quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:54 schreef FritsVanEgters het volgende:
[ afbeelding ]
De reactie van Van der Staaij:
"Weet je wat ik wel eens jammer vind mevrouw Halsema? Dat er in Irak nooit een parlementair onderzoek is gedaan naar de uitspraken van Saddam Hussein."
Jij bent een heiden.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:55 schreef Heathen. het volgende:
Daarmee geeft ie toch aan dat het CDA ook evil is?
Moehahahahahahaquote:De reactie van Van der Staaij:
"Weet je wat ik wel eens jammer vind, mevrouw Halsema? Dat er in Irak nooit een parlementair onderzoek is gedaan naar de uitspraken van Saddam Hussein."
Dan wordt het gewoon een streamverslag.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:14 schreef Loveless85 het volgende:
Gaan we nou voor iedere politicus die wat doms zei in dat debat een KLB topic openen?
"Die mevrouw van de Dierenpartij" ?quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:18 schreef Caesu het volgende:
[ afbeelding ]
je ziet hem altijd vrouwen aanvallen.
net ook weer opeens keihard oppositie voeren tegen die mevrouw van de Dierenpartij.
Wie?quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:14 schreef de_boswachter het volgende:
Vervangen door Dennis van Eck zeg ik.
ja maar daar is in POL al een topic voorquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:18 schreef zovty het volgende:
[..]
Dan wordt het gewoon een streamverslag.
En daar is fok groot mee geworden!
Ja. Doe jij de tweede termijn?quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:14 schreef Loveless85 het volgende:
Gaan we nou voor iedere politicus die wat doms zei in dat debat een KLB topic openen?
http://www.google.nl/search?hl=nl&sa=X&oi=spell&resnum=1&ct=result&cd=1&q=dierenpartij&spell=1quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:20 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
"Die mevrouw van de Dierenpartij" ?![]()
SGP hé? Vrouwen horen niet in de volksvertegenwoordiging dus doe je alles om ze weg te pesten, dat je daarbij drogredeneringen gebruikt maakt niet uit want "vrouwen zijn toch te dom om ze te doorgronden en iedereen die toch vrouwen steunt is een heiden wiens straf later wel zal volgen."quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:18 schreef Caesu het volgende:
[ afbeelding ]
je ziet hem altijd vrouwen aanvallen.
net ook weer opeens keihard oppositie voeren tegen die mevrouw van de Dierenpartij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |