thanks CCquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:47 schreef Copycat het volgende:
http://www.enjoymedia.nl/fruitenzuivel/
Ben je aan het puffen?quote:
Voor Ruud kwamen niet genoeg belletjes binnen.quote:
En die met Roel en Dido is óók leuk! Sowieso al leuk om die weer eens te zien, leuk stel.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die met yas en rib had ik nog niet gezien, net ff gekeken, leuk hoor!
Hé!quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:23 schreef Gert het volgende:
Beneden de grote rivieren schijnen ze apparaten met meer dan 1 knopje (aan of uit) nogal ingewikkeld te vinden.
Dat zijn al vijf knopjes. Uitzonderingen bevestigen de regel.quote:
En ik was net druk aan het sms-en. Dat zijn heel veel knopjes mét heel veel verschillende opties. Ik ben een Brabants genie!quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:56 schreef Gert het volgende:
Dat zijn al vijf knopjes. Uitzonderingen bevestigen de regel.
Die arme kinderen van je.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:13 schreef CarOnline het volgende:
Middag![]()
Broccoli met gehakt en kaassaus meuk uit een pakje en dan gooi ik de voorgekookte minikrieltjes er ook doorheen
Die eten het met smaak op.quote:
Dat zeg ik! Arme kinderen!quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:28 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Maar ja, die kennen ook niet anders he!
Ja maar dit is dan eh van eh dat dat dan geroerbakt moet worden.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:32 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat zeg ik! Arme kinderen!![]()
Ik heb nog nooit iets kant en klaars gekocht. Sausjes zijn zo makkelijk te maken![]()
Maar is het niet woensdag patatdag daar in Duitsland?
O, dat kan ik niet eten want ik eet altijd pas 's avonds.quote:
Ik ook.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:35 schreef Coos het volgende:
Zit al de hele dag naar het Irak debat te kijken.
Wat een varken die Balk.
Maar boontje komt ooit om zijn loontje daar ben ik van overtuigd!
Hamer
Gewoon af en toe eens draadjesvlees maken. Lekker zes uur laten sudderen op een piepklein pitje maar wel met een halve ui in de schil, een gekneust knoflookteentje en een laurierblad. Vlees opvreten en de overgebleven jus in kleine bakjes in de vriezer. Dus altijd jus wanneer je het nodig hebt.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:40 schreef Copycat het volgende:
Coos, culinair wonder! Hoe maak jij nu een goeie jus voor over bijvoorbeeld de boerenkool?
![]()
Ja, ik ben een pakjes en zakjesmens.
In dat geval, Maggi.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:40 schreef Copycat het volgende:
Coos, culinair wonder! Hoe maak jij nu een goeie jus voor over bijvoorbeeld de boerenkool?
![]()
Ja, ik ben een pakjes en zakjesmens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |