Volgende maand weet ik het zeker.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:52 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Laat me raden: jij gaat binnenkort een tripje doen naar de VS?
Ligt eraan of popo dat wel wil natuurlijk, en of het allemaal in mijn en zijn schema past.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:08 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
We verwachten wel foto's dan hè, in het geval van een mini-meet!
Hee, ik heb maar 1 weekend tot mijn beschikking, ben blij dat ik het in ieder geval in overweging neem om naar je toe te komenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:45 schreef flipsen het volgende:
Wordt krapjes dan hoor, 4 december vliegen, 5 december aankomen op BsAs en dan gelijk door naar Bariloche? Theoretisch gezien ís het mogelijk, en ik denk dat je toch alleen voor het feest en eten (asado uiteraard) komt
Dat laat ik nog even in het midden, maar wel in Singapore.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:49 schreef Shivo het volgende:
[..]
op wat voor baan heb je gesolliciteerd en waar?
We hebben al tickets gevonden rond de 800 euroquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:59 schreef Bora-Bora het volgende:
Ja, want het is natuurlijk wel een super-actie, zo "even langs komen waaien" vanuit de VS!
Maargoed, 1200¤ is indd van de gekke voor zo'n uitstapje!
Maar dat was niet helemaal heen en weer tot BRC toch?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:58 schreef flipsen het volgende:
[..]
We hebben al tickets gevonden rond de 800 euro
Daar had ik ook al last van toen ik kerst wilde vieren in Benavidez (vlakbij BsAs) en O&N in Fortaleza. Ik heb toen mijn ticket via een reisbureau moeten boeken omdat via internet alles al was volgeboekt. De reden daarvoor is dat de Zuid Amerikanen uit Europa massaal naar huis vliegen om kerst te vieren.quote:
Ja dat was idd geluk hebben! Ik zat al tegen prijzen van £1600 aan te hikken alleen maar naar EZE toe voordat JourneyLatinAmerica mij deze vluchten aanbood! Ben diezelfde vakantie ook nog naar Iguacu heen-en-weer gevlogen dus best wat vliegen in 3 die weken. Een van de betere vakanties ooit!quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:04 schreef reem het volgende:
1200 EUR voor die drie vluchten bijelkaar zou ik niet duur noemen. Als de goedkope stoelen zijn volgeboekt betaal je dat soms al voor een retourtje Europa - EZE
Wat is de afkorting (en evt naam) van het vliegveld voor Iguaçu trouwens? Dat is toch echt een must, als je daar toch bent.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:14 schreef Individual het volgende:
[..]
Ja dat was idd geluk hebben! Ik zat al tegen prijzen van £1600 aan te hikken alleen maar naar EZE toe voordat JourneyLatinAmerica mij deze vluchten aanbood! Ben diezelfde vakantie ook nog naar Iguacu heen-en-weer gevlogen dus best wat vliegen in 3 die weken. Een van de betere vakanties ooit!
Okee, ik zal verder ook gaan kijken in die richtingen. Bedankt voor de tip!quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:00 schreef flipsen het volgende:
Vertrek vanaf Brussel wil ook nog wel eens helpen Bora... Maar Dusseldorf blijft momenteel de beste aanbiediingen hebben. Ook rechtstreeks vanaf London lukt nog wel eens trouwens en een lowcost ticket naar London kost weinig natuurlijk. En uiteraard flink met vertrek- en aankomstdagen rommelen, woensdag is toch vaak het goedkoopst...
Niet als het gaat over een appeltaart-ontwenningsverschijnselen vertonende desperate KAAskop in het barbaarse buitenland natuurlijk!quote:En een appeltaart-post hoort natuurlijk in HTL!
Het is te indrukwekkend om te missen idd. Als je er ben tijdens volle maan kan je ook een nachtexcursie nemen en dat is ook zeer de moeite waard!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:15 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Wat is de afkorting (en evt naam) van het vliegveld voor Iguaçu trouwens? Dat is toch echt een must, als je daar toch bent.
Ah bedankt voor de tips!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:29 schreef Individual het volgende:
[..]
Het is te indrukwekkend om te missen idd. Als je er ben tijdens volle maan kan je ook een nachtexcursie nemen en dat is ook zeer de moeite waard!
Er zijn 2 vliegvelden, 1 in Argentinie (IGR) en 1 in Brazilie (IGU). Ik ben van Jorge Newbery Airport in BsAs (AEP) naar IGR gevlogen.
Het werd me door bevriende mede toeristen verteld dat ze een volle maan excursie gingen doen die nacht dus ik heb me ook maar aangemeld. Voor die excursie werden we heen-en-weer gependeld in een klein busje. Ik zat in een hotel aan de Argentijnse kant op zo'n 300m van het drielandenpunt. (Argentinie, Brazilie en Paraguay)quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:39 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Ah bedankt voor de tips!![]()
Dat van die nachtexcursie is indd niet zo bekend. Maar hoe overnacht je dan? Zijn er daar hotels in de buurt?
(Ja sorry N00bje hè..)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |