quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:01 schreef FJD het volgende:
Ajaxied pannekoek!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:12 schreef diamondboehoehoehoehoehoe het volgende:
Is het geen rode kaart is het wel een afgekeurd doelpunt... Chapeau.
Ja, maar Heracles had die nog te goed omdat die bij hun afgepakt was tegen ADO.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:12 schreef diamondvoodoo het volgende:
KNJB ja!!
Over Ado gesproken... loop ik vandaag langs de klantenservice van Eneco bij me oude collega's... staat er daar bij iemand een klant op luidspreker over heel de afdeling... was het Haagse Sjonnie..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:17 schreef ursel het volgende:
[..]
Ja, maar Heracles had die nog te goed omdat die bij hun afgepakt was tegen ADO.
Jullie krijgen hem dan weer terug bij ADO, is de cirkel weer rond..![]()
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:19 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Over Ado gesproken... loop ik vandaag langs de klantenservice van Eneco bij me oude collega's... staat er daar bij iemand een klant op luidspreker over heel de afdeling... was het Haagse Sjonnie..![]()
Hij MOEST de directeur spreken omdat hij een bekende Nederlander is en waarom Eneco ervoor heeft gezorgd dat Oxxio hem onterecht heeft overgenomen![]()
Whehehe... die sjonnie..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:19 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Over Ado gesproken... loop ik vandaag langs de klantenservice van Eneco bij me oude collega's... staat er daar bij iemand een klant op luidspreker over heel de afdeling... was het Haagse Sjonnie..![]()
Hij MOEST de directeur spreken omdat hij een bekende Nederlander is en waarom Eneco ervoor heeft gezorgd dat Oxxio hem onterecht heeft overgenomen![]()
Het erge is nog dat hij een brief wilde overhandigen bij de Slinge -Eneco- waarin stond dat Oxxio hem heeft overgenomen, maar dan wel met een filmploeg erbijquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:20 schreef ursel het volgende:
[..]
Whehehe... die sjonnie..
Zal ut morgen wel ff tegen hem zeggen dat die daarvoor bij jou moet wezen..
BoeHoeDiamondVoodooHoeHoequote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:12 schreef diamondvoodoo het volgende:
KNJB ja!!
Lekkah laten komen.. kunnen ze daar ook eens lachen..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:23 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Het erge is nog dat hij een brief wilde overhandigen bij de Slinge -Eneco- waarin stond dat Oxxio hem heeft overgenomen, maar dan wel met een filmploeg erbij
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:35 schreef ursel het volgende:
al die andere clubs zijn nu opeens zo sterk geworden, en de top 3 heeft gewoon jaren zitten slapen
Triest? Die vent die dat zei is triest met het is maar een spelletjequote:Op woensdag 4 februari 2009 03:53 schreef jpjedi het volgende:
Teee Veeee Pannenkoeken.
[ afbeelding ]
Best triest eigenlijk.![]()
20min laterquote:Op woensdag 4 februari 2009 07:36 schreef staticdata het volgende:
Fer, als je 15:00 weg bent, hoelaat ben je dan thuis
ok, dan ga ik ook om 15:00 hier weg, dan ben ik 30 minuten later bij jequote:
Duur inderdaad, maar in essentie blijft het maar een spelletjequote:Op woensdag 4 februari 2009 06:09 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Triest? Die vent die dat zei is triest met het is maar een spelletje
Duur spelletje dan hoor dat voetbal
1e keer met Orly bird 2e keer met Bill Cosby. Toen ben ik maar gestopt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:49 schreef jpjedi het volgende:
[ afbeelding ]
ik met een Rijstvreterinnetje.![]()
Daarom gaat Twente morgen ook niet winnen. Altijd wanneer Twente belangrijke punten moet pakken laten ze die liggen. Is een regel daar.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:35 schreef ursel het volgende:
Om terug te komen op het voetbal.
Wat ik me nu vooral afvraag is wat er nu eigenlijk aan de hand is. Als Twente morgen ook wint zakt Ajax naar de 3e plek weg.
PSV staat momenteel op een 5e plek en over Feyenoord hoeven we het al helemaal niet te hebben..
Maar zijn al die andere clubs nu opeens zo sterk geworden, heeft de top 3 gewoon jaren zitten slapen?
Allebei kansloze projecten waar veel belastinggeld naar toe moet?quote:Op woensdag 4 februari 2009 08:30 schreef staticdata het volgende:
Roda JSF was leuker geweest, kan de luchtmacht sponsor worden
Whehe..quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:16 schreef FJD het volgende:
[..]
Allebei kansloze projecten waar veel belastinggeld naar toe moet?
Vergeet je dan niet van te voren een backup te maken van je database..quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:31 schreef FJD het volgende:
Als ik de gegevens in de DB niet update dan werken de rapportages maar tot aan periode 5 van 08. Als ik de gegevens wel update dan werkt geen enkele rapportage meer
Databases
Replace userquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:31 schreef FJD het volgende:
Als ik de gegevens in de DB niet update dan werken de rapportages maar tot aan periode 5 van 08. Als ik de gegevens wel update dan werkt geen enkele rapportage meer
Databases
Oops!quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:33 schreef ursel het volgende:
Vergeet je dan niet van te voren een backup te maken van je database..
Als ik de database had gemaakt wel jaquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:38 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Replace user
Boehoehoehoequote:Op woensdag 4 februari 2009 10:31 schreef FJD het volgende:
Databases
Als ze er meer dan Heracles hadden gescored hadden ze zelfs gewonnen..quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:07 schreef Silver_Shark het volgende:
Als Ajax beter had gespeelt dan hadden ze allang met 3-0 voor kunnen staan. dan maar met de billen bloot
klacht: Ajax
Dat dusquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:07 schreef Silver_Shark het volgende:
Als Ajax beter had gespeelt dan hadden ze allang met 3-0 voor kunnen staan. dan maar met de billen bloot
klacht: Ajax
En daar had Heracles maar 1 puntje minder om hoeven scoren.quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:14 schreef ursel het volgende:
[..]
Als ze er meer dan Heracles hadden gescored hadden ze zelfs gewonnen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |