Ja wat moet ik dan verzinnen?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:37 schreef FJD het volgende:
Niet intrappen Urs, tis gewoon een dode tak
Nee, als je inzoomt dan zie je 'm heel duidelijk:quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:37 schreef FJD het volgende:
Ik wou net zeggen, zie geneens een crikel..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:37 schreef FJD het volgende:
Dat is volgens mij een commando snake toch Ursel? Serpentes commandus toch?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:45 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Nee, als je inzoomt dan zie je 'm heel duidelijk:
[ afbeelding ]
Hij's niet echt bruin JP.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:45 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Nee, als je inzoomt dan zie je 'm heel duidelijk:
[ afbeelding ]
Hij's niet echt bruin JP.
Weet je zeker dat je wil?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Morgenavond naar Feyenoord - SpartaMet een werkrelatie van m'n vader! Nu gaan we zeker winnen als ik er zit
quote:Bahia voegt zich bij waslijst afwezigen
Feyenoord wordt weer geteisterd door afwezige spelers. Na het afhaken van Giovanni van Bronckhorst, Tim de Cler en Theo Lucius, is ook André Bahia er niet bij in de stadsderby met Sparta Rotterdam.
Dat meldt De Telegraaf. De verdediger is in tegenstelling tot de andere drie afwezigen niet geblesseerd, maar kampt met persoonlijke tegenslag. Zijn schoonmoeder is overleden.
Zondag - wanneer Feyenoord het opneemt tegen FC Groningen - is Bahia er weer bij. Voor het duel met Sparta heeft trainer Leon Vlemmings A-speler Lorenzo Pique aan de selectie toegevoegd.
Naast het licht geblesseerde drietal en de afwezige Bahia kan Vlemmings ook niet beschikken over de langdurig gekwetste Jonathan de Guzman, Ron Vlaar, Denny Landzaat en Serginho Greene.
Jon Dahl Tomasson lijkt zijn rentree in de basis van Feyenoord te gaan maken. Volgens RTV Rijnmond heeft Vlemmings een plekje voor de spits in de voorhoede weggelegd. Afgelopen weekend maakte hij tegen NEC zijn eerste speelminuten na maanden van blesures.
Want dat heeft de vorige keer ook geholpen?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Morgenavond naar Feyenoord - SpartaM'n vader heeft kaartjes aangeboden gekregen van Volker
! Nu gaan we zeker winnen als ik er zit
Door mijn aanwezigheid hebben ze nog een punt gehaaldquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:18 schreef FJD het volgende:
[..]
Want dat heeft de vorige keer ook geholpen?
Pas je op dat je je tere mondje niet brand aan een bitterbal
lastig, ze draaien erg slecht de laatste tijd. ik hoop op een stuntje, dus 1-1 magquote:Op maandag 2 februari 2009 19:14 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Wat gaat je cluppie morgen doen tegen Ajax?
odds staan op 22 voor Heracles en 1.18 voor Ajax.
Dat is toch ook wel een beetje een hot japanese girl? twee staartjes en spleetoogjes stiften.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:14 schreef Sickert het volgende:
Hot japanese girl!
nu alleen Vera nog overtuigen
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:17 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dat is toch ook wel een beetje een hot japanese girl? twee staartjes en spleetoogjes stiften.![]()
Groot is ze ook niet dus goede match
Post eens..kunnen we vergelijken.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:35 schreef Sickert het volgende:
Het figuur komt aardig overeen ja
vind Vera dr koppie leuker hoor
Yep en dat heeft hij niet. Wel Engelse ondertiteling.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:18 schreef staticdata het volgende:
Frank, weet je al of de bluray van BOB via play.com NL subs heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |