Ehm.. Kopen?quote:
Jaaaa!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:41 schreef robbolo het volgende:
Automatic, is jouw usericon van Pim de penguin?
Wat heb je gekocht?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:42 schreef S95Sedan het volgende:
Woei, m'n onderdelen uit amerika zijn onderweg
Ben jij 39?!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat heb ik al zo vaak gepost, maar bij deze: 39.
Staat toch ook gewoon in z'n profiel?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat heb ik al zo vaak gepost, maar bij deze: 39.
Jong van geest (en uiterlijk)quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:43 schreef rhubarbje het volgende:
ow jezus!
Ik dacht zo'n 15 jaar jonger of zo haha
Oké dan. Hoelang duurt dat nu?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Onderdelen voor de auto(Draagarmen achter)
quote:
Hehequote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:45 schreef Howl het volgende:
En dan ben ik weer blij dat ik niet de oudste ben
Ligt eraan, verzending is meestal 1 week maar al pikken ze het eruit bij de doane duurt het langer.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oké dan. Hoelang duurt dat nu?
[..]
Zo kom je anders wel over...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:45 schreef Howl het volgende:
En dan ben ik weer blij dat ik niet de oudste ben
Oke, dat is idd snel!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ligt eraan, verzending is meestal 1 week maar al pikken ze het eruit bij de doane duurt het langer.
Snelste wat ik gehad heb is 4dagen ongeveer en toen had ik het in huis.
Ja, leuk hèquote:
Kan me niet herinneren dat ik mijn profiel ingevuld heb?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:44 schreef Ludootje het volgende:
Staat toch ook gewoon in z'n profiel?
Klopt!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat ik mijn profiel ingevuld heb?
Nee waarom zou ik het anders vragenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:44 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Staat toch ook gewoon in z'n profiel?
Schaam je niet, nostalgie is altijd goedquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, leuk hè
Ik heb een DVD van Pimmetje
Meen dat ik het ergens heb zien staanquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat ik mijn profiel ingevuld heb?
Oh, dat is al diverse malen gevraagd en voorbij gekomen in de [Singles] reeks.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:49 schreef Ludootje het volgende:
Meen dat ik het ergens heb zien staan
Mjaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:48 schreef robbolo het volgende:
[..]
Schaam je niet, nostalgie is altijd goed
"Het leven op antarctica is hard maar vrolijk, tralala..."![]()
Ja, dat ligt nu voornamelijk bij jou... Ik heb wel wat start-zooiquote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh, dat is al diverse malen gevraagd en voorbij gekomen in de [Singles] reeks.
Beter eerst huren dan? Als je klaar bent met studie dan zoeken we wel een leuk boerderijtje ofzo.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:51 schreef automatic_ het volgende:
Ja, dat ligt nu voornamelijk bij jou... Ik heb wel wat start-zooi
Of eerst huren en als ik klaar ben met de studie dan kopen?
Een boerderijtje...?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Beter eerst huren dan? Als je klaar bent met studie dan zoeken we wel een leuk boerderijtje ofzo.
Denk dat je in de war bent, klik maar op mijn profiel knopje. Daar staat: 00-00-0000.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:52 schreef Ludootje het volgende:
Ik weet toch bijna zeker dat ik jouw geboortedatum ergens heb gezien... Of ik ben in de war met iemand anders
Oké, een vrijstaande villa dan. Ook goed.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:53 schreef automatic_ het volgende:
Een boerderijtje...?![]()
Ik denk dat we nog even moeten praten!
Jij bent Jezus!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Denk dat je in de war bent, klik maar op mijn profiel knopje. Daar staat: 00-00-0000.
Mja, dat is beterquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Oké, een vrijstaande villa dan. Ook goed.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee helaas, ik hield je voor de gek
Past goed bij je roze shirts...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:56 schreef Ludootje het volgende:
Rofl, net even een hele zooi van Modern Talking gedownload... Hoe geniaal
Ja, ik en niet zo moeilijk. Zolang ik maar wel een eigen hobbykamer krijg.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:55 schreef automatic_ het volgende:
Mja, dat is beter
Ik ben er ook nog niet uit wát ik wil; nieuwbouw of misschien toch een jaren 20 of 30..
Die krijg jequote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, ik en niet zo moeilijk. Zolang ik maar wel een eigen hobbykamer krijg.
Of een kasteeltje.
Dit is echt een blijvertje, of niet...quote:
Neuh, ik begin 'm al zat te worden. Ik denk dat dit de laatste keer was...quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:00 schreef Ludootje het volgende:
Dit is echt een blijvertje, of niet...
quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:00 schreef Ludootje het volgende:
"You can win if you want, if you want it you will win!"
Sick.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:59 schreef S95Sedan het volgende:
Vrouw doodt dochter om nieuwe vriend
http://www.cbc.ca/canada/(...)-karissa-guilty.html![]()
Daar draait je maag toch van om....
Hè bahquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:59 schreef S95Sedan het volgende:
En dan over een paar maanden, als ik het niet verwacht hem weer in m'n gezicht wrijven! Dat is wat ik dan zou doen...quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neuh, ik begin 'm al zat te worden. Ik denk dat dit de laatste keer was...
[..]
Ja, prima. Dat ene merk uit A'dam zeker?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:59 schreef automatic_ het volgende:
Die krijg je
Als ik het servies maar mag uitkiezen...![]()
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:59 schreef S95Sedan het volgende:
Wat lijken wij toch op elkaar. Jij bent leuk, dus ik ook!quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:02 schreef Ludootje het volgende:
En dan over een paar maanden, als ik het niet verwacht hem weer in m'n gezicht wrijven! Dat is wat ik dan zou doen...
Ja.. Ik heb daar al voor meer dan ¤1000,- van, dus dat moet ik echt meequote:Op woensdag 4 februari 2009 00:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, prima. Dat ene merk uit A'dam zeker?
Haarscherpe analyse, geen speld tussen te krijgenquote:Op woensdag 4 februari 2009 00:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat lijken wij toch op elkaar. Jij bent leuk, dus ik ook!
Jij hebt voor mee dan 1000 euro aan servies...?quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja.. Ik heb daar al voor meer dan ¤1000,- van, dus dat moet ik echt mee
Ik heb een bepaald merk als servies (en andere dingetjes). Staat in dozen bij oma op zolderquote:Op woensdag 4 februari 2009 00:07 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Jij hebt voor mee dan 1000 euro aan servies...?
Mooi spul hoor.quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:07 schreef Ludootje het volgende:
Jij hebt voor mee dan 1000 euro aan servies...?
Wat, Wedgewood 24 karaat goud of zo?quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb een bepaald merk als servies (en andere dingetjes). Staat in dozen bij oma op zolder
Stiekem vind je het, net zoals alle mannen, spuuglelijk..quote:
Blond Amsterdamquote:Op woensdag 4 februari 2009 00:14 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Wat, Wedgewood 24 karaat goud of zo?
Sommige dingen zijn juist erg leuk, het ligt gewoon aan de beschilderingen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:15 schreef automatic_ het volgende:
Stiekem vind je het, net zoals alle mannen, spuuglelijk..
Mja dat is waar. Ooo ik ga écht iets heel leuks kopen donderdag! Of naja, twee dingen sowiesoquote:Op woensdag 4 februari 2009 00:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn juist erg leuk, het ligt gewoon aan de beschilderingen.
Ja, op naam is op bestelling, dus dat is logisch.quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:18 schreef automatic_ het volgende:
Mja dat is waar. Ooo ik ga écht iets heel leuks kopen donderdag! Of naja, twee dingen sowieso![]()
Liefst wil ik ook iets met mijn naam, maar dan moet ik twee keer heen en weer
Ja, is het ookquote:Op woensdag 4 februari 2009 00:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, op naam is op bestelling, dus dat is logisch.
Het is een verslaving... Telkens denk ik; Ik stop. Hoef niets meer & PLOP! Dan komt er weer iets nieuwsquote:
Ik heb welgeteld 1 kopje, 1 mok, 2 borden, 4 vorken, 3 messen en 2 lepelsquote:Op woensdag 4 februari 2009 00:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het is een verslaving... Telkens denk ik; Ik stop. Hoef niets meer & PLOP! Dan komt er weer iets nieuws
Kreeg afgelopen week mail met nieuwe producten..
Nou, dan hoef ik bij jou niet te komen lunchenquote:Op woensdag 4 februari 2009 00:27 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik heb welgeteld 1 kopje, 1 mok, 2 borden, 4 vorken, 3 messen en 2 lepels
Hoe doe je dat met vrienden/bekenden/familie dan? Of nodig je die nooit uit om te komen eten?quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:27 schreef Ludootje het volgende:
Ik heb welgeteld 1 kopje, 1 mok, 2 borden, 4 vorken, 3 messen en 2 lepels
Hoeveel bestek gebruik jij voor je lunch? Toch niet meer dan 1 mes?quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou, dan hoef ik bij jou niet te komen lunchen
2 man gaat prima, en anders van huisgenoten lenenquote:Op woensdag 4 februari 2009 00:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Hoe doe je dat met vrienden/bekenden/familie dan? Of nodig je die nooit uit om te komen eten?
Allemaal een frietje van de snackbar met een plastic vorkjequote:Op woensdag 4 februari 2009 00:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Hoe doe je dat met vrienden/bekenden/familie dan? Of nodig je die nooit uit om te komen eten?
Oke Oke. Het diner danquote:Op woensdag 4 februari 2009 00:33 schreef Ludootje het volgende:
Hoeveel bestek gebruik jij voor je lunch? Toch niet meer dan 1 mes?
Hehequote:2 man gaat prima, en anders van huisgenoten lenen
Oh, en ik zorg er wel voor dat ik vaak bij anderen eet
1 mes, 1 vork en heel misschien een lepel per persoon, kan nog steeds!quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke Oke. Het diner dan
[..]
Hehe
Bordjequote:Op woensdag 4 februari 2009 00:35 schreef Ludootje het volgende:
[..]
1 mes, 1 vork en heel misschien een lepel per persoon, kan nog steeds!
Ik las niet goedquote:Op woensdag 4 februari 2009 00:36 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Vrouwen
Overal problemen zien die er niet zijn
Ok, duidelijk.quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:33 schreef Ludootje het volgende:
2 man gaat prima, en anders van huisgenoten lenen
Oh, en ik zorg er wel voor dat ik vaak bij anderen eet
Matig hè?quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:45 schreef automatic_ het volgende:
Tjonge, is het hier ooit zó stil in de nacht?!
Mja idd.quote:
Valt me idd ook een beetje tegenquote:Op woensdag 4 februari 2009 00:45 schreef automatic_ het volgende:
Tjonge, is het hier ooit zó stil in de nacht?!
Oke, dan ligt het niet aan mij [ of wel, dat er daarom zo weinig zijnquote:Op woensdag 4 februari 2009 00:53 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Valt me idd ook een beetje tegen
Dat is geen goede smoes hèquote:Op woensdag 4 februari 2009 00:58 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Sorry, ik heb hoofdpijn vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |