quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:55 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Daar heb ik mijn redenen voorPlus dat dat het gevolg is van een levenstijl waarbij je een heel stuk meer van de wereld ontmoet dan jij tot nu hebt gedaan
..
Als voorbeeld noem ik alleen maar even dat jij mijn post over drugsgebruik meteen al opvat als drugsverslaving en daar graag het fijne van wilt weten..
En jij hebt mij bijvoorbeeld ook een alcoholist genoemd aan de hand van mijn posts alhier.. nou, dan wil ik niet weten wat je van Jorrit vind![]()
Ik ben dus ook niet verslaafd geweest aan drugs. Ben er alleen wel flink mee bezig geweest, het staat niet in mijn CV maar ik ben dus ook dealer geweest en al. Heb 10 jaar terug lekker flink in dat wereldje geleeft en het er behoorlijk van genomen zeg maar.. Was vroeger ook een echt boefje, niet zo als al die gekken nu.. het ergste wat ik ooit gedaan heb is het stelen van een autobus![]()
Ik heb nogal wat meegemaakt dus.. eigenlijk durf ik zelfs wel te zeggen dat ik zo'n beetje alle hoeken van het leven inmiddels gezien heb.. want er speelt nog veel meer, zaken die ik niet kan/wil etc online kan pleuren bijvoorbeeld. Iets wat ik bijvoorbeeld wel kan aangeven maar niet over wil praten is dat mijn moeder vorig jaar 3 zelfmoord pogingen heeft ondernomen.. om maar een voorbeeld te noemen.
Levenservaring heb ik dus wel, zeg maar![]()
Jij ook?![]()
Heb je wel eens een pistool op je hoofd gehad, Frankie? Heb je wel eens een lijk gezien?
En daar hebben we hem ook weer.. nu ik toch eerlijk en openhartig ben..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:19 schreef jpjedi het volgende:
[..]
![]()
Geloof je jezelf ook nog wel eens?
quote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:48 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
En daar hebben we hem ook weer.. nu ik toch eerlijk en openhartig ben..
Ik vind je een gigantische lul!Een azijnpisser en een zware nagemaakte!
Ik ben ook niet de enige, ik ben alleen wel hier bij BoF! gebleven
![]()
Dag slaatje
Ik ga gewoon verder niet op jou in, het is elke keer weer hetzelfde met jou
![]()
Wees maar blij dat ik niet opdezelfde wijze op jouw posts reageer... jochie
Nee hoor,quote:
Ik moet nog even bedenken hoe maar het gaat me vast lukken om jou de schuld er van te gevenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:12 schreef Sickert het volgende:
maargoed ik ga me er verder niet in mengen anders heb ik het ook weer gedaan
whehequote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:25 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik moet nog even bedenken hoe maar het gaat me vast lukken om jou de schuld er van te geven
Misschien moet je weer eens wat over een Prius posten, de laatste keer dat je dat deed ben je ruim een jaar lang sizzling hot geweestquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Damn ben ik nu niet hot meer?Damn you JP!
![]()
Het enige sterke aan mij is mijn adem.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:12 schreef Sickert het volgende:
Whehe er is geen post te vinden van JP die niet klopt of waar een sterk verhaal in zit
maargoed ik ga me er verder niet in mengen anders heb ik het ook weer gedaan
waarmee heb je dan mn kringspier mee opgerekt?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:52 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Het enige sterke aan mij is mijn adem.![]()
Toen ik vertelde dat mijn lul 45 cm is was ook niet waar hoor.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:27 schreef Sickert het volgende:
[..]
waarmee heb je dan mn kringspier mee opgerekt?
Ik geloof zequote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:19 schreef jpjedi het volgende:
[..]
![]()
Geloof je jezelf ook nog wel eens?
Dat is ook maar een Facade om de belasting te ontduiken. zit hier lekker bij pa en ma op zolder.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:40 schreef staticdata het volgende:
[..]
Ik geloof ze
Zo heb ik bijvoorbeeld nooit geloofd dat jij daadwerkelijk in India woont
Ik dacht al, die vuist is photoshop ready. alles komt bij elkaarquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:47 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dat is ook maar een Facade om de belasting te ontduiken. zit hier lekker bij pa en ma op zolder.. Echter daar ligt geen internet dus daarom zit ik op een telefoonlijntje te internetten.
![]()
Lies is DTP-er dus de foto`s sjoppen zijn geen probleem.
Ach ik was zomaar in een rebelse buiquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:53 schreef staticdata het volgende:
[..]
Ik dacht al, die vuist is photoshop ready. alles komt bij elkaar
Maar serieus, ik denk dat Baus soms wel eens kan verhalen iets sterker kan aanzetten, maar geloof niet dat ie het uit zijn duim zuigt
Na JP zijn mislukte multiclan gedoe zekerquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:20 schreef Viro het volgende:
Het wordt steeds triester hier. Rellen om de kleinste dingen.
Soms denk ik dat ijsmeis met het sluiten van dit topicreeks het juiste had gedaan.
Nou dacht hetzelfde toen jij met bunny in dit topic bezig wasquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:20 schreef Viro het volgende:
Het wordt steeds triester hier. Rellen om de kleinste dingen.
Soms denk ik dat ijsmeis met het sluiten van dit topicreeks het juiste had gedaan.
Tot Morgen!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:45 schreef Mr_Baus het volgende:
Jongens, ik heb even nagedacht.. maar ik zwaai af!![]()
Het was een leuke periode!Maar nu die nagemaakte weer "terug" is, en het uberhaupt al een onsamenhangend en nutteloos zooitje bij elkaar is, zie ik eigenlijk niet echt meer het nut in BoF!
Het is uiteindelijk toch maar een triest bij elkaar geraapt zooitje zonder enige toevoegende waarde.. wat mij betreft kan de topicreeks dus ook gewoon echt wel gesloten worden..
Want laten we eerlijk wezen, waar gaat het nog over? De hele reeks kan regelreeks naar ONZ
Doei slaatjes!
zal je nog een keer een advies gevenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:45 schreef Mr_Baus het volgende:
Het was een leuke periode!Maar nu die nagemaakte weer "terug" is, en het uberhaupt al een onsamenhangend en nutteloos zooitje bij elkaar is, zie ik eigenlijk niet echt meer het nut in BoF!
Het is uiteindelijk toch maar een triest bij elkaar geraapt zooitje zonder enige toevoegende waarde.. wat mij betreft kan de topicreeks dus ook gewoon echt wel gesloten worden..
Want laten we eerlijk wezen, waar gaat het nog over? De hele reeks kan regelreeks naar ONZ
Doei slaatjes!
Wie is "die nagemaakte"?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:45 schreef Mr_Baus het volgende:
Doei slaatjes!
Aan de andere kant leverde dat wel weer een aantal mooi posts in SEX opquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:38 schreef staticdata het volgende:
Nou dacht hetzelfde toen jij met bunny in dit topic bezig was
Als je dan wat had gezegd, was ik gestopt. Maar ik sta niet in voor bunny.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:38 schreef staticdata het volgende:
[..]
Nou dacht hetzelfde toen jij met bunny in dit topic bezig was
Baus je weet me te vinden. Ik ben volgens mij de enige die weet wat jij allemaal hebt meegemaakt. Maar hou me op de hoogte hoe het gaat met je baanhoppen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:45 schreef Mr_Baus het volgende:
Doei slaatjes!
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:45 schreef Mr_Baus het volgende:
Doei slaatjes!
quote:
Oh ja..is het mijn schuld dat BoF een "nutteloos zooitje bij elkaar is" en "een triest bij elkaar geraapt zooitje zonder enige toevoegende waarde" is.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:07 schreef ursel het volgende:
nou, dat heb je weer lekker voor mekaar JP
Ik zal je missen Baus![]()
ja eigenlijk is het altijd jouw schuldquote:Op zaterdag 31 januari 2009 05:14 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Oh ja..is het mijn schuld dat BoF een "nutteloos zooitje bij elkaar is" en "een triest bij elkaar geraapt zooitje zonder enige toevoegende waarde" is.![]()
Anyhoe.. kan er wederom niet mee zitten. We hebben al een redelijke "hall of fame" met dit soort afscheid posts.
En Frank dan?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 07:46 schreef Sickert het volgende:
[..]
ja eigenlijk is het altijd jouw schuld
en dat we een nutteloos zooitje zijn is wel duidelijk dat zijn we al vanaf het begin
Er is maar 1 echte Frank in deze wereld:quote:
Jij verpest alles... ook bijna relaties van mij met friese damesquote:Op zaterdag 31 januari 2009 05:14 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Oh ja..is het mijn schuld dat BoF een "nutteloos zooitje bij elkaar is" en "een triest bij elkaar geraapt zooitje zonder enige toevoegende waarde" is.![]()
Anyhoe.. kan er wederom niet mee zitten. We hebben al een redelijke "hall of fame" met dit soort afscheid posts.
Oh ja das waar ook. Tering dat was een hilarisch verhaal zeg.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 09:56 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Jij verpest alles... ook bijna relaties van mij met friese dames
Mooi tijd voor een nieuw topicquote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
Katerman, katerman![]()
Nu 24S7E6 kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |