Ehm.. Kopen?quote:
Jaaaa!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:41 schreef robbolo het volgende:
Automatic, is jouw usericon van Pim de penguin?
Wat heb je gekocht?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:42 schreef S95Sedan het volgende:
Woei, m'n onderdelen uit amerika zijn onderweg
Ben jij 39?!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat heb ik al zo vaak gepost, maar bij deze: 39.
Staat toch ook gewoon in z'n profiel?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat heb ik al zo vaak gepost, maar bij deze: 39.
Jong van geest (en uiterlijk)quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:43 schreef rhubarbje het volgende:
ow jezus!
Ik dacht zo'n 15 jaar jonger of zo haha
Oké dan. Hoelang duurt dat nu?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Onderdelen voor de auto(Draagarmen achter)
quote:
Hehequote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:45 schreef Howl het volgende:
En dan ben ik weer blij dat ik niet de oudste ben
Ligt eraan, verzending is meestal 1 week maar al pikken ze het eruit bij de doane duurt het langer.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oké dan. Hoelang duurt dat nu?
[..]
Zo kom je anders wel over...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:45 schreef Howl het volgende:
En dan ben ik weer blij dat ik niet de oudste ben
Oke, dat is idd snel!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ligt eraan, verzending is meestal 1 week maar al pikken ze het eruit bij de doane duurt het langer.
Snelste wat ik gehad heb is 4dagen ongeveer en toen had ik het in huis.
Ja, leuk hèquote:
Kan me niet herinneren dat ik mijn profiel ingevuld heb?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:44 schreef Ludootje het volgende:
Staat toch ook gewoon in z'n profiel?
Klopt!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat ik mijn profiel ingevuld heb?
Nee waarom zou ik het anders vragenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:44 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Staat toch ook gewoon in z'n profiel?
Schaam je niet, nostalgie is altijd goedquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, leuk hè
Ik heb een DVD van Pimmetje
Meen dat ik het ergens heb zien staanquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat ik mijn profiel ingevuld heb?
Oh, dat is al diverse malen gevraagd en voorbij gekomen in de [Singles] reeks.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:49 schreef Ludootje het volgende:
Meen dat ik het ergens heb zien staan
Mjaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:48 schreef robbolo het volgende:
[..]
Schaam je niet, nostalgie is altijd goed
"Het leven op antarctica is hard maar vrolijk, tralala..."![]()
Ja, dat ligt nu voornamelijk bij jou... Ik heb wel wat start-zooiquote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh, dat is al diverse malen gevraagd en voorbij gekomen in de [Singles] reeks.
Beter eerst huren dan? Als je klaar bent met studie dan zoeken we wel een leuk boerderijtje ofzo.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:51 schreef automatic_ het volgende:
Ja, dat ligt nu voornamelijk bij jou... Ik heb wel wat start-zooi
Of eerst huren en als ik klaar ben met de studie dan kopen?
Een boerderijtje...?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Beter eerst huren dan? Als je klaar bent met studie dan zoeken we wel een leuk boerderijtje ofzo.
Denk dat je in de war bent, klik maar op mijn profiel knopje. Daar staat: 00-00-0000.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:52 schreef Ludootje het volgende:
Ik weet toch bijna zeker dat ik jouw geboortedatum ergens heb gezien... Of ik ben in de war met iemand anders
Oké, een vrijstaande villa dan. Ook goed.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:53 schreef automatic_ het volgende:
Een boerderijtje...?![]()
Ik denk dat we nog even moeten praten!
Jij bent Jezus!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Denk dat je in de war bent, klik maar op mijn profiel knopje. Daar staat: 00-00-0000.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |