quote:Op dinsdag 3 februari 2009 08:43 schreef Keltie het volgende:
JP, je bent nodig:
Brandweer: Wanneer Prio 1 rijden?
quote:Op maandag 2 februari 2009 23:05 schreef FJD het volgende:
[..]
Leuke column is dat altijd
Ow ja; ruim 30 miljoen investeren en dan precies 1 punt opschieten tov vorig jaar
ik heb al ingekocht vanmorgen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:44 schreef ursel het volgende:
[..]
Ahh... we kunnen weer..
Durf je het weer aan JP??
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:56 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ik heb al ingekocht vanmorgen.
Aangezien het spel dus loopt per kalenderjaar oid.. ben jij officieel winnaar 2008![]()
Volgens mij is de ranking als volgt:
Ursel
Jorrit
Cardinal
FjD
ik zwalkte van 3 naar 4 maar ga ervan uit dat ik geëindigd ben op 4.
Kijken of we weer een nwe pool moeten aanmaken.![]()
Verkeerd nummer!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:58 schreef RudyCarell het volgende:
# 887987
Ik doe ze altijd over msn..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:42 schreef Keltie het volgende:
1 nerd/ tweakerspost en het topic bloed dood
quote:
Kun je die opsturen naar Nijmegen?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:26 schreef FJD het volgende:
Ach joh, je krijgt er nog 1 van mij dus sta je weer gelijk
Ik stuur helemaal geen dingen naar Nijmegenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:32 schreef jpjedi het volgende:
Kun je die opsturen naar Nijmegen?![]()
Wel snel zijn want je hebt Lies iets anders beloofd.
Ze hebben wel een coach waar je je goed in kan vinden..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:34 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik stuur helemaal geen dingen naar NijmegenKutstad, kutploeg
Die fles komt ook goed
En slecht ook! Paleis op de Dam is niet zo wit.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:13 schreef ursel het volgende:
[..]
Die gasten maken daar ook echt alles na he..
Moet zeggen dat ik het al wist... Staat op hyves...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:38 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Rudy gaat door voor de magnetron.![]()
Ze is er vandaag heen om foto`s te maken.
Kan je uitzetten...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:45 schreef Mrakz0r het volgende:
Ik
Maar log zowat nooit meer in omdat ik iedere dag wordt vol gesmapped door berichtjes en onnodige toepassingen.
edit: Een fokker wordt weer eens niet serieus genomen
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:45 schreef Mrakz0r het volgende:
edit: Een fokker wordt weer eens niet serieus genomen
Ik speel Heroes nu op level 15!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:59 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
overigens alleen maar Mafia Wars. Lvl 59
(Juni 2008)quote:Meanwhile, professional social networking site LinkedIn grew more than 20 percent month-over-month to 9.5M uniques. Year-over-year, that represents 77% growth for Facebook, and 187% for LinkedIn, respectively.
Ja wat moet ik dan verzinnen?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:37 schreef FJD het volgende:
Niet intrappen Urs, tis gewoon een dode tak
Nee, als je inzoomt dan zie je 'm heel duidelijk:quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:37 schreef FJD het volgende:
Ik wou net zeggen, zie geneens een crikel..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:37 schreef FJD het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |