Daar gaat het toch helemaal niet om.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:54 schreef Paul het volgende:
Ajax speelt gewoon slecht
Ajax zijn eigen schuld
Tuurlijk zullen die altijd gemaakt worden, maar echte beslissende momenten zoals penaltys, goals en rode kaarten zouden toch nagekeken moeten kunnen worden. Deze momenten bepalen wedstrijden teveel.quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:01 schreef John.Milton het volgende:
En foute beslissingen van scheidsrechter zijn er altijd en zullen ook wel altijd blijven. Ik ben voor het inzetten van bepaalde middelen die het makkelijker maken voor scheidsrechters, maar voetbal moet wel voetbal blijven.
Joh, je bent vrijgezel. Wat raar!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:59 schreef Grimm het volgende:
o mijn god wat een fuckign calimero!! ga janken sukkel
Absoluut, een hawk-eye achtig systeem zou ook wel toegepast mogen worden denk ik. Zeker in het geval of ballen nu wel of niet over de lijn zijn. Als ze daar bij de FIFA eens mee beginnen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:04 schreef BarbaRob het volgende:
[..]
Tuurlijk zullen die altijd gemaakt worden, maar echte beslissende momenten zoals penaltys, goals en rode kaarten zouden toch nagekeken moeten kunnen worden. Deze momenten bepalen wedstrijden teveel.
Hele reactie van jou heeft niets te maken met de discussie.quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:08 schreef Tha_Duck het volgende:
Kan je voor mij ook even het filmpje zoeken van de 3 meter buitenspel van wamberto in de beker?
En zoek voor mij ook even een dozijn filmpjes van schwalbes van suarez op. Dat zijn namelijk aangenaaide gele kaarten en gestolen punten van andere ploegen. Dat is ook genaaid worden.
Nee, ajax moet niet klagen. Aan het eind van de rit staat iedereen waar ze moeten staan. En ik denk dat AZ dit jaar terecht bovenaan staat. En ik hoop dat ze kampioen worden.
Sedert er ettelijke miljoenen verdiend kunnen worden voor een club door deelname in de UEFA-cup, of in de CL, en er spelers voor tientallen miljoenen van club verhuizen, zijn de belangen zo groot dat voetbal allang geen voetbal meer is.quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:01 schreef John.Milton het volgende:
En foute beslissingen van scheidsrechter zijn er altijd en zullen ook wel altijd blijven. Ik ben voor het inzetten van bepaalde middelen die het makkelijker maken voor scheidsrechters, maar voetbal moet wel voetbal blijven.
Maar volgens mij zal dat nog lang gaan duren. Ze willen daar dat het voetbal z'n identiteit behoudt. Maar je kunt je afvragen of die identiteit niet een beetje achterloopt met alle technische mogelijkheden tegenwoordig.quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:07 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Absoluut, een hawk-eye achtig systeem zou ook wel toegepast mogen worden denk ik. Zeker in het geval of ballen nu wel of niet over de lijn zijn. Als ze daar bij de FIFA eens mee beginnen.
Uhm, niet alles wat technisch gemaakt kan worden, is 'beter' voor een sport. Natuurlijk harstikke eerlijk zo'n systeem, maar technische hulpmiddelen halen wel de emotie uit de sport.quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:15 schreef BarbaRob het volgende:
Maar volgens mij zal dat nog lang gaan duren. Ze willen daar dat het voetbal z'n identiteit behoudt. Maar je kunt je afvragen of die identiteit niet een beetje achterloopt met alle technische mogelijkheden tegenwoordig.
Dat kan toch nog steeds?quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:27 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Uhm, niet alles wat technisch gemaakt kan worden, is 'beter' voor een sport. Natuurlijk harstikke eerlijk zo'n systeem, maar technische hulpmiddelen halen wel de emotie uit de sport.
Want zeg nou eerlijk, zo'n lekker potje ergeren aan scheidsrechters is af en toe toch best heerlijk?
Uiteraard niet, want die zijn in je nadeel. Goh, en daarmee komen we weer op een ajax speler: elk nadeel heb zijn voordeel. Dat kan geen toeval zijn.quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:13 schreef BarbaRob het volgende:
[..]
Hele reactie van jou heeft niets te maken met de discussie.
Volgens mij is er ook bij foutloos gefloten wedstrijden in principe nog genoeg emotie, de onverwachte technische hoogstandjes, de blunders van de verdediging, de frustratie van de coach, de ballen op de lat of paal, het mislopen van het kampioenschap, enz.quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:27 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Uhm, niet alles wat technisch gemaakt kan worden, is 'beter' voor een sport. Natuurlijk harstikke eerlijk zo'n systeem, maar technische hulpmiddelen halen wel de emotie uit de sport.
Want zeg nou eerlijk, zo'n lekker potje ergeren aan scheidsrechters is af en toe toch best heerlijk?
Zou jij het ook zo heerlijk vinden als volgende maand je salaris niet uitgekeerd wordt? Foutje moet kunnen toch?quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:27 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:54 schreef Paul het volgende:
Ajax speelt gewoon slecht
Ajax zijn eigen schuld
Jaquote:Op woensdag 4 februari 2009 07:20 schreef sig000 het volgende:
[..]
Kun je alleen quoten of heb je ook nog een nuttige aanvulling?
Schwalbes.quote:Op woensdag 4 februari 2009 07:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja
En zoek voor mij ook even een dozijn filmpjes van schwalbes van suarez op. Dat zijn namelijk aangenaaide gele kaarten en gestolen punten van andere ploegen. Dat is ook genaaid worden.
Wie de scheidsrechter te slim af is heeft 'm binnen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 07:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Die heeft hij niet gemaakt?
Zo kan je het ook zienquote:Op woensdag 4 februari 2009 07:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wie de scheidsrechter te slim af is heeft 'm binnen.
idd. Van Basten heeft een punt mbt het afgekeurde doelpunt. Maar hij had zich voor de kop moeten slaan dat het niet allang 3-0 bij rust stond.quote:Op woensdag 4 februari 2009 07:54 schreef Hanoying het volgende:
Er was een tijd dat Ajax gewoon routinematig over clubjes als Heracles heen walste en de supporters niet zaten te huilen over scheids cq grensrechters.
Ik verbaas me daar soms echt over.quote:Op woensdag 4 februari 2009 08:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wat brengt voetbal toch veel met zich mee
iig 2 keer teveel volgens bovenstaande videobeeldenquote:Op woensdag 4 februari 2009 07:46 schreef fuckbuddy het volgende:
Pak de statistieken er eens bij...
Hoeveel wedstrijden hebben wij op rij gewonnen.
Hoeveel tegen doelpunten hebben wij gehad?
Hoevaak de nul gehouden?
Videobeelden kun je manipuleren.quote:Op woensdag 4 februari 2009 08:16 schreef rival het volgende:
namelijk over videobeelden in het voetbal. daar gaat het hier toch over.....
Jammer dat je het gedeelte waarin ik zeg dat zelfs onze trainer voor technische hulpmiddelen is en zo zichzelf in zijn voet zou schieten niet gequote wordt... En soit dan hadden we 2 tegendoelpunten meer gehad.quote:Op woensdag 4 februari 2009 08:16 schreef rival het volgende:
[..]
iig 2 keer teveel volgens bovenstaande videobeelden
ik snap best dat jullie allemaal over TS heen vallen, omdat hij toevallig voor ajax is.
als iemand van fc utrecht of iemand van fortuna hier een topic over zou openen zou iedereen waarschijnlijk wel inhoudelijk reageren...
quote:Op woensdag 4 februari 2009 08:19 schreef MaxPower het volgende:
Frustrerend is dat hé, als de scheidsen ook eens tégen je fluiten. Zijn ze in Amsterdam niet gewend.
Er gaat natuurlijk niets boven echt gras in de winter in zo'n verwarmd en uitschuifbaar stadion.quote:Op woensdag 4 februari 2009 08:23 schreef Damzkieee het volgende:
Ik denk dat het door het kunstgras kwam
Als het andere clubs overkomt, wordt deze discussie meewarig aangezien en ter kennisgeving aangenomen. Nu het Ajax betreft doe ik hetzelfde.quote:Op woensdag 4 februari 2009 08:25 schreef rival het volgende:
[..]
haat niet zo
we hebben het over videobeelden hier, niet over iedereens haat richting het ow zo grote ajax
Volgens mij is deze discussie al veel langer aan de gang en is het totaal niet gespitst op een bepaalde club.quote:Op woensdag 4 februari 2009 08:40 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Als het andere clubs overkomt, wordt deze discussie meewarig aangezien en ter kennisgeving aangenomen. Nu het Ajax betreft doe ik hetzelfde.
NEEEEJ! De klassieke fout. Ik wil niet op alle reacties in dit topic ingaan, maar sinds het ‘waar moet je het anders over hebben bij de koffieautomaat-argument’ door Van Hanegem steeds vaker terug komt móet ik er op reageren. Als sport ergeren op de scheids nodig heeft is dat juist de omgekeerde wereld. Voetbal is prachtig zonder alle onnodige beslommeringen er omheen. Dan kan men de volgende dag eens over die prachtige actie van de linksbuiten praten in plaats van altijd over de arbitrage.quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:27 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Het moment van openen van dit topic (+ de suggestieve topictitel) doet mij anders concluderen voor wat betreft dit topic. De algemene discussie is inderdaad al langer aan de gang en ik stel dan ook voor dit calimerotopic te sluiten en verder te gaan in een fatsoenlijk topic over dit onderwerp.quote:Op woensdag 4 februari 2009 08:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Volgens mij is deze discussie al veel langer aan de gang en is het totaal niet gespitst op een bepaalde club.
Yes, daar gaat het inderdaad over. Het gaat met helemaal niet om de wedstrijden.quote:Op woensdag 4 februari 2009 08:16 schreef rival het volgende:
[..]
iig 2 keer teveel volgens bovenstaande videobeelden
ik snap best dat jullie allemaal over TS heen vallen, omdat hij toevallig voor ajax is.
als iemand van fc utrecht of iemand van fortuna hier een topic over zou openen zou iedereen waarschijnlijk wel inhoudelijk reageren...
Waarom start je dan een topic met zo'n domme titel als ik vragen mag?!quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:27 schreef BarbaRob het volgende:
[..]
Yes, daar gaat het inderdaad over. Het gaat met helemaal niet om de wedstrijden.
Ik heb alleen die situaties van dit seizoen aangegrepen om met een standpunt te komen ten aanzien van technische hulpmiddelen in het voetbal
Om het aansprekend te laten zijn. Om emotie in een discussie te brengen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:30 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Waarom start je dan een topic met zo'n domme titel als ik vragen mag?!
quote:"De KNVB wil AZ kampioen hebben. Dat is misschien kinderachtig om te zeggen en het is natuurlijk ook niet waar."
Nou en het levert een fantastische discussie op. Hulde!quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:33 schreef BarbaRob het volgende:
[..]
Om het aansprekend te laten zijn. Om emotie in een discussie te brengen.
Door een paar slechte verliezers, en meer niet toch, ze staan terecht bovenaan.quote:Op woensdag 4 februari 2009 08:25 schreef fuckbuddy het volgende:
Wat mij irriteerd is dat er klakkeloos geroepen word dat AZ iets krijgt en niet iets verdient....
Het is ook een win-win situatie.quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:38 schreef ioko het volgende:
Ik vind ook dat bijvoorbeeld het systeem van American Football kan worden gebruikt (beelden terugkijken bij belangrijke momenten). Echter, dan moeten er wel meer camera's worden opgesteld dan nu het geval is. Dat komt ook de uitzending van de wedstrijd ten goede. Win-win.
Simpel de club met de meeste punten wordt landskampioen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:42 schreef Luni het volgende:
[..]
Door een paar slechte verliezers, en meer niet toch, ze staan terecht bovenaan.
Wat een toeval toch.quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:42 schreef mcyodogg het volgende:
Wie was die sukkel die niet in dit weldoordachte AZ-complot zat, en Ajax gewoon de 2-1 goedkeurde tegen PSV, terwijl Sulejmani toch zeker een stuk buitenspel stond?
Nadal, in 5 sets.quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Even offtopic: wie had er zondag eigenlijk gewonnen? Federer of Nadal?
Gast, als je even inhoudelijk op de discussie ingaat inplaats van domweg 'haten'.quote:
Het ene staat helaas los van het andere.quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:50 schreef de_boswachter het volgende:
Ach kom op, een leuk plaatje moet kunnen.
Het is toch ook gewoon triest om te zien hoe hier mensen reageren op die buitenspelgoal. Als Ajax niet met 0-2 tegen fucking Heracles had achtergestaan was dit hele gezeik geen punt van discussie geweest.
Hadden ze maar beter moeten ballen.
HET GAAT NIET OM DIE WEDSTRIJD!!!quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:50 schreef de_boswachter het volgende:
Het is toch ook gewoon triest om te zien hoe hier mensen reageren op die buitenspelgoal. Als Ajax niet met 0-2 tegen fucking Heracles had achtergestaan was dit hele gezeik geen punt van discussie geweest.
Zoek het eens bij jullie eigen team ipv de grens, hoe kut het ook is en hoe unfair het ook was.
Non-argument.quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:50 schreef de_boswachter het volgende:
Het is toch ook gewoon triest om te zien hoe hier mensen reageren op die buitenspelgoal. Als Ajax niet met 0-2 tegen fucking Heracles had achtergestaan was dit hele gezeik geen punt van discussie geweest
Zoek het eens bij jullie eigen team ipv de grens, hoe kut het ook is en hoe unfair het ook was.
Gewoon het videosysteem invoeren, klaar. Is idd al de zoveelste keer dat dit gebeurt. Wanneer komt Uilenberg eens uit zijn egocentrische hok ?quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het ene staat helaas los van het andere.
Tuurlijk had Ajax gewoon beter moeten spelen maar dat doet niets af aan deze dwaling.
En deze dwaling is er een in de reeks van zovelen van het arbitrale trio.
Inderdaad, en niet alleen in het nadeel van Ajax maar ook van vele andere clubs.quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Tuurlijk had Ajax gewoon beter moeten spelen maar dat doet niets af aan deze dwaling.
Stimmt,eens.quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:54 schreef BarbaRob het volgende:
[..]
Inderdaad, en niet alleen in het nadeel van Ajax maar ook van vele andere clubs.
Of je nu het nu wel of niet verdient doet niet ter zake. Het gaat om de beslissingen die eerlijk genomen dienen te worden. Je gaat toch ook geen spelletje poker spelen als de ander de kaarten vantevoren al mag zien.
het stond 2-2, en toen maakten ze de winnende goal....quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:50 schreef de_boswachter het volgende:
Als Ajax niet met 0-2 tegen fucking Heracles had achtergestaan was dit hele gezeik geen punt van discussie geweest.
Niet meer dan andere seizoenenquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je kunt toch niet naar het verleden blijven kijken?quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Niet meer dan andere seizoenen
Waarom 2 onterechte rode kaarten?quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:57 schreef RayMania het volgende:
Eén van de grappigste dingen vind ik nog dat wij zogenaamd altijd het excuus hebben dat het aan de scheidsrechter ligt, maar kom op, als er in twee weken een 100% doelpunt wordt afgekeurd en je twee onterechte rode kaarten krijgt, dan is er volgens mij reden genoeg tot klagen.
Ben in ieder geval blij dat er een ploeg kampioen gaat worden die het verdiend, die goed speelt, een goed team heeft en superspelers heeft.
Nou, de tweede gele kaarten van Cvitanich en Vertonghen kun je op z'n minst dubieus noemen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:58 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Waarom 2 onterechte rode kaarten?
Kan idd aan mij als Calimero liggen, maar ik vond er 1 meer dan verdiend.quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:58 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Waarom 2 onterechte rode kaarten?
Je weet niet wat Veronghen heeft gezegd tegen de scheidsrechter, kan best een terrechte rode kaart zijnquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:58 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nou, de tweede gele kaarten van Cvitanich en Vertonghen kun je op z'n minst dubieus noemen.
Helemaal als Pothuizen het zelf ook zegt dat het aangesmeerd was.
Waarom kun je nu ineens wel een argumentatie voeren?quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gewoon het videosysteem invoeren, klaar. Is idd al de zoveelste keer dat dit gebeurt. Wanneer komt Uilenberg eens uit zijn egocentrische hok ?
Daar werd de kaart niet voor gegeven, pipo.quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Je weet niet wat Veronghen heeft gezegd tegen de scheidsrechter, kan best een terrechte rode kaart zijn
Waarom niet ?quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:00 schreef sig000 het volgende:
[..]
Waarom kun je nu ineens wel een argumentatie voeren?
ik heb toen elke utrecht supporter gelijk gegeven die klaagde dat het niet eerlijk was gegaan.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:01 schreef cohen het volgende:
Wat een gelul allemaal. Toen Ajax de beker won ten koste van FC Utrecht in de blessuretijd door de grootste buitenspelgoal ooit van Wamberto, toen hoorde je geen Ajacied klagen. En die rode kaarten waren allemaal terecht, dus niet zo zeuren. Ik ben ook voor Ajax, maar je moet niet alleen zeuren als het even tegen zit.
Welke zijn dat dan?quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
De wedstrijden die gewonnen zijn door schwalbes van Suarez alweer vergeten?
Jullie staan terecht bovenaan, en dit komt ook niet door de knvb of wie dan ook, maar als Ajax fans hebben wij alle reden om te zeiken over die 3-2, het maakt daarbij niet uit hoe slecht ze waren, hij hoort gewoon te tellenquote:Op woensdag 4 februari 2009 07:46 schreef fuckbuddy het volgende:
Pak de statistieken er eens bij...
Hoeveel wedstrijden hebben wij op rij gewonnen.
Hoeveel tegen doelpunten hebben wij gehad?
Hoevaak de nul gehouden? Of komt dat door de KNVB?
Wij hebben het 5 na grootste budget..... en toch eerste.
Geweldig complot theorie topic!
0-2 in eigen huis tegen Heracles komen staan en dan gaan janken over een afgekeurd doelpunt..
Zet Vermeer in je doel, plaats de spelers waar ze horen in het veld en ga dan een kijken wat er gebeurd.
Als er 1 in NL roept dat er technische hulpmiddelen moeten komen is het Van Gaal wel...
Goed gezien. Bravo.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:36 schreef sig000 het volgende:
Je begon met een plaatje en daarna kun je 't ineens wel met woorden?
Niet?quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:03 schreef pfaf het volgende:
[..]
Daar werd de kaart niet voor gegeven, pipo.
True.....quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:37 schreef denthemen het volgende:
[..]
Jullie staan terecht bovenaan, en dit komt ook niet door de knvb of wie dan ook, maar als Ajax fans hebben wij alle reden om te zeiken over die 3-2, het maakt daarbij niet uit hoe slecht ze waren, hij hoort gewoon te tellen
Als jullie nou gewoon verliezen van Roda, dat scheelt toch weer een puntquote:
Dat hoort helaas bij het voetbal, hoe vaak smeert Suarez iemand er 1 aan.quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:58 schreef RayMania het volgende:
[..]
Helemaal als Pothuizen het zelf ook zegt dat het aangesmeerd was.
Man dat proberen we maar de scheids keurt ieder tegen doelpunt af!!quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:52 schreef denthemen het volgende:
[..]
Als jullie nou gewoon verliezen van Roda, dat scheelt toch weer een punt
Heel veel?quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:55 schreef Luni het volgende:
[..]
Dat hoort helaas bij het voetbal, hoe vaak smeert Suarez iemand er 1 aan.
Dat is dan wel de doodsteek voor zulke topics.quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:02 schreef fuckbuddy het volgende:
Dus infeite is iedereen het erover eens dat we misschien toch technische hulpmiddelen in het voetbal moeten gaan toelaten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |