quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:01 schreef FJD het volgende:
Ajaxied pannekoek!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:12 schreef diamondboehoehoehoehoehoe het volgende:
Is het geen rode kaart is het wel een afgekeurd doelpunt... Chapeau.
Ja, maar Heracles had die nog te goed omdat die bij hun afgepakt was tegen ADO.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:12 schreef diamondvoodoo het volgende:
KNJB ja!!
Over Ado gesproken... loop ik vandaag langs de klantenservice van Eneco bij me oude collega's... staat er daar bij iemand een klant op luidspreker over heel de afdeling... was het Haagse Sjonnie..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:17 schreef ursel het volgende:
[..]
Ja, maar Heracles had die nog te goed omdat die bij hun afgepakt was tegen ADO.
Jullie krijgen hem dan weer terug bij ADO, is de cirkel weer rond..![]()
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:19 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Over Ado gesproken... loop ik vandaag langs de klantenservice van Eneco bij me oude collega's... staat er daar bij iemand een klant op luidspreker over heel de afdeling... was het Haagse Sjonnie..![]()
Hij MOEST de directeur spreken omdat hij een bekende Nederlander is en waarom Eneco ervoor heeft gezorgd dat Oxxio hem onterecht heeft overgenomen![]()
Whehehe... die sjonnie..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:19 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Over Ado gesproken... loop ik vandaag langs de klantenservice van Eneco bij me oude collega's... staat er daar bij iemand een klant op luidspreker over heel de afdeling... was het Haagse Sjonnie..![]()
Hij MOEST de directeur spreken omdat hij een bekende Nederlander is en waarom Eneco ervoor heeft gezorgd dat Oxxio hem onterecht heeft overgenomen![]()
Het erge is nog dat hij een brief wilde overhandigen bij de Slinge -Eneco- waarin stond dat Oxxio hem heeft overgenomen, maar dan wel met een filmploeg erbijquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:20 schreef ursel het volgende:
[..]
Whehehe... die sjonnie..
Zal ut morgen wel ff tegen hem zeggen dat die daarvoor bij jou moet wezen..
BoeHoeDiamondVoodooHoeHoequote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:12 schreef diamondvoodoo het volgende:
KNJB ja!!
Lekkah laten komen.. kunnen ze daar ook eens lachen..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:23 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Het erge is nog dat hij een brief wilde overhandigen bij de Slinge -Eneco- waarin stond dat Oxxio hem heeft overgenomen, maar dan wel met een filmploeg erbij
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:35 schreef ursel het volgende:
al die andere clubs zijn nu opeens zo sterk geworden, en de top 3 heeft gewoon jaren zitten slapen
Triest? Die vent die dat zei is triest met het is maar een spelletjequote:Op woensdag 4 februari 2009 03:53 schreef jpjedi het volgende:
Teee Veeee Pannenkoeken.
[ afbeelding ]
Best triest eigenlijk.![]()
20min laterquote:Op woensdag 4 februari 2009 07:36 schreef staticdata het volgende:
Fer, als je 15:00 weg bent, hoelaat ben je dan thuis
ok, dan ga ik ook om 15:00 hier weg, dan ben ik 30 minuten later bij jequote:
Duur inderdaad, maar in essentie blijft het maar een spelletjequote:Op woensdag 4 februari 2009 06:09 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Triest? Die vent die dat zei is triest met het is maar een spelletje
Duur spelletje dan hoor dat voetbal
1e keer met Orly bird 2e keer met Bill Cosby. Toen ben ik maar gestopt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:49 schreef jpjedi het volgende:
[ afbeelding ]
ik met een Rijstvreterinnetje.![]()
Daarom gaat Twente morgen ook niet winnen. Altijd wanneer Twente belangrijke punten moet pakken laten ze die liggen. Is een regel daar.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:35 schreef ursel het volgende:
Om terug te komen op het voetbal.
Wat ik me nu vooral afvraag is wat er nu eigenlijk aan de hand is. Als Twente morgen ook wint zakt Ajax naar de 3e plek weg.
PSV staat momenteel op een 5e plek en over Feyenoord hoeven we het al helemaal niet te hebben..
Maar zijn al die andere clubs nu opeens zo sterk geworden, heeft de top 3 gewoon jaren zitten slapen?
Allebei kansloze projecten waar veel belastinggeld naar toe moet?quote:Op woensdag 4 februari 2009 08:30 schreef staticdata het volgende:
Roda JSF was leuker geweest, kan de luchtmacht sponsor worden
Whehe..quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:16 schreef FJD het volgende:
[..]
Allebei kansloze projecten waar veel belastinggeld naar toe moet?
Vergeet je dan niet van te voren een backup te maken van je database..quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:31 schreef FJD het volgende:
Als ik de gegevens in de DB niet update dan werken de rapportages maar tot aan periode 5 van 08. Als ik de gegevens wel update dan werkt geen enkele rapportage meer
Databases
Replace userquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:31 schreef FJD het volgende:
Als ik de gegevens in de DB niet update dan werken de rapportages maar tot aan periode 5 van 08. Als ik de gegevens wel update dan werkt geen enkele rapportage meer
Databases
Oops!quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:33 schreef ursel het volgende:
Vergeet je dan niet van te voren een backup te maken van je database..
Als ik de database had gemaakt wel jaquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:38 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Replace user
Boehoehoehoequote:Op woensdag 4 februari 2009 10:31 schreef FJD het volgende:
Databases
Als ze er meer dan Heracles hadden gescored hadden ze zelfs gewonnen..quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:07 schreef Silver_Shark het volgende:
Als Ajax beter had gespeelt dan hadden ze allang met 3-0 voor kunnen staan. dan maar met de billen bloot
klacht: Ajax
Dat dusquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:07 schreef Silver_Shark het volgende:
Als Ajax beter had gespeelt dan hadden ze allang met 3-0 voor kunnen staan. dan maar met de billen bloot
klacht: Ajax
En daar had Heracles maar 1 puntje minder om hoeven scoren.quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:14 schreef ursel het volgende:
[..]
Als ze er meer dan Heracles hadden gescored hadden ze zelfs gewonnen..
Ja, vind je het gek, dan was er geen bal meer aan..quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:50 schreef Mrakz0r het volgende:
En als er geen bal was geweest was iedereen in de war.
War?quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:50 schreef Mrakz0r het volgende:
En als er geen bal was geweest was iedereen in de war.
Ik ga zondag denk ik lekker een duik in het zwembad nemenquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:55 schreef Mrakz0r het volgende:
Ik ga misschien zondag naar Utrecht - ADO in de skybox
Ga ik wel op je trampoline springenquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:06 schreef ursel het volgende:
Ik ga zondag denk ik lekker een duik in het zwembad nemen
voor Frank had je het gedaanquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:48 schreef FJD het volgende:
Je moet t vrijdag wel met 32" HD ready doen hoor Puni, met deze benen ga ik geen TV verslepen
15:30 is goed
Frank neem ik altijd mee naar m'n kamertje maar Puni heeft Ursel al dus toen is t uitgegaan tussen onsquote:
dan kom ik nietquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:48 schreef FJD het volgende:
Je moet t vrijdag wel met 32" HD ready doen hoor Puni, met deze benen ga ik geen TV verslepen
15:30 is goed
quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:46 schreef FJD het volgende:
[..]
Frank neem ik altijd mee naar m'n kamertje maar Puni heeft Ursel al dus toen is t uitgegaan tussen ons
Als je dan toch langs komt, kan je dan ook gelijk ff de slangen voeren..quote:
Plak ik er wel een roze sticker opquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:04 schreef staticdata het volgende:
dan kom ik niet.
kan ik nog geneens mijn sackboy zien
Wat denk je? Die jongen kan toch niet wegrennen dus hebben die slangen in 1x genoeg te eten tot ik terug ben van vakantie?quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:18 schreef ursel het volgende:
Als je dan toch langs komt, kan je dan ook gelijk ff de slangen voeren..
Anders lees je maar ff 1 zin van mijn post..quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:19 schreef FJD het volgende:
[..]
Wat denk je? Die jongen kan toch niet wegrennen dus hebben die slangen in 1x genoeg te eten tot ik terug ben van vakantie?
Je hebt die zin pas later toegevoegd homoquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:30 schreef ursel het volgende:
Anders lees je maar ff 1 zin van mijn post..![]()
Of hebben ze toevallig ook in je ogen zitten snijden??
Heul niet, dan had er wel gestaan dat ik hem aangepast had..quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:37 schreef FJD het volgende:
[..]
Je hebt die zin pas later toegevoegd homo
quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:43 schreef ursel het volgende:
Heul niet, dan had er wel gestaan dat ik hem aangepast had..
Boehoehoehoe!quote:
Die ene post had ik snel gewijzigd en dan krijg je dus niet die tekstquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:47 schreef ursel het volgende:
Da's gewoon een hele nieuwe post, bij mij staat het toch allemaal in 1 post Arie..
Woei.. ik kan het ookquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:50 schreef FJD het volgende:
[..]
Die ene post had ik snel gewijzigd en dan krijg je dus niet die tekst
-edit-
Ow ja, discussie over een edit
-edit2-
Kan zelfs 2x
quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:58 schreef FJD het volgende:
6 jaar waarvan 4 up.
Hopelijk nog maar 11 minuten. Dan kan ik ook naar huis..quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:17 schreef Mrakz0r het volgende:
Nog 13 minuten en dan moet ik naar huis.
Waarom denk je dat de telefoon uitgaat..quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:00 schreef Sickert het volgende:
Hey Urs mocht ik je pesterijen morgen missen
dan wens ik je bij deze een fijne vakantie in de USA
geniet er van en zet je werk ff aan de kant
Aahh.. ook dat komt goed..quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:03 schreef Sickert het volgende:
Doelde meer op de evt verhuizing en de beslissingen die je moet gaan nemen
quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:33 schreef diamondvoodoo het volgende:
Have Fun Urs.. als je terug komt staat Feyenoord bovenaan en heeft Ajax de UEFA cup gewonnen!
Je weet toch.. alle sterren gaan naar the OE ES of EE..quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Klinkt alsof Ursel een rol heeft in een Peter Pan film. Als burgermeester van Neverland ofzo
eerder in een Disney film oidquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Klinkt alsof Ursel een rol heeft in een Peter Pan film. Als burgermeester van Neverland ofzo
Alladin en de wonderlamp alhoewel ik Ursel meer het type voor de Klein Zeemeermin vindquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:46 schreef Sickert het volgende:
eerder in een Disney film oid
quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:48 schreef FJD het volgende:
[..]
Alladin en de wonderlamp alhoewel ik Ursel meer het type voor de Klein Zeemeermin vind
quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
FeyenoordWas weer een relaxte avond in de Kuip
Jammer dat ik bij Pathe de Kuip stond geparkeerd en er ongeveer 1,5 uur over gedaan heb om thuis te komen
Boehoehoehoe!quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
FeyenoordWas weer een relaxte avond in de Kuip
Jammer dat ik bij Pathe de Kuip stond geparkeerd en er ongeveer 1,5 uur over gedaan heb om thuis te komen
quote:
Toevallig dat het net morgen isquote:Op donderdag 5 februari 2009 08:21 schreef FJD het volgende:
[..]
Je kunt morgen ook eerder komen, ik werk thuis. Merk dat ik m'n benen net even overbelast in m'n dagelijkse werkzaamheden.
Voorpelbare reactie; Boehoehoehoe!
Ik had een parkeerkaartquote:Op donderdag 5 februari 2009 06:53 schreef Keltie het volgende:
[..]
Daarom moet je nooit daar parkeren
quote:
Je hoeft ons niet te overtuigen hoor, alleen je baas maar..quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:16 schreef FJD het volgende:
[..]Heel raad idd!
Nee maar serieus, heb 's avonds t idee alsof t bot in m'n enkels zachtjes inklinkt bij elke stap die ik maak. Voelt niet heel erg fijn en voelt echt als overbelasting.
Als je t echt zo erg vindt dan moet je dat ding zelf naar beneden slepenquote:Op donderdag 5 februari 2009 09:57 schreef staticdata het volgende:
Nou hij wil mij overtuigen waarom we op een 32 inch tv moeten spelen
Waarom niet andersom?? Hij kan jou toch ook naar boven slepenquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:01 schreef FJD het volgende:
[..]
Als je t echt zo erg vindt dan moet je dat ding zelf naar beneden slepen![]()
No problemquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:01 schreef FJD het volgende:
[..]
Als je t echt zo erg vindt dan moet je dat ding zelf naar beneden slepen![]()
Als je half mei terug komt heb ik nog een geile audio set ookquote:
Schijnt trend te worden. In Azie zetten ze ook alles tot in detail op de foto en dan liefst op de voorpagina. Lijkt me niet dat veel mensen hierop zitten te wachten maar goed.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:22 schreef ursel het volgende:
Twee dode mannen gevonden in LeiderdorpEn ook gewoon ook lekker al die lijken op de de foto op je site zetten..
Das bij me ouders op de hoek bijna...quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:22 schreef ursel het volgende:
Twee dode mannen gevonden in LeiderdorpEn ook gewoon ook lekker al die lijken op de de foto op je site zetten..
quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:40 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Das bij me ouders op de hoek bijna...
Agh, ik vind het wel geinig om te zienquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:33 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Schijnt trend te worden. In Azie zetten ze ook alles tot in detail op de foto en dan liefst op de voorpagina. Lijkt me niet dat veel mensen hierop zitten te wachten maar goed.
Vroeger had je rotten.com.. nu is het nu.nl.
Dat soort programma's zap ik al kotsend weg.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:51 schreef Keltie het volgende:
[..]
Agh, ik vind het wel geinig om te zien
Aan de andere kant zit ik niet te wachten op bevallingen en dergelijke.. Als die op TV uitzenden proppen ze die camera er nog net niet in
quote:Een nieuwe Battlefield is in de maak. Althans, dat zou volgens verscheidene bronnen het geval zijn, omdat Electronic Arts op de aankomende Comic Con ansichtkaarten gaat uitdelen met daarop de titel Battlefield 1943: Pacific. Ja, je leest het goed, 1943, terug naar de Tweede Wereldoorlog.
Het oorspronkelijke bericht verscheen op Kotaku, vergezeld door verschillende bronnen met bewijs. Zo werd er op de website van Comic Con door EA officieel melding gemaakt dat er op 6 februari om twee uur 's middags ansichtkaarten worden uitgedeeld met daarop de tekst Battlefield 1943: Pacific. De aankondiging op de website werd al vrij snel verwijderd, maar via deze Google cache-pagina is de informatie nog wel te achterhalen.
De tweede bron was afkomstig van de Franse website Jeuxactu, die beweerde dat de game officieel was aangekondigd voor zowel de Xbox 360 alsmede de PlayStation 3. De pagina met daarop het betreffende nieuwsbericht is echter van de website afgehaald.
Komt ie nu wel of komt ie nu niet? EA probeert er in ieder geval alles aan te doen om ervoor te zorgen dat het nieuws zo lang mogelijk uit de media blijft. Of dat een goed of een slecht teken is, blijft nog even afwachten.
Waar heb je het nieuws vandaan Rudy?quote:Electronic Arts heeft het afgelopen kwartaal een nettoverlies van 641 miljoen dollar geleden. Het bedrijf wil zich herstellen door twaalf vestigingen te sluiten en zich meer te richten op het ontwikkelen van games voor de Nintendo Wii.
Gamer.nlquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:20 schreef jpjedi het volgende:
Geloof dat EA wat anders aan het hoofd heeft nu..![]()
[..]
Waar heb je het nieuws vandaan Rudy?
THQ doet het niet veel beter.
Volgens mij is blizzard de enige die nog flink winst draait.. WoW![]()
quote:EA heeft in haar Q3 conferentie gemeld dat we in het eerste kwartaal van 2010 Mass Effect 2 en een sequel van Battlefield: Bad Company kunnen verwachten.
Demo komt er vandaag op toch?quote:
na 18:00 geloof ik.quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:39 schreef RudyCarell het volgende:
En!
[..]
![]()
[..]
Demo komt er vandaag op toch?
quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:18 schreef staticdata het volgende:
Goddommen morgen om 15:00 een meeting
Tja, sinds we semi-ambtenaren zijn, worden er hier ook ambities uitgesproken. Die ambities komen dan weer in meetings naar voren blabla blaquote:
Kut 020-ers! Remember bekerfinale tegen Utrecht?quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:27 schreef jpjedi het volgende:
http://www.nu.nl/sport/19(...)dstrijd-gehaald.html
![]()
me me me!quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:42 schreef FJD het volgende:
Goede relatietips trouwens Keltie, zo op de vroege ochtend![]()
Iemand Fifa vanavond?
Zelfs jullie zit het dwarsquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:48 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Kut 020-ers! Remember bekerfinale tegen Utrecht?
Battlefield 1943 is in de maakquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:51 schreef RudyCarell het volgende:
Battlefield: Bad Company 2 onderweg, inclusief PC versie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |