Ehm.. Kopen?quote:
Jaaaa!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:41 schreef robbolo het volgende:
Automatic, is jouw usericon van Pim de penguin?
Wat heb je gekocht?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:42 schreef S95Sedan het volgende:
Woei, m'n onderdelen uit amerika zijn onderweg
Ben jij 39?!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat heb ik al zo vaak gepost, maar bij deze: 39.
Staat toch ook gewoon in z'n profiel?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat heb ik al zo vaak gepost, maar bij deze: 39.
Jong van geest (en uiterlijk)quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:43 schreef rhubarbje het volgende:
ow jezus!
Ik dacht zo'n 15 jaar jonger of zo haha
Oké dan. Hoelang duurt dat nu?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Onderdelen voor de auto(Draagarmen achter)
quote:
Hehequote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:45 schreef Howl het volgende:
En dan ben ik weer blij dat ik niet de oudste ben
Ligt eraan, verzending is meestal 1 week maar al pikken ze het eruit bij de doane duurt het langer.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oké dan. Hoelang duurt dat nu?
[..]
Zo kom je anders wel over...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:45 schreef Howl het volgende:
En dan ben ik weer blij dat ik niet de oudste ben
Oke, dat is idd snel!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ligt eraan, verzending is meestal 1 week maar al pikken ze het eruit bij de doane duurt het langer.
Snelste wat ik gehad heb is 4dagen ongeveer en toen had ik het in huis.
Ja, leuk hèquote:
Kan me niet herinneren dat ik mijn profiel ingevuld heb?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:44 schreef Ludootje het volgende:
Staat toch ook gewoon in z'n profiel?
Klopt!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat ik mijn profiel ingevuld heb?
Nee waarom zou ik het anders vragenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:44 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Staat toch ook gewoon in z'n profiel?
Schaam je niet, nostalgie is altijd goedquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, leuk hè
Ik heb een DVD van Pimmetje
Meen dat ik het ergens heb zien staanquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat ik mijn profiel ingevuld heb?
Oh, dat is al diverse malen gevraagd en voorbij gekomen in de [Singles] reeks.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:49 schreef Ludootje het volgende:
Meen dat ik het ergens heb zien staan
Mjaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:48 schreef robbolo het volgende:
[..]
Schaam je niet, nostalgie is altijd goed
"Het leven op antarctica is hard maar vrolijk, tralala..."![]()
Ja, dat ligt nu voornamelijk bij jou... Ik heb wel wat start-zooiquote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh, dat is al diverse malen gevraagd en voorbij gekomen in de [Singles] reeks.
Beter eerst huren dan? Als je klaar bent met studie dan zoeken we wel een leuk boerderijtje ofzo.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:51 schreef automatic_ het volgende:
Ja, dat ligt nu voornamelijk bij jou... Ik heb wel wat start-zooi
Of eerst huren en als ik klaar ben met de studie dan kopen?
Een boerderijtje...?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Beter eerst huren dan? Als je klaar bent met studie dan zoeken we wel een leuk boerderijtje ofzo.
Denk dat je in de war bent, klik maar op mijn profiel knopje. Daar staat: 00-00-0000.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:52 schreef Ludootje het volgende:
Ik weet toch bijna zeker dat ik jouw geboortedatum ergens heb gezien... Of ik ben in de war met iemand anders
Oké, een vrijstaande villa dan. Ook goed.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:53 schreef automatic_ het volgende:
Een boerderijtje...?![]()
Ik denk dat we nog even moeten praten!
Jij bent Jezus!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Denk dat je in de war bent, klik maar op mijn profiel knopje. Daar staat: 00-00-0000.
Mja, dat is beterquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Oké, een vrijstaande villa dan. Ook goed.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee helaas, ik hield je voor de gek
Past goed bij je roze shirts...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:56 schreef Ludootje het volgende:
Rofl, net even een hele zooi van Modern Talking gedownload... Hoe geniaal
Ja, ik en niet zo moeilijk. Zolang ik maar wel een eigen hobbykamer krijg.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:55 schreef automatic_ het volgende:
Mja, dat is beter
Ik ben er ook nog niet uit wát ik wil; nieuwbouw of misschien toch een jaren 20 of 30..
Die krijg jequote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, ik en niet zo moeilijk. Zolang ik maar wel een eigen hobbykamer krijg.
Of een kasteeltje.
Dit is echt een blijvertje, of niet...quote:
Neuh, ik begin 'm al zat te worden. Ik denk dat dit de laatste keer was...quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:00 schreef Ludootje het volgende:
Dit is echt een blijvertje, of niet...
quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:00 schreef Ludootje het volgende:
"You can win if you want, if you want it you will win!"
Sick.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:59 schreef S95Sedan het volgende:
Vrouw doodt dochter om nieuwe vriend
http://www.cbc.ca/canada/(...)-karissa-guilty.html![]()
Daar draait je maag toch van om....
Hè bahquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:59 schreef S95Sedan het volgende:
En dan over een paar maanden, als ik het niet verwacht hem weer in m'n gezicht wrijven! Dat is wat ik dan zou doen...quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neuh, ik begin 'm al zat te worden. Ik denk dat dit de laatste keer was...
[..]
Ja, prima. Dat ene merk uit A'dam zeker?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:59 schreef automatic_ het volgende:
Die krijg je
Als ik het servies maar mag uitkiezen...![]()
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:59 schreef S95Sedan het volgende:
Wat lijken wij toch op elkaar. Jij bent leuk, dus ik ook!quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:02 schreef Ludootje het volgende:
En dan over een paar maanden, als ik het niet verwacht hem weer in m'n gezicht wrijven! Dat is wat ik dan zou doen...
Ja.. Ik heb daar al voor meer dan ¤1000,- van, dus dat moet ik echt meequote:Op woensdag 4 februari 2009 00:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, prima. Dat ene merk uit A'dam zeker?
Haarscherpe analyse, geen speld tussen te krijgenquote:Op woensdag 4 februari 2009 00:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat lijken wij toch op elkaar. Jij bent leuk, dus ik ook!
Jij hebt voor mee dan 1000 euro aan servies...?quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja.. Ik heb daar al voor meer dan ¤1000,- van, dus dat moet ik echt mee
Ik heb een bepaald merk als servies (en andere dingetjes). Staat in dozen bij oma op zolderquote:Op woensdag 4 februari 2009 00:07 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Jij hebt voor mee dan 1000 euro aan servies...?
Mooi spul hoor.quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:07 schreef Ludootje het volgende:
Jij hebt voor mee dan 1000 euro aan servies...?
Wat, Wedgewood 24 karaat goud of zo?quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb een bepaald merk als servies (en andere dingetjes). Staat in dozen bij oma op zolder
Stiekem vind je het, net zoals alle mannen, spuuglelijk..quote:
Blond Amsterdamquote:Op woensdag 4 februari 2009 00:14 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Wat, Wedgewood 24 karaat goud of zo?
Sommige dingen zijn juist erg leuk, het ligt gewoon aan de beschilderingen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:15 schreef automatic_ het volgende:
Stiekem vind je het, net zoals alle mannen, spuuglelijk..
Mja dat is waar. Ooo ik ga écht iets heel leuks kopen donderdag! Of naja, twee dingen sowiesoquote:Op woensdag 4 februari 2009 00:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn juist erg leuk, het ligt gewoon aan de beschilderingen.
Ja, op naam is op bestelling, dus dat is logisch.quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:18 schreef automatic_ het volgende:
Mja dat is waar. Ooo ik ga écht iets heel leuks kopen donderdag! Of naja, twee dingen sowieso![]()
Liefst wil ik ook iets met mijn naam, maar dan moet ik twee keer heen en weer
Ja, is het ookquote:Op woensdag 4 februari 2009 00:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, op naam is op bestelling, dus dat is logisch.
Het is een verslaving... Telkens denk ik; Ik stop. Hoef niets meer & PLOP! Dan komt er weer iets nieuwsquote:
Ik heb welgeteld 1 kopje, 1 mok, 2 borden, 4 vorken, 3 messen en 2 lepelsquote:Op woensdag 4 februari 2009 00:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het is een verslaving... Telkens denk ik; Ik stop. Hoef niets meer & PLOP! Dan komt er weer iets nieuws
Kreeg afgelopen week mail met nieuwe producten..
Nou, dan hoef ik bij jou niet te komen lunchenquote:Op woensdag 4 februari 2009 00:27 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik heb welgeteld 1 kopje, 1 mok, 2 borden, 4 vorken, 3 messen en 2 lepels
Hoe doe je dat met vrienden/bekenden/familie dan? Of nodig je die nooit uit om te komen eten?quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:27 schreef Ludootje het volgende:
Ik heb welgeteld 1 kopje, 1 mok, 2 borden, 4 vorken, 3 messen en 2 lepels
Hoeveel bestek gebruik jij voor je lunch? Toch niet meer dan 1 mes?quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou, dan hoef ik bij jou niet te komen lunchen
2 man gaat prima, en anders van huisgenoten lenenquote:Op woensdag 4 februari 2009 00:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Hoe doe je dat met vrienden/bekenden/familie dan? Of nodig je die nooit uit om te komen eten?
Allemaal een frietje van de snackbar met een plastic vorkjequote:Op woensdag 4 februari 2009 00:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Hoe doe je dat met vrienden/bekenden/familie dan? Of nodig je die nooit uit om te komen eten?
Oke Oke. Het diner danquote:Op woensdag 4 februari 2009 00:33 schreef Ludootje het volgende:
Hoeveel bestek gebruik jij voor je lunch? Toch niet meer dan 1 mes?
Hehequote:2 man gaat prima, en anders van huisgenoten lenen
Oh, en ik zorg er wel voor dat ik vaak bij anderen eet
1 mes, 1 vork en heel misschien een lepel per persoon, kan nog steeds!quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke Oke. Het diner dan
[..]
Hehe
Bordjequote:Op woensdag 4 februari 2009 00:35 schreef Ludootje het volgende:
[..]
1 mes, 1 vork en heel misschien een lepel per persoon, kan nog steeds!
Ik las niet goedquote:Op woensdag 4 februari 2009 00:36 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Vrouwen
Overal problemen zien die er niet zijn
Ok, duidelijk.quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:33 schreef Ludootje het volgende:
2 man gaat prima, en anders van huisgenoten lenen
Oh, en ik zorg er wel voor dat ik vaak bij anderen eet
Matig hè?quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:45 schreef automatic_ het volgende:
Tjonge, is het hier ooit zó stil in de nacht?!
Mja idd.quote:
Valt me idd ook een beetje tegenquote:Op woensdag 4 februari 2009 00:45 schreef automatic_ het volgende:
Tjonge, is het hier ooit zó stil in de nacht?!
Oke, dan ligt het niet aan mij [ of wel, dat er daarom zo weinig zijnquote:Op woensdag 4 februari 2009 00:53 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Valt me idd ook een beetje tegen
Dat is geen goede smoes hèquote:Op woensdag 4 februari 2009 00:58 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Sorry, ik heb hoofdpijn vanavond
Zeg ik ook altijd tegen die vrouwen!quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is geen goede smoes hè
Seks is goed als je hoofdpijn hebt![]()
Smart!quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:59 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zeg ik ook altijd tegen die vrouwen!
Vrouwelijke shitquote:
Sorry, maar van mannen wordt ik niet opgewonden.quote:
OMG, een vrouw die dat zegt.quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:58 schreef automatic_ het volgende:
Seks is goed als je hoofdpijn hebt![]()
Niet aan't neukenquote:Op woensdag 4 februari 2009 01:02 schreef automatic_ het volgende:
Mannen! Wat zijn jullie allemaal aan het doen?
Dat zijn pluspunten hè?quote:
Rukken dan?quote:
Die moet naar de FrontPage vind ikquote:Op woensdag 4 februari 2009 01:05 schreef Tegan het volgende:
Sorry Q.
http://www.telegraaf.nl/b(...)oemen__.html?cid=rss
Ook niet. Straks misschienquote:Op woensdag 4 februari 2009 01:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat zijn pluspunten hè?![]()
[..]
Rukken dan?
Wanneer niet?quote:
Whoei!quote:
Nee inderdaad [ik wil iets zeggen, maar dat is vies]quote:
Ben je er nou met mijn puntensysteem vandoor gegaan?quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja wel hoor, het ligt er alleen aan met wie.
[..]
Oh, genoeg in de plus.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Hoi Tegan.
Ach, het vorige topic ging nog over anaal enz, dus het valt mee.
Ik wil slapen niet neukenquote:
Nee, ik wil nu echt niet...quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:13 schreef Techno het volgende:
Ja wel hoor, het ligt er alleen aan met wie.
Mooi...quote:Oh, genoeg in de plus.
Bij Techno verdien ik meerquote:Op woensdag 4 februari 2009 01:14 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ben je er nou met mijn puntensysteem vandoor gegaan?
PM hem met een linkje naar je post?quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:15 schreef Tegan het volgende:
Iemand moet ff zorgen dat Q. dat morgen leest.
Met zo'n heerlijk ranzige slaapsmaak in je bek...quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
![]()
.
[..]
Ik wil slapen niet neuken. Ochtendseks
![]()
.
Oh, in de ochtend, middag, avond, nacht.. ik ben niet zo moeilijk.quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:14 schreef Tegan het volgende:
![]()
.
Ik heb nog nooit betaald voor seks.quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:16 schreef Tegan het volgende:
Ik dacht dat je zei dat Techno je meer ging betalen voor seks.
Ja, ik zie nu dat dat zo over komt, haha.quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zei dat Techno je meer ging betalen voor seks.
Dat lijkt mij niet zo fijnquote:Op woensdag 4 februari 2009 01:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Ken je die van de zeeman en de rode zee?
Daar heb ik niet zo'n moeite mee. Tenzij het heel erg is. Stiekem voordat hij wakker is je tanden poetsen haha.quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:16 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Met zo'n heerlijk ranzige slaapsmaak in je bek...
Ik ook niet. Maar ik heb zo mijn voorkeuren. Dat is een heerlijke manier om goed wakker te worden. Normaal ben ik echt nog lam in de ochtend.quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh, in de ochtend, middag, avond, nacht.. ik ben niet zo moeilijk.
Ik bedoelde het ook niet negatief hoorquote:Op woensdag 4 februari 2009 01:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit betaald voor seks.
Naar mijn ervaring zijn vrouwen dan juist extra, je weet wel. Alleen vinden sommigen het vies.quote:
Ja, dat eerste klopt. En ja, ik weet niet wat ik er van moet vinden. Nog nooit gedaanquote:Op woensdag 4 februari 2009 01:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Naar mijn ervaring zijn vrouwen dan juist extra, je weet wel. Alleen vinden sommigen het vies.
Heerlijk wakker worden is het zeker.quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:21 schreef Tegan het volgende:
Ik ook niet. Maar ik heb zo mijn voorkeuren. Dat is een heerlijke manier om goed wakker te worden. Normaal ben ik echt nog lam in de ochtend.
Daar was ik ook niet zo bang voor.quote:Ik bedoelde het ook niet negatief hoor. Was een grapje...
Maar meestal zijn het de mannen die het te ranzig vinden en de vrouwen die met rust willen gelaten worden om de buikpijn enzo. Kan ik wel begrijpen, alleen zelf heb ik er niet zoveel last van, behalve de mess...quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Naar mijn ervaring zijn vrouwen dan juist extra, je weet wel. Alleen vinden sommigen het vies.
Eensquote:Op woensdag 4 februari 2009 01:21 schreef Tegan het volgende:Ik ook niet. Maar ik heb zo mijn voorkeuren. Dat is een heerlijke manier om goed wakker te worden. Normaal ben ik echt nog lam in de ochtend.
Ik heb er gelukkig ook niet al te veel last van. Ja, soms een kramp, maar verder gelukkig niets ( in tegenstelling tot sommige andere vrouwenquote:Op woensdag 4 februari 2009 01:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar meestal zijn het de mannen die het te ranzig vinden en de vrouwen die met rust willen gelaten worden om de buikpijn enzo. Kan ik wel begrijpen, alleen zelf heb ik er niet zoveel last van, behalve de mess...
Gewoon doen. Dat beetje bloed, heh, daar heb je een douche of bad voor.quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:25 schreef automatic_ het volgende:
Ja, dat eerste klopt. En ja, ik weet niet wat ik er van moet vinden. Nog nooit gedaan
Seks in bad is sowieso een aanrader.quote:Of je moet het in bad doen..
Ik heb het een keer gedaan op de laatste dag. Helemaal geen probleem verder, behalve dat het achteraf allemaal eruit komtquote:Op woensdag 4 februari 2009 01:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat eerste klopt. En ja, ik weet niet wat ik er van moet vinden. Nog nooit gedaan
Of je moet het in bad doen..
Ook goedquote:Op woensdag 4 februari 2009 01:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
![]()
.
[..]
![]()
.
Maar dat zeg ik juist, mits de vrouw er geen probleem mee heeft, heb ik dat ook niet.quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:25 schreef Tegan het volgende:
Maar meestal zijn het de mannen die het te ranzig vinden en de vrouwen die met rust willen gelaten worden om de buikpijn enzo. Kan ik wel begrijpen, alleen zelf heb ik er niet zoveel last van, behalve de mess...
Mja, dat heb ik ook weleens gedaan, maar om het midden in de periode te doen...quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb het een keer gedaan op de laatste dag. Helemaal geen probleem verder, behalve dat het achteraf allemaal eruit komt, gelukkig heel weinig. Sorry voor de vieze mental images nu.
Er is nu niemand om het mee te doen & ik zit nog maar in de beginfase, dus op zich kan het dan wel zonder zooi. Even handdoekje er onderquote:Op woensdag 4 februari 2009 01:27 schreef Techno het volgende:Gewoon doen. Dat beetje bloed, heh, daar heb je een douche of bad voor.
![]()
Jaquote:Seks in bad is sowieso een aanrader.
Behalve als het bad te klein is voor twee personenquote:Op woensdag 4 februari 2009 01:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Gewoon doen. Dat beetje bloed, heh, daar heb je een douche of bad voor.
[..]
Seks in bad is sowieso een aanrader.
Wij hebben een tweepersoons-bad & een grote inloop-douche-cabine-dingquote:Op woensdag 4 februari 2009 01:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Behalve als het bad te klein is voor twee personen[ afbeelding ].
Vraag het me trouwens al een tijdje af, maar waar is jouw ava eigenlijk van?quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb daar eigenlijk geen probleem mee. Extra glijmiddel enzoquote:Op woensdag 4 februari 2009 01:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, dat heb ik ook weleens gedaan, maar om het midden in de periode te doen...
Kan ik me voorstellen, maar dat probleem heb ik zelf nooit ondervonden.quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:31 schreef Tegan het volgende:
nn lieverd!quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:34 schreef automatic_ het volgende:
Singles, ik ga naar bed!![]()
Morgen lekker uitslapen![]()
Slaap lekker allemaal![]()
Ach, dat kan verholpen worden natuurlijk.quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:31 schreef automatic_ het volgende:
Wij hebben een tweepersoons-bad & een grote inloop-douche-cabine-ding
[ al heb ik hier nog geen seks gehad in bad of onder de douche]
Ik vind het een beetje dubbel.. Misschien ik er wel meer een probleem mee, dan hijquote:Op woensdag 4 februari 2009 01:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb daar eigenlijk geen probleem mee. Extra glijmiddel enzo. Maar nog nooit gedaan. Het is alleen echt ranzig achteraf denk ik. Misschien in de douche dan. Maar het lijkt me erg als je vriend dan vies van je is, zoals zoveel mensen dat zijn. Ik bedoel, als je seks met me wil dan moet je me ook durven aanraken in die week...
Slaap lekker Autootje.quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:34 schreef automatic_ het volgende:
Singles, ik ga naar bed!![]()
Morgen lekker uitslapen![]()
Slaap lekker allemaal![]()
Hihiquote:
Bied je je aan?quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Ach, dat kan verholpen worden natuurlijk.
Wij hebben het een keer in een bad gedaan (we hebben zelf geen bad), maar dat was echt niet zo geslaagd omdat we niet pasten samen. Uiteindelijk was het toch een beetje gelukt. Maar het lijkt me een stuk beter als het wel past, dus de echte goede badseks moet ik nog ervarenquote:Op woensdag 4 februari 2009 01:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wij hebben een tweepersoons-bad & een grote inloop-douche-cabine-ding
[ al heb ik hier nog geen seks gehad in bad of onder de douche]
Dat is Kirsten Bell uit Veronica Mars.quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:34 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Vraag het me trouwens al een tijdje af, maar waar is jouw ava eigenlijk van?
Ja.quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:38 schreef Tegan het volgende:
Hebben jullie het trouwens ooit op openbare plekker gedaan of in de auto ofzo?
Oftewel Elle Bishop uit Heroes, AKA Sarah Marshall uit Forgetting Sarah Marshall!quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is Kirsten Bell uit Veronica Mars.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:40 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Oftewel Elle Bishop uit Heroes, AKA Sarah Marshall uit Forgetting Sarah Marshall!
Heroes is een briljante serie, en Forgetting Sarah Marshall is de beste romcom van vorig jaarquote:Op woensdag 4 februari 2009 01:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
. Behalve dat ik die twee nooit heb gezien
.
NN Technoquote:Op woensdag 4 februari 2009 01:43 schreef Techno het volgende:
Maar goed. Veel plezier nog allemaal en slaap lekker voor straks! Ik ga lekker in bedje kruipen (auto is het bed al warm inmiddels?).
Ja, in het bos, omkleedhokje bij zwembad, biljarttafel... Verder wat halve dingen in bios en zwembad.quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wij hebben het een keer in een bad gedaan (we hebben zelf geen bad), maar dat was echt niet zo geslaagd omdat we niet pasten samen. Uiteindelijk was het toch een beetje gelukt. Maar het lijkt me een stuk beter als het wel past, dus de echte goede badseks moet ik nog ervaren. In de douche heb ik het nog nooit gedaan.
Hebben jullie het trouwens ooit op openbare plekker gedaan of in de auto ofzo?
Mijn kant is lekker warmquote:Op woensdag 4 februari 2009 01:43 schreef Techno het volgende:
Maar goed. Veel plezier nog allemaal en slaap lekker voor straks! Ik ga lekker in bedje kruipen (auto is het bed al warm inmiddels?).
Daar had ik hem vorige week al voor gesubmit maar hij is niet geplaatst.quote:Op woensdag 4 februari 2009 @ 01:10 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Die moet naar de FrontPage vind ik
Lekker (bij)geslapen?quote:Op woensdag 4 februari 2009 07:43 schreef Duimelot het volgende:
Goedemorgen singletjes
*gaap* ik ga es aan een bammetje beginnen
Hehe, geen zoon met Q. Dan maarquote:Op woensdag 4 februari 2009 07:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar had ik hem vorige week al voor gesubmit maar hij is niet geplaatst..
wel lekker geslapen maar niet bijgeslapenquote:Op woensdag 4 februari 2009 07:51 schreef MNR het volgende:
[..]
Lekker (bij)geslapen?
Good morning everyone
MNR!quote:Op woensdag 4 februari 2009 @ 07:52 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe, geen zoon met Q. Dan maarQtie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 08:06 schreef rival het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik kijk ook nog he
Is dat een stille hint over het liedje?quote:Op woensdag 4 februari 2009 08:12 schreef Duimelot het volgende:
So hey, ik begin mn dag weer met en liedje in mn hoofd....
gelukkig dit keer geen apart gevoel van binnen
nee dat had ik eergister geloof ik in mn kop, een heel apart gevoel van binnen werd er GEK van (aangezien ik t een vreselijk nr vind En maar 2 regels ervan kanquote:Op woensdag 4 februari 2009 08:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Is dat een stille hint over het liedje?
quote:Op woensdag 4 februari 2009 08:12 schreef Duimelot het volgende:
So hey, ik begin mn dag weer met en liedje in mn hoofd....
gelukkig dit keer geen apart gevoel van binnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 08:17 schreef rival het volgende:
[..]
etter!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee zit al wat anders in nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en NU ben ik echt weg....
quote:Op woensdag 4 februari 2009 08:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
etter!
nee zit al wat anders in nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en NU ben ik echt weg....
quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Moet de TT trouwens niet zijn Singles zijn cadeautjes in bed?
Ahhhhh... het schatjequote:Op woensdag 4 februari 2009 07:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wel lekker geslapen maar niet bijgeslapen
lag er redelijk op tijd in en ben met boek en al zo in slaap gevallen
helaas vond mn zoontje t vanmorgen leuk om een uur voor de wekker al wakker te zijn
Vanavond nog maar es een poging wagen
Wie zijn kadotje ben ik danquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Moet de TT trouwens niet zijn Singles zijn cadeautjes in bed?
Je bent een cadeautje, is dat nog niet genoeg?quote:
Balen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
Niet weten wanneer de kindjes naar je ex gaan is trouwens niet handig
Kan niks afspreken voor vrijdag omdat ik niet weet of ze thuis zijn of niet...
Succes Tijn!quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:39 schreef tijnbrein het volgende:
Zo een sollicitatiegesprek.
Dankjequote:
Een kadotje is pas echt gelukkig als er iemand blij word gemaakt met dat kadotje. En dat is momenteel niet het gevalquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:33 schreef MNR het volgende:
[..]
Je bent een cadeautje, is dat nog niet genoeg?
Niemand dusquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Voor degene met wie je in bed belandt natuurlijk
Nou, nou, wat een gesip?quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:44 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Een kadotje is pas echt gelukkig als er iemand blij word gemaakt met dat kadotje. En dat is momenteel niet het geval![]()
Morgenquote:
Lief wel, dat heb ik al vaker gehoord. Je bent een hele lieve jongen, maar...quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:46 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, nou, wat een gesip?
Hoezo, ben jij niet leuk en lief?
mogguh!quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:00 schreef Adolecens het volgende:
Goeiemorgen!![]()
De wereld is wit hier buiten!
Goeiemorgen Ado!quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:00 schreef Adolecens het volgende:
Goeiemorgen!![]()
De wereld is wit hier buiten!
quote:
Hier ook!quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:03 schreef MNR het volgende:
[..]
Goeiemorgen Ado!![]()
Hier is het ook wit.
Niet zo erg wit, beetje maar...quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:03 schreef MNR het volgende:
[..]
Goeiemorgen Ado!![]()
Hier is het ook wit.
Wat een tijden! Ik zit al lang en breed op kantoor!quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:03 schreef Adolecens het volgende:
Zekers mooi!
En nu naar kantoor, kijken of de Zuid-As nog bereikbaar is
quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:06 schreef rival het volgende:
[..]
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
was om half 7 al erg drukquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:03 schreef Adolecens het volgende:
Zekers mooi!
En nu naar kantoor, kijken of de Zuid-As nog bereikbaar is
Da's waarquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
Niet zo erg wit, beetje maar...
Uiteraard! Met u ook?quote:
Ik weet niet waar dat was...quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:08 schreef MNR het volgende:
[..]
Da's waar
Ow JB, er hebben nu al 190 mensen op tzelfde app. gereageerd als ik. Het is daar vast nog witter
Altijdquote:
Hihi, hebben we dat ook gemeenquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet niet waar dat was...
Mijn huisje kan ik bijna zien vanaf mn werk
quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:14 schreef rival het volgende:
[..]
Altijd
Wat een slechte tekst!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
Jaloers.quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:39 schreef tijnbrein het volgende:
Goede morgen
Cadeautjes. Ik wil ook een cadeautje van iemand.![]()
Zo een sollicitatiegesprek.
Bengel!quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat een slechte tekst!
kijk, je neemt mijn woorden al over...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nog even en je gaat mijn zinnen afmaken![]()
quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:28 schreef MNR het volgende:
[..]
Bengel!
Hoest met de opstandigheid in uw lijf vandaag?
quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:31 schreef Bengeltje het volgende:
En ik wil wel graag een cadeautje in mijn bed.Wie is er in de aanbieding.
quote:
No worries, there are no sorries (necessary)quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Sorry voor gisteren
Die is weg. Nouja in mijn lijf zit het nog wel, maar niet meer in mijn gedachtes.![]()
Gisterenmiddag plat gegaan met hoofdpijn, leuk die opstandigheid. Vanmorgen er nog mee opgestaan.
Maar het is nu ver weg..
En ik wil wel graag een cadeautje in mijn bed.Wie is er in de aanbieding.
Normaal blijf ik dan ook van internet weg.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:39 schreef MNR het volgende:
[..]
No worries, there are no sorries (necessary)
welke leeftijd zoekt u?quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
JonKeL is leuk, lief enz. maar wat jong.
Ik had het eerder bedachtquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:30 schreef rival het volgende:
[..]
kijk, je neemt mijn woorden al over...
nog even en je gaat mijn zinnen afmaken
Goeiemorgen, morguquote:
wat een negativiteitquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik had het eerder bedacht![]()
Zinnen afmaken is zo...
oke dan!! ik heb hier de eerste stappen gezet naar een date.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oke, geef ik je dan mijn nummer.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan had ik je in 2004 al moeten bellen.
Dat is één ding wat mij niet verweten kan worden, dus ik trek me er lekker niets van aanquote:
Ja, negativiteit is zo 1984.quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is één ding wat mij niet verweten kan worden, dus ik trek me er lekker niets van aan
Mijn geboortejaar 1984! Dat kan niet. Nou ja, misschien de eerste 8 maanden, maar daarna werd de wereld een stuk mooier!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
je reageert gelukkig nog welquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is één ding wat mij niet verweten kan worden, dus ik trek me er lekker niets van aan
quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mijn geboortejaar 1984! Dat kan niet. Nou ja, misschien de eerste 8 maanden, maar daarna werd de wereld een stuk mooier!
Positieve instelling heb je inderdaad wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben geen negeer-typequote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:06 schreef dawg het volgende:
[..]
Positieve instelling heb je inderdaad wel.Working on it!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
Zeg dat was niet de bedoeling van mijn "kijk mij eens een positieve instelling hebben" modusquote:
je zend verkeerde signalen uit geloof ikquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zeg dat was niet de bedoeling van mijn "kijk mij eens een positieve instelling hebben" modus
Ik doe niks, Bengeltje.quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:13 schreef Bengeltje het volgende:
dawgjelief en Rival, doe eens lief tegen die jonge meid.
Jij mag mij helemaal niet spanken.quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:14 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik doe niks, Bengeltje.![]()
Hoi trouwens.
Doe ik lekker toch, dat zie je toch?quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij mag mij helemaal niet spanken.![]()
![]()
Hai dawgjelief.
ik doe liefquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:13 schreef Bengeltje het volgende:
Ja Bengel, anders geef je ze maar een pak rammel, de boefjes!quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:13 schreef Bengeltje het volgende:
gaan we samenspannen?quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja Bengel, anders geef je ze maar een pak rammel, de boefjes!
Je moet een keer beginnen toch?quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:12 schreef dawg het volgende:
[..]
Doe je wel lang over dan, al zo'n kleine 25 jaar.
Kan jij die dan niet zijn?quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:20 schreef MNR het volgende:
[..]
Neeeeh, ik zoek een uitlaadklep voor Bengel
Ik klaag ook nietquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat een tijden! Ik zit al lang en breed op kantoor!
quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:13 schreef rival het volgende:
[..]
je zend verkeerde signalen uit geloof ik
Doe je goed!quote:
Ja, goed werk heeft tijd nodig, en meer van dat soort uitspraken zeker?quote:
Mag niet, dan roep ik .. uhh nou dan roep ik ....quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:16 schreef dawg het volgende:
[..]
Doe ik lekker toch, dat zie je toch?![]()
Ze zijn jonger, dus ik mag dat. Soms moet je kleine kinderen opvoeden. Bij jongens duurt dat iets langer.quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja Bengel, anders geef je ze maar een pak rammel, de boefjes!
quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:22 schreef rival het volgende:
[..]
Kijk, die is duidelijk. ik moet oppassen
Natuurlijk, er is meer waar dat vandaan kwam!quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:22 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, goed werk heeft tijd nodig, en meer van dat soort uitspraken zeker?
Ik ben nog nooit geNouked trouwens. Is het een aanrader?
Ik zeg: sluit me he-le-maal bij je aanquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:23 schreef Bengeltje het volgende:
Ze zijn jonger, dus ik mag dat. Soms moet je kleine kinderen opvoeden. Bij jongens duurt dat iets langer.
Nog meer?quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Natuurlijk, er is meer waar dat vandaan kwam!
Jazeker!
Ja, lastig he.quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mag niet, dan roep ik .. uhh nou dan roep ik ....![]()
[..]
Ze zijn jonger, dus ik mag dat. Soms moet je kleine kinderen opvoeden. Bij jongens duurt dat iets langer.
kan ik er iets aan doen dat mijn ouders later begonnen dan die van jou?quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:23 schreef Bengeltje het volgende:
Ja best wel, mijn... uhhquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:25 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, lastig he.
En wij mannen worden nooit volwassen. Dat vinden jullie juist zo leuk aan ons.
Mijn ouders hebben mij niet opgevoed, dat heb ik zelf gedaan. Ging veel beter.quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:26 schreef rival het volgende:
[..]
kan ik er iets aan doen dat mijn ouders later begonnen dan die van jou?![]()
vind leeftijd geen solide reden om mij te gaan spanken
Natuurlijk, een zak voor clichés en dooddoeners hier!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |