Gast, we mogen blij zijn als al die zuid-amerikaanse spelers na paar jaar zo goed nederlands kunnen als hemquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat spreekt die Suarez slecht Nederlands
jaah wat dat betreft kan salcido wat van hem lerenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:30 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Gast, we mogen blij zijn als al die zuid-amerikaanse spelers na paar jaar zo goed nederlands kunnen als hem
Sommige havenarbeiders wonen al vanaf hun geboorte in NL, en kunnen nog steeds geen Nederlands.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat spreekt die Suarez slecht Nederlands
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:28 schreef Frasier het volgende:
[..]
Er is geen enkele Europese topclub na al die tijd dat hij nu speelt die serieus interesse heeft, laat staan een grote som geld voor 'm wil betalen![]()
Bij Ajax vliegen ze bij bosjes de deur uit ()
Ik heb 'm één keertje geïnterviewd en toen kwam hij niet verder dan "Ik blijf"quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:29 schreef detulp050 het volgende:
Ik vind het al een hele verbetering dat hij het in het Nederlands probeert
wanneer? wie?quote:
Wie de Grens vlagde ie daarom niet=quote:
Haha dat is waar, welke wedstrijd was het ook alweer dat ie 2x schwalbe maakt, bij 2de schwalbe een penal kreeg en met dikke grijns op zn kop helemaal happy was... was in uefa cup volgens mij en ging om belangrijke penal meen ikquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Suarez is boos omdat er een goal is afgekeurd![]()
Hoe vaak heeft hij al wel geen schwalbe gemaakt en daardoor een wedstrijd gewonnen?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik heb 'm één keertje geïnterviewd en toen kwam hij niet verder dan "Ik blijf"
Slavia?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:32 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Haha dat is waar, welke wedstrijd was het ook alweer dat ie 2x schwalbe maakt, bij 2de schwalbe een penal kreeg en met dikke grijns op zn kop helemaal happy was... was in uefa cup volgens mij en ging om belangrijke penal meen ik
Sterk punt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe vaak heeft hij al wel geen schwalbe gemaakt en daardoor een wedstrijd gewonnen?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
2.5 jaar nou nou...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:32 schreef Fortitudo het volgende:
die suarez zit al tig jaar in NL en dan kan je nog geen nederlands
zelfde geldt voor salcido en hopen anderen bij psv
Wat maak jij je altijd druk om Ajax kneus?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"ajaxied "quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:33 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
die ajaxied die viel door dat de keeper van heracles hem onderschoof met zijn handen
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kom op jongens, het is maar een spelletje
klootzak.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blijkbaar wel.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Toeschouwers: 46.355
Ik ben toch niet scheel
Jij begint erover, ik niet.quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Toeschouwers: 46.355
Ik ben toch niet scheel
46000 betaalde bezoekersquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:35 schreef uitje4life het volgende:
zijn die aantallen niet gebaseerd op aantal verkochte kaarten? Ik kan me voorstellen dat veel mensen door files door sneeuw niet zijn gegaan of aangekomen....
Nee Ajax rekent elke seizoenskaart mee. Ook al is die niet aanwezig geweest bij de wedstrijd. Een rare telling.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:35 schreef uitje4life het volgende:
zijn die aantallen niet gebaseerd op aantal verkochte kaarten? Ik kan me voorstellen dat veel mensen door files door sneeuw niet zijn gegaan of aangekomen....
Hoi. Jij bent een idioot.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Sorry hoor maar onder was het maar half gevuld en bovenin bijna niemand
Probeer dat zelf nu eens in correct Nederlands te verwoordenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:32 schreef Fortitudo het volgende:
die suarez zit al tig jaar in NL en dan kan je nog geen nederlands
zelfde geldt voor salcido en hopen anderen bij psv
Hoe lang is het geleden dat hun een uitwedstrijd hebben gewonnen ? wel mooi voor ze dat ie er nu in iedergeval weer is , minder voor De Graafschap maar dat maakt het allemaal maar weer spannend.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:52 schreef FritsVanEgters het volgende:
Volendam zag er goed uit op Studio Sport.
Dik verdiend uit winnen + paal en lat raken en een softe pingel tegen na vijf minuten, knap!
Bijna 5 jaar, in de eredivisie.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:55 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Hoe lang is het geleden dat hun een uitwedstrijd hebben gewonnen ? wel mooi voor ze dat ie er nu in iedergeval weer is , minder voor De Graafschap maar dat maakt het allemaal maar weer spannend.
[ afbeelding ]
Ga je niet kijken naar Feyenoordquote:Op woensdag 4 februari 2009 08:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Twente - NAC en daarna Groningen - NEC
Die 4 ploegen zijn allemaal concurrenten van PSV.quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:08 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ga je niet kijken naar Feyenoord
Oke dan, bedankt voor de uitlegquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die 4 ploegen zijn allemaal concurrenten van PSV.
Feyenoord en Sparta niet.
Al is leedvermaak ook altijd leuk om naar te kijken.
Nja niet omdat ze concurrenten zijn. Zijn gewoon leuke ploegenquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die 4 ploegen zijn allemaal concurrenten van PSV.
Feyenoord en Sparta niet.
Al is leedvermaak ook altijd leuk om naar te kijken.
Ja maar, kom op zeg. Dat wat die beveiliger zei, sloeg natuurlijk ook nergens op. Zo een opmerking zou je van je vriendin verwachten die tussen het appeltaart bakken door ziet dat je favoriete team gaat verliezen...echt een dodelijke opmerkingquote:
Zou gelijk moeten worden ontslagenquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:18 schreef Adidah het volgende:
[..]
Ja maar, kom op zeg. Dat wat die beveiliger zei, sloeg natuurlijk ook nergens op. Zo een opmerking zou je van je vriendin verwachten die tussen het appeltaart bakken door ziet dat je favoriete team gaat verliezen...echt een dodelijke opmerking.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:41 schreef venomsnake het volgende:
Grunn..![]()
Morgen punten pakken tegen NEC
* Breach bookmarked evenquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:00 schreef jorienvdherik het volgende:
Sparta gaat afgedroogd worden heden vanavond
Hoeveel kreeg je voor je kaart?quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:00 schreef jorienvdherik het volgende:
Sparta gaat afgedroogd worden heden vanavond
Je bent het er niet mee eens?quote:
12 euroquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:23 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hoeveel kreeg je voor je kaart?
Ik vond 't wel een toepasselijke reply op Dj_Day-Vquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Je bent het er niet mee eens?
Lijkt mij dat elke fanatieke supporter zich in deze tekst kan vinden.
Zeg nooit nooit.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:46 schreef mcyodogg het volgende:
En ook al verspelen ze punten, degraderen doet een club als Feyenoord toch niet.
quote:
Live wedstrijden via internet-streams #27quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:55 schreef Tommyjunk het volgende:
zijn die wedstrijden nog ergens live te streamen???
Al zou Roda winnen dan zie ik het niet gebeuren dat Ajax nu alles wintquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:52 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
het is een gekke competitie maar zo gek?
![]()
Ze hebben wel bij PSV gewonnen btw
?quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:59 schreef venomsnake het volgende:
LOON
Ja zometeen hoofdwedstrijd Feyenoord-Sparta op 1quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:06 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik maar wachten op kanaal 1, begint Twente op kanaal 3
is ook leukerquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:08 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja zometeen hoofdwedstrijd Feyenoord-Sparta op 1
Ik dacht dat ik lepra had en de verkeerde knoppen op de afstandsbediening had ingedrukt.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:06 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik maar wachten op kanaal 1, begint Twente op kanaal 3
Ze doen echt niets tot dusverquote:
Gek met een elftal geblesseerden?quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ze doen echt niets tot dusver
Oh wacht eerste kansje
Helaas welquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:18 schreef venomsnake het volgende:
Twente speelt prima. Als ze zo door blijven spelen valt de 1-0 vanzelf.
Hopen dat Arnautovic net zoals de vorige keer weer kans na kans gaat verprutsenquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:18 schreef venomsnake het volgende:
Twente speelt prima. Als ze zo door blijven spelen valt de 1-0 vanzelf.
Hoe komen die gasten geblesseerd dan, ze zijn net een masnd vrij geweest. Plus Lurling kun je beter geblesseerd houdenquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:18 schreef Superheld het volgende:
[..]
Gek met een elftal geblesseerden?
En Twente is gewoon sterk..
Ajax mist wel meerquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:21 schreef venomsnake het volgende:
Wel grappig eigenlijk, een speler als Perez is precies wat men in A-Dam nu mist.
Kap maar te dom!!!!1!!11quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kijk ik op Eredivisie Live 1 en 2, blijkt het op 3 te zijn
Jaquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:25 schreef Jojoortje het volgende:
KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT
met peren
Ik kijk niet, maar is het die verneukte versie van Dale Cavese?quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:25 schreef Pieter-utd het volgende:
O en wat een ongelooflijke pauper muziek als ze scoren
quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hopen dat Arnautovic net zoals de vorige keer weer kans na kans gaat verprutsen
Ging echt als een zoutzak naar de hoekquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:26 schreef FritsVanEgters het volgende:
slecht verdedigd![]()
Ten Rouwelaar kan beter penalties tegen krijgen dan slappe kopballetjes
quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Helemaal niets in Amsterdam word al gezongen
Haha ja. Deze dusquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik kijk niet, maar is het die verneukte versie van Dale Cavese?
Sfeertjequote:Op woensdag 4 februari 2009 19:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
En dat terwijl het zo'n vette song is.
Allebei de gele kaarten waren meer dan terecht, en verder maakt iedere scheids kleine foutjes, dus wat is het probleem?quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:31 schreef Pieter-utd het volgende:
Dat er mensen zijn die een website openen om zo te proberen Luinge nog een jaar door te laten gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |