Ben je boos?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:11 schreef Longmen het volgende:
[..]
Wat een onzin reactie. Elke club die zoiets overkomt zou zo reageren. Held!
jij ook al!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik piste in mijn broek van het lachen.
Ja maar niet elke wedstrijdquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:11 schreef Longmen het volgende:
[..]
Wat een onzin reactie. Elke club die zoiets overkomt zou zo reageren. Held!
Wat BOEIT dat??? Een terechte goal is een terechte goal, wat de stand ook isquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:10 schreef Tallie1982 het volgende:
Zeiken over die 3-2 ? Voetbal gewoon fatsoendelijk dan hoef je ook geen 3-2 te scoren in de laatste minuut
Aansteller van basten
Zelfs dan nog nietquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:10 schreef Kerol het volgende:
DUIDELIJK BUITENSPEL!!
als die ene pipo daar niet stond
Omdat ie zo leuk is, nog een keer.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:09 schreef jorienvdherik het volgende:
Kende je die 3-2 van ajax ?, die ging niet door
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:09 schreef tong80 het volgende:
Komt zo'n vent thuis tegen zijn vrouw :
'Bep zet de boerenkool maar in de magnetron, ik kom zo in beeld.'
Jouw. Het is jouw.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:12 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja maar niet elke wedstrijd. Maar wel makkelijk om nu over PSV te praten he
Jou clubbie heeft tegen Heracles thuis gelijkgespeeld. Ze stonden zelfs achter
.
elke wedstrijd? Als zoiets elke wedstrijd zou gebeuren wel lijkt mequote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:12 schreef -SG- het volgende:
[..]
.
Leven de FIFA.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:13 schreef Espabilado het volgende:
Ze zijn wel erg koppig in zeist als er volgend seizoen nog geen videobeelden worden gebruikt, hoe fucking vaak is daar nou al voor geoppert? niemand die er op tegen is verder
of bepaald fifa dat?
hou jij je nou maar bezig met je degradatiecluppiequote:
Nee, PSV gaat lekkerquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:12 schreef -SG- het volgende:
[..]
.
Het was toch ook een foutje/?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:13 schreef Rumille het volgende:
Echt, Uilenberg doet het wel weer af als een foutje.
Jezus
o?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:13 schreef Espabilado het volgende:
Ze zijn wel erg koppig in zeist als er volgend seizoen nog geen videobeelden worden gebruikt, hoe fucking vaak is daar nou al voor geoppert? niemand die er op tegen is verder
of bepaald fifa dat?
Het is me ook wat als het ajax even tegenzit.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:11 schreef The_Verve het volgende:
Och jee, Bassie krijgt zijn zinnetje niet...
Jij was ook een foutje?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:14 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Het was toch ook een foutje/?
Gefeliciteerd met het belangijke punt, Blawh.quote:
Morgen drie punten achter op Ajax met dit spel. Moet je nagaan als ze goed speelden, waren ze nu al kampioen.quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:09 schreef tong80 het volgende:
Komt zo'n vent thuis tegen zijn vrouw :
'Bep zet de boerenkool maar in de magnetron, ik kom zo in beeld.'
Dat is erg moeilijk inderdaad, om drie woorden te zeggen tegen een 6e man in een Skybox;quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:13 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hou op met dat gezeur over hulpmiddelen.
Opgeslagen, niet normaal ditquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:14 schreef Cyberia18 het volgende:
Hoe luidt de naam van de grensrechter? Eerst de beste keer dat ik hem tegenkom snij ik zijn strot door.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:14 schreef Roflpantoffel het volgende:
Ik dacht eerst 'NEEEE!!' en toen afgekeurd.. HAHAHAH!
Frasier, de enige ajax heldquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:14 schreef Frasier het volgende:
[..]
De arbitrage was weer is geweldigAjax zelf ook trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doelde op de grensrechter.quote:
ME TOOquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:14 schreef Roflpantoffel het volgende:
Ik dacht eerst 'NEEEE!!' en toen afgekeurd.. HAHAHAH!
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:09 schreef Zwansen het volgende:
Ik hoopte serieus dat het geen buitenspel was.
En als PSV dan straks weer een keer punten verspeelt en iemand zegt nee Ajax gaat lekker is het gelijk weer van; ZOMFGERS HAAL AJAX ER MAAR WEER BIJ!!11quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:13 schreef Longmen het volgende:
[..]
elke wedstrijd? Als zoiets elke wedstrijd zou gebeuren wel lijkt me![]()
Maar no worries het is hier geen ajax topic he, een eredivisie topic. PSV mag gewoon genoemd worden. Zelfs als 2-2 een wanvertoning is.
Hahaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:15 schreef -SG- het volgende:
Altijd leuk. Ajax heeft gelijk gespeeld. Je zegt er iets van, en het eerste wat ze zeggen. Nee PSV dan![]()
. Wat is dat toch?
Ze zijn jaloers op onze uitermate kwaliteiten om elk jaar kampioen te worden en daar kunnen ze niet tegenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:15 schreef -SG- het volgende:
Altijd leuk. Ajax heeft gelijk gespeeld. Je zegt er iets van, en het eerste wat ze zeggen. Nee PSV dan![]()
. Wat is dat toch?
Goed dat je het sarcasme herkent. Je intelligentie blijft me verrassen!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:14 schreef -SG- het volgende:
[..]
Achja als je toch niks beters hebt te melden![]()
.
Oke, elke wedstrijd misschien overdreven. Maar toch wel heel vaak. Ik lees vaker dat het de schuld van iemand anders is dan dat het bij ajax zelf ligt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:13 schreef Longmen het volgende:
[..]
elke wedstrijd? Als zoiets elke wedstrijd zou gebeuren wel lijkt me![]()
Maar no worries het is hier geen ajax topic he, een eredivisie topic. PSV mag gewoon genoemd worden. Zelfs als 2-2 een wanvertoning is.
Wat is dat toch? We zijn toch aan het vergelijken of wat?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:15 schreef -SG- het volgende:
. Wat is dat toch?
en dan spreken ze bij ajax over arrogantiequote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:14 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Morgen drie punten achter op Ajax met dit spel. Moet je nagaan als ze goed speelden, waren ze nu al kampioen.![]()
Wij spelen pas donderdag?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:14 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Morgen drie punten achter op Ajax met dit spel. Moet je nagaan als ze goed speelden, waren ze nu al kampioen.![]()
overtreden?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:16 schreef HocBarr het volgende:
Vier minuten blessuretijd was toch overdreven.
Overmorgen dan. Kwestie van tijd.quote:
Wellicht vanwege 2 onterechte rode kaarten en een afgekeurd doelpunt in de laatste minuut in de laatste 4 wedstrijden.Gokje hoor.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:16 schreef -SG- het volgende:
[..]
Oke, elke wedstrijd misschien overdreven. Maar toch wel heel vaak. Ik lees vaker dat het de schuld van iemand anders is dan dat het bij ajax zelf ligt.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
En als PSV dan straks weer een keer punten verspeelt en iemand zegt nee Ajax gaat lekker is het gelijk weer van; ZOMFGERS HAAL AJAX ER MAAR WEER BIJ!!11![]()
![]()
HET IS DUIDELIJK DAT NEDERLAND ALTIJD AMAR NAAR AJAX KIJKT!!!!!!!!!!!!!1111111111111111
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ajax titels: 29quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ze zijn jaloers op onze uitermate kwaliteiten om elk jaar kampioen te worden en daar kunnen ze niet tegen
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:16 schreef Genius-F het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nou erg manquote:
Oh beginnen we weer zoquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:17 schreef msnk het volgende:
[..]
Ajax titels: 29
PSV titels: 21
hè, wat?
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:16 schreef Genius-F het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dan kan je inderdaad niet gewoon fatsoenlijk voetballen negentig minuten lang.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:17 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wellicht vanwege 2 onterechte rode kaarten en een afgekeurd doelpunt in de laatste minuut in de laatste 4 wedstrijden.Gokje hoor.
Deze mag je even vertalen in het Nederlands. De eerste twee zinnen bedoel ik.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:17 schreef jorienvdherik het volgende:
Die ajax fans moeten niet zeuren,
in de arena hangt zo spandoek met
against modern football
Als het dat niet is ligt het wel aan de grasmatquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:17 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wellicht vanwege 2 onterechte rode kaarten en een afgekeurd doelpunt in de laatste minuut in de laatste 4 wedstrijden.Gokje hoor.
En de laatste 5-10 jaar?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:17 schreef msnk het volgende:
[..]
hè, wat?
Volgende keer graag bekrachtigen met voorbeelden!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:16 schreef -SG- het volgende:
[..]
Oke, elke wedstrijd misschien overdreven. Maar toch wel heel vaak. Ik lees vaker dat het de schuld van iemand anders is dan dat het bij ajax zelf ligt.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:18 schreef Jojoortje het volgende:
En ik weet nu al hoe die reactie is van die grens:
"[ afbeelding ][ afbeelding ]Oh ja, nu zie ik het. Ik had het idd fout [ afbeelding ][ afbeelding ] "
We heeft hier nou altijd de grootste mond (op het veld) Appelvlaai. En presteren ho maar, matig spelertje.quote:
Hoe zit het met de laatste 10 of 20 jaar eigenlijk?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:17 schreef msnk het volgende:
[..]
hè, wat?
Het gaat om die sterren, pannenkoek.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:17 schreef msnk het volgende:
[..]
hè, wat?
je mag een week je zonden overdenkenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Excuses voor m'n grove reactie. Ik ben even goed pissed.
P2? Nee!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:18 schreef Cyberia18 het volgende:
WAAROM ALTIJD NAAR 100 JAAR GELEDEN KIJKEN, WAAROM?!!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:17 schreef msnk het volgende:
[..]
hè, wat?
Presteren ho maar?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:20 schreef Frasier het volgende:
[..]
We heeft hier nou altijd de grootste mond (op het veld) Appelvlaai. En presteren ho maar, matig spelertje.
Sorry, ik kan het niet aanvaarden, ik stuur je reactie zo naar een FAquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Mag je ze in limburg ook ff uitleggenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:19 schreef detulp050 het volgende:
Wat een gefrustreerd groepje mensen hier. Het is maar een spelletje
ook overdreven natuurlijk, had ajax maar zo'n bepalende speler.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:20 schreef Frasier het volgende:
[..]
We heeft hier nou altijd de grootste mond (op het veld) Appelvlaai. En presteren ho maar, matig spelertje.
Waar haal je dat nu weer vandaan? Je grote duim?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:19 schreef -SG- het volgende:
[..]
Als het dat niet is ligt het wel aan de grasmat.
Beter als 1 gooooooaaaaaaaaaalllllllllllllllllllquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:21 schreef ericajax het volgende:
En dalijk komen we weer 2 punten te kort voor de titel.
Ach, als Ajax niet één keer kampioen wordt voordat PSV nog negen keer kampioen wordt, dan weet ik het ook niet meer hoorquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:20 schreef HocBarr het volgende:
[..]
Het gaat om die sterren, pannenkoek.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Sorry, ik kan het niet aanvaarden, ik stuur je reactie zo naar een FA
idd, heel andere spelers etc. kun je niet vergelijkenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
WAAROM ALTIJD NAAR 100 JAAR GELEDEN KIJKEN, WAAROM?!!![]()
![]()
Iddquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:20 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
![]()
Altijd fijn ja, die interviews na afloop... Heb je ook zo lekker veel aan als je net genaaid bent.
Je hebt altijd terecht gewonnen als je er eentje meer scoort dan de tegenstanderquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:20 schreef Paaskonijn het volgende:
Nee dan had Heracles niet terecht gewonnen. Het zou wel grappig zijn though. Onterecht winnen tegen Ajax![]()
Groot gelijkquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:21 schreef jorienvdherik het volgende:
Appelvlaai? Geniaal.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:20 schreef Frasier het volgende:
[..]
Behaalde resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekoemstquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:20 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik was vergeten dat de competitie pas 10 jaar bestaat![]()
Die verlies je natuurlijk hier en nergens anders in 34 wedstrijden met slecht spel.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:21 schreef ericajax het volgende:
En dalijk komen we weer 2 punten te kort voor de titel.
Ja logisch redenatie weer he, voetballersquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:22 schreef Espabilado het volgende:
Ricky vind het wel rechtvaardig... want hun werden bestolen tegen ADO...
het is gewoon beide onrechtvaardig
Nee hoor, dat smoesje heb ik vaak zat voorbij zien komenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:21 schreef pfaf het volgende:
[..]
Waar haal je dat nu weer vandaan? Je grote duim?
Ja. Pijnlijk joh dat Afellay goed speelt dit seizoen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:22 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Affelay![]()
![]()
![]()
![]()
Valt me nog mee dat ie niet geblesseerd is.
Beter danquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:21 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Beter als 1 gooooooaaaaaaaaaalllllllllllllllllll
Omdat de laatste vijf jaar een wel heel erg vertekend beeld kan gevenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
WAAROM ALTIJD NAAR 100 JAAR GELEDEN KIJKEN, WAAROM?!!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Kom op zeg, zwaar overschatte speler. Kan PSV ook niet trekken in deze moeilijke tijden.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:21 schreef Longmen het volgende:
[..]
ook overdreven natuurlijk, had ajax maar zo'n bepalende speler.
Voor zijn niveau wel ja.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:23 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja. Pijnlijk joh dat Afellay goed speelt dit seizoen.
En we hebben er weer één.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:21 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Beter als 1 gooooooaaaaaaaaaalllllllllllllllllll
Nee inderdaad. Zoals tegen de Graafschap ofseaux. Of wacht dat komt omdat De Graafschap zo slecht is!!!!!!!!!!!!!111111111111111111111111111quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:23 schreef Frasier het volgende:
[..]
Kom op zeg, zwaar overschatte speler. Kan PSV ook niet trekken in moeilijke tijden.
omdat hij verkeerd stond. Overschat niet, dat is een Beckhamquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:23 schreef Frasier het volgende:
[..]
Kom op zeg, zwaar overschatte speler. Kan PSV ook niet trekken in moeilijke tijden.
....quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:23 schreef Frasier het volgende:
[..]
Kom op zeg, zwaar overschatte speler. Kan PSV ook niet trekken in deze moeilijke tijden.
Ow. ok.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:23 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nee hoor, dat smoesje heb ik vaak zat voorbij zien komen.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:25 schreef sjimz het volgende:
Ach joh, de AJacieden zeggen altijd: Wij hebben meer kampioenschappen.
De PSVers zeggen altijd: Wij hebben er meer de laatste 10 jaren.
En de Feyenoorders,tja die zeggen niets
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:25 schreef sjimz het volgende:
En zo is het maar net. Mooi gesproken.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:25 schreef sjimz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste die een Europese beker hebben gewonnenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:25 schreef sjimz het volgende:
Wel altijd leuk hoe die Eindhovenaren het ook altijd uit proberen te lokkenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:25 schreef sjimz het volgende:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:26 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
De laatste die een Europese beker hebben gewonnen
Inderdaad, en voor PSV was het 1 doelpunt en hoeveel punten ook alweer?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:27 schreef -SG- het volgende:
En Henk ten Cate
Die kan niet meer slapen
Hij heeft een trauma vanaf eind April,
Die arme stakker
Soms schrikt die wakker,
Het was maar één doelpunt verschil
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:27 schreef -SG- het volgende:
En Henk ten Cate
Die kan niet meer slapen
Hij heeft een trauma vanaf eind April,
Die arme stakker
Soms schrikt die wakker,
Het was maar één doelpunt verschil
die zeggen laatste europese succesquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:25 schreef sjimz het volgende:
Er is geen enkele Europese topclub na al die tijd dat hij nu speelt die serieus interesse heeft, laat staan een grote som geld voor 'm wil betalenquote:
Die lachen alleen maarquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:25 schreef sjimz het volgende:
Het is dan ook geen Nederlander.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat spreekt die Suarez slecht Nederlands
Ja en?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:29 schreef uitje4life het volgende:
[..]
Het is dan ook geen Nederlander.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |