quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Sorry, ik kan het niet aanvaarden, ik stuur je reactie zo naar een FA
idd, heel andere spelers etc. kun je niet vergelijkenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
WAAROM ALTIJD NAAR 100 JAAR GELEDEN KIJKEN, WAAROM?!!![]()
![]()
Iddquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:20 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
![]()
Altijd fijn ja, die interviews na afloop... Heb je ook zo lekker veel aan als je net genaaid bent.
Je hebt altijd terecht gewonnen als je er eentje meer scoort dan de tegenstanderquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:20 schreef Paaskonijn het volgende:
Nee dan had Heracles niet terecht gewonnen. Het zou wel grappig zijn though. Onterecht winnen tegen Ajax![]()
Groot gelijkquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:21 schreef jorienvdherik het volgende:
Appelvlaai? Geniaal.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:20 schreef Frasier het volgende:
[..]
We heeft hier nou altijd de grootste mond (op het veld) Appelvlaai. En presteren ho maar, matig spelertje.
Behaalde resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekoemstquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:20 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik was vergeten dat de competitie pas 10 jaar bestaat![]()
Die verlies je natuurlijk hier en nergens anders in 34 wedstrijden met slecht spel.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:21 schreef ericajax het volgende:
En dalijk komen we weer 2 punten te kort voor de titel.
Ja logisch redenatie weer he, voetballersquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:22 schreef Espabilado het volgende:
Ricky vind het wel rechtvaardig... want hun werden bestolen tegen ADO...
het is gewoon beide onrechtvaardig
Nee hoor, dat smoesje heb ik vaak zat voorbij zien komenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:21 schreef pfaf het volgende:
[..]
Waar haal je dat nu weer vandaan? Je grote duim?
Ja. Pijnlijk joh dat Afellay goed speelt dit seizoen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:22 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Affelay![]()
![]()
![]()
![]()
Valt me nog mee dat ie niet geblesseerd is.
Beter danquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:21 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Beter als 1 gooooooaaaaaaaaaalllllllllllllllllll
Omdat de laatste vijf jaar een wel heel erg vertekend beeld kan gevenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
WAAROM ALTIJD NAAR 100 JAAR GELEDEN KIJKEN, WAAROM?!!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Kom op zeg, zwaar overschatte speler. Kan PSV ook niet trekken in deze moeilijke tijden.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:21 schreef Longmen het volgende:
[..]
ook overdreven natuurlijk, had ajax maar zo'n bepalende speler.
Voor zijn niveau wel ja.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:23 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja. Pijnlijk joh dat Afellay goed speelt dit seizoen.
En we hebben er weer één.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:21 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Beter als 1 gooooooaaaaaaaaaalllllllllllllllllll
Nee inderdaad. Zoals tegen de Graafschap ofseaux. Of wacht dat komt omdat De Graafschap zo slecht is!!!!!!!!!!!!!111111111111111111111111111quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:23 schreef Frasier het volgende:
[..]
Kom op zeg, zwaar overschatte speler. Kan PSV ook niet trekken in moeilijke tijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |