Ik heb hier nog een patent liggen op een nieuw douche-systeem, wellicht kan ik je van dienst zijnquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:02 schreef FJD het volgende:
Ik ga alleen de politiek in als ze me vragen voor de functie van dictator. De pest is dat ik altijd gelijk heb maar dat andere mensen daar niet altijd van overtuigd zijn en dat is best lastig in een democratie.
Ik heb ook nooit ongelijkquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:02 schreef FJD het volgende:
Ik ga alleen de politiek in als ze me vragen voor de functie van dictator. De pest is dat ik altijd gelijk heb maar dat andere mensen daar niet altijd van overtuigd zijn en dat is best lastig in een democratie.
Stiekum ben ik ook eigenlijk een heul lief mensquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:02 schreef staticdata het volgende:
hebbie goed gedaan, zonder dat je klanten er last van hebben
Ben vanaf een uurtje of 7/8 thuisquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:45 schreef FJD het volgende:
Vanavond is er tijd KeltieAfspraak is verplaatst naar morgen.
Doe ik mee, want ook ik heb altijd gelijkquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:06 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit ongelijk![]()
Stom dat die schapen dat niet zien heh
![]()
Koning éénoog in het land der blinden.. zullen we samen een coup plegen? 2 paar éénogen zien meer dan 1![]()
best wel megalomaan eigenlijk
![]()
Ik geef altijd iedereen gelijk dus ik doe ook meequote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:11 schreef Keltie het volgende:
[..]
Doe ik mee, want ook ik heb altijd gelijk
quote:
Ik mag nog ff..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:21 schreef Keltie het volgende:
Zo, dag zit er weer bijna op.. Zo lekker naar huis
Man, ik zit nu al 10 minuten te F5-en voor een update..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:49 schreef Mr_Baus het volgende:
wwoooohoooo!!! spanning en sensatie!!![]()
2 minuten geleden een rotklap hier ergens in de gemeenteHerken hetzelf als een gasexplosie ofzo
Vliegt nu net ook een politiehelikopter uber laag overFF de p2000 scanner aangooien, ben benieuwd
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:59 schreef ursel het volgende:
[..]
Man, ik zit nu al 10 minuten te F5-en voor een update..
Schiet eens op. Ik zit op het puntje van mijn stoel..
oorzaak:quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:18 schreef FJD het volgende:
www.tweakers.net
Fatal error: Call to undefined function: date_default_timezone_set() in /mnt/web/tweakers/inc/global.inc on line 26
WhehePrutsers!
Gevolg:quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik moet nog tot 17:00 uur3 van m'n 6 directe collega's zijn skiën met de gemeente (gewoon door verlof op te nemen hoor
) kortom ik mag het netwerk vandaag alleen beheren
quote:Fatal error: Call to undefined function: date_default_timezone_set() in /mnt/web/tweakers/inc/global.inc on line 26
Die was makkelijkquote:
Tis dat ik niet van tennis hou, anders had ik ff mijn telefoon aangezet..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:16 schreef FJD het volgende:
Wat een geweldige tenniswedstrijdJe zou maar op kantoor zitten en het niet kunnen volgen
Ruim 5 uur lang toptennis
quote:
* Proest.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:14 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Heb je er wel eens bij stil gestaan dat jij óók best wel een rare bent?
![]()
![]()
Jij bent echt zo'n schattig drolletje
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:14 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Heb je er wel eens bij stil gestaan dat jij óók best wel een rare bent?
![]()
![]()
Jij bent echt zo'n schattig drolletje
Je bent wel lief!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Hier kan ik niks op zeggen verbaast me alleen dat jij dat zegt
Nou ik woon op m'n 28ste niet meer bij m'n ouders op zolder, for examplequote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:41 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Je bent wel lief!Maar als ik eerlijk moet zijn heb ik bij jou echt zo'n "boy meets world" gevoel.. dat maakt je ook zo schattig
Wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:41 schreef Mr_Baus het volgende:
Je bent wel lief!Maar als ik eerlijk moet zijn heb ik bij jou echt zo'n "boy meets world" gevoel.. dat maakt je ook zo schattig
Jij ook hoor, met je Boehoehoehoe! Heel The Greenery heeft het overgenomenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:39 schreef FJD het volgende:
Iedereen heeft z'n rare dingenJij net zo goed als Baus, en net zo goed als Urs
Huhquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:39 schreef FJD het volgende:
Iedereen heeft z'n rare dingenJij net zo goed als Baus, en net zo goed als Urs
Verschil is alleen dat ik het niet ontkenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jij ook hoor, met je Boehoehoehoe! Heel The Greenery heeft het overgenomen
Z'n leguaan heeft een grotere kamer dan z'n kind. Das best gek iddquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:43 schreef Mr_Baus het volgende:
HuhUrsel raar? Ik dacht dat hij gewoon gek was?
Maar die heeft weer geen trampoline..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:44 schreef FJD het volgende:
Z'n leguaan heeft een grotere kamer dan z'n kind. Das best gek idd
Je kennis van de Nederlandse grammatica maakt je raarquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:50 schreef ursel het volgende:
Nondeju, waarom wordt ik nu ook in deze discussie mee genomen.
quote:
Daar heb ik mijn redenen voorquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nou ik woon op m'n 28ste niet meer bij m'n ouders op zolder, for exampleDus deze "boy" heeft dan denk ik de wereld best wel ontmoet
Hij heeft er wel eens een keertje eentje gevonden in de keukenlade van een niet nader te noemen BoF!erquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:55 schreef Mr_Baus het volgende:
Heb je wel eens een pistool op je hoofd gehad, Frankie?
Ik bedoel maarquote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Respect voor jou levenservaring, zo zou ik ook geleefd willen hebbenLekker met pistolen en autobussen vol lijken!
Zo rond 1994 waren die hoesjes op de Zwarte Markt in Beverwijk gewoon gevuld.. kon je kiezen;quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:13 schreef Mrakz0r het volgende:
Ik heb als koter ooit eens het papieren hoesje van een megadrive game-doosje gestolen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |