Ik dacht dat ik lepra had en de verkeerde knoppen op de afstandsbediening had ingedrukt.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:06 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik maar wachten op kanaal 1, begint Twente op kanaal 3
Ze doen echt niets tot dusverquote:
Gek met een elftal geblesseerden?quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ze doen echt niets tot dusver
Oh wacht eerste kansje
Helaas welquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:18 schreef venomsnake het volgende:
Twente speelt prima. Als ze zo door blijven spelen valt de 1-0 vanzelf.
Hopen dat Arnautovic net zoals de vorige keer weer kans na kans gaat verprutsenquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:18 schreef venomsnake het volgende:
Twente speelt prima. Als ze zo door blijven spelen valt de 1-0 vanzelf.
Hoe komen die gasten geblesseerd dan, ze zijn net een masnd vrij geweest. Plus Lurling kun je beter geblesseerd houdenquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:18 schreef Superheld het volgende:
[..]
Gek met een elftal geblesseerden?
En Twente is gewoon sterk..
Ajax mist wel meerquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:21 schreef venomsnake het volgende:
Wel grappig eigenlijk, een speler als Perez is precies wat men in A-Dam nu mist.
Kap maar te dom!!!!1!!11quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kijk ik op Eredivisie Live 1 en 2, blijkt het op 3 te zijn
Jaquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:25 schreef Jojoortje het volgende:
KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT
met peren
Ik kijk niet, maar is het die verneukte versie van Dale Cavese?quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:25 schreef Pieter-utd het volgende:
O en wat een ongelooflijke pauper muziek als ze scoren
quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hopen dat Arnautovic net zoals de vorige keer weer kans na kans gaat verprutsen
Ging echt als een zoutzak naar de hoekquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:26 schreef FritsVanEgters het volgende:
slecht verdedigd![]()
Ten Rouwelaar kan beter penalties tegen krijgen dan slappe kopballetjes
quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Helemaal niets in Amsterdam word al gezongen
Haha ja. Deze dusquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik kijk niet, maar is het die verneukte versie van Dale Cavese?
Sfeertjequote:Op woensdag 4 februari 2009 19:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
En dat terwijl het zo'n vette song is.
Allebei de gele kaarten waren meer dan terecht, en verder maakt iedere scheids kleine foutjes, dus wat is het probleem?quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:31 schreef Pieter-utd het volgende:
Dat er mensen zijn die een website openen om zo te proberen Luinge nog een jaar door te laten gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |