Whaha nee Jorrit was eerst.quote:Op maandag 2 februari 2009 13:43 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Oh kut...
Ehm je mag overbieden hoor.![]()
Geintje Jorrit.
Morgen 24 S7E07, veel belangrijkerquote:
Op jou ben ik ook trotsquote:Op maandag 2 februari 2009 13:40 schreef FJD het volgende:
[..]
Niet op mijAlleen maar omdat ik een Onkyo krijg en geen Denon?
yupz. gelijk upgrade meepakken en dan hoef ik niet tot half mei te wachten tot ik spullen heb.quote:
Lijkt wel alsof er een maar in de zin zitquote:Op maandag 2 februari 2009 13:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Op jou ben ik ook trotsDie Onkyo set is al een hele vooruitgang
Ik gok op het woord "Onkyo"quote:Op maandag 2 februari 2009 13:46 schreef staticdata het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof er een maar in de zin zit
Maar het is geen Denon.quote:Op maandag 2 februari 2009 13:46 schreef staticdata het volgende:
Ja ik heb je even aangepakt sinds je hier iedereen wegjaagtquote:Op maandag 2 februari 2009 13:46 schreef jpjedi het volgende:
[..]
yupz. gelijk upgrade meepakken en dan hoef ik niet tot half mei te wachten tot ik spullen heb.
alle audio en een TV verkocht.
Komt mooie Kef set 5.1 (IQ90, IQ30, Q60C, PSW2500) icm een Denon 3808A.
Moest van Frankie.
Klopt. Omdat ik zelf later een betere set zou aanschaffen maar dit is, zeker voor wat Ferdi verlangt, een prima set! Niks mis meequote:Op maandag 2 februari 2009 13:46 schreef staticdata het volgende:
[..]
Netjes, zeker dat je het aandurft zonder te luisterenquote:Op maandag 2 februari 2009 13:46 schreef jpjedi het volgende:
[..]
yupz. gelijk upgrade meepakken en dan hoef ik niet tot half mei te wachten tot ik spullen heb.
alle audio en een TV verkocht.
Komt mooie Kef set 5.1 (IQ90, IQ30, Q60C, PSW2500) icm een Denon 3808A.
Moest van Frankie.
Ik heb een huis gekocht en deze week een auto besteld zonder het te zien van te voren.quote:Op maandag 2 februari 2009 13:51 schreef staticdata het volgende:
[..]
Netjes, zeker dat je het aandurft zonder te luisteren
Thanks...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:45 schreef Mr_Baus het volgende:
Jongens, ik heb even nagedacht.. maar ik zwaai af!![]()
Het was een leuke periode!Maar nu die nagemaakte weer "terug" is, en het uberhaupt al een onsamenhangend en nutteloos zooitje bij elkaar is, zie ik eigenlijk niet echt meer het nut in BoF!
Het is uiteindelijk toch maar een triest bij elkaar geraapt zooitje zonder enige toevoegende waarde.. wat mij betreft kan de topicreeks dus ook gewoon echt wel gesloten worden..
Want laten we eerlijk wezen, waar gaat het nog over? De hele reeks kan regelreeks naar ONZ
Doei slaatjes!
Spuit 11quote:Op maandag 2 februari 2009 14:05 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Thanks...![]()
Op andere fora zitten namelijk wel alleen maar coole dudes...![]()
Ik probeer gewoon graag 2 uitersten met elkaar te combineren..quote:Op maandag 2 februari 2009 14:07 schreef FJD het volgende:
Wat dacht je? Dat gezeik over receivers leidt niet tot een rel over Monster-kabels dus laat ik eens wat anders proberen?
Ja... uhhhh... Moest een hoop terug lezen...quote:Op maandag 2 februari 2009 14:08 schreef ursel het volgende:
[..]
Mensen die een rel gemist hebben en deze weer leven proberen in te roepen..
Was tegen Rudyquote:Op maandag 2 februari 2009 14:08 schreef ursel het volgende:
Ik probeer gewoon graag 2 uitersten met elkaar te combineren..
Ja, de topics gaan tegenwoordig ook zo hard..quote:Op maandag 2 februari 2009 14:09 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ja... uhhhh... Moest een hoop terug lezen...
In de VOR komt mijn kennis tenminste wel tot uiting..quote:Op maandag 2 februari 2009 14:19 schreef FJD het volgende:
[..]
Was tegen Rudy
Anyway, je weer dat er geen prijzen zijn voor de VOR maar wel voor de Voetbalpoule?
Ik kom niet meer op die site..quote:Op maandag 2 februari 2009 14:21 schreef ursel het volgende:
[..]
In de VOR komt mijn kennis tenminste wel tot uiting..
@ JP, geef je boot nou eens een zetje man.. Ik wil zien hoe klein dat pokke eilandje is dat je gevonden hebt..![]()
quote:Op maandag 2 februari 2009 14:34 schreef RudyCarell het volgende:
http://www.datpiff.com/Transformers_2_Super_Bowl_Spot.v2213.html
quote:
Tuurlijk, PM maar..quote:Op maandag 2 februari 2009 14:42 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik kom niet meer op die site..![]()
Wil jij niet voor me inloggen?
quote:Op maandag 2 februari 2009 15:07 schreef Morpheus2002 het volgende:Ja, doe ik en dan mag jij niet mee. Lekker puh
Boehoehoehoe!quote:Op maandag 2 februari 2009 15:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Ja, doe ik en dan mag jij niet mee. Lekker puh
Oh daar zat het.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:15 schreef ursel het volgende:![]()
Zo groot was je eilandje JP
[ afbeelding ]
Leuke column is dat altijdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |