abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 februari 2009 @ 00:42:07 #1
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65718034
Het vorige deel: Slank #527 waar Vik benieuwd is naar sexy Muis

Voor wie is "Slank de de lente in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Mannen kijken : hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Varieren doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  woensdag 4 februari 2009 @ 00:42:37 #2
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65718049
mijn laatste post:
extra vergine is speciaal om koud te gebruiken!! het wordt vies en zet zich om in ongezonde stoffen als je het te heet maakt - daarom kun je er beter niet in bakken...

bakken in gewone olijfolie kan wel.
pi_65718306
en voor mijn laatste post moet men maar teruglezen

truste!
Ja doei.
pi_65718345
Extra vergine is niet helder genoeg..
pi_65718454
Ik bak eigenlijk in van alles. Van vloeibare becel tot roomboter en alle soorten olie. Wat ook lekker is is ganze- vet. Of reuzel. Maar das allemaal niet zo heel gezond.........

Een tvp die ontopic is. Wow!!
  woensdag 4 februari 2009 @ 01:03:46 #6
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_65718510
Zei ik al dat 2 ribben behoorlijk pijn deden Best hard op mijn plaat gegaan.

Ala zwahiels weer dik over de kop, want als je 't doet, doe je 't goed toch
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_65718533
O en PF we hebben een naamtopic en krijgen kusjes helemaal van over de verre oceaan.

Kwakkestein: heb je al een leuke Americano gezien??
pi_65718544
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 01:03 schreef zwahiel het volgende:
Zei ik al dat 2 ribben behoorlijk pijn deden Best hard op mijn plaat gegaan.

Ala zwahiels weer dik over de kop, want als je 't doet, doe je 't goed toch

Hee zwiel! Hoezo over de kop dan?
  woensdag 4 februari 2009 @ 01:09:23 #9
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_65718618
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 01:05 schreef conleche het volgende:

[..]

Hee zwiel! Hoezo over de kop dan?
Je bent goed op weg om de oorsprong van mijn nickname te ontrafelen zoals die ongeveer 10 jaar geleden ontstaan is. ConLeche

In die Haagsche snjeej

Vanmiddag mijn boarding skills weer afgestoft in Den Haag. Heb een goeie vriend op 2 uurtjes boarden getrakteerd via een bon die ik had liggen. Hij kon voor niks huur en 2 uurtjes in de sneeuw vertoeven. Uiteindelijk heeft ie er nog een uurtje bij gekocht zodat we samen langer konden boarden (had zelf 4 uur voor 21 euro gekocht, 1 uur is 14 euro)

Maar heb wel een lekker harde smak gemaakt, toiletteren doet nu best pijn merkte ik toen ik ging zitten net
Voorbereiding voor komende vrijdag!

En ow, ik moet ff een schoolpasje vervalsen of zo. Ik ben een ouwe lul en mag net niet meer in de kortingen van de spoorwegen hier in België. Daarmee werd ik dus betrapt vanmiddag. Ik reis gewoon altijd op mijn jongeren kaart van 4,30 (normaal issie dus 16,90!). Niemand die eraan twijfelt, maar straks kwamen ze ineens controleren. Dus ik fix gewoon een officieus pasje waar ik een foto op kiep en dan ff plastificeren die hap. Wel even goedkoop reizen. Ze willen gewoon een studentenkaart zien namelijk.
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_65718754
Zo bejaard is 26 ook weer niet heur. Maar als je ermee wegkomt, zo'n vervalsing dan zou ik het doen.

Hopen dat het vrijdag dan weer goed gaat met je derriere, want dan ga je naar Winterberg.

Ik zal nog even broeden op de rest van het nickname raadsel
  woensdag 4 februari 2009 @ 01:21:45 #11
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_65718803
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 01:18 schreef conleche het volgende:
Zo bejaard is 26 ook weer niet heur. Maar als je ermee wegkomt, zo'n vervalsing dan zou ik het doen.

Hopen dat het vrijdag dan weer goed gaat met je derriere, want dan ga je naar Winterberg.

Ik zal nog even broeden op de rest van het nickname raadsel
Je raad het nooit
  woensdag 4 februari 2009 @ 01:22:50 #12
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_65718823
Nou ja niet met mijn derriere maar meer mijn ribben
Gapen of hard lachen is momenteel ook niet mogelijk

Maar ja mijn lichaam herstelt zich vaak verbluffend vaak.

Ik had bedacht dat ik mijn oude OV gebruik, het plastic daarvan is ingestanst met het IB-groep logo, ziet er helemaal sjieker uit dan. Kan ik meteen die pasfoto (waarop ik nog best ok sta) recycleren ff wat lijm erop en geen Belg meer die 't verschil ziet. Want de Nederlandse conducteurs die boeit 't allemaal geen zak volgens mij. Maar in België heb je nog echt pennenlikkers rondlopen. En gehaaid ook!
quote:
Ow u heeft geen contant geld bij u meneer? We accepteren ook MrCash/Bancontact. Daar staat niets op zegt u, ja arme studenten hé. Kredietkaartje dan? Heeft u er nu ook geen last van. Ah kijk. hier even een handtekening en dan is dit voor u. (geeft een opgerold vliegtuigticket waarvan alleen in de hoekjes wat staat )
Ik heb u geen boete gegeven omdat ik vandaag stout ben, maar u ook, maar vandaag zie ik 't door de vingers meneer. Volgende keer een goed kaartje kopen hé.
  woensdag 4 februari 2009 @ 02:17:23 #13
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65719402
nou ja, toch wel vriendelijk dat ie je geen extra boete erbovenop gaf!

@ cootje: nee, geen leuke amerikanen. wel aardige, en oude, en lelijke, en gehandicapte, en homosexuele. (ze hebben bij de supermarkt hier allemaal mensen acher de kassa die in nl. zeg maar "afgekeurd" zouden zijn. oude oma's met parkinson, serieus! en een bijna blinde mevrouw, en een mevrouw die heel erg lanzgaam beweegt.... best wel tof. of juist niet, als die mensen wel móeten werken ook al gaat t eigenlijk niet, omdat ze anders niks te eten hebben)

oh en eekhoorntjes, veel eekhoorntjes (nog niet op de foto gekregen though)
  woensdag 4 februari 2009 @ 02:19:45 #14
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_65719425
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 02:17 schreef kwakveense het volgende:
nou ja, toch wel vriendelijk dat ie je geen extra boete erbovenop gaf!

@ cootje: nee, geen leuke amerikanen. wel aardige, en oude, en lelijke, en gehandicapte, en homosexuele. (ze hebben bij de supermarkt hier allemaal mensen acher de kassa die in nl. zeg maar "afgekeurd" zouden zijn. oude oma's met parkinson, serieus! en een bijna blinde mevrouw, en een mevrouw die heel erg lanzgaam beweegt.... best wel tof. of juist niet, als die mensen wel móeten werken ook al gaat t eigenlijk niet, omdat ze anders niks te eten hebben)

oh en eekhoorntjes, veel eekhoorntjes (nog niet op de foto gekregen though)
Ja dat was idd vriendelijk van de conducteur, sowieso

Hebben ze geen pensioen daar dan? Dat ze zo lang door moeten werken?
En wat doe je daar nu eigenlijk? Een maandje werken toch? Voor de studie?
pi_65720252
Goeiemorgen!
  woensdag 4 februari 2009 @ 07:18:11 #16
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65720294
Goedemorgen. Weer een kutnacht gehad.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_65720307
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 07:18 schreef Sugar het volgende:
pi_65720401
Ik ben werken adios en owja ben dr vanavond ook niet dan zit ik hier
pi_65720751
Goeiemorgen!

Ik heb geen zin om te werken Gelukkig ben ik vandaag wat eerder klaar dan gisteren!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_65720944
Goeiemorgen. Mijn bed was zoooo warm . En nu weer hard er tegenaan, nog een uurtje de tijd om dat huiswerk te maken. En mn moeder zeurt dat ik mn kamer moet opruimen omdat de schoonmaakster komt. Die zit al beneden. Dus moet ik me ook nog snel aankleden, wil ik wat gaan eten beneden.

Rothumeur .

@Zwahiel: klinkt relaxt, op die ribben na . Hoezo ging je over de kop?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 4 februari 2009 @ 08:47:32 #21
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_65721183
Goeiemorgen! *hijg* Werd pas om 8 u wakker, dus net de kindjes gevoed gekleed en uit huis gewerkt, lop nu nog in mijn badjasje rond! Ik tiwjfel of ik zin heb om over een half uur te gaan sporten...
Prrrrr
  woensdag 4 februari 2009 @ 08:48:38 #22
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65721197
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 07:18 schreef Sugar het volgende:
.

Hier valt het mee, al heb ik sinds een week nog niet 1 nacht doorgeslapen . De duizeligheid wordt ook met de dag minder, dus ik heb goede hoop dat het voor het weekend over is. En het eerste wat ik ga doen als het over is, is uit eten en naar de film . Ik wil zó graag naar de bioscoop .

Vanmiddag komen mijn ouders om met mij naar het ziekenhuis te gaan (controle-afspraak). Eerst zou ik samen met Mark gaan, maar 2 keer 40 minuten lopen is een beetje teveel gevraagd met mijn duizeligheid nu.
Niet meer actief op Fok!
pi_65721312
Goedemorgen.
  woensdag 4 februari 2009 @ 08:54:39 #24
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_65721314
Klinkt goed Viking! Fijn hoor Ben je ook echt aan het aftellen tot je je opbouw krijgt? En komen er dan ook nog spoilers op en een zilveren dubbele uitlaat?
Prrrrr
  woensdag 4 februari 2009 @ 08:57:43 #25
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65721364
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 08:54 schreef mspoez het volgende:
Klinkt goed Viking! Fijn hoor Ben je ook echt aan het aftellen tot je je opbouw krijgt? En komen er dan ook nog spoilers op en een zilveren dubbele uitlaat?
Hahaha. Nee ik ben nog niet aan het aftellen. Op dit moment wil ik alleen maar dat de wond snel en goed geneest en de duizeligheid snel verdwijnt. Ga me een week van tevoren wel druk maken om die aansluiting (dat zal ergens halverwege maart zijn).
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')