum Man?quote:Maar dat "zakjesmens" van jou vat ik weer helemaal verkeerd op geloof ik.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:59 schreef Copycat het volgende:
Dacht je aan Scrotum Man?
[ afbeelding ]
Oh wauw, mn eetlust is ineens verdwenen!quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik haat sudderen. Ik blijf wel een pakjes en zakjesmens.
[..]
[ afbeelding ]
he's a regular at San Francisco anti-war protests who's a fan of a procedure called "scrotal inflation" in which the testicular sac is infused with saline solution until it almost bursts.
Dankzij mijn korsakov ben ik dat beeld tegen de tijd dat ik moet eten gelukkig weer vergeten.quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:02 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh wauw, mn eetlust is ineens verdwenen!
Dankjewel Copycat, voor deze hulp uit onverwachte hoek!
Jakkes, ik heb nu gegeten en gedronken. Scheelt wel koken dus thanx.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:59 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
he's a regular at San Francisco anti-war protests who's a fan of a procedure called "scrotal inflation" in which the testicular sac is infused with saline solution until it almost bursts.
Oh, snel aan de drank dusquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Dankzij mijn korsakov ben ik dat beeld tegen de tijd dat ik moet eten gelukkig weer vergeten.
Ja maar da's óók weer slecht voor de lijn.quote:
En bij twijfel is er altijd nog de tampon.quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:31 schreef Copycat het volgende:
En je ruikt vodka niet op je adem.
Vodka ftw!
Oh, ik was bijna beledigd, ik las eerst caro-gezeik.quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:36 schreef Gert het volgende:
En wodka ook.![]()
En wijn en bier ook.![]()
![]()
![]()
Maar eerst weer even dat cardio-gezeik.![]()
Ja maar ik vind wodka vies.quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja maar da's óók weer slecht voor de lijn.![]()
Volgens SHE (ja daar heb je d'r weer, maar ik kwam gisteren toevallig haar op FOK! nogal populaire dieët tegen) is dé drank, als je wel wil slempen maar niet te veel aankomen: wodka. Daar zitten geen suikers en koolhydraten in.
p.s de alcohol maakt uiteindelijk ook dik, dus niet meteen een liter per dag hè.
Oh ja, bah!quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
En bij twijfel is er altijd nog de tampon.
Pechthold, Femke, die miep van de Dierenpartij en die gast van de PVV waren vanmiddag vet ok! Vooral die bep van de Dierenpartij vond ik lekker rechttoe-rechtaan en scherp in normale bewoordingen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:45 schreef Marrije het volgende:
Dit is echt wel even vermakelijk.
Pechthold is grappig 'ik zie dat de hulptroepen worden ingeroepen'.
jah....... is ook lastig..........quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Voor Ruud kwamen niet genoeg belletjes binnen.
Beneden de grote rivieren schijnen ze apparaten met meer dan 1 knopje (aan of uit) nogal ingewikkeld te vinden.
John Maes die ken ik ..Sp!ts verslaggever die zelf heeft moeten rennen voor de grote tsunami paar jaar geleden. Aardige gozer wat doet die op dat forum ?quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:11 schreef Coos het volgende:
Nieuws van Sjonnie
http://www.wietforum.nl/Sjonnie-blijft-een-gebruikh-t52866.html
Nergens op, schele zeikerd!quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:18 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh, ik was bijna beledigd, ik las eerst caro-gezeik.
Ik dacht echt: Nou ja, waar slaat dat dan op!
Eén flesje? Geloof er niets van!quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:23 schreef CarOnline het volgende:
Maar tegen die tijd dat we dan gaan meeten -en ik 10 kilo ben afgevallen en jij als Swartseneggert light mij van de trein haalt- dan hakt het er lekker in. En dan kan ik bij de Appie van Karn gewoon 1 klein flesje halen. Net als vorige keer![]()
Dronken voor 1,95!
quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:45 schreef Marrije het volgende:
Dit is echt wel even vermakelijk.
Pechthold is grappig 'ik zie dat de hulptroepen worden ingeroepen'.
Ik heb swarma vlees en verse spinazie .. Hopla in de wok (met verse knoflook natuurlijk)quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:21 schreef liesje1979 het volgende:
Nog 40 minuten voordat de AH dicht gaat , dat red ik wel!
Dat is geen gek plan, ik dacht aan soep en brood!quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb swarma vlees en verse spinazie .. Hopla in de wok (met verse knoflook natuurlijk)
Das echt lekker ... En snel en makkelijkquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is geen gek plan, ik dacht aan soep en brood!!
Nee hequote:Op woensdag 4 februari 2009 21:30 schreef Peter6000 het volgende:
Net trouwens van 6 tot 9 geslapen, dus ik sluit niet uit dat ik weer eens de halve nacht aanwezig ben.![]()
Zoiets heet geloof ik powernap, maar ik vond het meer een indicatie van de matige kwaliteit van mijn opgenomen serie.
Wat een kut OPquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als mijn OP weer wordt afgekraakt, ga ik boos weg.
Je hebt problemen met je originaliteit, he?quote:
Je hebt me doorquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je hebt problemen met je originaliteit, he?
Geeft niets, komt vaker voor.
Soms groei je er zelfs overheen.
Je vroeg er gewoon omquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je hebt problemen met je originaliteit, he?
Geeft niets, komt vaker voor.
Soms groei je er zelfs overheen.
Ik had een originele wending van Soury verwacht, maar ze kopte mijn inkoppertje er op een hele saaie manier in.quote:
Peter is coolquote:
Tis nog een beetje vroegquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik had een originele wending van Soury verwacht, maar ze kopte mijn inkoppertje er op een hele saaie manier in.
Het viel gewoon wat tegen.
Ja best welquote:
TT was anders wel herkenbaar . .quote:
Nou, de vorige keer had ik er zes gekocht.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:59 schreef Gert het volgende:
Drie punten!![]()
![]()
![]()
Ja da's tegenwoordig heel bijzonder voor mijn kluppie.![]()
Zijn jullie ook zo blij? [ afbeelding ]
Zés Caro?
Dat geloof ik ook niet.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |